نوژیک پرچم ساحلی پرچم ایستاده تبلیغاتی، بادبانی، قطره ای

پایه های فلزی در وزش های باد شدید ، محکم می ماند در حالی که پرچم ساحلی همراه با باد حرکت می کند و به جلب توجه مشتریان بالقوه شما کمک می کند. در مورد بادهای با شدت خیلی بالا، باید پرچم های ساحل خود را جدا کرده و به داخل منتقل کنید. به طور کلی هزینه این پرچ ها همراه با نصب، طراحی، تولید و متریال آن بین ۴۰۰ الی ۹۰۰ هزار تومان می‌باشد. پرچم ساحلی با اینکه بزرگتر از برخی پرچم های تبلیغاتی هستند اما به راحتی جابجا میشوند. و سایز و ابعاد پرچم ساحلی و مدل های متنوع آن از همکاران ما مشاوره بگیرید.

جنس پرچم ساحلی

در جنگها پرچم، نماد همبستگی لشکر بوده است، به همین جهت یکی از اهداف اصلی دشمن از بین بردن پرچم‌دار و به زمین انداختن پرچم برای تضعیف روحیه لشکر مقابل به بوده پرچم ساحلی است. و در جنگها پرچم‌داری یکی از مهمترین سمت ها بوده‌است چرا که پرچم نشانی از همبستگی و اتحاد بوده و برزمین افتادن پرچم نشان شکست و از هم گسیختگی بوده است. پرچم، درفش یا بیرق نماد یک گروه، سازمان یا اداره دولتی یا خصوصی ، یا کشور است که بیشتر روی پارچه یا کاغذ به صورت رنگی ایجاد میگردد.

کاربرد این پرچم ها در اروپا و آمریکا و آسیای شرقی بسیار زیاد است و در ایران برای اولین بار به صورت آنلاین برای چاپ اختصاصی در حال عرضه می باشد. در استفاده از پرچم تبلیغاتی و تشریفاتی یکی دیگر از فاکتورهای مهمی که باید رعایت شود. دیدگاهی که مخاطب به هدایای تبلیغاتی داشته و آنچه برای ما اثبات شده است .در واقع همان چیزی است .که از نگاه اول به محصول سرچشمه میگیرد . جهان پرچم نشان در خدمات چاپ و تولید پرچم بادبانی و ساحلی شما را با بهترین قیمت ها و تحویل فوری سفارشات همراه میکند .

استفاده از رنگ های جذاب و آرم شرکت شما در پرچم سفارشی تان از مهمترین اصول و اولویت ها خواهد بود. شما نیز می توانید با توجه به ابعاد مورد نیازتان، با ما در ارتباط بوده و هر چه زودتر محصول مورد نظر خود را سفارش داده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید. همانطور که در بالا اشاره شد پرچم ساحلی از پارچه های ساتن ، جیر ، مخمل و یا پارچه سوپر میتواند باشد . در تولید پرچمهای ساحلی به دلیل بزرگ بودن سایز پرچم اغلب از پارچه های مخمل یا جیر استفاده میشود تا مقاومت بهتری در شرایط جوی از خود نشان دهند . آبان پرچم که خود تولید کننده اصلی پرچم در تهران میباشد در انتخاب متریال و پارچه مناسب پرچم به شما عزیزان مشاوره رایگان میدهد .

بالاترین کیفیت در سطح کشور

به طور کلی، طراحی بنر برای تبلیغات ایده بسیار جالبی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید با ساخت این پرچ ها رونق زیادی به کسب و کار خود بدهید. تبلیغات در فضای باز راه خوبی برای صاحبان مغازه، غرفه‌داران و کسب و کارها است تا عابران و مشتریان بالقوه را از نوآوری‌ها یا مکان‌ها آگاه کنند.

  • این روزها چاپ پرچم ساحلی در مناسبت ها و تبلیغات گسترده و کاربرد سازمانی یکی از فاکتورهای مهم تدارکاتی میباشد که در ارزیابی های انجام شده حتی بهترین گزینه بین سایر پرچم ها برای تبلیغات و تشریفات بشمار میرود.
  • اگر می‌خواهید توجه کسی را جلب کنید، باید در ۳ ثانیه اول این تأثیر را ایجاد کنید.
  • استفاده از این چاپ پرچم سبب شده که پرچم در برابر شرایط محیطی مقاوت و ماندگاری بالاتری از خود نشان دهد.
  • وزن پرچم 1 کیلوگرم است که روی پایه استند با وزن 8 کیلو گرم نصب می شود.
  • پرچم ساحلی در مدل ها و نمونه های قطره ای، بادبانی، شمشیری، مستعطیلی تولید و چاپ می گردد.
  • از آنجایی که تبلیغات در سطح چشم است، از پرچم ساحلی به راحتی نمی توان گذشت.
یکی از پرچمهایی که در این فاکتور بسیار موفق عمل کرده است پرچم ساحلی و مدل بادبانی این پرچم ساحلی است . یکی از مهمترین موضوعاتی که برای بسیاری از خریداران پرچم های ساحلی وجود دارد، قیمت این محصول می باشد. در خصوص قیمت پرچم ساحلی می توان گفت که این امر به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان به طرح چاپ شده، رنگ های استفاده شده، ابعاد و جنس مواد به کار رفته اشاره داشت. شما نیز میتوانید قبل از سفارشتان در مورد قیمت پرچم مورد نظر خود اطلاعاتی را به دست آورده و سپس اقدام به خرید داشته باشید. در حالت کلی قیمت پرچم ساحلی بسیار مناسب و معقول می باشد به طوری که مناسب بودن قیمت این محصول از مهمترین ویژگی های این مدل از پرچم می باشد.

سفارش پرچم بادبانی

نوژیک پرچم ساحلی پرچم ایستاده تبلیغاتی، بادبانی، قطره ای

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی