مشاوره کنکور تجربی 99 – مشاوره رایگان

متاسفانه خیلی از داوطلبان کنکور سراسری از سال دوازدهم به فکر کنکور و مشاوره درسی می افتند که خیلی دیره برای نتیجه گرفتن سایت ahmadikonkoor . به گزارش خبرنگار ایرنا، سازمان سنجش آموزش کشور نتایج کنکور سال تحصیلی ۱۴۰۰ ـ ۱۳۹۹ را اعلام کرد که بر اساس نتایج اعلام کرده، سیدامیر سیدشنوا دانش آموز اردبیلی به عنوان نفر برتر و نخست شرکت کنندگان کنکور در رشته علوم تجربی را کسب کرده است. مدارس شاهد، در همه استان ها و مناطق کشور و برای تمام مقاطع تحصیلی اقدام به پذیرش دانش آموز می کنن. همانند کنکور سایر رشته ها آزمون های آزمایشی موسسات قلمچی، گزینه ۲، سنجش و گاج مورد توجه داوطلبان کنکور هنر قرار دارد. اونایی که هدفشون ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسریه، باید در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی رو دریافت و کد رشته محل های دانشگاه های مورد نظرشون رو انتخاب و در فرم اینترنتی انتخاب رشته ثبت کنن. شرایط ثبت نام کنکور سراسری 97 برای تمامی رشته های تحصیلی یکسان است و داوطلب باید در یکی از رشته های دبیرستان (رشته های نظری) دارای دیپلم و پیش دانشگاهی باشد.

آیا این 80 درصد به لحاظ تحصیلی ضعیف هستند؟ آیا این مساله حقیقت دارد؟ 2) آیا بودجه بندی کنکور ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش اعلام می شود؟ در بودجه بندی کنکور تجربی 1401 ، به درس زیست شناسی رسیدیم. کنکور ام بی ای سه تا درس داره که دروس عمومی هستند. با سلام و وقت بخیر، در حال حاضر اطلاعیه ای در این خصوص منتشر نشده است. این امر باعث می شود تا داوطلبان کنکور 1400 (دانش آموز یازدهم دبیرستان حال حاضر) برای شروع پروسه آمادگی خود برای کنکور سال آینده به فراخور شرایط به وجود آمده حساسیت و توجه کمتری داشته باشند ؛ چون عملا بخش زیادی از تمرکز مشاوران ، آزمون های آزمایشی و تدریس اساتید در کلاس های درس معطوف به کنکور 99 می باشد و رسما تا پایان این زمان نمیتوان از دست اندرکاران آموزش انتظار داشت که با تمرکز و ساعت کاری بالا روی کنکور ۱۴۰۰ کار کنند . لذا این مدرسان باید از یک سری معیار ها نظیر روش های نوین آموزش و روش های صحیح و امروزی آموزش شیمی کنکور در حد درک تمامی داوطلبان برخودار باشند. حتی شایعات آن چنان داغ است که در فضای مجازی کلید سوالات و پاسخ های صحیح نیز منتشر شده است که صدای مشاوران اقدام به بازنشر آن ها نکرده است.

همانگونه که تمامی قفلها با استفاده از شاه­کلید باز خواهد شد، با استفاده از الگو نیز میتوان تمامی سؤالات هر مبحث را پاسخ داد. با وجود این که مستندات این موضوع هنوز روی کانالهای تلگرامی عمومی چند ده هزار نفری موجود است و بالای ده هزار نفر بازدید داشته است، جناب آقای پورعباس در مصاحبه روز جمعه خود با خبرگزاری مهر در حاشیه بازدید از دانشگاه شهیدبهشتی در کمال تعجب اعلام کردند تا ساعت ۱۳:۳۰ سوالی منتشر نشده بود. جزوه جمع بندی و مرور سریع شیمی پایه دوازدهم، توسط جناب خسرو فیض آبادی به طور کاملا کاربردی در 13 صفحه برای داوطلبان کنکوری و دانش آموزان عزیز تهیه و تنظیم شده است. به راستی جناب آقای پورعباس که تقریباً هر هفته از یک کانال رسانهای وعده برگزاری چندین کنکور در سال را میدادند، و هر بار یک عدد زوجی در بازه دو تا دوازده اعلام میکردند اینگونه میخواهند کنکورها را برگزار کنند؟ «امروز چهارشنبه، ساعت ۶:۳۰ صبح جلسه تعیینتکلیف نهایی کنکور سال آینده برگزار شد. “سوالات نهایی کنکور دوم مرداد چاپ شده، اما افرادی هستند که جهت کلاهبرداری حتی در اسفند ماه هم سوالات کنکور را می فروشند. باز هم تاکید میکنیم که هر فرد با فرد دیگر کاملا شرایط متفاوتی دارد و نمی شود برای همه یک نسخه پیچید و این شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید.

🔴دوستان عزیز سعی میکنیم دفترچه ازمون هنر امروز رو همراه پاسخنامه در کانال قرار دهیم لطفا کانال رو به دوستانتون هم معرفی کنین تا استفاده کنند. حتما اگر دانشگاهی هستید و به آموزش ریاضی نیاز دارید این کانال رو سابسکرایب کنید و اگرهم دانشگاهی نیستید و قصد کنکور دادن دارید باز این کانال رو در نظر داشته باشید چون بعد از اینکه دانشگاه قبول شدید خیلی بدردتون میخوره توی یادگیری ریاضیات دانشگاه. اما از این بین آزمون های آزمایشی گزینه 2 و کانون فرهنگی آموزش به دلیل بالا بودن جامعه آماری از بقیه بهتر هستند. برای اینکه بدانید از بین این همه آزمون های مختلف در کدامیک شرکت کنید باید به دو مورد توجه کنید، یکی استاندارد بودن سوالات و دیگری جامعه آماری است. بنابراین داوطلبان کنکور تجربی 97 باید به صورت دوره ای سایت سازمان سنجش آموزش کشور را بازدید نمایند تا از زمان دقیق ثبت نام کنکور سراسری تجربی 97 مطلع گردند. در ادامه ویدیوی مصاحبه با دکتر ابراهیم خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور را در این رابطه می بینیم. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در گزارش این هیئت منتخب آمده است: پس از بررسی دقیق تمامی گزارشات و مستندات ارائه شده از سوی دستگاههای مذکور صحت برگزاری این آزمون در بخشهای مختلف شامل طراحی سؤالات، چاپ، قرنطینه، توزیع و دیگر مراحل فرایند اجرایی، هیچ گونه شائبه و کمبودی نداشته و با توجه به اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور و همکاری تمامی دستگاههای دستاندرکار در امر برگزاری این آزمون ، سلامت کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ در تمامی رشتهها و گروهها مورد تأیید قطعی است.

در ادامه به نحوه آموزش شیمی کنکور می پردازیم. ممکن است دانش آموز کنکوری، سطح سواد بالایی داشته باشد (یا این که در سال قبل با رتبه نسبتا خوبی در کنکور پذیرفته نشده یا انتخاب رشته نکرده است) و بخواهد از کتابی استفاده کند که نکات و مفاهیم ترکیبی یا سطح بالاتری نسبت به کنکور داشته باشد. آنچه که پس از برگزاری کنکور هنر و قبولی اولیه حائض اهمیت است ، بحث انتخاب رشته کنکور هنر می باشد . آشنایی با رنگها و ترکیب آنها با یکدیگر برای یک طراح از اهمیت بالایی برخوردار است. اما برای شناخت خود نیاز به بهره مندی از یک مشاور خوب برای برنامه ریزی کنکور را دارید. صدای مشاوران به تنهایی نمیتواند صحت این عکس ها را تایید نماید و تنها به بازنشر دغدغه های داوطلبان کنکور که این روزها با شایعه فروش و یا خرید سوالات کنکور دچار نگرانی شده اند، در تلاش است تا با انتشار اخبار موثق نگرانی های داوطلبان را برطرف نماید. دروسی که داوطلبان ملزم به پاسخ گویی به آن ها در کنکور سراسری تجربی هستند شامل دو دسته عمومی و اختصاصی هستند که ضرایب هر کدام از این دروس در مقاله ای با عنوان دروس عمومی و اختصاصی کنکور سراسری تجربی 97 برای شما به تفصیل آورده شده است.

یکی از مهم ترین عواقب نداشتن اطلاعات کافی در خصوص سوالات چهارگزینه ای برای داوطلبان کنکوری، سردرگمی در حین آزمون و افتادن در دام استرس است که تاثیر منفی و قابل توجهی بر روی عملکرد متقاضیان می گذارد. کنکور سراسری برای داوطلبان تمامی رشته ها از جمله رشته تجربی در یک جلسه برگزار میشود که باید به سؤالات عمومی و اختصاصی به صورت تستی پاسخ دهند. رسیدن به هدف و قبولی در کنکور نه بسیار مشکل است و نه بسیار ساده و قابل دسترس، زیرا اگر به آمار توجه کنید میبینید که در سال های گذشته میانگین شرکت کنندگان کنکور تجربی500 هزار نفر در هر سال بوده است که از این بین فقط 40 هزار نفر می توانند در رشته های پزشکی و پیراپزشکی شروع به تحصیل کنند. بهترین اساتید کنکور ایران به همراه بهترین مشاوران کنکور فضایی مناسب برای شما دانش آموزان سال دوازدهم فراهم آورده اند. در کشورهای مختلف معیارهای بسیار مختلفی برای گزینش دانش آموزان در رشته ها و دانشگاه های مختلف وجود دارد.

در این مقاله، به بررسی رتبه لازم برای داروسازی، درصدهای لازم برای داروسازی و کارنامه آخرین رتبه قبولی رشته داروسازی خواهیم پرداخت. داوطلب با توجه به رشته تحصیلی خود باید در یکی از رشته های ریاضی، تجربی یا انسانی شرکت کند و در صورت دلخواه و داشتن شرایط لازم می تواند در یکی از رشته های شناور زبان یا هنر ثبت نام کند. در این بخش رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، نمره تراز و میزان تاثیر سوابق تحصیلی داوطب در انتخاب رشته کنکور تجربی 1401 درج شده است. رشته پزشکی همچون رشته های دندانپزشکی و یا برخی رشته های پیراپزشکی در زیرگروه یک کنکور سراسری تجربی قرار دارد و علاقه مندان به رشته پزشکی باید متناسب با ضرایب دروس در این زیرگروه به مطالعه بپردازند. که نقش مهمی در تعیین آینده خود دارد.

کانال منتشرکننده در تلگرام عمومی و چند صد هزار نفری بوده و مستندات تصویری موجود است که این سوالات بالای ده هزار بازدید داشته است. خرید مطمئن سوالات کنکور سراسری 1401 تمامی گروه های آزمایشی : متاسفانه در سال گذشته در یکی از دوره ها سوالات کنکور سراسری لو رفته بود که توسط کانال ها فروخته میشد که با پیگیری سریع اموزش و پرورش و الکترونیکی کردن دریافت سوالات باعث لو نرفتن سوالات شده است. معرفینامه مبنی بر داشتن ۳ سال خدمت، اعم از دولتی یا غیردولتی به عنوان بهیار در استان محل خدمت اشتغال با تأیید دفتر پرستاری محل خدمت. این روز ها نیز مانند هر سال، شایعاتی مبنی بر لو رفتن سوالات کنکور هنر به گوش می رسد. متأسفانه گزارشهایی نیز از نشر سوالات از روز قبل از آزمون حکایت دارد؛ به گونهای که تا صبح، قبل از آزمون کلیدها آماده شده که البته در حد گمانهزنی است و نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتر دارد.

این را به یاد داشته باشید که خواص مواد در تمام پنج زیرگروه ضریب یک دارد و میانگین آن در سال گذشته کمتر از ده درصد بودهاست. در متن درخواست منتشرشده آمده است که «در سال گذشته عدم رعایت موارد امنیتی علیرغم تمام تذکرات و پیشبینیها متأسفانه با پدیده تقلب گسترده در کنکور سراسری روبهرو شدیم و امسال نیز مجدداً این تذکر را داده و خواهشمندیم سازمان سنجش و نهادهای امنیتی به موضوع برگزاری کنکور به صورت جدیتری ورود کرده و با اجرای این پیشنهادها از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نمایند.» داوطلبان کنکور و همچنین خانوادههای نگران، در این کارزارها راهکارهایی مانند نصب دستگاههایی موبایلیاب یا قطع اینترنت حوزه را هم مطرح کرده و در پایان هم بر هزینه «از دسترفتن اعتماد عمومی» تأکید دارند: «لطفاً هزینهبر بودن درخواستها بهانهای برایعدم اجرای آن نباشد چون هزینه برگزاری کنکور را خود بچهها پرداخت میکنند. سوالاتی که معمولا در کنکور سراسری مطرح می شوند مربوط به دو دسته ی دروس عمومی و اختصاصی می شوند که به تفکیک هر کدام از آنها را در منابع کنکور سراسری تجربی 97 برای شما شرح خواهیم داد. موسسه ونوس از سال ۱۳۹۰ در شرایطی که عدالت آموزشی در بین داوطلبان کنکور وجود نداشت و داوطلبان با استعداد روستاها و شهرستان های کوچک دسترسی به اساتید مطرح کنکور و مشاورین برجسته نداشتند شروع به کار کرد.

ایشان چندین ماه است که در مصاحبههای مکرر با خبرگزاریها و رسانه ملی، اعلام میکردند امنیت کنکور امسال به طور کامل برقرار خواهد بود و اتفاقات سال گذشته تکرار نمیشود اما اتفاقی به مراتب بدتر از آن رخ داد. حال مطالبه فوری ما از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات و اصل ۹۰، این است که رئیس این سازمان را برکنار کنند چراکه نه تنها نتوانسته یک کنکور امن را برگزار کنند، بلکه همچنان فجایع رخداده که اظهر من الشمس است را تکذیب کرده و واکنشی به آن نشان نمیدهند؛ درحالی که حداقل انتظار داوطلبانی که سرمایه تلاش چندساله خود را در خطر میبینند و نگرانند که تقلبهای گسترده رخداده رتبه آنان را تحت تأثیر قرار دهد، عذرخواهی ریاست سازمان و استعفای ایشان میباشد. قبلا در سیستم سنتی آموزش ( و متاسفانه هم اکنون در بسیاری از موسسات و آموزشگاه های کنکور ) رسم بر این هست که اساتید هر درس، روش های منحصر به فرد حل هر سوالات سالیان گذشته کنکور را پیدا کرده و برای حل هر سوال، یک تکنیک خاصی ابداع می کنند. این جریان از یک سو موجب میشود تا دانشآموز پس از مطالعهی دقیق مباحث کتاب درسی خود دیدی ریزبینانهتر نسبت به مضامین آن پیدا کند و از طرفی در روند پاسخگویی به سوالات، نقاط ضعف خود را شناخته و به درک عمیقتری از مبحث درسی برسد.

از طرفی کنکوریای امروز با خودشون گوشی بردن که از سوالات عکس گرفتن! ✍️برخی کاربران با فرستادن عکس هایی مدعی شدند که سوالات آزمون هنر امروز لو رفته! یک کانال تلگرامی که این روزها معروف شده است با انتشار عکس هایی از برگه های سوالات کنکور سراسری 1401 خبر ساز شده و گویا این سوالات را از داوطلبان کرونایی به دست آورده است. مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . مجموعه کتابهای IQ بهمنظور آشنایی دانشآموزان با زوایای متفاوتی از محتوای کتب تحصیلی طراحی شده است. کتابهای مرجع کنکور در این همایشها بهصورت کامل، سریع و مفید دوره میشن که این اتفاق میتواند به قبولی شما در رشته و دانشگاه موردعلاقه خود کمک کند. پذیرش دانشجو در بعضی از رشته های کنکور هنر 1400 به صورت متمرکز و با شرایط خاص (یعنی دارای آزمون عملی و مصاحبه کنکور هنر) است. این مشاور باید ابتدا کاملا با خصوصیات و ویژگی های اخلاقی شما آشنا شود و شرایط شما را بسنجد و با حال و هوای خانواده و محل سکونت شما آشنا شود.

داوطلبان باید بر اساس تمایل، یکی از سه راه ارائه شده در تصویر زیر را انتخاب و اطلاعات درخواستی را وارد نمایند. در حالیکه وجود «مدیریت منابع» در روش ارائه مطالب، رعایت پیشنیازها، تنظیم تستها، زمانبندیها و… ضمناً ارائه کارت ورود به جلسه به هنگام انجام فرآیند گزینش پس از قبولی در آزمون ورودی الزامی می باشد. پس از تست های آموزشی ، پاسخ نامه را با دقت مطالعه کنید و نکات جدید را یادداشت کنید. سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی کنکور سراسری سال 98 رشته تجربی نظام جدید و قدیم در ادامه مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است. بر اساس اطلاعیه جدید سازمان سنجش و آموزش کشور زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 و کنکور تجربی 97 اول بهمن ماه آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه دارد. ابراهیم خدایی، رییس سازمان سنجش آموزش کشور پیش از این درباره تغییر دوباره زمان برگزاری این ۲ آزمون به ایرنا اعلام کرده بود که کنکورهای یادشده چندان تحت تاثیر تعطیلات دانشگاه ها قرار ندارند و فعلاً تغییری در زمان برگزاری پیش بینی نشده است.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی