کنکور سراسری تجربی

رئیس سازمان سنجش اضافه کرد: هر گونه وسیله غیراستانداردی که کشف شود و این وسیله توسط دوستان در حفاظت آزمون، حراست کل و وزارت اطلاعات و پلیس فتا کشف میشود و با شدت و حدت حافظ امنیت آزمون و حافظ منافع و رعایت عدالت آموزشی هستند و حتی به طور رندوم هم داوطلبان کنترل میشوند. در واقع هر وسیله اضافه ای که شبهه داشته باشد تقلب محسوب میشود و با سختی با متقلب برخورد میشود. نقاشی، طراحی، مجسمهسازی، موسیقی و بازیگری همگی جزو حیطهی هنری محسوب میشوند و افرادی که به دنبال فراگیری این فعالیتها هستند هنرمند نام دارند. پس اگر دنبال سوالات کنکور 97 هنر هستید با ما همراه باشید برای دانلود کنکور هنر 97 یا همون دانلود کنکور 97 هنر ! اگر شما بخواهید فرد تاثیر گذاری نه تنها در زندگی خودتا بلکه در جامعه باشید باید مراحل تحصیلی تان را با موفقیت طی کنید. با آرته همراه باشید!

بلکه در مشاوره های تخصصی دکتر پرتوی بعد از جمع بندی هر مبحث یک آزمون استاندارد خواهید داشت تا میزان تسلط و مشکلات خود را متوجه شوید و توسط دکتر آنالیز شوید و برای هر کدام راهکار دریافت کنید. چند سنجش اما یک پذیرش در سال خواهیم داشت. یک دفترچه عمومی و ۲ دفترچه تخصصی و یک پاسخنامه عمومی و یک پاسخنامه تخصصی خواهیم داشت. برای هر درس یک ستون پاسخنامه خواهیم داشت و سرعت عمل ایجاد میکنیم و سعی میکنیم بدون خطا پیش برویم. اعمال تأثیر مثبت سوابق تحصیلی بدان معناست که اگر سوابق تحصیلی (دیپلم یا پیش دانشگاهی)، در مقایسه با نمره آزمون متقاضی، باعث افزایش نمره کل نهایی در هر زیر گروه شود، اعمال خواهد شد و در غیر این صورت، نمره کل آزمون به عنوان نمره کل نهایی در هر زیرگروه در نظر گرفته میشود. زیرگروه 2 شامل رشتههایی میشود که پایه شیمی دارند مانند داروسازی، شیمی، بهداشت، بیولوژی و کنترل ناقلین بیماریها و … دستگاههای حفاظتی و امنیتی بر فضای مجازی هم تسلط دارند و میدانند که کدام داوطلبی که فعالیت مجازی دارد کجا نشسته است. ضمن اینکه دستگاههای حفاظتی و امنیتی بر فضای مجازی هم تسلط دارند و میدانند که کدام داوطلبی که فعالیت مجازی دارد کجا نشسته است.

وی با اشاره به تغییرات سوابق تحصیلی گفت: به نظر من به عنوان آزمون ساز، دیگر کنکور به معنای واقعی نداریم. به میزان حداکثر ۱۰ درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود متقاضی و به صورت تأثیر مثبت در نمره کل نهایی آنان لحاظ میشود. در انتها یک شماره پیگیری پرداخت به شما ارائه می شود که باید آن را حفظ و در صورت نیاز پرینت کنید. گروه دانش لند، بهترین منابع کنکور هنر را برای داوطلبان عزیز ارائه می کند. آزمون سازی سازمان سنجش توان دارد در هر دقیقه ۱۰ میلیون سوال ارائه کند. از دو بار در سال به هر ماه یک بار تغییر میکند و هر داوطلب میتواند در دو مورد از این آزمونها شرکت کند.

با اینکه کار سازمان سنجش بیشتر میشود اما پاسخنامههای جدید با بلوک بندی مشخص هم امنیت آزمون را افزایش میدهد هم داوطلبان راحت تر پاسخ میدهند. رئیس سازمان سنجش همچنین درباره سهمیههای کنکور سراسری گفت: موضوع سهمیههای کنکور در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی است. وی درباره کنکور ۱۴۰۲ گفت: موضوع منطقه بندی و سهمیههای یک و دو و سه و آزاد در شورای عالی انقلاب فرهنگی مجدداً بررسی خواهد شد اما در کنکور ۱۴۰۲ زیرگروهها و آزمون عمومی نخواهیم داشت. وی درباره سهمیههای کنکور سراسری گفت: موضوع سهمیههای کنکور در دستور کار شورای عالی انقلاب فرهنگی است. در پاسخ به این سوال که آیا در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم یا خیر، باید بگوییم که شرکت در این آزمون ها به منظور کسب آمادگی بیشتر برای حضور در جلسه کنکور پیشنهاد می شود چرا که با این کار خودتان را در فضای کنکور قرار می دهید و از میزان استرستان در جلسه کاسته می شود. در این میان دروس تخصصی این رشته دارای مباحث بسیار متنوعی همچون ادبیات تخصصی، عربی تخصصی، جامعه شناسی، اقتصاد، فلسفه و منطق، تاریخ، جغرافیا، روانشناسی و ریاضیات پایه تشکیل شده است.که موسسه حرف آخر برای دروس عمومی این رشته پکیج های آموزشی مختلفی را تهیه و عرضه کرده است، و در حال حاضر هیچ محصولی در رابطه با دروس تخصص رشته انسانی ندارد.

اینکه یک سال فرد درس میخواند و در چهار ساعت نتیجه اش مشخص میشود استرس زیادی به داوطلب وارد میکند. پاسخنامههای فعلی استرس زیادی ایجاد میکند. وی افزود: قول میدهم با تغییراتی که ایجاد میشود امنیت دفترچهها و پاسخنامهها تا سه برابر ارتقاء پیدا میکند. تعداد سئوالات، تعداد دفترچهها و تعداد پاسخنامهها نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود. در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۱۴۲ هزار و ۶۲ نفر شرکت کردند که ۵۰ هزار و ۵۵۷ نفر را زنان تشکیل میدهند؛ در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۷۰ هزار و ۱۱۲ نفر رقابت میکنند که از این تعداد ۲۱۹ هزار و ۹۵ نفر را زنان تشکیل میدهند. یادآوری: بر اساس مصوبه دوازدهمین و پانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخهای ۱۷ تیرماه ۱۳۹۷ و ۸ دی ماه ۱۳۹۷ با توجه به عدم وجود محدودیت نوع دیپلم برای شرکت در هریک از گروههای آزمایشی آزمون سراسری، دانش آموزان دیپلم فنی و حرفهای و کار و دانش نظام آموزشی ۶-۳-۳ میتوانند در آزمون سراسری شرکت کنند. وی گفت: موضوع برگزاری حداقل دو بار در سال آزمون سراسری مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است اما با فرآیندی که ما طراحی میکنیم آزمونهای الکترونیک تنها به دو بار اکتفا نمیشود و هر ماه یک آزمون برگزار میشود و فرد حداکثر ۲ مرتبه شرکت میکند.

این لوایح قرار است تا از کنکور 1402 اجرایی شوند و به موجب همین امر نحوه برگزاری کنکور 1402 با تغییراتی رو به رو خواهد سایت ahmadikonkoor بود. متقاضیانی که بر اساس علامتگذاری بند ۲۵ تقاضانامه ثبت نام اینترنتی، به سوالات مربوط به معارف غیراسلام پاسخ میدهند و یا زبان خارجی امتحانی آنان بر اساس علامتگذاری بند ۳۹ تقاضانامه ثبت نام، غیرانگلیسی است لازم است به ترتیب به سوالات مربوط به ادیان (کلیمی، زرتشتی و مسیحی) و زبان خارجی غیرانگلیسی (فرانسه، آلمانی، ایتالیایی و روسی) که در اختیار آنان قرار داده میشود، پاسخ دهند. انتخاب سوالات درس معارف اسلامی از بین ادیان اسلام ، کلیمی ، زرتشتی و مسیحی و سوالات درس زبان خارجی از بین زبان انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی ، روسی و ایتالیایی به انتخاب داوطلبان کنکور سراسری تجربی 97 است. از آنجایی که کنکور تجربی همیشه بالاترین تعداد متقاضیان را دارد؛ رقابت بین دانشآموزان به شدت زیاد است.

اما ميتوان گفت كه فصل دوم اين كتاب به نسبت تعداد سؤالات از اهميت بالاتري برخوردار است. پورعباس گفت: مهمترین تغییر کنکور ۱۴۰۱ را تغییر شکل پاسخنامه است که پاسخنامه ۳۲۰ گزینهای که تا سال ۱۴۰۰ بود با تغییراتی به شکل پاسخنامه سال ۱۳۸۸ تغییر میکند. عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتوگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با تأکید بر اینکه در کنکور 1401 تغییراتی در جهت برگزاری بهتر، آرامش و امنیت بیشتر درنظر گرفته شده است، گفت: در سه گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و علوم انسانی تعداد دفترچهها بیشتر میشود، با این روند کار سازمان سنجش سختتر اما کار داوطلبان راحتتر میشود. در این بخش، با هدف پوشش همه ی موضوعات و مباحث درسی، علاوه بر پرسش های چهارگزینه ای کنکور سراسری سال های گذشته، تعداد زیادی پرسش تالیفی نیز مطرح شده است.

وی افزود: کنکور اکنون یک مسابقه شدیدی است که بر روح و روان بچههای دانش آموز تاثیر میگذارد. وی افزود: تغییر طراحی سوال به صورت محتوایی است و شکل ظاهری پاسخنامههای کنکور تغییر میکند. وی افزود: دانشگاهها با تعامل با سازمان سنجش و ضوابط و مقررات باید شرایطی ایجاد کنند که انتخاب رشته با شکل هوشمند صورت گیرد که این برنامه هم تا سال ۱۴۰۳ اجرا میشود. به میزان حداکثر ۳۰ درصد به نسبت سوابق تحصیلی موجود متقاضی و به صورت تأثیر مثبت در نمره کل نهایی آنان لحاظ میشود. همچنین دانش آموزان فنی حرفهای و یا کار دانش و یا دیپلمههای قدیم هم سوابق تحصیلی ندارند اما میتوانند در آزمون شرکت کنند. مواد امتحانی دفترچه اختصاصی کنکور هنر شامل دروس درک عمومی هنر (30 سوال)، درک عمومی ریاضی – فیزیک (30 سوال)، ترسیم فنی (20 سوال)، خلاقیت تصویری و تجسمی (20 سوال)، خلاقیت نمایشی (20 سوال)، خلاقیت موسیقی (20 سوال) و خواص مواد (20 سوال) می باشد. علم مناظر و مرایا رشته گرافیک هنرستان – ترسیم فنی و نقشهکشی رشته معماری هنرستان.

تمام این کیتها توسط دستگاههای کاشف حوزههای امنیتی و حفاظتی کشف میشود و کشف آن به منزله تقلب متقن و قطعی محسوب میشود. ، جزو یکی از سهمیههای مناطق ۱، ۲، ۳ محسوب میشوند. یکی از مهمترین گام ها برای یک انتخاب رشته درست و مطلوب، تحلیل صحیح کارنامه است. بخش عمدهای از این گزارشهای مردمی به نظر من دخترخاله پسرخاله ای است. این مسائل موجب سردرگمی و ناامیدی خیلی از دانش آموزان میشه و نتیجه ای جز پسرفت برای دانش آموزان نداره. در حال حاضر برای گروههای هنر و زبان سوابق تحصیلی موجود نیست. مشمول اعمال سوابق تحصیلی نیستند. این دانش آموزان درصورت تمایل به اعمال سوابق تحصیلی باید در امتحان نهایی دروس شاخه نظری گروه آزمایشی مربوط شرکت کنند، در غیر این صورت مشمول اعمال سوابق تحصیلی نیستند. برای استفاده از این سوالات هیات ممیزه سوال داریم که به صورت هوشمند سوالاتی که کدینگ شده اند و به خط کتاب رفرنس داده اند استفاده میکنند. پورعباس با اشاره به استفاده از امکانات غیراستانداردی که تحت عنوان تقلب از آن یاد میشود، گفت: بدون هیچ گونه اغماضی و با شدت زیاد، امنیت آزمون را زیر پوشش داریم. پورعباس افزود: برخی با سیستمهای آفلاین و برخی گوشیها ممکن است تصاویری هم گرفته باشند اما همه این شبکهها شناسایی شده اند و قبل از آزمون دستگیر میشوند.

سلام با رتبه ۱۲۰۰۰ هنر میتونم دانشگاه دولتی قبول شم؟ رئیس سازمان سنجش درباره طراحی سوالات کنکور و تغییر طراحان گفت: سامانهای طراحی کردیم که هر استاد دانشگاه یا هر معلمی در هر نقطهای از کشور میتواند طراح سوال کنکور باشد و آن را داشبوردی که فرد دارد قرار دهد. روشی که فرد به دانشگاهها درخواست بدهد و از سوی چند دانشگاه برای وی پذیرش صادر شود و فرد یکی را انتخاب کند در دنیا هم در حال منسوخ شدن است. با توافق مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار شد شورای عالی به موضوع سهمیهها ورود کند. وی افزود: تغییرات آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ بر مبنای دو قانون مصوب سال ۹۲ مجلس و اصلاحیه سال ۹۵ مجلس و همچنین قانون اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی اجرا میشود. وی افزود: مخزن سوالات همیشه پر بار است و دوره چرخه سوالات به صورت هوشمند اجرا میشود. دین و زندگی : ابتدا کتاب را به صورت کامل و دقیق بخوانید و بعد از تسلط کامل بر متن کتاب به سراغ کتاب های کمک آموزشی از جمله کتاب جامع گاج و کتاب دین و زندگی خیلی سبز ،همایش نشر دریافت – آیات نکات گاج – میکرو طبقه بندی گاج بروید .کتاب جامع گاج شامل تست های سراسری و تالیفی می باشد ولی کتاب خیلی سبز با زبانی ساده تر و خلاصه تر نوشته شده است.

بعلاوه، بهترین کتاب عربی کنکور نظام قدیم و یا بهترین کتاب عربی کنکور نظام جدید باید تعداد کافی از سوالات چهارگزینه ای عربی را در خود جای داده باشد. رئیس سازمان سنجش گفت: هر چه تعداد آزمون بیشتری برگزار شود آرامش خاطر داوطلب هم بیشتر میشود. رئیس سازمان سنجش گفت: تغییراتی که در آزمونهای کشوری اعمال میکنیم جهت حفظ امنیت و حفظ آرامش داوطلبان و خانوادههای آنها و حذف استرس کنکور است. گستردگی منابع کنکور هنر ممکن است در بسیاری از بخشها نکات مثبتی به همراه داشته باشد، اما در برخی موارد موجب دشوار بودن این کنکور نیز میشود. UCAT – تست توانایی بالینی دانشگاه، برای ورود به مقطع کارشناسی در بسیاری از مدارس پزشکی و دندانپزشکی دانشگاههای استرالیا و نیوزیلند لازم است. در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، ریاضیات به عنوان مهمترین و اصلیترین ماده امتحانی اهمیت بسیاری دارد.

سوالات کنکور سراسری و گزینههای سالهای مختلف گنجینهای از نکاتی است که هر ساله تکرار میشود؛ ۸۰ درصد سوالات هر سال از همین گنجینه است بنابراین داوطلبی که سوالات سراسری را حل میکند، باید بداند هر کدام از گزینهها میتواند در کنکور امسال هم باشد و یا حتی مشابه آن سوال در آزمون کنکور سراسری بیایید، در نتیجه تک به تک گزینهها باید بررسی شود. در نتیجه به کلیه متقاضیان شرکت در آزمون سراسری هنر توصیه می کنیم که در ابتدا، اطلاعات لازم و کافی در رابطه با زوایای مختلف این گروه آزمایشی، رشته های دانشگاهی مرتبط با آن و شرایط پذیرش کنکور هنر کسب نموده و سپس خود را برای هنرنمایی در آزمون کتبی و عملی آن آماده نمایند. هر یک از متقاضیان سهمیه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا میتوانند بر اساس شرایط خود متقاضی این سهمیه شوند. محمدی: من می گویم ناب ترین هنر موسیقی است، ولی هر کدام از هنرها با شکلی با احساس آدم در ارتباطند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی