مودم همراه 4g lte تک‌نت-اصیل بخرید

مودم همراه 4g lte تک‌نت-اصیل بخرید

با یک دستگاه Wi-Fi همراه، می توانید در هر نقطه ای، حداقل 10 دستگاه به طور همزمان به اینترنت وصل شود. پیشنهاد می کنیم برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با خرید این محصول به خاطر داشته باشید. در این مودم مدیریت دستگاه‌ها، رمز عبور، ترافیک و حتی کنترل‌های والدین با چند کلیک ساده انجام می‌شود. همچنین لازم به ذکر است که بعد از چند سال، این دستگاه باعث ایجاد هیچ مشکلات پایداری‌ای نشده است.

با استفاده از این محصول می‌توانید تنها با یک سیم کارت که سرویس GPRS روی آن فعال است، در هر کجا که هستید به تمام صفحات اینترنت دسترسی داشته بهترین مودم سیمکارتی باشید. دو نشانگر LED روی این مودم نحوه اتصال Wifi و GPRS دستگاه را نشان می‌دهد. این محصول جزو بهترین مودم های قابل حمل هست که دارای اسلات کارت حافظه microSD است که می‌تواند به شما در جابجایی اطلاعات کمک شایانی کند.

  • همانطور که گفتیم مودم های سیم کارتی انواع مختلفی دارند و در ادامه به راهنمای خرید مودم 4G می پردازیم.
  • مزایای و ویژگی های هر یک را به شما گفتیم و حالا تصمیم گیری با خودتان است.
  • سبک بودن دستگاه اینترنت همراه یکی دیگر از مطالبات مصرف کنندگان وای فای جیبی است.یکی از برندهایی که این نیاز کاربر را مرتفع کرده مودم قابل حمل مبین نت است.
  • اسلات کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت دارد؛ باتری ۲ هزار میلی‌آمپرساعتی روی آن نصب شده که تا ۶ ساعت شارژ باتری می‌دهد.
  • یکی از بهترین مودم‌های قابل حمل و خوش قیمت بازار با شارژ باتری فوق‌العاده است.
داشتن امکان WPS برای اتصال آسان و بهره‌مندی از پروتکل‌های WPA و WPA2 برای اتصال امن و قابلیت اتصال هم‌زمان ۸ دستگاه، از دیگر امکانات مودم همراه دی لینک هستند. جیو، مدل JMR1040 جیو، مدل JMR1040 جیو، مدل JMR1040 جیو، مدل JMR1040 جیو، مدل JMR1040 مودم همراه برند جیو طراحی شکیل و سبکی داشته و به راحتی قابل حمل است. لازم است بدانید که برند جیو زیر مجموعه از این کمپانی بوده و در هند در زمینه اینترنت فور جی فعالیت می کند. این از یک باتری لیتیومی با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت پشتیبانی می کند.که به شما تضمین 8 ساعته برای کار کردن می دهد.

مودم 4.5G ای ای مدل ِDWR981 به همراه 70 گیگابایت اینترنت یکساله

مودم های جیبی Alcatel و مودم های همراه Telenet را جسنجو کنند. استفاده از مودم روتر به جای اکسس پوینت مودم روتر یکی از صدها سخت‌افزار کامپیوتری است که در اتصالات یک شبکه کامپیوتری و انتقال داده مور… با روشن بودن وای فای گوشی مادربورد، خازن‌ها و چیپ‌ست‌ها به شدت شروع به استهلاک و فرسایش می‌کنند و عمر مفید خود را از دست می‌دهند. برای طولانی‌تر شدن عمر گوشی خود کمتر از وای فای موبایل استفاده کنید.

بهترین مودم مناسب نیاز خود را از این فهرست انتخاب کنید

در اینترنت همراه با مودم جیبی امکان ست کردن IP دائمی برای اینترنت خود را دارید. به همین علت از این مودم نمی‌توان انتظار مودم های TD-LTE نظیر Tf-i60 را داشت. بدترین گزینه ممکن هم استفاده از هات اسپات گوشی به عنوان مودم همراه است. مثلا شاید مهندس هستید و در پروژه‌های یا برای مشاوره در شرکت‌های مختلف نیاز به اینترنت همراه دارید. یا ساعتی از روز را در محل کار و ساعتی دیگر را در خانه نیاز به اینترنت دارید.

مودم MB8611 دارای پورت هایی است که برای سرعت‌هایی که در حال حاضر توسط ISP های اصلی ارائه نمی شود. شما در درازمدت، زمانی که بسته‌های ISP بزرگ‌تر و سریع‌تر در دسترس قرار بگیرند، نیازی به ارتقاء مودم خود نخواهید داشت. MB8611 با اکثر روترها سازگار است و جفت کردن آن با روتر متناسب با کاربری را آسان می‌کند. علاوه بر این‌ها، دارای محافظ داخلی است اما بهتر است که شما از وصل کردن آن به محافظ برق به عنوان پشتیبان غافل نشوید.

بهترین مودم جیبی از کارت حافظه Micro SD پشتیبانی می‌کند که پورت آن در کنار درگاه سیم کارت و زیر باتری قرار دارد. بهترین مودم قابل‌حمل ایرانسل مدل TF-i60 H1 از شبکه‌های ۴ و ۴٫۵ پشتیبانی می‌نماید و می‌توان در آن از سیم‌کارت‌های معمولی یا TD-LTE استفاده کرد. با کمک‌گرفتن از پورت WAN موجود در این مودم همراه ایرانسل می‌توان اینترنت را از دستگاه‌های دیگر دریافت کرده و از طریق وای‌فای این دستگاه به اشتراک گذاشت.

یک مودم خوب و عالی ار برند رلاینس که شاید کمی ناشناخته باشد در ایران اما کیفیت بالای این محصول باعث شده تا در لیست بهترین مودم همراه به عنوان شماره 10 معرفی شود. این محصول ظاهر بسیار زیبا و متفاوتی دارد که باعث شده از نظر شیک بودن نسبت به محصولات معرفی شده یک سر و گردن بالاتر باشد. از شبکه 4G پشتیبانی می کند که این یعنی سرعت بسیار خوبی می تواند به شما ارائه دهد. نظرات مثبت و میزان رضایت بالا به خوبی نشان دهنده کیفیت این محصول می باشد. اگر نگاهی به قیمت مودم همراه دی-لینک مدل DWR-930M در سایت‌ها بیندازید، می‌بینید که قیمت این مودم در مقابل امکانات ارائه شده به ویژه شارژدهی فوق العاده آن، کاملا مناسب است. قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ های مختلف در یک مودم به نوع سیم‌کارت و فناوری‌ های بکار رفته در حین تولید مودم وابسته است.

مودم جیبی ایرانسل 4/5G مدل FD_M60

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی