مشاهده قیمت و خرید انواع پرده پانچ ساده و آماده در مدل ها و رنگ های مختلف

مشاهده قیمت و خرید انواع پرده پانچ ساده و آماده در مدل ها و رنگ های مختلف برای انواع فضای تجاری نیز می‌توانید از پرده‌های تصویری طراحی شده متناسب با فضاهای تجاری انتخاب نمایید. چاپ دی تولید کننده و عرضه کننده مستقیم پرده‌ چاپی تصویری است که از مرحله‌ طراحی تا عرضه‌ حضوری و اینترنتی محصول در شهر قم و تمامی شهرهای ایران خدمات ارائه می‌دهد. قیمت پرده پانچی اتاق خواب ارزان‌تر از انواع پرده‌ پلیسه است؛ زیرا از پارچه کمتری در آن استفاده می‌شود. در زمان خرید پرده پانچی اتاق خواب به جنس و رنگ میله پرده و هماهنگی آن با حلقه‌های پانچ دقت کنید. پرده‌های پانچ به‌سادگی از میله پرده جدا می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی با توجه به ویژگی‌های جنس پارچه به‌صورت دستی یا در ماشین لباسشویی بشویید. این محصولات نوعی از پرده های پارچه ای افقی هستند که به جهت نصب آسان و زمان آماده سازی کوتاه اخیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

برای مشاهده قیمت پرده پانچ کافیه که در فروشگاه اینترنتی منزل محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید، و بعد از انتخاب جنس پارچه می توانید قیمت تمام شده و نهایی را به صورت آنلاین مشاهده کنید. میزان پارچه استفاده شده در دوخت پرده‌های پانچ باعث شده تا با یک پرده سبک وزن و قابلیت شستشو بالا روبرو باشیم. علاوه بر این، شما می توانید به راحتی پرده ها از محل نصب خود خارج کرده و گرد و خاک و آلودگی موجود بر روی سطح پرده را از آن بربایید. همچنین نداشتن چین های زیاد در طول پرده باعث شده تا گرد و خاک کمتری در مقایسه با پرده های پر چین بر روی پرده‌های پانچ جمع شود و شستشوی آن ها با سهولت بیشتری انجام شود.

هم می‌تواند یک کالای خواب و ابزاری برای استراحت و آرمیدن باشد و هم یک کالای دکوراتیو جذاب برای تکمیل کردن مبلمان و دکوراسیون منزل. در فروشگاه اینترنتی خانه سام انواع کوسن‌های جذاب و مدرن با طرح‌های متفاوت عرضه شده است. کوسن‌های دکوراتیو با طرح‌های کلاسیک ایرانی، مدرن و اروپایی، هنری و خلاقانه به همراه کوسن‌های فانتزی و کودکانه در این بخش از فروشگاه در دسترس شماست. خرید غیرحضوری کوسن‌های پرووال، پروشات، میلا، h&a و دری‌هوم در این بخش ممکن شده است. به عنوان مثال اگر اتاق خواب شما سقف کوتاهی دارد، می‌توانید برای بزرگ‌تر جلوه دادن آن از پرده‌های پانچ راه راه با طرح‌های عمودی استفاده کنید.

پرده ساده و شیک

در این صورت شما میتوانید از پرده های سفارشی ادریس جهت پوشش پنجره های خود استفاده نمایید. اگر می‌خواهید پرده شما با چین مناسب نصب شود، بهتر است از چین 2 برابر برای این محصول استفاده کنید، به این معنی که هر پرده 140 سانتی متری 70 سانت عرض پنجره را پوشش دهد. پرده‌های مدل پانچ همچون سایر مدل‌ها پس از مدتی کثیف شده و نیاز به شستشو دارند. پرده عموما به دلیل نزدیکی با پنجره گرد و خاک زیادی در خود جای می‌دهد. برخی از مدل پرده‌ها را حتما باید با دست و به آرامی شست اما برخی دیگر در ماشین لباسشویی یا به صورت خشکشویی شسته می‌شوند. انتخاب پرده مناسب برای بخش‌های مختلف منزل از اهمیت زیادی برخوردار است.

پرده طرح سنتی پانچ

به این نوع از دوخت پرده پانچ نیز می گویند.جنس محصول هازان و یا مخمل می خرید پرده باشد. برای اطلاع آن دسته از مشتریان عزیزی که با این جنس آشنایی ندارند بهتر است که بگوییم، جنس هازان جنسی شبیه به پارچه های کتان دارد. هازان جنسی به مراتب نرم تر و لطیف تر از کتان هست، و از الیاف مایکروفایبر تشکیل شده است. همین امر باعث می شود تا چاپ بر روی این پارچه از کیفیت و شفافیت بالایی برخوردار شود. پرده چاپی دوخته شده دارای عرض a hundred and fifty سانتی متر و ارتفاع دلخواه می باشد. همیشه انتخاب کردن وسایل برای کودکان جزو سخت ترین کارها محسوب می شود.

  • پرده پانچی یکی از چندین دسته مختلف پرده است که کاربردهای خاص خود را دارد.
  • در واقع دکوراسیون داخلی یک خانه یا محل کار بدون پرده مناسب خالی به نظر می‌رسد.
  • به همین منظور ما در این مقاله شما را با پرده مدل پانچ و انواع آن آشنا کردیم.
  • پرده فانتزی هیچ محدودیتی ندارد و قوه تخیل انسان را افزایش میدهد.

برای پانچ پرده از نوار پانچ استفاده می‌شود و به همین دلیل نصب آن بسیار ساده است. اما اگر می خواهید طبق قوانین دکوراسیون منزل پیش بروید، بهتر است پرده های پانچ مدرن خود را از رنگ های نود و خنثی استفاده کنید. به جز این که این رنگ ها با تمام وسایل خانه ست می شوند، جلوه زیباتری را هم به خانه یا حتی محل کار می دهند. تا حد امکان می توان از پرده های پانچ مدرنی که طرح ساده ای دارند در مکان های عمومی استفاده نمود.

پرده چاپی طرح سلطنتی کد ۲۶۸۴

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی