کنکور 1400 حرف آخر | ahmadikonkoor

براساس آخرین آمار گزارش شده یک میلیون ۳۶۶ هزار و ۳۶۹ نفر در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرده‌اند. به محض مشخص شدن آمار تعداد داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ این مقاله به روزرسانی می شود. سال گذشته بر اساس اعلام سازمان سنجش کشور تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در آزمون سراسری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده که برای آن‌ها با احتساب گروه آزمایشی دوم برخی داوطلبان، تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت ورود به جلسه صادر شد. به صورت اینترنتی منتشر می شود که به منظور رفاه حال داوطلبان، لینک دسترسی به دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری در این مقاله قرار داده شده است.

http://baranclothesshop.ir

دو هفته پس از انتخاب رشته و معمولا در اواسط مرداد ماه نتیجه انتخاب رشته داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ اعلام می شود. میزان و نحوه تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال 1400 همانند سال 1399 حداکثر 30 درصد با تاثیر مثبت است . طی آخرین مصاحبه سخنگوی سازمان سنجش، به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت داوطلبان، کنکور ۱۴۰۰ در پنج روز برگزار خواهد شد. کنکور، سرنوشت ساز ترین آزمون کشور محسوب می شود و هر سال دانش آموزان و فارغ التحصیلان بسیاری برای تحصیل در رشته دانشگاهی مورد علاقه خود در کنکور سراسری ثبت نام می کنند. در قسمت درک مطلب نیز تغییر محسوسی وجود نداشت به جز موضوع تحلیل صرفی و محل اعرابی که در سال‌های گذشته ( حتی کنکورهای نظام قدیم ) صورت سوال به شکل «عین الصحیح» بود ولی در کنکور 1400 به طور ناگهانی به «عین الخطا» تغییر پیدا کرد. البته لازم به ذکر است که این تغییر باعث ساده‌تر شدن سوالات تحلیل صرفی شد و پیش بینی می‌شود که درصد بیشتری از داوطلبان قادر به پاسخگویی به این سوالات باشند.

اعتراض به سوالات کنکور سراسری ۱۴۰۰

دیجی کنکور سوالات کنکور همه ی رشته ها را به صورت فایل pdf برای شما آماده دانلود کرده است. نحوه اعمال سوابق تحصیلی و تاثیر معدل در کنکور 1400 ، برای دو دسته از داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید متفاوت خواهد بود زیرا داوطلبان نظام جدید فقط مشمول اعمال معدل دیپلم هستند اما نظام قدیمی ها علاوه بر دیپلم ، مشمول اعمال سوابق تحصیلی مدرک پیش دانشگاهی نیز هستند. با مشاوران ما تماس بگیرید تا تکنیک حل سوالات عمومی و اختصاصی در کمترین زمان را آموزش ببینید.

آزمون یازدهم ریاضی مطابق با برنامه قلم چی ۲۸ آذر ۹۹

طبق آخرین اطلاعیه مجله خبری کنکور استاد احمدی شده توسط سخنگوی سازمان سنجش، کنکور ۱۴۰۰ از تاریخ نهم تیر ماه در پنج روز و برای پنج گروه آزمایشی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. و از آزمون سراسری سال 1399 و بعد از آن، سنجش فقط با یک آزمون و بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید انجام می‌شود. پذیرفته شدگان کنکور ۱۴۰۰ که مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود و متقاضی معرفی به اولویت انتخابی بعدی که در آن نمره دارند، هستند می توانند تا ۱۴ مهرماه درخواست خود را به سازمان سنجش ارائه کنند. در سایت دیجی کنکور همراه شما هستیم با ارائه ی سوالات کنکور رشته زبان 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی و کلید…

  • درس ادبیات شامل ۲۵ سوال بود ؛ که بیشترین تست در قسمت قرابت معنایی مطرح شده بود .
  • ✔️ این دفترچه از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود که لینک دانلود آن به محض انتشار ، در متن مقاله قرار داده می شود .
  • در صورتی که به هر دلیل به تلفن ثابت دسترسی ندارید ما برای مشاوره با شما تماس میگیریم!
  • دسترسی از IP یا منطقه‌ی جغرافیایی شما، به دلیل برخی تنظیمات امنیتی وب‌سایت، محدود شده است.
  • کنکور، سرنوشت ساز ترین آزمون کشور محسوب می شود و هر سال دانش آموزان و فارغ التحصیلان بسیاری برای تحصیل در رشته دانشگاهی مورد علاقه خود در کنکور سراسری ثبت نام می کنند.

آزمون مجدد کنکور ۱۴۰۰ برای تعداد ۸۵۴ داوطلب شبهه‌دار روز جمعه ۱۲ آذر برگزار می‌شود، این آزمون بر مبنای رای هیات بدوی رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری برگزار خواهد شد. کنکوری ها سلام، به سایت جامع دیجی کنکور با ارائه ی سوالات کنکور خوش اومدین. در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ، فرصت ویرایش اطلاعات فرم ثبت نام توسط سازمان سنجش فراهم می شود و میتوانید معدل خود را اصلاح کنید. درس ادبیات شامل ۲۵ سوال بود ؛ که بیشترین تست در قسمت قرابت معنایی مطرح شده بود . ۳ سوال واژگان ، ۳ سوال املاء ، ۵ سوال زبان فارسی ، ۱ سوال تاریخ ادبیات ، ۴ سوال آرایه های ادبی ، ۹ سوال هم قرابت معنایی. شرکت کنندگان میتوانستند تنها با زدن تست های قرابت معنایی درصد بالایی را در این درس کسب کنند.

بررسی بودجه بندی زمین شناسی کنکور نظام جدید

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی