کتاب های کمک درسی دهم فنی و حرفه ای, کارودانش خرید با تخفیف از یونیکتاب | ketabko

این کتاب ها از سویی باعث یادگیری و جمع‌بندی دروس شده و از سویی دیگر با ارزشیابی که انجام می‌دهند، باعث ازبین‌رفتن استرس دانش‌آموزان می‌شوند. در این کتاب ها، آزمون‌های مختلف کلاسی، پایانی نیمسال تحصیلی و سایر آزمون‌ها جمع‌آوری شده است. یکی از پرطرفدارترین و معروف‌ترین کتاب‌های کمک درسی پایه‌ی دهم، کتاب‌های آموزش محوراست. دانش آموزانی که در یادگیری مطالب درسی به مشکل برخورده‌اند ابتدا باید پیش از خرید هر گونه کتاب تست و تمرین از مجموعه کتاب‌های آموزش محور استفاده کنند.

کتاب های کمک درسی دهم فنی و حرفه ای, کارودانش خرید با تخفیف از یونیکتاب | ketabko اینجوری علاوه بر اینکه با بهترین منابع کنکور 99 آشنا میشید، کتاب های پرطرفدار رو میشناسید و در واقع دارید با سلیقه دانش آموزان و دبیران اونها هم آشنا می شید. از طرفی سطح سوالات کنکور بالاتر از کتاب‌های اصلی دروس است و معمولا سوالات به صورت ترکیبی از سه سال تحصیل دوره‌ی متوسطه‌ی دوم طرح می‌شوند. به همین دلیل کتب درسی به تنهایی توانایی آماده سازی دانش آموزان و رفع مشکلات آنها را ندارد و در اینجا دانش آموزان نیاز به یک ابزار کمک آموزشی برای درک بهتر مفاهیم درسی و بالا بردن سطح علمی خود دارند. از این رو انتشارات مختلف به انتشار یکی از بهترین و جامع‌ترین مکمل‌های کمک آموزشی یعنی کتاب‌های کمک درسی مقطع دهم پرداختند. در میان انبوه کتاب های کمک آموزشی، یافتن کتاب های خوب کمی سخت به نظر می‌رسد.

زیست شناسی دهم نشر الگو جلد دوم

محتوای خیلی خوب کتاب های کلاغ سپید، علت ماندگاری این نام در میان نام سایر انتشارات معروف است. کتاب شاه کلید دهم تجربی، یکی از محبوب‌ترین کتاب های کلاغ سفید است که در ادامه به معرفی اجمالی این محصول پرداخته شده است. شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در عرض چند دقیقه از فروشگاه پایتخت کتاب تهیه کنید. کتابچی این‌جاست که در انتخاب، خرید و خواندن کتاب در کنار شما باشد. برای مقطع دهم کتاب‌های مختلفی با سبک متفاوت به وسیله‌ی انتشارات روانه‌ی بازار شدند که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می‌شویم.

نردبام فیزیک دهم تجربی خیلی سبز

همانطور که از اسم این کتاب پیداست کتابی برای زدن تست های متنوع و پرتعداد است اما با این حال درسنامه و نکات آموزشی مختلفی را نیز شامل می شود. کتاب شیمی دهم تست مبتکران (جلد اول) در دسته کتاب های آموزشی و حل تست قرار می گیرد. تدریس درسنامه به شکل کامل انجام شده است و تست های پرتعدادی آورده شده. اهمیت پایه دهم لزوم استفاده از مکمل‌های محتوای درسی را بیش از مقاطع گذشته نمایان می‌سازد. به همین منظور بانک کتاب مارکا به عنوان یکی از بزرگترین مراجع اینترنتی خرید کتاب‌های آموزشی، فرصت تهیه کتاب‌های کمک‌درسی را برای تمامی مقاطع تحصیلی از جمله پایه دهم فراهم کرده است. کتاب های این انتشارات بسیار خلاقانه بوده و همین خلاقیت است که باعث محبوبیت این انتشارات شده است.

ریاضی و آمار(انسانی)

پاسخ‌نامه تشریحی این تست‌ها، کاملاً واضح و تحلیلی است و هر نوع گمراهی و سردرگمی در دانش‌آموزان را از بین می‌برد. این کتاب مناسب دانش‌آموزانی است که می‌خواهند آموخته‌های خود را به چالش بکشند و یا تصمیم دارند تسلط خود بر روی دروس را چندین برابر کنند. این کتاب رسیدن به نمرات بهتر و درصدهای بالاتر در امتحانات مختلف را کتاب کمک درسی دهم امکان‌پذیر می‌کنند. اگه قصد خرید کتاب داری ولی نمیدونی چه کتابی برات مناسبه کافیه دایرکت اینستاگرام بهمون پیام بدی و سوالاتت رو بپرسی تا راهنماییت کنیم. اما اگه سطحتون بالاس میتونید از فیزیک دهم تست نشر الگو استفاده کنید. آخرین کتاب این لیست درس ریاضی است که شامل دو کتاب از انتشارات خیلی سبز و گاج می شود.

  • شما می‌توانید با مراجعه به گاج مارکت در صفحه‌ اصلی، با وارد شدن به قسمت کتاب کمک درسی دهم، به یک منبع تمام‌نشدنی از کتاب کمک درسی دسترسی پیدا کنید.
  • در این کتاب، سؤالات پیچیده کنکور عیناً و یا شبیه‌سازی شده آورده شده است.
  • این کتاب برای تفهیم بهتر دروس و تمرین برای امتحانات طراحی شده است.
  • همان‌طور که از نام این کتاب ها انتظار می‌رود، کتاب های کار خیلی سبز، برای تمرین و تکرار بیشتر طراحی شده‌اند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی