پیراهن جین مردانه 74106 وب‌پوش

این نوع پیراهن نسبت به پیراهن اسلیم فیت قواره نسبتا آزادتری دارد. برای ست کردن با شلوار پارچه ای مردانه مدل راسته این مدل پیراهن مناسب است. در پیراهن مجلسی قابلیت استفاده از دکمه سر دست نیز وجود دارد. خرید پیراهن مردانه سفید رسمی برای تکمیل تیپ رسمی مردانه ضروری است. با گذشت سالیان زیاد از تولید اولین پیراهن ها، این دسته از محصولات دچار تغییرات فراوانی شدند.

ونوس مد (جین کده سابق) فعالیت خود را از سال 1388 در صنعت پوشاک به ویژه طراحی و تولید شلوار های جین بچه گانه و زنانه و مانتوهای جین زنانه که تولید 100 درصد ایرانی با برند جین کده است را آغاز نمود. پیراهن لی یکی از محبوب ترین پیراهن ها بین جوانان و مردان است . سادگی ، خنکی ، سبکی و راحت پوشی مهم ترین آیتم های پیراهن جین است که آن را محبوب کرده است . یعنی می توان پیراهن جین را با یک اتو ساده قابل استفاده کرد. پیراهن جین یکی از مدل لباس هایي ست کـه هیچگاه از مد نمی افتد، اما باید بدانیم کـه این مدل لباس رابا چـه چیزهایی ست کنیم. خوبی اش آن اسـت کـه پیراهن جین را هم می‌توان برای موقعیت هاي رسمی و هم غیررسمی و کژوال بـه تن کرد.

جنس پارچه، مدل لباس و به صورت کلی کیفیت محصول بر روی قیمت پیرهن مردانه تاثیر دارد. پیراهن جین مردانه معمولا نسبت به مدل‌های دیگر قیمت بالاتری دارند. با خرید اینترنتی پیراهن مردانه علاوه بر مشاهده انواع این محصول جدید امکان مقایسه قیمت نیز برای شما ایجاد شده است. ترکیب کت چرم مشکی یا قهوه‌ای، همیشه با پیراهن لی جذاب‌ به نظر رسیده و تضاد جالبی در رنگ و بافت بصری لباس ایجاد می‌کند.

  • پیراهن به دلیل آن که ممکن است به طور روزانه مورد استفاده قرار گیرد، اغلب نیاز به شستشو برای دفعات متعدد دارد، از این رو باید جنس پیراهن جین سنگشور با کیفیت بوده و بر اثر شستشوی زیاد خراب نشود.
  • فراموش نکنید که پیراهن جین مردانه هرگز از مد نمی‌افتد و می‌تواند ظاهری چشم‌گیر و متمایز به شما بدهد.
  • سایزش متناسب بود (من سایز M گرفتم) و ایرادی نداشت و دوخت قابل قبولی داره واقعا نسبت به قیمتش ارزش خرید داره.
  • جهت افزایش امنیت حساب کاربری خود، یک کلمه عبور وارد نمایید.
  • اگر قصد ساخت یک استایل غیر رسمی را دارید ، خرید پیراهن جین مردانه میتواند گزینه ی مناسبی باشد.
همانطور که اشاره کردیم این لباس های جین از جمله همین پیراهن مردانه از دوام بالایی برخوردار هستند. این ویژگی را کمتر در لباس های تولیدی با الیاف پنبه مشاهده می کنیم. از طرفی دوام و استحکام بالای جین سبب می شود که این لباس ها استایل خود حفظ نمایند. در واقع این پیراهن مردانه و بطور کلی لباس های جین اتو پذیری بالایی دارند.

لباسی که با طراحی جذابی که دارد به راحتی با سایر پوشش ها ست می شود و استایل متفاوت و جذابی را برای شما ایجاد می نماید.شلوار های جین و کتانانتخاب های مناسبی برای ست کردن این پیراهن و ایجاد استایلی کژوال محسوب می شوند. فروشگاه اینترنتی آبی فا، مجموعه ای کامل از برترین برندهای پوشاک بچگانه و همچنین لوازم مورد نیاز مادر و کودک را در یک وب سایت تخصصی بهداشت و سلامت جمع آورده است. تنوع بالای کالاها برای نیاز یکایک مصرف کنندگان با سلایق و نیازهای مختلف از راه خرید اینترنتی آسان و تحویل سریع مهم ترین شاخصه ماست.

© 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. اره موتوری و صرفه جویی در زمان بریدن الوار و درختان با اره دستی کار بسیار سختی است که با استفاده از اره موتوری به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. در صورتی که مبلغ خرید شما بیش از 250 هزار تومان باشد، ارسال سفارش شما به صورت رایگان توسط بانک لباس انجام خواهد شد. هزینه ارسال محصول هنگام تحویل کالا بر اساس وزن واقعی محصول محاسبه و دریافت می گردد.

پیراهن جین مردانه 74106 وب‌پوش این پیراهن جین چهارخانه مردانه Colins؛کژوال (رومزه) در لیست محبوب‌ترین و هیجان انگیزترین مدل‌های پیراهن مردانه قرار دارد.این پیراهن رنگ آستین بلند، سایز و تن خور استاندارد دارد و مناسب برای روزانه, پیراهن جین مردانه مهمانی‌ها در نظر گرفته شده است. در طراحی این پیراهن از مدل یقه مردانه و جنس پارچه این محصول از جین مرغوب و بادوام است که با استفاده از دکمه بسته میشود. این مدل پیراهن تهیه شده از جین مناسب فصل بهار, تابستان, پاییز, زمستان و باید شستشو در دمای 30 درجه سانتی گراد, از سفید کننده استفاده نشود, با دمای کم اتو شود . اگر می‌خواهید پیراهن شما در استایلتان مرکز توجه باشد بهتر از رنگی استفاده کنید که در کنار رنگ پوستتان تضاد بالایی داشته باشد.

امروزه پیراهن در انواع مختلف، طرح های متنوع، رنگ بندی های فراوان و جنس های گوناگون تولید و عرضه می گردند، این کالا اختصاص به قشر و رده خاصی از افراد ندارد. عطر طراحی زیبایی داره اما بسته بندی که برام فرستادن کیفیت پایینی داشت که بازم میگم نسبت به قیمتش کاملا ارزش خرید داره. کوکالا، یک بازار مجازی از فروشگاه‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است که می‌توان به آسانی و بی‌واسطه با فروشندگان جهت خرید محصول مورد نظر تعامل داشت. می توانید سایرمحصولات مردانهو جدید ترین ست های ما را درپیج اینستاگرام سارابارامشاهده کنید.

ست پیراهن آستین کوتاه مردانه با کراوات چندان رایج نیست و پوشیدن آن با شلوار پارچه ای، کتان و جین مورد توجه مردان است. برای ست کردن با شلوار جین مردانه در استایل کژوال به این نوع پیراهن نیاز دارید. پیراهن چهارخانه مردانه، پیراهن جین، یقه دیپلمات، پیراهن ساده و طرح دار، آستین کوتاه و آستین بلند در رنگ‌های متنوع می‌تواند در این دسته بندی قرار گیرد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی