اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس-آل اسکیپ

چنانچه شرکت کنندگان از جاهای تنگ و تاریک می ترسند و دچار فوبیا هستند، بهتر است در انتخاب ژانرها دقت کنند، یا این موضوع را با کارمندان مجموعه در میان بگذارند. تجربه سرگرمی خاص را ما در اتاق های فرار اسکیپ وی آی پی تجربه کنید . بله، بعد از رزرو آنلاین، از طریق تلفن، به ما اطلاع بدید تا گیم مستر اون بازی رو در جریان قرار بدیم و هماهنگی های لازم انجام بشه. مناسب‌ترین تعداد برای بازی در اتاق فرار 3 الی 6 نفر است. اتاق فرار های داستانی هم داریم که بازیکنان در نقش های داستان قرار میگیرند و از طریق پخش ویدیو قبل بازی یا داستان نقل شده از مسئول بازی با داستان آشنا می شوند. اصولا شامل گروه خانوادگی، دوستان و یا همکاران می شود و یا گاهی به عنوان یکی از چالش های سناریو اتاق فرار به صورت ناآشنا در کنارهم تشکیل گروه می دهند.

مجموعه واندرلند

امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد. اتاق فرار (پرژ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله جنت اباد تهران واقع شده است. اتاق فرار (خاموشی) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله پونک تهران واقع شده است. اتاق فرار (مردگان) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (کوری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است.

اتاق فرار جنگل نفرین شده

البته این کار رو گیم مستر اسکیپ روم همون موقع انجام میده و نیاز نیست نگران باشید اما رزرو بلیط اتاق فرار خراب میشه و ممکنه یک نفر از شما کنسل کنه. پس حتما موضوع و ژانر اتاق فرار رو با هم تیمی های خودتون درمیان بذارید. اتاق‌های فرار هم به همین صورت هستند، با این تفاوت که شخصیت اصلی ماجرا شما و هم‌تیمی‌هایتان هستید و البته که فضای اتاق فرار هم در عین امنیت لازم تا حد ممکن شبیه به همان فیلم و بازی‌های ویدئویی مذکور هستند. اتاق فرار بازگشت آنابل با تم ترسناک و دلهره‌آور، یک بازی با درجه سختی ۸۰ درصد است. این بازی با میزان ترس ۸۰ درصد و سختی ۷۰ درصد با دکوری جذاب، شما را از زمان حال جدا می‌کند؛ زیرا سناریو و حوادث بازی در گذشته‌ای نسبتا دور اتفاق افتاده‌اند. این اتاق فرار با مساحت حدود ۹۵ متر مربع، بازی با تعداد بالای نفرات را امکان‌پذیر می‌کند و مناسب گروه‌های پرجمعیت نیز است.

اتاق فرار برای اکران در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ در نظر گرفته شده‌است، همچنین آدام روبیتل کارگردان و برگی اف شات فیلم نامه نویس قسمت نخست نیز برای کارگردانی و نوشتن فیلم نامه دنباله این فیلم برخواهد گشت. از بازیگران آن می‌توان به تایلر لابین و دیورا ان ول و تیلور راسل و لوگان میلر اشاره کرد. در نهم اوت سال ۲۰۱۷ میلادی خبری مبنی بر تولید فیلمی رمزآلود و هیجانی تحت عنوان “The Maze” توسط کارگردان سرشناس “آدام روبیتل” منتشر شد، در اواخر سال ۲۰۱۷ مراحل ساخت و فیلمبرداری این فیلم در آفریقای جنوبی کلید خورد. خیر، پیش‌پرداختی که آنلاین پرداخت میکنید در واقع بخشی از کل هزینه‌ی پرداختی شماست.

در حال حاضر سناریو‌های متفاوتی در ایران درباره اسکیپ روم ماماچه به وجود آمده‌اند. البته تقریبا سناریو‌های آدم‌ربایی و گروگان گیری، دزدان دریایی، شکار گنج، زامبی‌ها، خانه‌های خالی از سکنه، زندان‌ها، و آزمایشگاه‌های علمی بسیار محبوب و متعارف هستند. همانطور که اشاره شد سوژه و موضوع داستان در اسکیپ روم زیاد است و فرار کردن تنها یکی از موضوعات اتاق فرار ، اما شاید اولین موضوع آن باشد. فرار از زندان ، از یک قاتل زنجیره ای ، از یک مخمصه و یا هر جا و هر زمانی.

  • البته خوشبختانه تعداد اسکیپ روم‌ها در حال افزایش است و تقریبا هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بازی اتاق فرار مورد نظر خود و دوستانش را انتخاب کند.
  • اتاق فرار (کوری) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله شهرک گلستان واقع شده است.
  • مجموعه دژاوو در پاییز ۹۸ با هدف طراحی بازی‌های فکری و هیجانی تحت عنوان اتاق فرار شکل گرفت.
  • اتاق فرار انیگما سعی کرده تو طراحی اتاق فرار و طراحی معمای اتاق فرار فضایی رو ایجاد کنه که شما از موضوع بازی به شدت لذت ببرید و ی خاطره خیلی خوب از اتاق فرار رو برای خودتون بسازید.
  • بعد از اون وارد یک بازی واقعی خواهید شد که از تمام فیلم‌های ترسناک یا ماجراجویی که تا به حال تماشا کردید جذاب‌تره.

اگر همراه خود قصد دارید یک کودک ۱۰ ساله بیاورید، مشکلی ندارد، اما کودکان به تنهایی نمی‌توانند شرکت کنند. یک محیط بازی بسیار حرفه‌ای می‌تواند حس ترس، هیجان و یا رمز و راز را به شما تلقین کند. اگر محیط بازی به خوبی طراحی نشده باشد، دقیقا حس این را خواهید داشت که انگار وسط یک بازی گیر افتاده‌اید. اما یک طراحی حرفه‌ای، به شما این حس را منتقل می‌کند که انگار در دنیای واقعی دچار این مشکلات شده‌اید.

اتاق فرار، تجربه یک سناریوی جنایی در دنیای واقعی + معرفی بهترین اتاق فرار های تهران آدرس-آل اسکیپ

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی