به هر کدام از این فضاها نیز سناریوهای منحصر به فردی اختصاص داده شده است که هر کدام هدف خاصی دارد. برای راه اندازی اتاق فرار و سفارش انواع تجهیزات اتاق فرار می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و مشاوره رایگان بگیرید. معماهای مطرح شده برای بازی و نوع سرنخ ها و محل پنهان سازی آنها از دیگر بخش های مرتبط با سناریوسازی می باشد که طراحی حرفه ای آن می تواند به شدت بر هیجان بازی بیفزاید.
چگونه اتاق فرار مورد علاقه خود را انتخاب کنیم؟
شما هیچگونه هزینهای برای مشاوره نمیپردازید، تنها کافی است با ما تماس بگیرید. جمعه، 24 آبان ماه 1398 اتاق فرار در سایر شهرهای ایران پس از ورود اولین اتاق فرار در بهار 1395 به ایران و شکل گیری اولیه آن در پایتخت، رفته رفته تعداد اتاق های فرار در سطح پایتخت و پس از آن در سایر استان ها و شهرستان ها با رشد فزاینده ای مواجه گردید … قبل از هرچیز باید بدونین که معما در نوع خودش یه بازیه وذاتا با بازیکن همراهی می کنه تا حل بشه. پس اول از همه به دنبال طرح معما باشین نه مساله، بعد هم تلاش کنین تا معمای شما خوب از آب در بیاد.
صاحبان و طراحان اتاق، در این مرحله دید روشنی نسبت به بخشهای مختلف بازی ندارند. رنگهایی که در این گروه قرار دارند شامل قرمز، زرد و نارنجی هستند. قرمز، رنگ پر شور و هیجانی است که سیستم عصبی بدن را تحریک میکند. به دلیل شدت و عمق رنگهای فعال، طراحان آنها را بهعنوان رنگهای ترسناک استفاده میکنند مانند یک تک دیوار قرمز در اتاق یا قاب عکس قرمز آویزان شده از دیوار. رنگ زرد، میزان شادی را در افراد افزایش میدهد؛ اما طراحان اتاق فرار معمولاً از این رنگ استفاده نمیکنند. رنگ نارنجی نیز درصورتیکه بهطور متعادل استفاده شود (بیشازحد استفاده نشود)، میتواند باعث افزایش اعتمادبهنفس و هیجان شود.
هزینه ساخت اتاق فرار چقدر است؟
هدف ما تولید یک محصول کاملاً صنعتی است، بنابراین طراحی بهینه و تولید با کیفیت دکوراسیون و بردهای الکترونیکی و سیستمهای کنترلی زیر نظر واحد کنترل کیفیتت ویرا پارک، عملکرد محصول نهایی را تضمین می نماید. برای راه اندازی اتاق فرار ابتدا باید علاقه مند باشید؛ علاقه داشتن به معما، بازی، هیجان، تفریح و همچنین سخت کوشی فراوان، تنها ناجی در این مسیر است. اگر ساخت اتاق فرار و درگیری با تمام چالشهای آن برای شما ناخوشایند است بهتر است به سراغ علاقه خود بروید. این امر موجب میشود که ایده واضح تر و کامل تر شود، البته همواره خانه اول تبدیل ایده به طرح در طراحی اتاق فرار سناریو نیست.
از طرفی در طول بازی اتاق فرار ترسناک، احتمال اینکه بخاطر تعریق دهانتان خشک شود زیاد است و اینجا آب به خوبی می تواند جواب باشد. تا به حال برای شما سوال شده ایده اسکیپ روم از کجا آمده و پایه گذار اتاق فرار چه کسی بوده؟ همچنین چگونه اسکیپ روم وارد ایران شد و از بسته های اداری اتاق فرار کجا شروع شد؟ ایده اتاق فرار اولین بار در سال 1988 میلادی توسط جان ویلسون به وجود آمد. او یک بازی نوشته محور ساخت که در شروع کار، فرد شرکت کننده در یک اتاقی تنها خواهد بود و باید معماهایی را حل کند تا بتواند آزاد شود.
- باید بارها و بارها سناریو را بخوانید، آن را در تیم ساخت اتاق فرار خود بازخوانی کنید آن را بررسی و بازنویسی کنید، تغییر دهید تا به یک متن منسجم و قابل اجرا برسید.
- برای گریم کردنشون هم اگه دنبال یه گریم خیلی خفن هستید، به یک گریمور حرفهای نیاز خواهید داشت.
- یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخش ها که البته زمان بر نیز است، ارائه سناریو بازی می باشد.
- گسترش سریع مجموعههایی در سراسر ایران که از اتاق فرار برخوردار هستند، تأیید کنندهی این نکته است.
7 گام طراحی اتاق فرار خودت اتاق فرار طراحی کن | allescape