موفقیت در کنکور 1400 – کنکور 1402

برای قبولی در کنکور تجربی باید یک برنامهی زمانی هدفمند داشته باشید و در این را از کتابهای کمکدرسی و تستی، کلاسهای آموزشی، آزمونهای تستی نیز بهره ببرید. برای فهمیدن پاسخ این سؤالات با ما همراه باشید. بعضی رشتهها هم وجود دارند که بین رشتههای تجربی، ریاضی و انسانی مشترک هستند، مانند حقوق و روانشناسی که از هر سه رشته میتوان وارد این رشتههای دانشگاهی شد. ما در این مطلب قصد داریم با معرفی رشتههای هنر شما را با این رشتهها آشناتر سازیم. مانند تمامی رشتهها باید به یادگیری یک سری دروس عمومی نیز بپردازید. ۲- ۱۲ دفترچه سؤالات اختصاصی کنکور: در جلسه کنکور، سؤالات اختصاصی در دفترچهٔ جداگانهای بعد از سؤالات عمومی به داوطلبان داده میشود که خیلی سبز نیز این موضوع را رعایت کرده و بهازای هر دفترچه عمومی، یک دفترچه سؤالات اختصاصی ارائه داده است. در این بخش صوت تحلیل دروس عمومی کنکور ریاضی 99 گداشته شده که شما می تونید با گوش کردن به این ویس راجع به میزان سختی سوالات، تعداد سوالات از هر مبحث و سبک طراحی سوالات، اطلاعات مفیدی کسب کنی و خودت رو برای کنکور تجربی فردا اماده کنی و اگر هم داوطلب ریاضی بودی میتونی درصدای خودت رو حساب کنی.

کنکوری های هنر عزیز سلام ! در این برنامه ریزی مباحث مهم و پرتکرار کنکوری حداقل یکبار مرور می شوند و می توانید حدود 70 درصد دروس را تا زمان کنکور جمع بندی کنید. این کتابها شامل سؤالات کنکور داخل و خارج کشور میباشد و به نوعی شبیهساز مناسبی برای کنکور سراسری به شمار میرود. چند کنکور خیلی سبز همانند یک حریف تمرینی برای متقاضیان کنکور محسوب میشود و برای آمادگی در این آزمون به کار میرود. دانشآموزان این رشته میتوانند پس از اخذ مدرک پیشدانشگاهی با شرکت در یکی از گروههای آزمایشی در مقاطع بالاتر (دانشگاهی) به تحصیلات خود ادامه دهند. داوطلبان راهنمای انتخاب رشته را مطالعه بفرمایند . در مطالعه ی این دروس می بایست به زنجیره ی مطالعاتی دقت شود و مطالعه ی دروس با رعایت پیش نیازها انجام شود. این کتاب بسیار پیام آیات را به خوبی توضیح می هد . با مطالعه مقاله “رتبه قبولی کنکور تجربی” می توانید رتبه مورد نیاز ورود به هر یک از رشته های پزشکی و پیراپزشکی را بشناسید. با انتخاب یک کتاب کمک درسی مناسب در کنار کتاب های کنکور تجربی که مطابق با توانایی شما هستند، مسیر آموزش و درک مطلب را برای خود به خوبی هموار خواهید کرد.

برای ادامهی تحصیل در این رشته باید در دروس تخصصی توانایی کافی داشته باشید و برای ورود به این رشته بتوانید در این دروس حدنصاب لازم را به دست آورید. در واقع این پاسخ توسط سازمان سنجش و آموزش کشور ارائه نشده است. به گزارش تحریریه، چند روزی است که کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها در سراسر کشور درحال برگزاری است اما هنوز چندساعتی از هر یک از آزمون ها نمی گذرد که موج گسترده ای از اعتراضات از سوی دانش آموزان، خانواده ها و مدرسان و معلمان در مورد نحوه طرح سوالات به راه می افتد. اصل موفقیت در درس فیزیک ، فقط و فقط حل تست و تمرین زیاد است تنوع تست های فیزیک زیاد می باشد که باید به روش و تکنیک حل هر یک از سوالات آشنا شد. همچنان باید تاکید کرد که مهمترین منابع کنکور تجربی همان کتب درسی هستند و بهتر است بعد از تسلط برروی این کتب برای خرید کتاب های کمک درسی اقدام کنید.

دروس عمومی این رشته شامل ادبیان و زبان فارسی، دین و زندگی، عربی و زبان انگلیسی است. رشته های هنر را در جداول ذیل درج نموده ایم و چنانچه پس از مطالعه این مقاله سوالی برایتان به وجود آمد، با کارشناسان مشاوران برتر مشاوره دریافت نمایید. در کنکور 97، گروه تجربی بیشترین تعداد داوطلبان بوده است و این امر، علاقه مندی دانش آموزان به رشته های پزشکی و پیراپزشکی را نشان می دهد. در این پست لینک دانلود سوالات کنکور 99 قرار داده شده است. به همین دلیل مرکز مشاوره کابونتو برای شما تحلیل کنکور ریاضی 99، سوالات کنکور 1399 با لینک مستقیم، پاسخ کلیدی و تشریحی و همچنین تحلیل را قرار داده است. این پاسخ کلیدی به صورت غیررسمی است. بهتر است برای قبولی در این رشته با نوع سؤالات و تعداد آن در جلسهی کنکور آشنا شوید تا بتوانید برنامهی مناسبی برای موفقیت داشته باشید.

توجه کنید که این برنامه برای داوطلبی است که از لحاظ درسی متوسط است و قصد دارد تمام وقتش را صرف مطالعه برای سایت ahmadikonkoor کنکور هنر کند. این رشته دربارهی علوم طبیعی و تجربی صحبت میکند. در نتیجه کسی که قصد قبولی در رشته های هنر را دارد باید بتواند هم در دروس عمومی و هم اختصاصی درصد های خوبی را کسب کند. 1. حتما پیش از تهیه کتاب تحقیقات لازم را انجام دهید ، از پی دی اف های رایگانی که با جستجو در گوگل می توانید آن ها را پیدا کنید ، استفاده نمایید تا با سبک هر کتاب آشنا شوید. ارائه می شوند و با دیپلم نظام جدید کاردانش امکان پذیرش در هر یک از این دانشگاه ها را خواهید داشت ولی اگر دیپلم شما نظام قدیم است و کاردانی یا پیش دانشگاهی ندارید ، فقط می توانید وارد دوره های کاردانی این دانشگاه ها شوید و مجاز به ثبت نام دوره کارشناسی نخواهید بود.

شما باید با توجه به رشته ای که انتخاب می کنین و زیر گروهی که اون رشته داره از ضریب و اهمیت اون درس در کنکور هنر مطلع بشین که در جدول زیر رشته های مختلف در هر زیر گروه رو گفتیم. همچنین علاوه بر برنامه ریزی ، روش های مطالعه هر درس ، تکنیک های تندخوانی ، تکنیک های تست زنی ، رفع اشکال و … توجه داشته باشید که درس ریاضی ، مبحثی نیست که بتوانید فقط با یکبار مطالعه کردن و حل تست ، تسلط کافی را داشته باشید و باید حتما در فواصل زمانی کوتاه برای مرور این درس زمان اختصاص دهید که تست زنی یکی از روش های مرور محسوب می شود. این رشته یکی از پرطرفدارترین رشتههای شاخهی دبیرستانی است که بر اساس آمار، طرفداری آن بین دختران بالاتر است و تقریباً 46 درصد از دانشآموزان در این رشته تحصیل میکنند. اکثریت داوطلبان کنکور هنر را دانشآموزان دبیرستانی تشکیل میدهند که هیچگونه پیشزمینهای از مباحث ندارند؛ و حتی هنرستانیها نیز همه مباحث را در مدرسه نخواندهاند. چند روز پس از برگزاری کنکور سراسری نیز کلید نهایی سوالات از سوی سازمان سنجش منتشر میشود و داوطلبین می توانند قبل از اعلام نتایج اولیه کنکور به محاسبه درصد های احتمالی خود را محاسبه کنند و حدود رتبه خودشان را تخمین بزنند.

همین عامل اهمیت برنامه ریزی درسی برای کنکور هنر و مشاوره کنکور هنر 1402 را نشان می دهد. اما ویژگی مشاوره کنکور تجربی آنلاین این است که مشاور همواره در کنارتان پیگیر درس شما می باشد و مزیت دیگر آن این است که هیچ محدودیتی در تعداد جلسات مشاوره وجود ندارد. افراد علاقهمند به بدن موجودات زنده و انسان، علوم زیستی و آزمایشگاهی میتوانند این رشته را انتخاب کنند. اگر علاقهمند به رشتههای پرطرفداری چون پزشکی، داروسازی، پرستاری، دندانپزشکی، فیزیوتراپی و مامایی هستید، باید در رشتهی تجربی تحصیل کرده و وارد کنکور تجربی شوید و از این طریق وارد این رشتههای پرطرفدار شوید.

باتوجه به این گفته ها داوطلبین نظام قدیم برای کنکور ۱۴۰۰ بايد منابع درسی کنکوری های نظام جديد را تهیه و مطالعه کنند. ۴ ـ شکاف مالی شدیدی میان معلمان فعال در عرصه کنکور و معلمان مدارس، شکل گرفت که ناخواسته اغلب معلمان مدارس را به این سو سوق داد که به آموزش خود وجههای کنکوری ببخشند. با توجه به اهمیت بحث علاقه و استعداد دانشآموزان این رشته باید علاوه بر داشتن علاقه در دروس زیست و شیمی، از استعداد کافی برای به خاطر سپردن این دروس نیز برخوردار باشند و بتوانند با انگیزه مطالب درسی این رشته را بیاموزند. با استفاده از منابع کمک آموزشی و منابع تستی همراه با کتاب درسی می توانید تسلط کافی برای زدن تست های کنکور تجربی را به دست آورید. این سایت با کلمه کلیدی”سایت آموزش درسی” اولین سایت جستجو گوگل می باشد. این ویژگی از این جهت بسیار کاربردی است که اگر در سؤالی پاسخنامه نتوانست شما را قانع کند، میتوانید به صفحات مربوط (که شماره صفحهٔ آن ذکر شده) در کتاب درسی مراجعه و ابهامات خود را برطرف کنید. اختلاف 5/5% در یک درسی که ضریب 4 دارد ، ممکن است صدها نفر رتبه او را جابجا کند.توصیه اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان و دست اندرکاران مسائل کنکور ، اینست که فقط به تست هایی که به صحت پاسخ آن اطمینان دارید پاسخ دهید.

این افراد مشمول معافیت سنی عنایت مقام معظم رهبری قرار می گیرند . پیشنهاد می کنیم که در حین مطالعه برای کنکور تجربی، در ابتدا تسلط کاملی برروی کتاب های درسی کنکور تجربی به دست بیاورید و پس از آن برای خرید کتاب کمک درسی اقدام کنید. از دیگر ویژگی های بهترین مشاوره کنکور تجربی، حفظ و افزایش اعتماد به نفس است. شاید فکر کنید که دیگر دیر شده است و شما نمی توانید به برنامه ریزی عمل کنید. هنر از رشته هایی است که شاید خیلی در ایران به آن توجه نشود و مورد کم اقبالی دانش آموزان قرار گرفته باشد. دفترچه اختصاصی این رشته نیز شامل، 160 سوال تخصصی می باشد. ما در این مقاله لیست کامل رشته های تجربی را به تحریر درآورده ایم و بدون نیاز به تعداد صفحات بالای دفترچه کنکور، می توانید رشته های تجربی را بشناسید. در انتها می توانید برای اطلاع از فهرست حذفیات کنکور تجربی در گروه های نظام جدید و نظام قدیم ، PDF های زیر را دانلود کنید : برای دانلود PDF حذفیات کنکور سراسری تجربی نظام جدید 99 کلیک کنید. نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری تحصیلیکو کمک می کنه تا اولویت های فرم انتخاب رشتتون رو با توجه شانس قبولیتون و سهمیه ای که در اون سنجیده شدین، در سه حالت ایده آل، منطقی و بدبینانه پر کنین.

این نویسنده و استاد دانشگاه درباره تصمیم حذف درسهای عمومی از کنکور ۱۴۰۲، میگوید: «مانند خیلی از کسانی که این خبر را شنیده و گلهمند بودند، موافق این اتفاق نیستم؛ این امر نشان میدهد که جنبههای ملی ما بهشدت در حال ضعیف شدن و تضعیف شدن عمدی هستند. در ادامه رتبه قبولی رشته های پرطرفدار پرستاری ، پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی فراهم شده است که اطلاع از رتبه قبولی رشته دلخواهتان می توانند شما را در امر مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور مصمم تر کند. بنابراین برای فهم این درس همیشه قبل از حضور در کلاس پیش خوانی داشته باشید تا بدانید چه مبحثی قرار است تدریس شود ، در هنگام تدریس استاد از نکات یادداشت برداری کنید زیرا یادداشت ها در زمان مرور بسیار به شما کمک می کند.

همچنین یادآور می شویم که تیم مشاوره تحصیلی مشاوران برتر دارای بهترین مشاوران کنکور تجربی می باشد که می توانند شما عزیزان را با مشاوره تلفنی و یا برنامه ریزی کنکور تجربی راهنمایی نمایند. جهت اطلاع از رتبه قبولی سایر رشته و همچنین آگاهی از اینکه برای پذیرش در رشته مورد نظرتان باید چه درصد دروسی را کسب کنید ، می توانید با مشاوره کنکور تجربی تلفنی تماس بگیرید. انتخاب رشته کنکور هنر در دوره های روزانه و غیر روزانه دانشگاه های سراسری مطابق با جدول موجود در دفترچه ثبت نام، نیمه اول مرداد ماه انجام می شود. یعنی شما بعد از وارد کردن رشته محل های متمرکز با شرایط خاص در صورتی که حد نصاب آزمون عملی یا مصاحبه اون رشته محل رو کسب کنین دعوت به مصاحبه اون دانشگاه میشین. من هم به عنوان کسی که در سال ۱۳۷۰ بعد از یکسال پشت کنکور ماندن، با کتابهای درسی و البته فقط یک کتاب فیزیک مکانیک آموزشگاه علوم آن سالها، در رشته دلخواهم وارد دانشگاه شدم، درگیر همین مشکل شما برای پسرم هستم. اگر در فهم مطلبی مشکل داشتید حتما در کلاس درس مشکل خود را حل کنید تا هیچ نکته مبهمی برای شما باقی نماند. مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو به تموم سوالای شما در مورد ثبت نام کنکور سراسری 1400 ، بهترین منابع کنکور سراسری هنر ، آزمون عملی و مصاحبه رشته های متمرکز با شرایط خاص هنر جواب بدن .

شما می توانید از طریق تماس با مشاوران مرکز مشاوره “پاسخ با ما“ به صورت تلفنی برنامه ریزی سه ماهه دریافت کنید. دیده شده که برخی مدیران آموزشی با رونمایی و تبلیغ اساتید درجه چندم کنکور به اسم بزرگان کنکور ایران سعی در جذب حداکثری و پیش فروش آرزوهای محال برای قبولی پزشکی و … برای دانشگاه مشهد طبق کنکور ۹۸ آخرین رتبه ی قبولی این رشته تو منطقه ۱، ۴۳۶۰ بوده. برای این منظور انتشارات خیلی سبز، مجموعهٔ دو جلدی چند کنکور عمومی را نیز که در برگیرندهٔ ۳۱ آزمون عمومی کنکور است، به چاپ رسانده است. همانطور که می دانید در کنکور تجربی نیز برای افزایش سرعت تست زنی و آشنایی با سوالات کنکور تجربی باید از کتابهای کمک درسی و هم سطح خود استفاده کنید. تاثیر قطعی معدل در کنکور از چه سالی آغاز می شود؟ ادبیات فارسی اولین درس دفترچه عمومی باضریب 4 تاثیر خیلی زیادی دررتبه شما داوطلبان کنکور دارد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی