۱۳ نکته ایمنی مهم در رابطه با آسانسور

شرکت آسانسور و پله برقی هیرو در زمینه سرویس و‌ نگهداری آسانسور، آسانسور خودروبر، آسانسور هیدرولیک، آسانسور صنعتی، آسانسور روملس، آسانسور باربر و اخذ استاندارد ادواری آسانسور فعالیت میکند. با پیشرفت علم و فناوری، صنعت تولید آسانسور هم دچار تحول و پیشرفت می شود. امروزه طراحی آسانسورهای جدید کاملا مبتنی بر فناوری های جدید صورت می گیرد که توانایی رفع نیازهای متعدد کاربران را داشته و می تواند مشکلات سیستم های قبلی را به حداقل ممکن برساند.

برخی از پروژه های انجام شده آناهیتا آسانسور کرمانشاه

شرکت آسانسور هیوندای گفته است که نوع جدیدی از آسانسورها را ایجاد می کند که می تواند با حرکت پا احضار شود. این شرکت که در سال 2013 بیش از 45 درصد از بازارهای داخلی را در اختیار داشت ، گفت که مدل .. شرکت میتسوبیشی الکتریک امروز اعلام کرد که 15 دستگاه آسانسور و 36 دستگاه پله برقی از جمله 12 دستگاه پله برقی منحصر به فرد خود را تحویل فروشگاه بزرگ دایمارو در شانگهای داده است، تأسیسات تجاری 12 طبقه چی..

معرفی تفاوت شستی های آسانسور

وقتی آسانسور به طبقه مورد نظر نزدیک شد، سیستم کنترل علامتی به موتور الکتریکی فرستاده تا کار تلمبه به آرامی قطع شود. آسانسور لاکچری از آن دسته سیستم ها به شمار می رود که در ساختمان های لوکس و گرانقیمت نصب و اجرا می شود. آسانسورهای لاکچری از انواع امکانات مدرن و روز دنیا برخوردار هستند. از جمله آیتم ها و امکاناتی است که در آسانسورهای لاکچری به چشم می خورد.

همچنین کلیه آسانسورها هر 6 ماه توسط مهندسین واحد کنترل کیفیت بازدید می گردند تا از لحاظ کیفیت عملکرد خدمات آسانسورها را کنترل نمایند. آسانسور ها به دو دسته کلی ، آسانسور کششی و آسانسور هیدرولیک تقسیم می شوند. آسانسور کششی نیز خود شامل دو دسته آسانسور های گیرلس و آسانسور های گیربکس می باشد. تأمین ایمنی آسانسور امری الزامی است ‌که به کمک ترمز اضطراری یا پاراشوت آسانسور به‌راحتی مهیا می‌شود. این سیستم ایمنی اضطراری یا همان پاراشوت آسانسور، هنگام سرعت بیش از حد استاندارد کابین فعال شده و از حوادث ناگوار پیشگیری می‌کند.

  • نصب و راه اندازی بالابرها با توجه به مدل و نوع این تجهیزات، بسیار متفاوت خواهد بود.
  • در زیر دو تا از معتبرترین و بهترین برند ها آسانسور در ایرام را معرفی خواهیم کرد.
  • درب تلسکوپی نیز دارای جنس ها و انواع مختلفی مانند درب های ضد حریق، شیشه ای، استیل ضدزنگ، بازشو پنل، باز شونده مرکزی و کشویی است.
  • به محض نزدیک کردن کارت به دستگاه مورد نظر، آسانسور آن را تشخیص داده و کابین را به طبقه مورد نظر حرکت می دهد.

۱۳ نکته ایمنی مهم در رابطه با آسانسور

بازرگانی رایا آسانسور با تکیه بر ۲۹ سال تجربه در صنعت آسانسور ، اکنون به عنوان یکی از تخصصی‌ترین فروشگاه ها در زمینه فروش و تأمین آنلاین و حضوری قطعات آسانسور در کشور مطرح می باشد. بازرگانی رایا آسانسور تنها بازرگانی دارای مجوز فروش اینترنتی قطعات آسانسور در ایران می باشد. در رایا آسانسور به شما کمک می کنیم تا پکیج و قطعات آسانسور مورد نظر خود را آگاهانه و به سهولت با قیمت‌های درب کارخانه سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان ممکن در سراسر ایران دریافت کنید. لازم به ذکر است این شرکت در اکثر شهر های ایران دارای نمونه کار و نمایندگی فعال می باشد و قیمت های رقابتی را در نصب و تعمیر انواع آسانسور ها ارايه می دهد. آسانسور دستگاهی است که برای جابجایی افراد و هم چنین بار بین طبقات مختلف در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و ….

در ایران انواع مختلف آسانسور با برندهای متفاوت موجود هستند که همانطور که عنوان شد، باید تمامی قواعد و مقررات ایمنی مربوط به آسانسور را مطابق استانداردهای ساخت آسانسور رعایت کنند. در زیر دو تا از معتبرترین و بهترین برند ها آسانسور در ایرام را معرفی خواهیم کرد. اگر آسانسور بنا به هر علتی دچار آسیب شده و خسارات مالی و جانی به بار بیاور، هزینه های تحمیلی بسیار زیاد است. برای بیمه کردن آسانسور افرادی مانند مدیران ساختمان می توانند اقدام به بیمه کردن نمایند.

این شرکت شامل واحد های مدیریت، هماهنگی، کنترل و برنامه ریزی بوده و به تلاش خود را در جهت ارتقای کیفیت در این سه دهه ادامه می دهند. همچنین این کارخانه ی صنعتی، شامل خط تولید بزرگی برای تولید قطعات آسانسور شامل؛ موتور گیربکس دار، گاورنر، لوازم جانبی آسانسور، درب های اتوماتیک، درب های نیمه اتوماتیک و لولایی و … می باشد. واحد تحقیق و توسعه ی موجود در این واحد صنعتی از منظر کیفی به بررسی و پژوهش دائمی درباره محصولات تولیدی مشغول بوده تا بتواند نتایج حاصل از آنها را مطابق با آخرین استاندارد های بین الملل انواع آسانسور مقایسه نماید و در جهت رشد کیفی محصولات گام بردارد. انواع آسانسور که امروزه در دسترس هستند و روزانه از آنها استفاده می کنید، مانند هر وسیله ی دیگری از یک سری قطعات تشکیل شده اند. قطعاتی که یک آسانسور را تشکیل می دهند را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

در حال حاضر یکی از مشکلات ساختمان‌های بزرگ کافی نبودن فضای در نظر گرفته شده برای آسانسور این سایت را مرور کنید است. آسانسورها دارای دو نوع در، در لولایی و خودکار ( در انواع مختلف ) هستند. درهای لولایی یا معمولی به وسیله سیم پیچ و هسته روی کابین اجرا خواهند شد و در آسانسور را باز خواهند کرد. زمان حرکت ولتاژ وارده به سیم پیچ باعث جمع کردن بازوی کمان آسانسور شده و در نتیجه با بازوها برخورد نخواهد کرد. در آسانسورهای دارای درهای خودکار یا اتوماتیک باز شدن و بسته شدن در به وسیله موتور برقی صورت خواهد گرفت. نصب آسانسورهای نیاز به ایجاد چاه یا قرار دادن موتور خانه بر روی پشت بام ندارد همچنین برای نصب این آسانسورها، از برق تک‌فاز استفاده می‌شود که خطر برق گرفتگی را بسیار پایین می‌آورد.

اتاقک محرکی می باشد که برای حمل انسان یا کالاها از آن استفاده شده و از طبقه ای به طبقات بالا یا بر عکس عمل میکند و جزء یکی از حمل و نقل های عمودی برای جابجایی انسان و اشیا می باشد. آسانسورها توسط و به کمک موتورهای الکتریکی کنترل می شوند که این موتورها با کمک کابل های کشش و سیستم متقابل وزن کار جابجایی را انجام می دهند. یا با پمپ هیدرولیک میزان مایعات را برای بالا بردن در یک پیستون استوانه ای تزریق و کنترل می‌کنند.

تابلو فرمان :

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی