مهندس امیر مسعودی کیست ؟

برای همه بسیار اهمیت دارد که برای اینکه در دانشگاه های تربیت معلم قبول شوند چه رتبه ای باید به دست بیاورند و برای این کار خودشان را با رتبه های سال های گذشته می سنجند. اولین کاری که توی معرفی بهترین منابع ریاضی کنکور باید بکنیم اینه که دانش آموزارو سطح بندی کنیم. چون امکان داره بازدهی درسی شما خوب نباشه و این رو فقط توی آزمون دادن میشه فهمید. پس از اعلام نتایج کنکور سراسری و دریافت کارنامه کنکورهنر ، برای همه داوطلبان که در این آزمون بزرگ شرکت کرده اند دغدغه انتخاب رشته کنکور هنر وجود خواهد داشت .

حدود 15 سوال از مباحثی طراحی شد که در جدول زیر قرار گرفته با این وجود داوطلبین تنها با تسلط بر مفاهیم زیر می توانستند درصد 50 را کسب کنند که با توجه به سختی سوالات ریاضی کنکور امسال درصد بسیار مطلوبی به شمار می رود . در این درس حجم سوالات و مدت زمان مورد نیاز برای پاسخگویی نیز متناسب با استاندارد کنکور بود و داوطلبینی که کنکور سال های گذشته را بررسی کرده بودند به نسبت می توانستند در این آزمون نیز موفق تر عمل کنند. زیست جانوری کنکور به شدت قابلیت ترکیبشدن مباحث و طرح سؤالات ترکیبی را دارد. برای قبولی در رشته پزشکی از رشته های زیرگروه یک کنکور سراسری تجربی به ترتیب دروس زیست شناسی ، شیمی ، فیزیک و ریاضی تاثیرگذار هستند.

رشته های بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد تبریز در گروه های آموزشی مختلف ارائه می شود و تقریبا ۹۰ در صد رشته های موجود در گروه های مختلف آموزشی جزو رشته های بدون آزمون این مقطع می باشند. بسیاری از داوطلبان کنکور نیز که رتبه قبولی را کسب نکرده اند، بدنبال ورود به دانشگاه از طریق پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی می باشند. موسسه آموزشی فرهنگی گزینه دو که بدون شک از نخستین موسسه های برگزارکنندۀ آزمون های آزمایشی کشوری است همواره کوشیده است تا با بهره گیری از توانمندی علمی گروهی از برجسته ترین دبیران و اساتید، طرح پرسش های جدید، تألیفی، نوآور و متنوع را در دستور کار خویش داشته باشد. برای دسترسی به کانال هم توی سایت یوتیوب channel pi رو جست و جو کنید و بعد وارد کانال بشید و از ویدیوهای کانال استفاده کنید. این کتاب برای دانش آموزایی خوبه که توی ریاضی ضعیفن. توی این قسمت منابعی رو معرفی میکنیم که برای دانش آموزای ضعیف مناسبه.

کنکور زبان شامل زیر گروههای مختلفی میباشد که در ادامه به سایت ahmadikonkoor بررسی آنها میپردازیم. کنکور سراسری یکی از بزرگترین رقابت هایی است داوطلبین پس از یک سال مطالعه مستمر و مداوم در آن شرکت می کنند که در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. شما داوطلبان کنکور تجربی برای قبولی در کنکور تجربی و پذیرش در دانشگاه ها و رشته های درجه اول نیاز به استفاده از منابعی دارید که راه رسیدن به چنین موفقیتی را برای شما هموار کنند. بیشتر داوطلبین این رشته تمایل زیادی به قبولی در دانشگاه هنر تهران و دانشگاههای معروف را دارند، پس باید گفت برای قبولی در چنین دانشگاههای جذاب با اساتید برتر و امکانات آموزشی بالا باید یک برنامهی منسجم و حسابشده برای کنکور داشته باشید.

به طور کلی کنکور سراسری تجربی شامل پنج زیرگروه است که رشته های دانشگاهی این زیرگروه آزمایشی با توجه به ضرایب دروس و سرفصل های امتحانی در یکی از این زیرگروه ها دسته بندی می شوند. نکته مهم دیگری که این فیلمها را از محصولات مشابه متمایز میکند سوال و جوابهای مناسبی از سمت دانشجویان است که در این ویدیوها وجود دارد، و این سوالات مفهومی و به جا باعث شده است که این فیلم ها بسیار به عمق مطلب فرو بروند و تمامی جوانب یک مسئله پوشش داده شود، این امر باعث میشود مشکلی برای دانشجویان باقی نماند، دقت به این نکته ضروری است که سوالات پرسیده شده همان سوالاتی هستند که برای شما هنگام تماشای فیلمها به وجود می آید. همزمان با خرید «بسته جامع کنکـور هنـر»، ثبتنام شما برای آزمونها انجام میشود. استاد ممنون این نکاتی که حرف آخر می گن واقعا قابل استفاده یعنی جامع یا فقط چند تا تست گلچین کردن و فقط رو اونا کاربرد داره؟ در این مطلب به بررسی زمان پاسخگویی به سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱ خواهیم پرداخت و اطلاعات جامع و کاملی در این رابطه ارائه خواهیم داد .

به خودتان و تواناییهایی که دارید باور داشته باشید و برای رسیدن به هدف تلاش کنید. از کنکور برای خودتان یک غول بزرگ وحشتناک نسازید! خودتان را با هیچکس مقایسه نکنید و فقط روی رسیدن به هدف موردنظرتان تلاش کنید. همچنین در برنامه ریزی روزانه کنکور آسان است ، سعی شده است که تمام مباحث و مطالب را پوشش داده شوند ، بنابراین می تواند برنامه راهبردی خوبی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکوری باشد . شما می توانید در سایت سوابق تحصیلی استاد شیروانی را مطالعه نموده و برای آموزش با بهترین اساتید کنکور در ایران در زمینه دروس شیمی که یکی از تخصصی ترین دروس می باشد، فعالیت خود را آغاز نمایید.

اول همان دروس پایه یازدهم است که در مدرسه دارید که شامل پرسش ها و امتحانات کلاسی است. در کنکور 1400 از پایه دوازدهم 20 سوال و از پایه دهم و یازدهم هرکدام 15 سوال طرح شد . اگر کنکور سراسری 99 را بررسی کرده باشید حتما از زمانبر بودن و سختی سوالات شیمی در سال گذشته باخبر هستند . این به شرایط خیلی بستگی داره ولی چیزی که میدونم اینکه خیلی از شاخه های هنری برای موفق توشون شدیدا به حرفه ای بودن نیازه! در واقع هر داوطلب باید با توجه به شرایط و امکانات خود، یک برنامه ریزی اصولی و کارآمد طرح ریزی نماید و در آن تمام مواردی که باید رعایت شود را در نظر بگیرد. همانطور که اطلاع دارید دانش آموزان با شرایط مختلف و از سراسر کشور در کنکور سراسری شرکت می کنند. این گروه شامل دانشآموزانی است که در طول دو سال دهم و یازدهم ، حداقل مطالعه تشریحی خوبی داشته اند و معمولاً معدل بالای 18 دارند.

کنکور تجربی ۱۴۰۱ اولین سالی است که داوطلبان این رشته باید سوالات را در قالب ۳ دفترچه عمومی و اختصاصی پاسخ دهند. این منابع کتاب های درسی هستند که در مدرسه تدریس می شود. شیوه طرح سوال این درس در سال های اخیر نشان داد که دیگر حفظ کردن و روخوانی مطالب به درصد گرفتن در کنکور کمکی نخواهد کرد و تنها راه مفهومی خواندن مباحث و تونایی ارتباط برقرار کردن بین قسمت های مختلف کتاب درسی و تسلط بر مفهوم آیات است . ضمن اینکه دروس عمومی از کنکور حذف شده و با برگزاری سالی دو با تنها از دروس تخصصی آزمون گرفته شود. زومیت یک سایت تخصصی در حوزهی فناوری است، خواهشمند است از بحثهای سیاسی در بخش دیدگاهها پرهیز کنید.5. نوع تدریس در مدرسه کنکور موفقیت به این نوع است، که تمام اساتید مباحث پایه های دهم،یازدهم و دوازدهم به صورت کنکوری به شما تدریس میکنند و در کنار آن ها نکات تستی و کنکوری نیز به طور کامل آموزش داده میشود. همانطور که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، بر اساس آخرین گفته های رئیس سازمان سنجش که مسئول برگزاری کنکور سراسری است، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی برای کنکور 1402 اجرایی خواهد شد. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هم اکنون گردش مالی و اقتصادی در حوزه کنکور ، ارتقای استاندارد در حوزه آموزش عالی را به همراه ندارد.

بعد از انتخاب کدرشتهها محلها از دفترچه راهنمای انتخاب رشته در پیش نویس و اطمینان از رشتههای انتخاب شده به ترتیب علاقمندی به رشتهها، وارد صفحه انتخاب رشته سازمان سنجش شوید (لینک ورود). رشته تجربی بیشترین تعداد داوطلب را در کنکور سراسری دارد و بسیاری از شما داوطلبان این رشته با رویای قبولی در رشته های پزشکی و دندان پزشکی در این آزمون شرکت می کنید. شما می توانید هر هفته این برنامه ریزی را به صورت کاملا رایگان در سایت کنکور آسان است یا اپلیکیشن کنکور آسان است دانلود کنید. موسسه کنکور آسان است با کمک مهندس ابوالفضل شریفی برای داوطلبین کنکور تجربی که از زمان باقی مانده تا کنکور سراسری استفاده چندانی از زمان نبرده اند برنامه ریزی رایگان کنکور آسان است آماده کرده اند که با اجرای این برنامه ، پس از ۷۷ روز ۹۰ درصد منابع کنکور را ، کاملا مطالعه خواهید کرد. دانش آموزان می توانند با اجرای این برنامه ۱۲۰ روزه همه مطالب کتاب را مطالعه کنند. لذا اگر قصد موفقیت در کنکور هنر را دارید باید علاوه بر کتابهای درسی مدرسه، از یک سری کتابهای فوقبرنامه برای افزایش اطلاعات عمومی در این زمینهها استفاده کنید. داوطلبانی که قصد دارند در کنکور هنر شرکت نمایند، حتماً باید منابع و کتاب کنکور هنر را تهیه و به طور دقیق مطالعه کنند تا مفاهیم و نکات را به طور کامل یاد بگیرند و بتوانند در آزمون کنکور و رشته های هنری، عملکرد خوبی داشته باشند.

بسیاری از مشاوران کنکور پس از اینکه دانش آموز گزارش کار برای مشاور ارسال میکند در اغلب موارد این گزارش کارها بررسی نمیشود. زمانی که یک دانش آموزی که یک مطلبی را اول هفته میخواند باید در طول دو هفته و یا سه هفته ی آزمون آزمایشی خودش آن مطلب را دوره کند . دانش آموزان به راحتی می توانند که متناسب با مقطع و رشته تحصیلی خود ، از برنامه های رایگان ارائه شده استفاده کرده و به نتیجه مطلوب دست یابند . وی افزود: داوطلبان توجه کنند که اگر می خواهند در مناطق خود بمانند و ۳ رشته دکتری حرفه ای را بر اساس ظرفیت مناطق محروم انتخاب کنند، باید تعهد خدمت بدهند و علاوه بر آن تنها پس از گذراندن نیمی از تعهد، می توانند ادامه تحصیل دهند. نکته قابل توجه در سوالات درس دین زندگی طرح 12 تست از آیات و 9 تست از متن بود گرچه این 9 تست نیز برای پاسخدهی نیازمند تسلط کافی بر مفاهیم کتاب بود و تنها با حفظ کردن متن نمی توان کاری را از پیش برد.

استوکیومتری یکی از شاخههای علم شیمی است که روابط کمی میان عناصر تشکیل دهنده مواد مرکب و عناصر آنها را در واکنشهای شیمیایی نشان میدهد. یکی از نکاتی که شیمی 1400 را سخت جلوه داد بالا رفتن تعداد تست های شمارشی است همانطور که میدانید این سوالات هم از نظر علمی و هم از نظر زمان بر بودن سوالات دشواری هستند که در کنکور های گذشته بیشترین تعدادتست های شمارشی 10 تست بود که در 1400 این تعداد به 15 تست رسید. شک نکنید با تلاش و اجرای موبهموی برنامهریزی کنکور رشته تجربی به بهترین نتیجه خواهید رسید. برنامه ریزی کنکور مهم ترین چالش دانش آموزان و داوطلبان می باشد چالشی که در آن به دفعات برای خود برنامه ریزی کرده و پس از گذشت مدتی از اجرای آن سر باز زده اند.

یکی دیگر از خدماتی که از سوی موسسه کنکور آسان است به دانش آموزان همه مقاطع و پایه ها ارائه می شود ، ارائه برنامه ریزی رایگان است . نجربی و انسانی هر سال در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش برگزار می شود . حتماً می دانید اکثر تست های تخصصی کنکور هنر خارج از منابع اعلامی از سوی سازمان سنجش هستند! فرصت حضور دانشآموز در کلاس درس را نباید بهسادگی از دست داد. مشاوره کنکور تجربی در اولین قدم باید، هدف و رؤیای داوطلب را مشخص کند و آن را از افکار تحمیل شده جدا کند. داشتن پایهی قوی در دروس زیستشناسی، شیمی و زمینشناسی از اهمیت بالایی برخوردار است. شاید این سوال برای شما مطرح گردد که اهمیت برنامه ریزی کنکور چه اهمیتی دارد و چرا باید برنامه ریزی تحصیلی و مطالعه را به صورت روزانه پیش برد ؟

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی