معرفی ۳۰ سلبریتی با بیشترین فالوور اینستاگرام

افزایش ویو صفحه اینستاگرام شما باعث افزایش فالوور های شما می شود و افراد می خواهند پیجی که ویدیو هایی با بازدبد بالا می گذارد Story saver Instagram را فالو کنند. سرویس های بالا برای igtv یا ویدیو و یا reels قابل استفاده است . البته اگر شرکت مقابل شما قابل اعتماد و کاربلد باشد، میداند که باید برای جلوگیری از وقوع چنین مشکلی، فالوورها را به مرور زمان و طی ماهها به حسابتان منتقل کند. با خرید بازدید ارزان، بالا بردن فالوور ، لایک و ویو پیج خود، هرچه سریعتر پستهای اکانت اینستاگرام خود را در معرض دید افراد زیادی قرار دهید تا در کم ترین زمان ممکن بتوانید محصولات و برند شرکت خود را به افراد معرفی کنید. همچنین خرید بازدید باعث میشود برند کسب و کار شما از نظر کاربران از اهمیت و محبوبیت ویژه ایی در میان سایر برندها برخوردار شود. اینکه چقدر این اکانتها فعال هستند و با سایر پیجها و کاربران مشارکت دارند. بنابراین یک آژانس دیجیتال مارکتینگ خوب و معتبر باعث میشود که علاوه بر اینکه هزینههایتان را درجای درستی خرج کنید، به شما کمک میکند تا راحتتر با این ادمینها ارتباط بگیرید و بیدغدغهتر پیجتان را تبلیغ کنید.

بنابراین شما می توانید فالوور های فعال برای پیجتان جذب کنید. برای خواندن پاسخ ابی به پیج اینستاگرام وی که از بهترین پیج های ایرانی اینستاگرام است سری بزنید. البته به یاد داشته باشید که کاهش بازدید به پیج هایی که فالور کمتری دارند، به نسبت آسیب بیشتری می رساند. یادتان باشد که سکههای طلا را فقط از داخل برنامه فالور بگیر بخرید، نه از جای دیگر. یعنی خیلی مهمه افرادی که شما را لایک میکنند یا ویدیو شما را مشاهده میکنند دارای اکانت باکیفیت باشند تا بهترین تاثیر رو روی پست شما و در نتیجه بهبود رنک و رتبه پیج شما بگذارند. تجربه نشان داده که کاربران اینستاگرام در هر کجای دنیا علاقمند سوژه های خاصی هستند که اگر بتوانید آن سوژه ها را پیدا کنید و مرتبط با آن ها پست ارسال کنید، مطمئنا بیشتر به چشم میآیید و این مسئله منجر به افزایش لایک اینستاگرام شما میشود. اگر وب سایتی دارید، ایده های خوبی مرتبط با آن برای افزایش صفحه فالوور اینستاگرام وجود دارد. همچنین با استفاده از هشتگهای مرتبط در بین محتوای کپشن خود شانس خود را برای جلب توجه کاربران جدید و افزایش فالوور اینستاگرام خود بالا میبرید.

چرا که بالا بودن ویو پست باعث افزایش اعتبار آن اکانت میشود. می توانید به تعداد آن ها روز به روز اضافه کنید ، به دنبال کننده های دیگر شبکه های اجتماعی که موازی با اینستاگرام در حال رشد هستند اضافه کنید و مطمئن باشید که این چرخه برای شما سودمند خواهد بود و می توانید برند خود را در کمترین زمان ممکن به تمام افراد فعال در شبکه های اجتماعی معرفی کنید. ممکن است پس از به روز رسانی مداوم و به موقع اینستاگرام، مشکل باگ نرم افزاری باز هم شما را با مشکل مواجه کند. پشتیبانی این نرم افزار کاربردی برای آیفون، آی پد، آی پاد تاچ و گوشی های دارای سیستم عامل اندروید برقرار است. برای این کار می توانید به سایت افزایش بازدید استوری اینستاگرام مراجعه کنید و هر چقدر که تمایل دارید بازدید فیک بخرید. توجه کنید که حتما برای دریافت بازدید اینستاگرام نیاز است که پیج خود را از حالت خصوصی خارج و پیج را عمومی کنید تا بازدید ها ارسال شود. ○ دوم پروفایل عمومی که نیازی به درخواست دادن به ادمین پیج ندارد و محتوای پیج ایشان به صورت آزاد و راحت دردسترس همگان است. در این قسمت نیز باید یک عکس، فیلم یا متنی را که تمایل به اشتراک دارید از قبل تهیه کرده یا با دوربین اقدام به ثبت عکس و فیلم کنید.

این جذابیت یکی از دلایلی است که مردم با وجود دیگر پلتفرمهای اشتراکگذاری عکس به سمت اینستاگرام هجوم آوردهاند. آیکون پروفایل خود را از گوشه سمت چپ و بالای صفحه انتخاب کنید تا دستور ارسال استوری صادر شود. رای استوری اینستاگرام چیست؟ بازدید یا ویو اینستاگرام چیست؟ سخن آخر با صاحبان و مدیران کسب و کار های اینستاگرامی که به دلایل مختلفی به خرید ویو اینستاگرام برای اکانت های بیزینسی خود روی میآورند که از مهمترین این دلایل میتوان به افزایش بازدید پست اینستاگرام اشاره کرد. در بیو خود حتماً به این موضوع اشاره کنید که دقیقاً در چه حوزهای فعال هستید و چه محصولات و خدماتی ارائه میدهید. علاوه بر مواردی که به آنها اشاره کردیم، دلایل دیگری از قبیل کیفیت پایین محتوا، تکراری شدن مطالب و پست ها، انتشار پست و مطالب در زمان نامناسب و … طبق بند 17 قوانین از آنجا که همیشه گفته و نوشته شده سرویسها فیک هستند، پس برای مثال اگر اینستاگرام تصمیم به پاک کردن اکانتها بگیرد و حتی لایک شما ریزش کند، دریچه 67 مسئولیتی به عهده نخواهد داشت.

از نظر روانشناسی، اگر کاربری قبل از مشاهده کامل یک ویدیو، متوجه شود که تعداد ویو آن بالا است، به احتمال زیاد، بخش زیادی از ویدیو را که توسط پیجی که فالو می کند، منتشر شده، مشاهده می کند.به تبع این موضوع چنانچه فیلم مشاهده شده، مورد پسند فالوور پیج قرار بگیرد، پست توسط ایشان لایک شده و از این رو می توان گفت که افزایش تعداد لایک یک پست ویدیویی در اینستاگرام، ارتباط مستقیمی با تعداد دفعات ویو (بازدید) آن پست دارد.از همان ابتدای پیدایش پلتفرم های آنلاین و شبکه های مجازی، اصطلاحاتی شکل گرفت که همیشه برای کاربران ایرانی که با زبان انگلیسی آشنایی نداشتند، نا آشنا بود و جای سوال داشت. اما اگر در انجام این کارها ناتوان هستید پیشنهاد می کنیم حتما از سرویس خرید بازدید ویدیو یا خرید ویو اینستاگرام استفاده کنید. بر اساس گزارش Vogue، خرده فروش اسکاندیناوی Carlings از اینستاگرام برای ایجاد تجربهِ خرید دیجیتال برای فالوورها و طرفدارانش استفاده میکند. برای مقابله با این مسئله، برنامهای منظم برای تولید محتوا داشته باشید. هدف شما اطلاع رسانی، برقراری ارتباط و سرگرم کردن مخاطبان با کمک محتوا است.

با رعایت قوانین تولید محتوا و افزایش نرخ تعامل پست های خود، می توانید از طریق اکسپلور بازدید کسب کنید. شما قبل از نوشتن و ارائه هر گونه مطالب میبایست نظر و علاقه مخاطبان خود را بسنجید و براساس آن نسبت به تولید محتوا به صورت متن، تصویر و فیلم اقدام کنید. به طور کلی هر چه سطح محتوا و پستهای ارائه شده کمتر باشد، به طبع مخاطب کمتری را جذب می کند. برای گوشی هایی که از سیستم عامل IOS استفاده می کنند برنامه Followers on Instagram Free که توسطSepia Software LLC تولید و ارائه شده، جزو بهترین گزینه های ممکن به عنوان آنفالویاب اینستاگرام برای ios است. شما با این کار آمار بازدید از پیجتان را بالا میبرید که همین کار به بهترین نحو ممکن توجه کاربران اینستاگرام را به طرف پیج شما جلب میکند و در نهایت کاربران اینستاگرام مشتاق میشوند تا از پیج شما بازدید کنند. سفارشات ویو یا همان بازدید ویدیو ۹۹درصد از مواقع کمتر از ده دقیقه انجام میشوند. تفسیر میشود. ویو یک اصطلاح پرکاربرد در شبکه های مجازی است، به صورت ساده اگر تعریفی از واژه ویو یا بازدید برای شما بگویم این است که وقتی شما از پستهای به اشتراک گذاشته در فضای اینستاگرام دیدن میکنید درواقع همان عمل بازدید یا ویو را انجام میدهید.

میزان بسیار زیادی از کاربران اکانتی را دنبال می کنند که بازدید پست های آن زیاد باشد. تبلیغات یکی از بهترین روش هایی است که می توانید با استفاده از آن میزان فالوورهای پیج تان را افزایش دهید. دقیقا اکانتهایی که ما از آنها برای افزایش view ویدیو شما استفاده میکنیم این مشخصه را دارند. برای دیدن آمار بازدید پروفایل ، نیاز است که حساب خود را تبدیل به حساب بیزنس کنید تا بتوانید آمار پیج خود را به صورت پیشرفته تر مشاهده کنید. وقتی که کاربران پستی با تعداد بازدید بالا مشاهده می کنند و متوجه زیاد بودن تعداد ویو آن می شوند برای دیدن بقیه پست های اکانت شما وارد پیجتان می شوند. برای رفع این مشکل هر از چند گاهی اینستاگرام را به روز رسانی کنید و اینترنت با سرعت نسبتاً بالا (بیش از 2 مگابایت) استفاده نمایید. آیا پیج های بزرگ با تعداد فالوور بالا نیز دچار افت بازدید میشوند؟

اکانتهای بازدید کننده ویدیو شما همگی دارای فعالیت مستمر هستند. به زبان خودمونی بخوام بگم: یعنی اینستاگرام خیلی براش مهمه که اکانتها با کیفیت هستن یا نه و از نظر اینستاگرام اکانتهای با کیفیت باید تاثیرگذارتر باشند و البته که هستند. از این رو تمامی اکانتهای بازدید کننده از ویدیو شما دارای عکس پروفایل میباشند ! علاوه بر این ممکن است چند دلیل مختلف در کنار هم موجب کاهش بازدید اینستا شوند. حال ممکن است در برخی مواقع شما اکانت اینستاگرامی نداشته یا به هر دلیل دیگری بخواهید با اکانت جدیدی به وب سایت اینستاگرام وارد شوید. اگر از طریق این برنامه مجازی مشغول به آموزش، تبلیغ و کسب درآمد هستید، ممکن است گاهی اوقات با مشکل افت بازدید در اینستاگرام مواجه شوید. افزایش بازدید اینستاگرام برای ما چه اهمیتی دارد؟

ولی همچنان دلایل مهم دیگری نیز برای استفاده کردن از این شبکه اجتماعی پرمخاطب وجود دارد ، برای مثال توانایی انتشار پست های متنوع آن و یا دارای اکسپلور بودن آن و همچنین فیلتر نبودنش میتواند یکی از آنها باشد. در میان سایر ربات ها تعریف ربات اینبو را برای حذف فالوور فیک بیشتر شنیده ام. برای ارسال همان تصویر یا ویدیو به سایر مخاطبان اینستاگرامی، به سراغ گزینه Send to Others بروید. همچنین زمانی که مورد خاصی نظیر یک چالش یا رویداد اجتماعی بین کاربران محبوبیت پیدا میکند، بسیاری از افراد برای اطلاع از جزئیات بیشتر، آن هشتگها رو جستوجو میکنند؛ پس فرصت خوبی است که بدون صرف هزینه، یک آگاهی از برند حسابی انجام دهید. یکی از مواردی که همیشه مخاطبین را به سمت شما جلب میکند، توجه به مراسمها و رخدادهای عمومی است که این موضوع در ایران نیز بسیار بازدهی بالایی دارد.

کریس براون با وجود حاشیه هایی که در گذشته به وجود آورده بود، خصوصا دستگیری در پی تعرض به نامزدش در سال ۲۰۰۹ که کسی جز ریانا (ریحانا) نبود، طرفداران پر و پا قرصی در اینستاگرام دارد. اینستاگرام امکانی برای نشان دادن اینکه چه کسانی از پیج دیدن کردند را ندارد جز اینکه می توانید مشاهده کنید که پروفایل شما در روز یا هفته ، ماه و سال چقدر بازدیده داشته است. چه کسانی ویدیو اینستاگرام ما بازدید کردند ؟ اما بدون هزینه می توان به بازدید بالایی رسید؟ کلیک- به این دلیل که اینستاگرام آنفالو شدن را نشان نمیدهد، شما متوجه نخواهید شد که چه افرادی پیج شما را آنفالو کردهاند اما در ادامه راهکاری را برای شناسایی افرادی که شما را آنفالو کردهاند، معرفی می کنیم.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی