همه چیز در مورد تزریق ژل لب کلینیک زیبای دکتر ترانه امامی

همچنین اگر انواع دیگری از آلرژی دارید، مانند حساسیت به غذاها، رنگ ها، مواد نگهدارنده یا حیوانات، به متخصص مراقبت های بهداشتی خود اطلاع دهید. برخی از پرکننده های HA، مانند VOLUMA، برای ماندگاری طولانی تری فرموله شده اند، اما معمولاً از آن ها تنها برای نواحی خاصی از صورت مانند گونه ها می توان استفاده نمود. البته که مزیت برخی از آن ها در داشتن لیدوکائین است که یک بی حس کننده موضعی محسوب می شود و باعث می شود فرد هنگام تزریق این نوع ژل ها درد کمتری را تجربه نماید. اما آنچه حائز اهمیت می باشد عوارضی طولانی مدت همانند گلوله گلوله شدن، جابجا شدن، عفونت ها می باشد .

  • وقتی برای انجام تزریق ژل لب تنها از کرم های بی حسی موضعی استفاده شود، درد آن زیاد خواهد بود و تمایل افراد به تزریق ژل کم خواهد شد.
  • 8 – شما قبل از تزریق ژل به لب می توانید بی حسی موضعی یا بی حسی با تزریق آمپول دندانپزشکی را انتخاب کنید .
  • برای افرادی که چانه عقب رفته یا گودی وسط چانه دارند و تمایل دارند این ناحیه پر شود می توانیم از تزریق ژل استفاده کنیم.
  • از این روش می‌توان برای رفع گودی و سیاهی زیر چشم، لیفت ابرو و رفع افتادگی پوست صورت و گردن استفاده کرد.
  • و در بخش‌های مختلفی از صورت مانند خط اخم، خط خنده، فرم‌دهی گونه، فک و … کاربرد زیادی دارد.
  • نور خورشید و حرکات طولانی عضلات (جویدن، خندیدن، اخم کردن) باعث تحلیل رفتن بافت پوست می‌شود.

ژل های تزریقی با تزریق این مواد به صورت، حجم به آن میبخشند. فیلرهای پوستی متنوعی در بازار وجود دارند که به تایید سازمان جهانی غذا و دارو رسیده‌اند و ما در کلینک تخصصی پوست و مو رز تنها از این نوع ژل‌ها استفاده می‌کنیم. این فیلرهای تایید شده، طبق مطالعات و بررسی‌های صورت گرفته از خطر کمتری برخوردار بوده و عوارض جانبی کم و غیر جدی در زیباجویان ایجاد می‌کنند.

کاشت ابرو طبیعی – مراحل دقیق کاشت – نکات بسیار مهم

هرکدام از ژل‌های تزریقی با قوام، ساختار و چگالی خاصی ساخته و برای تزریق در عمق خاصی طراحی شده‌اند. برای همین ممکن است یک ژل برای یک ناحیه بسیار خوب و برای ناحیه‌ای دیگر نامناسب باشد. مثلاً برای جوانسازی پشت دست بهتر است از ژل‌های هیدروکسی آپاتیت یا تزریق چربی استفاده کنیم.

یکی از مهمترین نکات درباره تزریق ژل مدت زمان لازم برای مشاهده نتیجه نهایی درمان زیبایی و زمان ماندگاری تزریق پرکننده خواهد بود. اما تزریق فیلر همانند سایر درمان های زیبایی و یا عمل های زیبایی نتایج دائمی نخواهد داشت. توجه داشته باشید که نوع موارد مورد استفاده در انتقال ژل و پزشک متخصص در ماندگاری نتایج تاثیرگذار خواهد بود. پس بهتر است قبل از انجام تزریق فیلرها به خوبی تحقیق کرده و سپس اقدام به تزریق ژل نمایید. با افزایش سن، چین و چروک‌های صورت در اثر آسیب ناشی از آفتاب و نیروی جاذبه شکل می‌گیرند.

جوانسازی و شفاف سازی پوست با دستگاه پولاژن

برای این منظور می‌توان از مواد متعددی که فیلر یا پرکننده نامیده می‌شوند، استفاده کرد. چربی خود بیمار نیز در برخی موارد به ویژه برای حجم‌های بزرگ‌تر قابل استفاده است. وقتی برای انجام تزریق ژل لب تنها از کرم های بی حسی موضعی استفاده شود، درد آن زیاد خواهد بود و تمایل افراد به تزریق ژل کم خواهد شد. اما اگر عصب لب به طور کامل بی حس شود هیچ دردی هنگام تزریق ژل احساس نخواهید کرد اگرچه تزریق در این روش پیجیده تر اموزش تزریق ژل گام به گام (https://clinicmahsaamani.ir/gel-injection-training/) می باشد. حداقل دو هفته یا بیشتر پس از تزریق ژل و هرگونه پرکننده برای صورت، قبل از پرواز زمان نیاز دارید. پرواز پس از گذشت مدت زمان استراحت بعد از این گونه تزریقات که برای درمان چین و چروک توصیه می شود.

مشاوره قبل از درمان

همه چیز در مورد تزریق ژل لب کلینیک زیبای دکتر ترانه امامی

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی