موثر است و توصیه می شود

روش های نکته و تست و پاسخ گویی و جمع بندی موارد فوق العاده کنکور باعث شده تا ایشان بهترین استاد در جامعه شناسی سایت ahmadikonkoor باشند. اما راز موفقیت این مجموعه آموزشی در زمینه کنکور به دلیل سبک تدریس اساتید آن است. پکیج جامع پایه هشتم حرف آخر شامل دروس علوم، ریاضی، زبان، ادبیات و پیامهای آسمانی است که اساتید مطرح کشور در مجموعه حرف آخر با روشهای نوین و جدید به صورت کاملا مفهومی و شهودی آن را تدریس کردهاند. بررسیها نشان میدهد که تعداد متقاضیان شرکت در کنکور از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۹۷ روندی کاهشی داشتهاست. اگر بخواهیم آزمون های موسسه حرف آخر را طی یه سال مطالعاتی کنکور تقسیم بندی کنیم در کل با 3 نوع آزمون مواجه خواهیم شد؛ نوع اول آزمون 10 آزمون مبحثی حرف آخر نام دارد که در کنار پروژه صفر تا صد حرف آخر ارائه می شود. پروژه 6040 یک برنامه مطالعاتی که که شامل 60 روز آموزش و 40 روز آزمون است.

شناخت منابع مفید و ضرایب دروس عمومی و اختصاصی در کنکور سراسری 1402 به شما کمک می کند که به شیوه بهتری برنامه ریزی کنکور تجربی خود را انجام دهید. مطالعه زیاد به تنهایی عامل موفقیت شما نیست و شما برای گرفتن بهترین نتیجه باید بهترین برنامه ریزی را داشته باشید. به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد توصیه می شود تمام اخبار و مطالب مرتبط با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد را که در زیر آمده است را به صورت کامل مطالعه کنند و با توجه به شرایط و ضوابط کنکور ارشد برنامه ریزی خود را انجام دهند تا بتوانند قبولی در آزمون ارشد سال جاری را تجربه کنند.

خلاصه نویسی توی این بخش به هیچ وجه فراموش نشه. مطالب در این قسمت از حافظه، معمولأ به سختی و در مدت زمان طولانی فراموش می شوند. پس برای جمعبندی میتوان گفت فارغالتحصیلان این رشته میتوانند پس از پایان تحصیلات، در ادارات دولتی برای مسوولیتهایی که به نوعی با تجزیه و تحلیل مسائل سروکار دارند، در بخش خصوصی در اموری همانند طراحی سیستمها در امر بهینهسازی و بهرهوری ، در بخش صنعت برای اموری همانند مدلسازیهای ریاضی ، در آموزش و پرورش و … بیست آزمون جامع در انتهای آموزش توسط داوطلب حل خواهد شد اما ده آزمون مبحثی در هنگام آموزش تحلیل و بررسی می شود؛ یعنی دانش آموز هر طبق یک بودجه بندی خاص هر سری مباحثی را مطالعه خواهد کرد، یک ازمون از خود خواهد گرفت و این روند را ادامه خواهد داد. ؛ تاریخ (در رشته علوم و معارف اسلامی به جای تاریخ ۱، ۲ و ۳؛ تاریخ اسلام ۱ و ۲ و تاریخ ۳ (ایران معاصر) تدریس و مطالعه میشود؛ و همچنین دین و زندگی (که منبع تخصصی آن در این رشته کتب اصول عقاید ۱، ۲ و ۳ میباشد) به سوالات طرحشده از منابع خودشان پاسخ دهند؛ در ارزیابی با جامعه کل گروه آزمایشی علوم انسانی سنجیده میشوند و در انتخاب رشته هم تفاوتی با داوطلبان علوم انسانی ندارند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص برخی اخبار مبنی بر بازگشت دروس عمومی به کنکور، اظهار داشت: هنوز مصوبهای را در این خصوص ندیدم. به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری، در حاشیه چهارمین آئین فردوسی در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی اظهارنظرها در خصوص لزوم اصلاح قانون رتبه بندی معلمان، افزود: آئین نامهها بعد از اینکه در دولت تصویب میشوند به هیئت تطبیق میروند. «تغییرات اساسی در کنکور ۱۴۰۲». در ادامه چند تن از بهترین اساتید کنکور ایران در یادگیری نوین را به شما معرفی می کنیم پس با ما همراه باشید. همین سخنان متناقض باعث تشدید اضطراب داوطلبان و تشویش فضای آموزشی کشور شده است چرا که دانشآموزان و خانوادهها از یک سو زیرساختهای ضعیف و نبود امنیت را میبینند و از سوی دیگر وعدههای آرمانی مسئولین را و در این میان بلاتکلیفند! استفاده از منابع و پکیجهای حرف آخر به دانشآموزان کمک زیادی در قبولی کنکور خواهد کرد. دروس اقتصاد و جامعه شناسی در کنکور انسانی اهمیت خیلی زیادی داشته و جزء دروس رتبه ساز هستند. برای رشته علوم انسانی درس جامعه شناسی، جزء دروسی است که در موفقیت کنکور حرف اول را می زند. این شورا میگوید از جمله وظایفش در سه حوزه سیاستگذاری، تدوین ضوابط و نظارت تقسیمبندی میشود.

در بهترین موسسات کنکور هر دانش آموزی قابلیت ارائه برنامه درسی خود به پشتیبان و مشاوران خود را دارد. یکی از مهمترین و و اصلی ترین دلایل موفقیت این موسسه کنکوری استفاده از آموزش شهودی مبتنی بر الگو سازی و انیمیشن می باشد که به دانش آموز این امکان را می دهد تا بدون این که حتی کلمه ای را حفظ کند سخت ترین و پرچالش ترین مطالب آموزشی را یک بار برای همیشه بیاموزد استفاده از الگو و انیمیشن سبب شده تا مدت زمان آموزش موسسه حرف آخر بسیار کمتر از حد معمول باشد و نتیجه دانش آموز بیشتر زمان خود را صرف تکرار و تمرین می کند که لازمه اصلی موفقیت در کنکور های جدید می باشد.

باید زیر نظارت و مجوز این نهاد ادامه فعالیت دهند فقدان این نیاز مغفول مانده، منجر به جولان دادن بیصلاحیتها تحت عنوان متخصص در عرصه کنکور است که خود از عوامل اصلی ایجاد اضطراب کاذب و آسیبهای مالی و اخلاقی برای داوطلبان کنکور وَ خانوادههایشان به شمار میآید. موسسه علمی و آموزشی موسسه حرف آخر فعالیت خود را بصورت رسمی از سال 1390 آغاز کرده است. برای تحلیل و بررسی از پاسخنما استفاده خواهد کرد که تمام تست های آزمون مربوطه بصورت جداگانه در پاسخ نما قرار داده شده است و دانش آموز می تواند فقط تست هایی که در آن مشکل دارد را بررسی کند و یا کل آزمون مورد نظر را بررسی نماید. مهم ترین ویژگی های آزمون های موسسه حرف آخر که آن را از آزمون های دیگر متمایز می سازد داشتن پاسخ نما به جای پاسخ نامه است که سبب درک درست و دقیق تست مورد نظر و یافتن مشکلات خود در حل تست می شود. همه ساله تعداد زیادی از دانش آموزان ریاضی و تجربی به خاطر علاقه خود به این رشته در این کنکور شرکت کنند. دسته سوم آزمون های حرف آخر 10 آزمون جامع نام دارد که گلچین شده سوالات بیست آزمون است و در ماه های پایانی به عنوان آزمون های حرف آخر ارائه خواهد شد.

تغییرات کنکور در روزهای اخیر به یکی از موضوعات داغ فضای مجازی تبدیل شده است. دومین مزیت آموزش این مجموعه استفاده از پویانمایی یا همان به تصویر کشیدن آموزش است که باعث می شود تا آنچه در ذهن مدرس می گذرد برای مخاطب به تصویر کشیده شود و همین موضوع سبب جذب و یادگیری آسان مطالب درسی خواهد شد و دیگر تفاوتی هم نخواهد داشت که داوطلب 10 سال از کنکور دور بوده یا تازگی فارغ التحصیل شده. در 30 روز دوم آموزش 25 درصد مطالب تخصصی ها همراه با مرور کل دروس عمومی انجام می شود سپس در 20 روز دوم دانش آموز 10 آزمون جامع برگزار می نماید .

در واقع دانش آموزان از همان دورهی ابتدایی وارد چرخهی کنکور خواهند شد. لازم به ذکر است که در نمودارهای دایره ای، کتاب ها براساس رتبه ای که کسب کرده اند به ترتیب از بالا به پایین چیده شده اند. شایان به ذکر است با این پروژه دانش آموز در 100 روز کل پروژه آموزش و آزمون و تمرین و تکرار را تمام می کند. شاید به جرات می توان گفت هیچ چیزی مانند استادی که به شما در مورد مفاهیم کنکور آموزش می دهد، در موفقیت داوطلبان تاثیر ندارد. ۱۵ تیر ماه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به خبرگزاری مهر درباره «برخی گمانهزنیها برای بازگشت دروس عمومی به کنکور و حذف تأثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی» گفت که هیچ چیزی تغییر نمیکند و مصوبه این شورا برای کنکور سال آینده اجرا خواهد شد.

متقاضیان در صورتی که در تحلیل درست کارنامه اولیه خود موفق عمل کنند، می توانند به درستی مراحل انتخاب رشته آزمون سراسری را نیز طی کنند. نظر خود را اعلام کردیم که باید خودشان اختیار داشته باشند. وی گفت: در ابتدای جلسه دفترچههای دروس عمومی به همراه پاسخنامهها که به آن پیوست است در یک پوشش در اختیار داوطلب قرار میگیرد و داوطلب شخصاً باید پوشش را باز کند و ۷۵ دقیقه فرصت دارد که چهار درس عمومی زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی را پاسخ دهد. داوطلبانی که مشمول اعمال سوابق تحصیلی نیستند چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۷ ،۱۵ ،۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵ و ۲۸ شامل سال اخذ و نوع دیپلم، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، عنوان مدرک پیش دانشگاهی، منطقه یا ناحیه اخذ پیشدانشگاهی و وضعیت تحصیلی و اشتغال مغایرتی مشاهده کردند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۱ تیر منحصراً به سایت سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

یکی از خاص ترین و کاربردی ترین محصولات این موسسه آموزشی آزمون های موسسه حرف آخر می باشد که این آزمون ها بسته به بازه های زمانی مختلف تولید می شود تا بتواند بیشترین بازدهی را برای دانش آموزان داشته باشد به طور کلی این آزمون ها شرایط برگزاری آزمون و کنکور را برای دانش آموزان تداعی می کند و سبب آمادگی آن ها برای کنکور می شود. به گفته آقای کبگانیان، مصوبه مربوط به کنکور در حضور رئیس کمیسیون آموزش، رؤسای کمیسیونهای مختلف و رئیس مجلس به بحث گذاشته شده و بیشتر مصوبات تناقضی با تصمیمهای مجلس ندارد. به گزارش خبرنگار ایمنا، سازمان سنجش آموزش کشور نتایج نهایی پذیرفتهشدگان رشتههای مختلف تحصیلی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ هم رشتههای تحصیلی با آزمون و هم پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی را اعلام کرده است، اما پذیرفته شدگان چه زمانی برای ثبتنام اقدام کنند؟

مدیر موسسه حرف آخر استاد عبدالرضا منتظری است که سابقه طولانی ای در امر آموزش در برنامه های تلویزیونی دارند. محمد رضا رحمانی مدرس یادگیری نوین دارای مدرک کارشناسی جامعه شناسی از دانشگاه فرهنگیان، کارشناسی ارشد جامعه شناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد که در کنار آن مدرس روانشناسی و جامعه شناسی هم است. تاریخ برگزاری کنکور سراسری و ارشد ۱۴۰۰ تغییر کردفاطمه زرینآمیزی، سخنگو و مدیرکل سازمان سنجش آموزش کشور در از تغییر تاریخ برگزاری دو کنکور سراسری و کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: به منظور پیشبینیهای لازم برای رعایت دستورالعملهای بهداشتی، زمان برگزاری آزمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری سال ۱۴۰۰ برای کاهش هر گونه مخاطرات تغییر کرد. نداشتن سابقه عضویت در سازمان های غیرقانونی ، فراماسونری و اعقاب آن ها .

در اولین آزمون ۱۲ دانشگاه با ۳۰ رشته تحصیلی حضور داشتند و داوطلبان می توانستند از این میان، ۱۰ رشته را انتخاب کنند. به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حالی که سازمان سنجش آموزش کشور مدعی است سؤالات کنکور سراسری از متن کتابهای درسی طراحی شده است و داوطلبان با مطالعه این کتابها قادر به پاسخگویی به تمام سؤالات خواهند بود، اما سؤالات کنکور سراسری واقعیت دیگری را تصویر میکنند و در کنکور امسال، داوطلبان به دشواری سوالات ریاضی اعتراض داشتند. با توجه به اهمیت دروس اختصاصی 3 تا 4 ساعت به مطالعه دروس اختصاصی و یک ساعت و نیم به مطالعه دروس عمومی اختصاص دهید. دفترچه اختصاصی شامل 160 تست 4 گزینه ای می باشد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی