کنکور رشته تجربی – کنکور

تعداد 554 هزار و 860 داوطلب در کنکور تجربی سایت ahmadikonkoor ۱۴۰۰ شرکت کردند. یکی از مطرح ترین اساتید زیست کنکور یعنی استاد حقوقی به صورت بسیار کاملی سوالات زیست کنکور تجربی 96 رو تحلیلی کردند. استاد در این ویدیو تمامی سوالات رو بررسی کردند. در این کتاب مجموعا 2440 تست به همراه پاسخنامه کامل مطرح شده که شما را از مطالعه هر کتاب دیگری در زمینه درس ریاضیات، بی نیاز می کند. در هر درس چند مبحث گرامری با مثال های ساده بیان شده است. در لا به لای این سوالات، نمونه تست هایی از کنکور داخل و خارج از کشور نیز بیان شده تا هیچ نکته ای از قلم نیفتد. بنابراین اگر به فکر موفقیت در کنکور هستید و میخواهید سوالات درس دین و زندگی را با درصد بالا پاسخ دهید، این کتاب را تهیه کنید. برای دریافت شماره پرونده کنکور کلیک کنید. مهم ترین و نزدیک ترین نمونه سوال برای تمرین ، سوالات کنکور سال های قبل می باشد.

این تست ها به سه شکل سوالات تالیفی، سوالات مهم و سوالات گلچین شده کانون فرهنگی آموزش آمده است. شناخت منابع زمین شناسی کنکور برخلاف ضریب پایین این درس در کنکور میتواند کمک شایانی به قبولی در رشته های داروسازی و پزشکی داشته باشد. مهمترین شرط برای قبولی در کنکور میل داوطلب برای قبولی است در غیر این صورت اگر داوطلب هیچ رغبتی ندارد یا اصلاً علاقهای به درس خواندن؛ ندارد. این تستها شامل تستهای تالیفی و تست های کنکور داخل و خارج کشور میشود. کتاب ریاضیات جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز، از سری کتاب های نردبام انتشارات خیلی سبز است که توسط میثم حمزه ای و ریحانه محمدی نژاد نوشته شده است.

مولفین کتاب دکتر حمیدرضا میرعالیلو و ریحانه شعبان زاده هستند. از جمله موارد خارج از چارچوب کتاب درسی می توان به رسم نمودار در کاربرد مشتق، اکسترمم های مطلق توابع پیوسته در بازه باز، اندازه مماس مشترک های دو دایره در هندسه اشاره کرد. این روش به دانش آموزان کمک میکند حجم زیادی از مطالب را باهم ترکیب کنند و ارتباط بین مطالب را بدانند. پاسخ نامه تشریحی این کتاب نیز برای همه سوالات چهارگزینه ای کتاب در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم ارائه شدهاست. چون در همه موضوعات تست های اولیه بسیار ساده اند. مباحث گرامری کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور به زبانی ساده بیان شده است و به هیچ وجه مفصل نیستند. همچنین در این کتاب آیات و روایات کتاب دین و زندگی، همراه با معنی و ارتباط مفهومی آنها با یکدیگر بیان شده است.

از ویژگیهای این کتاب، میتوان به مباحث گرامری آن اشاره کرد که به زبانی ساده بیان شده است. جلد اول کتاب میکرو دین و زندگی جامع کنکور به بیان مباحث این درس برای پایههای دهم، یازدهم و دوازدهم رشته های ریاضی و تجربی پرداخته است. کنکور هنر جزو رشته های شناور کنکور سراسری محسوب میشه ، این رشته علاوه بر علاقه مندای خاص خودش از گروه های آزمایشی مختلف هم پذیرش رو انجام میده . درس زمین شناسـی در زیر گروه یـک علوم تجربـی ضریب نـدارد. این مجموعه 2 جلدی از بخش های مختلفی چون درس نامه، جدول آیات و احادیث، کادر های فعالیت کلاسی، اندیشه و تحقیق، زیر ذره بین، پرسش های چهار گزینه ای و پاسخ نامهی تشریحی تشکیل شده است. در این مطلب سعی کردیم درباره کنکور هنر، هر آنچه باید بدانید را گفته باشیم. برای انتخاب رشته استفاده از آخرین رتبه های قبولی سال های گذشته که مشابه رتبه شما باشد بسیار می تواند کمک کننده باشد، اما باید حتما توجه داشته باشید که در قبولی یک داوطلب در یک کد رشته محل بایستی فاکتور های دیگری همچون ظرفیت پذیرش هر رشته، رتبه داوطلب در هر زیرگروه، پذیرش های بومی، ناحیه ای و قطبی و …

بنابراین داوطلبان بایستی زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ را بدانند تا برنامه ریزی آن ها از لحاظ زمانبندی با مشکلی مواجه نشود. اگر داوطلبان به هر دلیلی زمان کم تری برای مطالعه داشته باشند میتوانند ابتدا این تست ها را بررسی نمایند. این ثبت نام برای دانش آموزای شاهد (فرزند شهدا، آزادگان ، جانبازان 50 درصد و بالاتر) قطعی و برای دانش آموزای غیر شاهد (دانش آموزایی که دارای اولویت ایثارگری زیر 50 درصد و سایر الویت ها هستن) موقته. شاید نام پیشرفته که روی جلد کتاب درج شده، باعث این موضوع شده است. متقاضیانی که قبلاً در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ثبت نام نکردهاند، میتوانند براساس اطلاعیه چهارشنبه ۱۳ مرداد، از روز پنجشنبه ۱۴ مرداد تا روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ نسبت به ثبتنام و انتخاب رشته در رشتههایی که پذیرش آنها با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) است براساس دفترچه راهنمای ثبتنام و انتخاب رشتههای پذیرش براساس سوابق تحصیلی اقدام کنند. در واقع دانش آموزانی که بعد از زدن تست های منبع اول، دنبال منبع مکملی می گردند شاید بسیاری از تست های این کتاب را بدون استفاده بگذارند. غافل از اینکه این درس می تواند در تراز و رتبه کل و زیر گروه آن ها تاثیر زیادی داشته باشد.

اگر مجاز نباشید رشتهای را انتخاب کنید (مثال در گروه آزمایشی هنر ثبتنام نکردهاید، اما رشتههای با آزمون از آن گروه را انتخاب کنید) چنین پیغامی ظاهر میشود. هنگام شروع آزمون عملی کنکور هنر به شما دفترچه ای داده می شود که در صفحه ی اول آن، موضوعی که باید طراحی و نقاشی کنید، نوشته شده است و صفحات بعدی دفترچه ( حدود 4 یا 5 صفحه ) مخصوص اسکیس های شما و نقاشی نهایی که باید با مداد رنگی کار شود، هستند. درس فیزیک یکی از دروس اساسی رشته تجربی است و مسلما کسب درصد بالا در درس فیزیک می تواند تاثیر مهمی در کسب رتبه نهایی عالی برای کنکور داشته باشد. با توجه به این که دروس اختصاصی هر یک از گروه های آزمایشی مهم ترین بخش سوالات کنکور را تشکیل می دهند و کسب درصد بالا در این دروس در دستیابی به رتبه و نتیجه مطلوب بسیار موثر است، بنابراین یادگیری اصولی مفاهیم و همچنین افزایش مهارت های تست زنی در این دروس اهمیت ویژه ای دارد. بعد از امتیاز دادن در مرحله ی قبل برای یک سری از فاکتور های بسیار پر اهمیت خود ضریبی بین یک تا پنج در نظر می گیریم.

«خبرگزاری دانشجو» – نظریه های مختلفی در خصوص عشق به هنر وجود دارد؛ عده ای معتقدند عشق به هنر در خون آدم هاست و یک نبوغ ذاتی است و برخی نیز معتقدند عشق به هنر حاصل یک اتفاق است، در این میان برخی دیگر اعتقاد دارند هنر عرصه وارثان است؛ به نظر شما عشق به هنر چگونه رخ می دهد؟ در این قسمت علاوه بر مشخص شدن پاسخ صحیح، توضیحات مفصلی در مورد پاسخ سوال آمده است. یعنی تعداد قابل ملاحظه ای از پرسش های آزمون های آزمایشی گزینه دو در سال گذشته، در آزمون سراسری عیناً مورد سوال قرار گرفته اند.

یعنی نکات و … یعنی از تابستان سال قبل کنکور تا کنکور . در زمان باقی مانده مهم ترین کار تعیین موارد اصلی ومهم هر درس است که درصد بیشتری را در کنکور هنر پوشش می دهند تا بتوان به درصد ایده آل در هر درس رسید. کتاب ریاضیات نردبام ، شامل 18 فصل می باشد که در هر فصل، درسنامه های کامل همراه با مثال های متعدد توضیح داده شده و پس از آن تست های زیادی برای عمق بخشیدن به دانسته های دانش آموزان قرار داده شده. درسنامه کتاب ریاضی نردبام به صورت خلاصه و نکات در لابه لای تست ها به شکل جعبه هایی که بین یک تا شش ، هفت صفحه هستند، قرار گرفته اند. دانشآموز نیاز دارد تا قبل از شروع مطالعه، نسبت به کل مسیری که باید طی کند، آگاه و هوشیار باشد. رضا کیاسالار ، سال ها در زمینه درس زبان انگلیسی کنکور به تدریس پرداخته اند و طی چندین سال سابقه تدریس و تالیف یکی از برجسته ترین اساتید درس زبان انگلیسی کنکور به شمار می آیند. مولف کتاب، آقای دکتر رضا کیاسالار هستند که تا امروز هشت جلد کتاب در زمینه زبان انگلیسی از ایشان در انتشارات خیلی سبز به چاپ رسیده است.

کتاب تست زبان انگلیسی جامع کنکور خیلی سبز شامل مباحث دهم، یازدهم و دوازدهم تالیف رضا کیاسالار از سری کتاب های تست جامع خیلی سبز به چاپ رسیده است. کتاب زبان انگلیسی جامع خیلی سبز ، شامل همه مطالب مورد نیاز و کاربردی زبان انگلیسی در سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم است . ضمنا همه متن ها، ترجمه دارند و شما هیچ گونه مشکلی از این جهت نخواهید داشت. در این قسمت، هر واژه، علاوه بر معنی فارسی آن، با یک مثال که آن هم دارای ترجمه فارسی است بصورت کامل آورده شده است. برای فارغالتحصیلان شهریور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن، نیازی به مراجعه حضوری به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصیل خود نیست. او تا کنون شاگردانی را پرورش داده که توانستند با رتبه های بسیار عالی از این درس عبور کنند. از مزیتهای اصلی فیلمهای کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر و آی تی تهیه شده این است که در این فیلم ها از پایه و از صفر تا صد درس داده شده است، در فیلمهای آموزشی کنکور ارشد کامپیوتر تهیه شده بر خلاف فیلمهای مشابه این فرض در نظر گرفته نشده که دانشجویان باید یکسری از مطالب را بلد باشند و همه چی از صفر توضیح داده شده است، به همین علت تمامی دانشجویان با هر پایه و سطحی که دارند میتوانند از این فیلمها بیشترین بهره را ببرند، حتی دانشجویانی که رشته لیسانس شان کامپیوتر نبوده است براحتی میتوانند از این فیلم ها استفاده کنند و با فیلم ها ارتباط برقرار کنند، گواه این موضوع رتبه های برتر بسیاری است که از رشته های دیگر در کنکور ارشد کامپیوتر و آی تی شرکت میکنند و موفق به کسب رتبه های تک رقمی و دو رقمی میشوند، برای مشاهده مصاحبه رتبه های برتر میتوانید به صفحه مصاحبه رتبه های برتر کنکور ارشد کامپیوتر مراجعه کنید.

باید این نکته را در نظر داشته باشید که چینش مطالب در کتاب به صورت موضوع به موضوع و نه درس به درس و پایه به پایه بوده و همه ی بخش های این کتاب و جلد آموزش با یکدیگر مطابقت دارد. این کتاب جزو اولین و بهترین کتاب هایی است که در نظام جدید، در مورد زمین شناسی یازدهم نوشته شده است. سپس نوبت فهمیدن جواب های غلط و علت آن هاست که در کتاب پاسخنامه تشریحی میتوانید پیدا کنید. برخلاف تصور داوطلبان که گسسته کنکور را بسیار سخت و دشوار می دانند شما می توانید با آموزش گسسته کنکور و انتخاب روش مطالعه درست گسسته و سپس تست زدن، به سوالات گسسته در کنکور به راحتی پاسخ بدهید و یک تراز خوب ۱۸ درصدی به تراز ریاضی خود اضافه کنید. در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقیها و مثالها، سوالات تالیفی چهار گزینه ای مطرح شود.

دروس عمومی کنکور هنر ۱۴۰۱ از ۴ درس ادبیات فارسی، دین و زندگی ، عربی و زبان تشکیل میشود و دروس اختصاصی کنکور هنر۱۴۰۱ آن از درس های درک عمومی هنر ، درک عمومی ریاضی و فیزیک، ترسیم فنی ، خلاقیت تصویری تجسمی ، خلاقیت نمایشی ، خلاقیت موسیقی و خواص مواد تشکیل شده که در جدول های زیر ضریب هر درس رو گفتیم . بهترین توصیه برای این دوران اینه که یک سال پایه و دروس نیمسال اول دوازدهم رو برای آخرین بار و به طور کامل جمع بندی کرد. ساختار تست ها هم به این ترتیب است که بعد از هر درسنامه، تست های آن با استفاده چند تیتر از هم جدا شده اند. هر کسی از راه میرسد و نظری کاملاً با نفر قبلی میدهد و شما را گیج میکند.

همه ماها دوست نداریم از دایره احتیاط مون خارج بشیم و عادتهای جدیدی تو خودمون ایجاد کنیم. در پایان کتاب هم پاسخنامه تشریحی آمده که به همه سوالات کتاب پاسخ کامل داده شده و پس از آن پاسخنامه کلیدی آمده که دانش آموزان می توانند در 6 صفحه پاسخ همه سوالات را ملاحظه کنند. لینک دانلود پاسخنامه ی کلیدی و تشریحی در انتهای مقاله قرار دارد. مولفان به منظور رفع هر گونه ابهام از ذهن دانش آموزان، پاسخ تشریحی تمامی سوالات را نیز در جلد دوم این کتاب بیان کرده اند. این کتاب کمک درسی که توسط آقای روزبه اسحاقیان نوشته شده است شامل هفت فصل می شود که هر فصل دارای درسنامه های نموداری، بانک تست و پاسخنامه تشریحی می باشد. از الان چطوری میتونیم تست پوششی بزنیم در صورتی که تا به الان این کار رو انجام ندادیم؟

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی