مرکز خرید ایروان مال ارمنستان Yerevan mall بیسان گشت

اگر به دیدن این خیابان‌ها بروید، احتمالا شما را به یاد خیابان ۳۰ تیر در تهران بیندازد. ماشتوس نیز از ابتدای میدان جمهوری آغاز می شود و تا ساختمان اپرا امتداد دارد. اگر تاکنون به ایروان ارمنستان سفر کرده‌ و به مراکز خرید آن رفته‌اید، در پایین این مقاله از کجارو می‌توانید از تجربه و نظر خود با مخاطبان ما بگویید.

آدرس مرکز خرید ریو مال

در ادامه به معرفی بهترین فروشگاه‌های خرید سوغاتی نظیر مغازه میوه‌های خشک و آجیل پندوک و فروشگاه مراکز خرید ایروان سوغات دالان می‌پردازیم. وقتی نوبت به مسافرت می‌رسد، بیشتر گردشگران به فکر خرید سوغاتی برای عزیزان خود هستند و در واقع این موضوع بخش جذاب و خاطره‌انگیز هر سفری را تشکیل می‌دهد. «بازار گوم»‌ یکی از بازارهای محلی ایروان است که با عرضه مواد غذایی متنوع و خوشمزه، هر بازدیدکننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید پایتخت ارمنستان ایروان مال نام دارد که با داشتن ۱۲۰ واحد تجاری در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده است. این پاساژ وسیع یکی از اولین گزینه‌ها برای خرید است و توریست‌های زیادی پس از ورود به ایروان از آن دیدن می‌کنند. در آنجا هرچه که بخواهید اعم از کیف و کفش، عطر، لوازم آرایشی، پوشاک و غیره به فروش می‌رسد که در برندهای گوناگون عرضه می‌شوند.

  • به نحوی که پس از یک خرید جانانه می‌توانید به بازدید از جاذبه‌های شهر رفته و از سفرتان به ارمنستان زیبا لذت ببرید.
  • مراکز خرید اراک | لذت تفریح و گردش برای استان مرکزی 27 بازارها و مراکز خرید متنوعی در استان مرکزی وجود دارد که هیچ مسافری را دست خالی باز نمی گرداند.
  • اگر برای سفر به ارمنستان یک تور باتجربه و خوب انتخاب کرده باشید حتما گردش در یکی از این بازارهای سنتی در برنامه شما خواهد بود.

این مرکز یکی از پاساژهایی است که هم گردشگران خارجی و هم گردشگران داخلی برای خرید به آنجا مراجعه می‌ کنند. در این مرکز خرید معمولاً بیشتر برند‌های معتبر دنیا دارای شعبه هستند و می‌ توانید محصولات متنوع و مختلفی را از آن خریداری کنید. نکته مهم بعدی در خصوص ایروان مال مربوط به طراحی زیبا و جذاب ساختمان آن است. به طور کلی حدود ۱۲۰ فروشگاه و مغازه در این پاساژ وجود دارد و از زمان افتتاح آن حدود ۶ سال نیز می ‌گذرد. اگر در شهر ایروان به‌دنبال مکانی ایدئال برای تمام اعضای خانواده به‌منظور خریدکردن در کنار تفریح و سرگرمی هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز خرید باغ دالما یا همان دالما گاردن است. دالما گاردن از قدیمی‌ترین مراکز خرید ایروان است که شما با مراجعه به آن می‌توانید در کنار خریدی رضایت‌بخش، تفریحات مفرحی را نیز تجربه کنید.

ناگفته‌های ترانه علیدوستی درباره اصغر فرهادی: من می دانستم که ایده «قهرمان» مال او نبود

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان Yerevan mall بیسان گشت از‌این‌رو اگر با دقت و حوصله در این مرکز خرید بگردید، کالاهای با‌کیفیتی خواهید یافت که قیمت بسیار ارزانی دارند. شامل گلدوزی‌های خاص و زیبا، سفالکاری، عروسک‌های پارچه‌ای و ساز دودک ارمنی است که اصلی‌ترین سوغاتی‌های این کشور را نیز تشکیل می‌دهند. این نماد در طرح و نقش‌های بسیاری از صنایع دستی ارمنستان نظیر جعبه‌های جواهرات، دکوری‌های چوبی، نمکدان‌ها، جواهرات نقره و ظروف سفالی نیز به چشم می‌خورد. علاوه‌بر صنایع دستی، به دلیل فعالیت برندهای مختلف و معروف پوشاک در ارمنستان، می‌توانید لباس‌های مختلفی از برندهای مشهور تهیه نمایید.

مراکز خرید اراک | لذت تفریح و گردش برای استان مرکزی

اگر برای خرید پوشاک به ارمنستان سفر کرده اید و یا در طول سفر دوست دارید یک خرید خانوادگی داشته باشید حتما به ریو مال سر بزنید. ریو مال یک مرکز خرید دو طبقه است که بیشتر به برندهای پوشاک اختصاص دارد. در طبقه دیگر ریو مال هم می توانید به تفریح بپردازید چرا که شامل سینما، فودکورت و رستوران می شود. شیرینی‌های ارمنی، شکلات‌های خوش عطر و خوش طعم، میوه‌های خشک، ادویه، خوراکی‌های رنگارنگ، انواع سبزیجات، میوه‌ها و… در بازار گوم شوکای علاوه بر مردم ایروان، نظر گردشگران ایرانی را به خود جلب می‌کنند. تعداد مغازه‌هایی که در این بازار، سوغات ارمنستان را به مردم عرضه می‌کنند بسیار زیاد است. گردشگران علاوه بر دیدن جاذبه‌های طبیعی ارمنستان، علاقه زیادی به گشت و گذار در مراکز خرید دارند.

همچنین کافه‌های این پاساژ با چیدمان باشکوه و دسرهای لذیذ جایی مطلوب برای استراحت کردن است. لذا بد نیست تا بعد از خرید به آنجا بروید و در کنار دوستانتان خود را به یک میان وعده خوش طعم و بو مهمان کنید. Morganبرندی معروف در عرصه ی تولید پوشاک است که شعبه ی اصلی آن در سال 1947 در فرانسه تاسیس شد. در ریو مال نیز می‌توانید شاهد فروشگاه‌های برندهای مختلف و معروف باشید و از حراج‌های دوره‌ای آن‌ها خریدهای مناسبی کنید. درواقع چرخیدن در تمامی مغازه‌های این مرکز خرید دو طبقه زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و می‌توانید با صرف وقت کم، خرید خوبی داشته باشید.

در واقع، در مراکز خرید ایروان، بیشتر لباس‌هایی از برندهای معروف با قیمت بالا به فروش می‌رسند. پس اگر در تور ارمنستان به‌دنبال سفری به‌صرفه و ارزان هستید، به خرید لباس نپردازید. با این وجود، می‌توانید لباس‌های ارزانی در بازارهای محلی ایروان نظیر بازار ورنیساج پیدا کنید. ضمن اینکه در ماه‌های پایانی هر فصل تخفیف‌های خوبی در فروشگاه‌ها ارائه می‌‌شود که فرصتی عالی برای خرید ارزان به حساب می‌آید. مگر می‌شود به ارمنستان سفر کرد و به دیدن یکی از بهترین ۵ مرکز خرید ایروان یعنی روسیا مال نرفت؟ این پاساژ شیک در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است و با معماری جذاب خود سوژه خوبی برای عکس گرفتن است. روسیا مال جایی عالی برای خرید طلا، اکسسوری، کیف و کفش و پوشاک است و به شما این امکان را می‌دهد تا از بین برندهای مختلف بهترین‌ها را انتخاب کنید.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی