مشاهده تخفیف های اتاق فرار در نت برگ-آل اسکیپ

اسکیپ روم اسکیپ کسل شبیه‌سازی‌شده‌ این خانه قدیمی است که با ورودتان به آن و تماشای خانه از روی ماجراجویی و حس کنجکاوی هیجان زیادی را تجربه می‌کنید. آقایان و بانوان با محدوده سنی ۱۶ تا ۶۰ سال مخاطب این اسکیپ روم هستند. قبل از اینکه تیمی برای بازی تشکیل دهید باید تصمیم بگیرید که دقیقا چه ژانری را می‌خواهید بازی کنید و کدام اتاق فرارهای تهران این ژانر را ارائه می‌دهد. این‌گونه هم می‌توانید بدانید که تیمتان باید چند نفر باشد و اینکه همه اعضای تیم با آگاهی کامل از شرایط بازی، یک جا جمع می‌شوند. اتاق‌‌های فرار معمولا در قالب فضاهایی مثل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه و ترسناک، فضاپیما‌ها و… هست که این فضا نسبت به داستان بازی متغیر است. اگر اتاق فرارهای تهران را کمی بشناسید خواهید دید که بازی‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام درجه سختی خاص خودش را دارد.

شما باید چالش‌هایی را که با آن مواجه می‌شوید بگذرانید و معماها را حل کنید. این مجموعه امکانات مطلوبی دارد، از جمله جای پارک، سالن انتظار، امکان برگزاری جشن تولد و دستکش و الکل. در اسکیپ روم اسکیپ ویژن، افراد شرکت‌کننده در جست‌وجوی افسانه هستند. با نقشه‌ای که در دست دارند، به ورودی یک غار می‌رسند و برای یافتن گنج باید به درون غار بروند. مخاطب اتاق فرار اسکیپ ویژن آقایان و بانوان‌اند و محدوده سنی از ۱۶ سال به بالا و مدت‌زمان بازی هم ۶۰ دقیقه است. معمولا پیدا کردن یک اتاق فرار جذاب در حوالی لواسانات، کار آسانی نیست.

  • وقتی که درِ خانه را می‌زنید، پس از دقایقی درِ خانه به‌صورت عجیبی باز می‌شود؛ اما شما صاحب خانه را نمی‌بینید و آن چیزی که خواهید دید گم‌شدن عروسک آنابل از جعبه مقدس است.
  • همانطور که در بالاتر نیز اشاره کردیم، انواع اتاق فرار ترسناک تهران دارای ویژگی‌های متنوع و متفاوتی بوده و همین امر باعث می‌شود تا انتخاب و خرید بهترین بلیط اتاق فرار ترسناک برای افراد عادی کاری دشوار باشد.
  • اسکیپ روم اسکیپ کسل شبیه‌سازی‌شده‌ این خانه قدیمی است که با ورودتان به آن و تماشای خانه از روی ماجراجویی و حس کنجکاوی هیجان زیادی را تجربه می‌کنید.
باقی داستان هم به حل معماها و چالش‌هایی پرداخته شده است که شما باید در ۶۰ دقیقه برای رهایی از سردخانه انجام دهید. در این بازی، شما به درون خانه مرموزی وارد شده که در همان ابتدا با چالش روبه‌رو می‌شوید. دکتر استیون در خانه خود نیست؛ اما برای شما سرنخ‌هایی را باقی گذاشته است تا به کمک آن‌ها بتوانید برخی از اتفاقات ناگوار را جلوگیری کنید. حل این معماها ممکن است کار گروهی و هوش زیادی را نیاز داشته باشد؛ پس با هماهنگی و کمک همدیگر آن‌ها را حل کنید.

لحظاتی مهیج با بازی جدید را در اتاق فرار وان اسکیپ تجربه و تماشا خواهید کرد. سناریوی این بازی به‌ این صورت است که در سال ۲۰۲۰ در جنوب شهر برلین شماری کارتن‌خواب بر اثر سانحه سوختگی شدید و عفونت داخلی کشته می‌شوند. طبق تحقیقات انجام‌شده از بیمارستان مرکزی، این نوع علامت سوختگی و عفونت از آتش‌سوزی ایجاد نشده است؛ بلکه ورود ویروسی واگیردار و مرگبار به بدن مبتلایان عامل این سوختگی و عفونت بوده است.

اتاق فرارهای دژاوو به ترسناک بودن‌شان شهرت دارند و شما می‌توانید این موضوع را از نظراتی که شرکت‌کنندگان داده‌اند، متوجه شوید. دکور اتاق فرار طالع نحس، یکی از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود که با داستان بازی هم همخوانی دارد. با افزایش محبوبیت بازی های فکری اتاق فرار تعداد مجموعه های این بازی جذاب در چند سال اخیر در شهر تهران افزایش پیدا کرده است . از این رو تیم اتاق فرار دررو برای آشنایی بیشتر شما با اتاق فرار های تهران لیست کاملی از بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار های تهران همراه با ادرس و راه ارتباطی آنها را برای شما فراهم کرده است . سبک این بازی هیجان‌انگیز هولناک و سورئال است و درجه سختی آن 85 درصد است. طراحی و اجرای این بازی در دی‌ماه 1398 بدست تیم اسکیپ روم دات آی آر انجام شد.

مشاهده تخفیف های اتاق فرار در نت برگ-آل اسکیپ

این قاتل بخشی از زیرزمین خانه خود را مانند سلول زندان ساخته است. محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید. هواپیمای شما در صحراهای کالاهاری سقوط می‌کند و تعداد زیادی از افراد کشته یا مجروح می‌شوند. این مجموعه در محدوده میدان فاطمی واقع شده است و در آن یک اتاق فرار وجود دارد که در ادامه به بررسی اتاق فرار ماماچه آن می‌پردازیم. اتاق جنون طبق یک نظریه شکل گرفته که ممکن است به حقیقت مبدل شود.

اتاق فرار اسکیپ رومیست

هدف اصلی این مجموعه طراحی و اجرای اتاق‌ فرارهای طبیعی و واقعی است. اتاق فرار احضار با فضای رازآلود و افکت‌های بسیار جذابی طراحی شده که ترس و دلهره را برای شما به‌همراه خواهد داشت. این بازی که روی موبایل و کامپیوتر انجام می‌شود، دقیقا شبیه اتاق فرار واقعی ساخته شده است که شما با حل معماهای مختلف و به‌دست‌آوردن اطلاعات، راهی برای خروج از اتاق خیالی پیدا می‌کنید. باتوجه‌به جلوه‌های ویژه، امکانات دیجیتالی و همچنین شیوع ویروس کرونا که بسیار از اتاق‌ فرارها را در سراسر جهان تعطیل کرده است، نسخه مجازی این بازی اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است. طرفداران اتاق فرار از قشر خاصی از جامعه نیستند و برخلاف تصورات نیز نیازی به داشتن مهارت خاصی هم ندارند.

مجموعه جعبه سیاه در اتاق فرارهای تهران

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی