هولدر دریچه کولری پرووان مدل PHL1010 H10

هولدر دریچه کولری پرووان مدل PHL1010 H10

بهترین نوع دریچه کولر از نظر طول عمر بیشتر مدل آلومینیومی است. این متریال ضد آب بوده و در برابر آسیب ها بسیار مقاوم می باشد. قیمت دریچه کولر فانتزی با توجه به فاکتورهایی نظیر جنس،ابعاد و رنگ بندی متغییر می باشد.

دریچه هوای مناسب مناطق مرطوب چیه؟

دریچه گرد هوا محصولی برای انتقال هوای داکت یا کانال هوا از طرق انشعابات گرد به محیط می باشد. گذشته از ظاهر، دریچه کولر بر اساس نوع موادی که در ساخت آن ها به کار رفته است نیز به چندین گروه طبقه بندی می شود. هر کدام از این گروه ها، مزایا و معایب خود را دارند و نمی توان به طور قطعی یکی را بهتر از دیگری معرفی کرد. پس، شما باید با توجه به نیاز های خود، نوع مناسب را انتخاب کنید.

این نوع از دریچه کولرها در رنگ بندی های گوناگون تولید و روانه ی بازار می شوند. شرکت تهران دما آرکا دریچه کولر چوبی ام دی اف را با این هدف عرضه می نماید. این مدل محصول در دو نوع خطی و قابل تنظیم دمپردار تولید می شوند. بدین ترتیب مشتریانی که تمایل به زیبا نمودن محیط خود دارند از محصول دریچه کولر دکوری استفاده می نمایند.

یکی دیگر از نکات مثبتی که می توان به آن اشاره کرد، زیبایی و شیک بودن دریچه کولرهای قفل زیمنس دار دریچه کولر است. دریچه کولر چوبی بدون درپوش در رنگ ها و سایزهای گوناگونی تولید می گردد. جنس اصلی این کالا ام دی اف بوده و عمر مفید آن نیز مناسب است. محصولات دریچه کولر چوبی نقش مهم و بسزایی را در زیباتر شدن چیدمان دکوراسیون داخلی منازل مسکونی ایفا می کنند. بدون شک استفاده از این دکوری زیبا و کاربردی سبب لوکس شدن هر فضا می شود.

  • دریچه های کولر به دلیل استفاده اسان و عملکرد بهینه از پرطرفدارترین نوع دریچه محسوب می شود.
  • ابتدا دریچه کولرهایی که در گذشته نصب شده اند را از روی کانال کولر جدا می کنیم.
  • این بدان معناست که هر شخص با توجه به معیارهای خود، سلیقه ی خود و نیز محیط کاربری خود اقدام به انتخاب دریچه کولر آبی مورد نظر خود می نماید.

بنابراین محاسبه و انتخاب ابعاد مناسب و همچنین جنس ساخت آن از موضوعات مهم محسوب میشود. انواع دریچه های چوبی ( ام دی اف ) برای مصارف مختلف میاوانند مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از محصولات پر فروش در بازار دریچه کولر آبی آلومینیومی می باشد. این محصول به دلیل کیفیت متریالی که دارد، جایگاه منحصر به فردی را در میان مردم کسب کرده است. دریچه کولر آبی آلومینیومی به دلیل جنس با کیفیت خود، ماندگاری و طول عمر بسیار بالایی دارد. یکی دیگر از وجه تمایزهای این نوع از دریچه کولر، قابلیت شست و شوی آن می باشد.

تاریخ تعویض دریچه کولر

خیلی از ما هنگام رانندگی از نقشه گوگل برای مسیریابی استفاده می‌کنیم. این مسئله با توجه به اینکه می‌تواند حواسمان را از جاده پرت کند کمی خطرناک است. از همین رو محصولاتی به نام هولدر خودرو تولیده شده اند که می‌توانند گوشی را در زاویه ای نزدیک به زاویه دید جاده نگه دارند. کمپانی الدینیو هولدرهای زیادی با کاربری‌ها و ویژگی‌های متفاوت تولید کرده که یکی از آن‌هاهولدر موبایل مخصوص خودرو LDNIO MG03 Gravity Mechanical Car Mountاست. این محصول در روی پره دریچه کولر جا می‌گیرد و گوشی را جلوی چشمتان نگه می‌دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید دریچه تنظیم هوا می توانید با کارشناسان ما در گروه تهویه باستان در ارتباط باشید.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی