بهترین اساتید آنلاین زبان انگلیسی ، فرانسه و . معیار انتخاب استاد آنلاین زبان مرکز زبان حامی

بهترین اساتید آنلاین زبان انگلیسی ، فرانسه و . معیار انتخاب استاد آنلاین زبان مرکز زبان حامی

در واقع قدرت ارتباط‌گیری و مدیریت کلاس را به شکل غیرحضوری نیز داشته باشد و بتواند زبان‌آموز را با خود همراه کند و مطالب آموزشی را به او انتقال دهد. در صفحه انتخاب استاد، مناسب‌ترین استاد با هدف یادگیری و سلیقه خود را انتخاب کنید. هدف ما در تیکا آموزش مهارت های زبان شامل مکالمات انگلیسی ، رایتینگ ، مهارت شنیداری زبان های مختلف به صورت آنلاین با کمترین هزینه و بی نیاز از صرف زمان و هزینه ی رفت و آمد برای مدرسین و زبان آموزان می شود.

کلاس‌های دانشگاه تهران حضوری می‌شود

استاد گلستانه زاده بیش از شش ماه با مجموعه استاد بانک همکاری کرده اند و همچنیندارای مدرک دوره اخلاق حرفه‌ای تدریس استاد بانک هستند؛ از این رو ایشان را به عنوان بهترین مدرس زبان انگلیسی در تهران می شناسند. یک معلم خوب زبان انگلیسی باید دارای مهارت بالایی در مدیریت کلاس باشد. اگر مدرسین نتوانند به خوبی کلاسی را مدیریت کنند میزان کیفیت آموزش پایین خواهد آمد.

ارائه شده توسط : استاد مهدی گلشنی

برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی از سطح مبتدی تا پیشرفته به همراه بهترین اساتید زبان انگلیسی با کلاس های 24 ساعته آنلاین به صورت گروهی و فردی. امروزه مهارت مکالمه به زبان انگلیسی در کنار سواد رایانه ای، از مهم ترین معیارهای سواد محسوب میشود. یادگیری زبان به روش های مختلف ممکن است اما آموزش این مهارت ها توسط اساتید حرفه ای همیشه نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت. استاد الهام اصفهانی، یکی از آن اساتید زبان انگلیسی است که در این زمینه ید طولایی دارد. با شرکت در جلسه رایگان آموزشی استاد اصفهانی خودتان متوجه خواهید شد که چقدر می توانید روی کمک های این استاد جوان حساب کنید.

با این وجود دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشورهای دیگر از جمله استرالیا نیز مدرک این آزمون را قبول می کنند. در صورتی که می خواهید فرزندتان از نظر هوش زبانی پیشرفت کند، شرکت در کلاس های زبان می تواند کمک بزرگی به مهارت های کلامی و نوشتاری او بکند. یادگیری زبان دوم باعث درک عمیق تر کودکان از زبان اول و منطق نیز می شود. در صورتی که فرزندتان نیاز به کلاس تقویتی داشته باشد نیز شرکت در یک کلاس خصوصی باعث می شود فرزند شما اعتماد به نفس بهتری پیدا کند. وی متولد سال ۱۳۷۰ در شهرستان خوی می باشد و استعداد خودش را از همان دوران کودکی با شرکت در دوره های مختلف یادگیری زبان انگلیسی شکوفا کرده است.

  • استاد مهدی هادی مقدم فارغ التحصیل کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه سراسری کرمان، با دارا بودن چند سال سابقه ارزشمند در زمینه تدریس زبان انگلیسی قطعا یکی از بهترین ها در زمینه کاری خودش است.
  • وفاداری معلمان متعهد به حرفه خود، یکی از شخصیت‌های برجسته آن‌ها است.
  • تدریس زبان انگلیسی خصوصی تهران نیز برای آزمون ها و برای آموزش عادی زبان انجام می گیرد.
  • تدریس خصوصی زبان انگلیسی در مشهد به صورت عادی و فشرده براساس سرفصل های آموزشی روز دنیا به صورت خصوصی ، نیمه خصوصی و گروهی ویژه علاقمندان توسط بهترین استاد های آیلتس و زبان انگلیسی در مشهد برگزار می گردد.
  • تنظیم تقویم کلاس استاد زبان آنلاین در اُتیچر باید زمان‌های خالی خود را براساس روز و ساعت در تقویم سایت مشخص کند تا زبان‌آموزان بتوانند زمان‌های خالی را رزرو کنند.
  • بارها شنیده ایم که زبان آموزانی که خود به تنهایی شروع به یادگیری زبان کرده‌اند، در ادامه راهشان دچار مشکل شده اند و معمولاً بی‌انگیزه و بدون هدف یادگیری زبان انگلیسی را رها کرده اند.
آیلتس 9 آکادمیک و مدرک Teaching IELTS از کالج لندن تنها از معدود افتخارات استاد خصوصی زبان تبریز ایشان است. بجز این همچنین مدرک CPE از کمبریج انگلستان و با کارنامه بیش از هزار شاگرد آیلتسی با نمره بالای 7‌ در ایران ، کانادا ، امریکا و استرالیا ایشان را به یکی از بهترین ها در تمام ایران بدل کرده است. این جزوه در دوازده فصل و 32 درس طراحی شده است و شامل سرفصل هایی مثل آموزش مقدماتی زمان ها ، صفت های برتری و عالی ، قیدها و ساخت جمله می باشد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی