لیست قیمت تجهیزات و ملزومات فروشگاهی ۱۳ بهمن ایمالز-فورژ مدرن

چرم گاو رو مبلی در صنعت مبلمان سازی به کار می برند و افراد می توانند با خرید این تولیدات از مراکز عمده در کاهش قیمت آنها تاثیرات به سزایی داشته باشند. توصیه می شود برای انتخاب قفسه به طراحان مراجعه شود و رزومه تولیدات قبلی همراه با قیمت هایی که ثبت شده مشاهده کنید تا بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید. ممکن است این تفکر ایجاد شود که هزینه این قفسه ها بسته به اندازه آن ها محاسبه می شود در حالی که این فکر فقط از یک جنبه صحیح است و از نگاه تولید کننده و طراح نکات مهم تری هم به چشم میخورد که باید رعایت شوند. این پایه ها قابلیت تغییر سایز و برش را دارند و این مشخصه باعث می شود بسیار کاربردی باشند و در کارهای مختلف قابل استفاده هستند. در صورت موجود بودن قفسه در فروشگاه ارسال در ساعات کاری فروشگاه و بصورت لحظه‌ای و فوری انجام می‌گیرد.

چرخ خرید فروشگاهی 80 لیتری (کروم با چرخ بلبرینگی)

قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه پیچ و مهره ای ضدزنگ شلف آشپزخانه . ارتفاع قفسه فلزی گالوانیزه سردخانه 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است. قفسه فلزی بازویی یا قفسه فلزی کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی فلزی انباری مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله ، فلزات لوله ای شکل ،ورق های فلزی ، ورق های چوبی و…. قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی میباشد.

سپس اقدام به تهیه نقشه فنی چیدمان و بارگذاری مینمایند و پس از تایید شما اقدام به ارسال و نصب قفسه ها می نمایند . طبقات و ستونهای این قفسه ها با پیچ مهره به یکدیگر وصل و محکم میشوند مونتاژ و دمونتار این قفسه ها با آچار انجام میشود و نیازی به جوشکاری ندارد. قفسه های پیچ و مهره ای بسیار محکم هستند و در تمام صنایع حتی صنایع حمل و نقل هم استفاده میشوند. یکی از این ابزار ها قفسه های انباری هستند که با توجه به قیمت مناسب آن فضای زیادی را در اختیار استفاده کننده قرار می دهد. با بررسی مواردی که در این صفحه لیست کرده ایم ، سازنده قفسه مناسب را برای خود بیابید. برای کمک به تمرکز جستجوی خود ، توصیه می کنیم لیستی از قیمت قفسه ها نیز تهیه کنید.

ایمالز جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی است که خریداران را به فروشندگان متصل و فرایند خرید را ساده می نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک میکند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود. ۴- سیستم مشبک نیمه سنگین به واقع همان هارمونی و سنکرون سیستم بالکی راک در ابعاد کوچکتر است. فروشگاه اینترنتی قفسه و نردبان شلف استور ارائه دهنده انواع نردبان و قفسه بصورت عمده و جزء به سراسر کشور با بهترین قیمت است.

قفسه بندی صنعتی با استفاده از محصولات فلزی دوام و استقامت بالایی را بوجود می آورد که نگهداری و مدیریت کالاهای سنگین وزن را ممکن میسازد. ارتفاع قفسه دیوارکوب فروشگاهی ، 150 سانتیمتر در 4 طبقه 30 سانتیمتری است . رگال مزونی طبقه چوب | رگال پوشاک | رگال کفش | شلف لباس مدل پارمیس . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار کمتر می شود.)… رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل…

قفسه فلزی پیچ و مهره ای یا قفسه فلزی طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه فلزی میباشد . این نوع قفسه بندی فلزی به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . امروزه نقش فروشگاههای زنجیره ای در افزایش رفاه شهروندان هر کشوری غیر قابل انکار است.حال آنکه بخشی از موفقیت یک فروشگاه زنجیره ای و یا یک هایپرمارکت بزرگ مدیون تجهیزات آن فروشگاه میباشد . متنوع ترین و جدید ترین انواع تجهیزات فروشگاهی را از فروشگاه بزرگ قفسه سازان با قیمت های عالی خریداری نمایید . جدید ترین انواع سبد خرید ، چرخ خرید ، میز چک اوت ، نردبان صنعتی ، چرخ حمل بار ، نردبان خانگی ، ویترین فروشگاهی ،راهبند ، پالت پلاستیکی ، استند و… یکی دیگر از خدمات صنایع قفسه بندی آرین عرضه انواع قفسه فلزی فروشگاهی و قفسه فلزی انباری کارکرده با بهترین قیمت میباشد.

سیستم های قفسه بندی پالت سیستم های بزرگ و سنگین قفسه بندی صنعتی هستند که هم در طول و هم در ارتفاع طراحی شده اند تا پالت های بالابر چنگال و اقلامی که روی آنها قرار می گیرد ذخیره شوند. قفسه های پالت امکان ذخیره آسان و سریع پالت را به گونه ای فراهم می کنند که پتانسیل ذخیره سازی را به حداکثر می رساند. با استفاده از قفسه فلزی ، می توانید یک انبار با اندازه متوسط ​​یا محیط ذخیره سازی را به یک سیستم ذخیره سازی کارآمد و موثر تبدیل کنید.

قیمت قفسه

ازجمله این خدمات می توان به تضمین کیفیت محصول و ارسال رایگان اشاره کرد. لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد. برای دریافت قیمت و راهنمایی قبل از خرید یا مستقیما با ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید. این نمایندگی ها به صورت مستقیم با واحدهای تولیدی در ارتباط بوده و محصول مورد نظر را با قیمت واقعی به دست مصرف کننده می رساند. توجه به این نکته نیز ضروری می باشد که در اغلب موارد، ما انباری هایی را در اختیار داریم که از نظر مساحت نیز بسیار کوچک هستند و فضاهای محدودی را در اختیار ما می گذارمد، بنابراین باید از آن ها نهایت استفاده را داشته باشیم تا وسایلی که استفاده زیادی از آن ها نداریم را به راحتی در آن ها جای دهیم.

قفسه‌ انباری ساخته شده در گروه صنعتی دی تا 180 کیلوگرم توان تحمل بار را دارد؛ که آن را به گزینه مناسبی برای نگهداری محصولات سنگین تبدیل کرده است. در ساخت این قفسه‌ها از ورقه‌های فولادی با ضخامت 0.7 میلی متری استفاده می‌شود که توان آن را در تحمل بار بالا می‌برد. استفاده از پروفیل اضافی در بخش جلویی، بهره بردن از سه تقویتی در طراحی کفی‌ها و کمک گرفتن از دستک‌های نکدار از نکات طراحی این قفسه است؛ که در ادامه درباره هرکدام بحث خواهیم کرد. قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد. ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد.

کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

قفسه راک سردخانه ای | راک پانل گالوانیزه | قفسه صنعتی آشپزخانه . ارتفاع قفسه راک سردخانه ای ، 2 متر ، طول 150 و عمق ( عرض ) 50 سانتیمتر است. قفسه پالتبسیار مقرون به صرفه است و ظرفیت ذخیره سازی بالا و دسترسی آسان به تمام پالت ها را فراهم می کند که برای انواع کالاها مناسب است.

  • در بسته بندی جامبوبگ مهمترین امر ایمنی در بحث بسته بندی و سلامت بار تا مقصد مورد نظر میباشد به طوری که اگر جامبو ها دچار نشتی یا آسیب شوند خسارت غیر قابل جبرانی به وجود خواهد آورد.
  • محدوده دمای این قفسه ها تا 300ºC است و روغنهای معدنی و مصنوعی بر آنها بی اثر هستند.
  • پایین ترین قیمت قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی همراه با ارائه بهترین کیفیت خدمات قفسه بندی موجب رضایت حداکثری شما مشتری گرامی خواهد شد .
  • قفسه راک نیمه سنگین | قفسه فلزی نیمه صنعتی | شلف ایزی راک | قفسه انبار .
  • طبق ظرفیت بار برای قفسه قالب ریز سبک و قالب رامی سنگین تقسیم می شود.

قفسه فلزی بایگانیبه واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود در انبار را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی فلزی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … صنایع فلزی عدل تولید کننده انواع سیستم های قفسه بندی فلزی آماده خدمت رسانی به تمامی شهر‌ها و ارسال محصولات به کشور‌های همسایه است.برای اطلاع از قیمت قفسه فلزی و خرید قفسه فلزی از طریق پشتیبانی واتساپ با کارشناسان صنایع عدل در ارتباط باشید. قفسه بندی انبار راک خود جریان یا قفسه بندی انبار غلتکی در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.سیستم قفسه بندی انبار خود تغذیه قابلیت استفاده در خطوط تولید ومونتاژ را دارا می باشد و قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی انجام می گیرد.

طبقه 20 سانتی انباری

قفسه فلزی راک نوعی قفسه فلزی انباری میباشد که جهت تجهیز انبارهای با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .روش گذاشت و برداشت کالا در این نوع قفسه فلزی به صورت دستی میباشد. فروشگاه صنایع قفسه بندی قائم از سال 1394 فعالیت خود را آغاز نموده و در زمینه تهیه و پخش انواع قفسه های فلزی و فروشگاهی و هایپرمارکتی، و قفسه های راک صنعتی در انواع مختلف ارائه محصول می نماید. اگر تجارت یا انبار شما از پالت یا سایر وسایل بزرگ استفاده می کند ، ممکن است بخواهید به سیستم های قفسه پالت نگاه کنید.

قفسه بندی پیچ و مهره ای یا قفسه طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انبار میباشد . این نوع قفسه بندی انبار به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از مهم ترین قسمت های کارخانجات و شرکت های مختلف در کشور های مختلف دنیا، قسمت انبار این شرکت ها و کارخانجات می باشد.

لیبل pvc قیمت قفسه

آیا به دنبال یک محلول ذخیره سازی سنگین هستید که فضای زیادی را اشغال نکند؟4-ShelfPantry Rack می تواند از قوطی های مواد غذایی گرفته تا قوطی های رنگ حمل کند.فضای ذخیره سازی عمودی قابل دسترسی و موارد دیگر را بدون اشغال فضای کف زیاد فراهم می کند. فروش مستقیم کارخانه ویکتوری قفسه نیم طبقه فلزی چند سطحی ب… در بسته بندی جامبوبگ مهمترین امر ایمنی در بحث بسته بندی و سلامت بار تا مقصد مورد نظر میباشد به طوری که اگر جامبو ها دچار نشتی یا آسیب شوند خسارت غیر قابل جبرانی به وجود خواهد آورد. خدمات، طرح بندی طرح، تولید، زمان تحویل، همه رضایت بخش هستند، پس از نصب ما در محلی، طبقه ماzzanine ما بسیار خوب است. قفسه بندی با وظیفه متوسط ​​انبارهای صنعتی قابل تنظیم سفار… شما میتوانید همیشه در تمامی ساعات فعالیت فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید.

ارزان قفسه شیپور-فورژ مدرن

قفسه‌ بندی بازویی یا اصطلاحا قفسه بندی فلزی کانتیلور جهت نگهداری بارهای سنگین، حجیم لوله‌ای، شاخه‌ای و یا رولی و ورقی که توسط لیفتراک جابجا می‌شوند مورد استفاده قرار میگیرد. این سیستم قفسه بندی فلزی با حداکثر ارتفاع 12 متر و ابعاد مختلف قابلیت اجرا در انبارهای کوچک و بزرگ را داراست. اجزای این سیستم شامل پایه و ستون، بازو، مهاربندهای افقی و ضربدری، پین اتصال بازو، پین جلوگیری از ریزش بار و سایر اتصالات است. قفسه پیچ و مهره ای | قفسه انباری مشبک قدیمی | شلف بایگانی . ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است.

قفسه فلزی پانل راک

در پایان، پس از خرید قفسه بندی مورد نظر امکان درخواست خدمات فنی به منظور اجرای طرح نیز وجود خواهد داشت. ضخامت پایه قفسه ( ستون قفسه ) و زاویه ( بازویی یا لچکی ) 2 میلیمتر و صفحه ( کفی یا طبقه ) 0.7 میلیمتر است . قفسه دیواری جهت قفسه بندیسوپر مارکت ، هایپرمارکت و کلیه فروشگاه ها قابل استفاده است . ضخامت پایه قفسهدیوارکوب ( ستون قفسه ) و زاویه ( بازویی یا لچکی ) 2 میلیمتر و صفحه ( کفی یا طبقه ) 0.7 میلیمتر است. قفسه دیواری جهت قفسه بندی سوپر مارکت، هایپرمارکت و کلیه فروشگاه ها قابل استفاده است.

قفسه بندی انباری راک دارای انواع قفسه انباری راک سبک ، قفسه انباری راک سنگین و قفسه انباری راک نیمه سنگین میباشد که تحمل وزن کالاهای گوناگون را دارا میباشد. قفسه سازان فروشگاه بزرگ عرضه کلیه قطعات مورد نیاز جهت پیاده سازی انواع سیستم های قفسه بندی انبار صنعتی و نیمه صنعتی میباشد . شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس بزرگترین توزیع کننده انواع سیستم های قفسه بندی فلزی ، قفسه بندی انباری و قفسه بندی فروشگاهی در ایران می باشد. مشاوره، طراحی، ساخت ، اجرا و نصب کلیه سیستم های قفسه بندی انباری و قفسه بندی فروشگاهی به صورت خرده فروشی و عمده فروشی در این شرکت انجام میگردد . کلیه اجزای قفسه بندی انباری راک ، قفسه بندی انباری پانل راک و انواع قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای در شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس با ارزانترین قیمت به فروش میرسد.در صورتی که مشتریان محترم متقاضی فاکتور رسمی باشد می توانند با این شرکت تماس حاصل فرمایند.

بازویی راک نیمه سنگین

این قفسه جز قفسه‌های شکیل و لوکس محسوب نمیشه و بسیار ساده هست و درصورت گالوانیزه نبودن قفسه آب نباید بخورد و در هنگام قرار‌گیری جنس، وزن کالا از تحمل وزن هر صفحه فراتر نرود. ► محصول کمتری ممکن است با سطح کمتر خطا و شکستگی انبار آسیب ببیند. با استفاده از دست های افقی و عمودی و ترکیب قفسه ها و چرخ ها میتوانید ترولی در ابعاد دلخواه داشته باشید. در صورتیکه قفسه چرخدار درست می کنید و بخصوص اگر قفسه شما زیاد قرار است جابجا شود (مثلا در ترولی ها) می توانید چرخ ها را به ضربه گیر مجهز کنید تا در زمان برخورد احتمالی خسارتی وارد نشود . قیمت کفی قفسه به فاکتور های متعددی بستگی دارد یکی از این فاکتور ها کیفیت و ساختار کفی می باشد. این قفسه ها می توانند با استفاده از مموتورهای الکترومکانیکی حرکت کنند و جابجا شوند که این موضوع کار حمل و نقل اقلام در انبار را بسیار راحت میکند.

قفسه بندی با وظیفه متوسط ​​انبارهای صنعتی قابل تنظیم سفار… قفسه فلزی قیمت بالاتری نسبت به سایر قفسه های چوبی، مشبکی و یا پی وی سی دارد، یکی از دلایل این تفاوت قیمت داشتن مقاومت بالا نسبت به سایر آن ها است. شما میتوانید همیشه در تمامی ساعات فعالیت فروشگاه برای استعلام قیمت، نحوه نصب و شرایط محصول، همچنین پاسخ به سوالات خود با ما تماس بگیرید.

کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد. این شرکت با هدف طراحی و اجرای واحدهای عملیاتی قیر و همچنین ساخت انواع دستگاهای پرکن اتوماتیک جامبوبگ و همچنین ساخت و تهیه متریال مناسب جهت بسته بندی به صورت ارزان و اصولی ازجمله ساخت پالت های چوبی و ساخت قفسه های استاندارد فلزی به صورت انبوه و مقرون به صرفه تاسیس گردیده است. رگال ساده طبقه چوب | رگال لباس | رگال پوشاک | رگال فلزی قوطی . تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل… قفسه پالت بسیار مقرون به صرفه است و ظرفیت ذخیره سازی بالا و دسترسی آسان به تمام پالت ها را فراهم می کند که برای انواع کالاها مناسب است. ساختار برای کالاهای بسیار سنگین با قابلیت انتخاب آسان موقعیت های ذخیره سازی بدون محدودیت برای پالت های مورد استفاده در طراحی شده است.

قفسه‌ بندی انبار خود راهرو یا قفسه بندی انبار درایوین راک یا قفسه بندی تونلی دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. با توجه به شکل و نوع طراحی صورت گرفته برای قفسه انباری، هرجایی که نیاز به قفسه‌ بندی مستحکمی داشته باشید، می‌توانید به سراغ این دسته از قفسه‌ها بروید. برای مثال در فضاهای فروشگاهی بزرگ، برای نگهداری کیسه‌های برنج یا دبه‌های روغن می‌توانید از این نوع قفسه‌ها بهره ببرید.

رضایت مشتریان از محصولات شاپ لاین ما را هر روز مصمم تر نموده تا خدمات خود را برای شما مشتریان عزیز گسترده تر و به روز تر نمائیم ، چون ایمان داریم که لایق بهترین ها هستید. ما قفسه فلزی را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار شما قرار می دهیم. کفی قفسه فلزی یا طبقه ها دارای ابعاد مختلفی هستند این اندازه کفی یا طبقه قفسه فلزی هست که عامل اصلی تعیین کننده قیمت آن است البته در بعضی کفی های بزرگتر یک میله برای تقویت کفی در وسط آن جوش داده می شود که مقدار کمی قیمت و مقدار زیادی مقاومت آنرا افزایش می دهد. همه قفسه ها دارای پایه و طبقه یا کفی می باشند برخی از قفسه ها دارای چرخ هستند و برخی بدون چرخ ، برخی از قفسه ها به دیوار پیچ می شوند و نیاز به بست دیواری دارند و گاهی اوقات لازم از است دو یا چند قفسه را به یکدیگر ببندیم که برای این کار باید بست میانی داشته باشیم. قفسه سبدی در ابعاد 45 در 100 قیمت 300 هزار تومان این قفسه ها مناسب برای نگهداری انواع میوه یا وسایلی هست هر طبقه لبه بلندی داشته باشد. این شرکت در زمینه مشاوره – طراحی – تولید و اجرای انواع سیستمهای قفسه بندی توانسته است برای برآورده کردن نیاز های مشتری داخلی و خارجی اقدام نماید.

دوخت پلاست 25 سانتی سپهر الکتروتکنیک

قفسه بندی انبار راک یا قفسه بندی انبار راک نیمه سنگین یکی از انواع قفسه بندی انبار میباشد که جهت انباشت و تجهیز انبار با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .روش گذاشت و برداشت کالا در این نوع قفسه انبار به صورت دستی میباشد. شرکت آرین شلف فروشنده کلیه تجهیزات فروشگاهی جهت تجهیز فروشگاهها و هایپرمارکت ها میباشد . تنوع تجهیزات فروشگاهی آرین قفسه بالا بوده و دارای استانداردهای روز میباشد.انواع تجهیزات فروشگاهی آرین شلف شامل چرخ خرید فروشگاهی ، میز صندوق فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، نردبان صنعتی ، نردبان خانگی ، راه بند فروشگاهی ،سبد خرید فروشگاهی و سایر تجهیزات فروشگاهی میباشد . فروشگاه اینترنتی فیکت یک وب‌سایت خُرده‌فروشی آنلاین در زمینه‌ی صنایع فلزی، دکوراسیون،‌یراق‌آلات و ابزارآلات است که از سال ۱۳۹۵ با کسب مجورهای لازم آغاز به‌کار کرده‌ست.

پرکاربردترین تجهیزات در انبارها، انواع فروشگاه و مکان های دیگر قفسه ها هستند. برای نگهداری اقلام مختلف از کالاهای خودرویی و صنعتی گرفته تا یخچال فریزر های پرده حرارتی، از قفسه ها اسفاده می شود و هر کدام قفسه بندی مخصوص به خود را دارند. اصولا قفسه بندی راهکاری برای مدیریت و استفاده بهینه از فضای موجود است. در فروشگاهها می توانیم انواع قفسه ها و استند ها را در قالب ها و رنگ های مختلف ببینیم. با در دست داشتن لیست خود ، مدتی وقت بگذارید تا پروفایل های مربوط به مشخصاتی را که در این صفحه پست کرده ایم مرور کنید. سه یا چهار مورد را که فکر می کنید بهترین گزینه برای شما هستند انتخاب کنید و سپس با هریک از آنها تماس بگیرید.

  • ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد.
  • جنس رگال از فلز ( قوطی 2.5×2.5 ) با ضخامت 0.6 میلیمتر و با رنگ الکترواستاتیک پودری می باشد.
  • از فروشگاه های مواد غذایی تا فروشگاه های سخت افزاری، همه این روش را …
  • جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد.

در طراحی سیستم قفسه بندی انبار و سیستم قفسه بندی فروشگاه اندازه محیط نقش بسیاری زیادی در اجرا و انتخاب نوع طراحی خواهد داشت ، برای مثال در طراحی … این قفسه بندی در انبار بسیار نظم و ترتیب خوبی ایجاد کرده و بیشترین فضای ممکن را مورد استفاده قرار می دهد از این قفسه ها می توان از آنها برای نگهداری کالا در ارتفاع های بالا در انبارها استفاده کرد به این دلیل که بسیار مقاوم هستند. این قفسه ها نیز نصب و دمونتاژ نسبتا راحتی دارند و نکته مهم دیگر اینکه برای استفاده از سیستم های اتوماسیون انبار و انبار داری اتوماتیک می توان از این قفسه ها برای انجام کار استفاده کرد. قفسه بندی انبار بازویی یا قفسه بندی انبار کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی انبار مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله و فلزات لوله ای شکل و یا محصولات لوله مانند میباشد.

لیبل pvc قیمت قفسه

قفسه‌بندی با دهانه عریض به دلیل ظرفیت پرتوی بالای آن، محبوب‌ترین طیف ما از قفسه‌بندی دهانه بلند است – می‌توانید تا 1000 کیلوگرم در هر سطح ذخیره کنید! بسته به کاربرد خود، می توانید از بین ارتفاعات و عرض دهانه و همچنین مواد قفسه بندی نئوپان یا فولاد گالوانیزه انتخاب کنید.این برای انبارها، انبارها و عمده فروشان عالی است. قفسه فلزی سردخانه جهت استفاده در سردخانه های مواد غذایی كه به صورت دستی انجام می شود کاربرد دارد. ارتفاع استاندارد قفسه بندی فلزی سردخانه ای بین 2 تا 9 متر متغیر است و عمق فریم ها از 50 تا 120 سانتی متر می باشد. قفسه فلزی متحرک در انبارهای مواد اولیه، نیمه ساخته، ملزومات مصرفی، محصول نهایی و قطعات یدکی مورد استفاده قرار میگیرد.

مزایای استفاده از قفسه فلزی چیه؟

سیستم قفسه بندی با دهانه بلند را می توان به پایه های شروع و جایگاه های اضافی با اجزای قاب های عمودی، تیرها و قفسه ها طبقه بندی کرد.همه قطعات را می توان به راحتی و بدون تلاش زیاد جدا کرد و یکپارچه کرد.برای استفاده در انبار شما بسیار راحت و دوست داشتنی است. قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل‌هایی است که علاوه بر محل بارگذاری بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در این سیستم قفسه بندی آخرین بار گذاشته شده، اولین بار قابل‌برداشت است که به این روش برداشت اصطلاحا LIFO (last in first out( گفته میشود و به‌ استثناء بازو، ریل‌ها و تعدادی از مهاربندها سایر اجزا شباهت زیادی به قفسه بندی پانل راک دارد. قفسه فلزی راک خود جریان یا قفسه فلزی خود تغذیه بیشتر در خطوط تولید و مونتاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد. قابلیت بارگذاری کالا در این نوع قفسه بندی فلزی بصورت دستی میباشد. قفسه انباری راک سنگین قفسه انباری راک سنگین با تحمل بار هر طبقه ، از 500 تا 2500 کیلوگرم .

مواردی هم وجود دارد که با بزرگ تر یا حتی کوچک شدن فضای انبار یا فروشگاه صاحبان آن ها قفسه های بلااستفاده را برای فروش ویژه معرفی می کنند، این برای اشخاصی که به تازگی کاری را شروع کرده اند فرصت بسیار مناسبی است. طراح با در نظر گرفتن نوع کار و محل قرار گیری انبار و اجناسی که در قفسه ها نگهداری می شوند جنس قفسه مورد نیاز را مشخص و آن را طراحی می کند. از نظر فنی نوع قفسه ای که برای یک انبار دارو طراحی و تولید می شود با نوع قفسه ای که برای یک شرکت خودرو سازی طراحی و ساخته می شود بسیار متفاوت است. همانطور که پیش تر گفته شد انواع مختلفی از لحاظ جنس و کاربرد قفسه ها در بازار وجود دارد که توسط مشتری خریداری و گاهی به صورت سفارشی ساخته می شود. بیشتر قفسه هایی که ساخته می شوند از فولاد پرسکاری شده هستند.

قیمت خرید انواع قفسه های فلزی صنعتی در بازار

برای این کار باید قفسه هایی با اندازه و ضخامت مناسب در انبار ، فروشگاه و دفتر خود انتخاب کنید. قفسه فلزی دیوارکوب فروشگاهی ارزان قیمت ترین نوع قفسه بندی فروشگاه . خریداران عمده معمولا مراکز فروش انواع قفسه فلزی به قیمت تولیدی را انتخاب می نمایند. از آنجا که در خرید این محصولات با حجم های بالا، شاهد کاهش سرمایه تولیدکنندگان می باشیم، قیمت محصولات نیز به صورت چشمگیر کاهش پیدا خواهد کرد. جهت استعلام قیمت این نوع از قفسه بندی انباریو کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشصنایعقفسه بندی نوین قفسهتماس حاصل فرمایید. گاهی اوقات ممکن است صاحبان فروشگاه ها و تولیدی ها به این نتیجه برسند که قفسه های فلزی زیر قیمت انتخاب بهتری برای راه اندازی کسب و کارشان است.

  • استفاده از قفسه فلزی موثرترین راهکار برای طبقه بندی و ایجاد فضای مناسب جهت نگهداری کالا میباشد.
  • نسخه های مختلفی از این نوع مدل قفسه فروشگاهی برای انواع فروشگاه ها طراحی شده است.
  • قفسه بندی فروشگاه ها شامل محصولات متفاوت برای مغازه کوچک و خرده فروشی یا سوپرمارکت های بزرگ میباشد.
  • از ویژگی های قابل توجه در این نوع میتوان به سهولت دسترسی به تمام طبقات و گذاشت و برداشت ابزار ها اشاره کرد.

وب سایت های مربوط به تولید کنندگان قفسه های فلزی گاهی وقت ها حراج هایی را برای مدت زمان کوتاهی اعلام می کنند که فرصت خوبی برای اشخاصی است که می خواهند خرید زیرقیمت داشته باشند. اگر کسب و کار شما عمدتا سفید یا قرمز است ، رنگ قفسه فروشگاهی های شما را می توان از این طریق تعیین کرد. به این ترتیب می توانید با قفسه هایی که بعداً خریداری خواهید کرد، آن را پشتیبانی کنید.

این قفسه جز قفسه‌های شکیل و لوکس محسوب نمیشه و بسیار ساده هست و درصورت گالوانیزه نبودن قفسه آب نباید بخورد و در هنگام قرار‌گیری جنس، وزن کالا از تحمل وزن هر صفحه فراتر نرود. در اقتصاد کشور ما انبار اهمیت فراوانی دارد و امروزه زمین از ارزش بالایی برخوردار است و با توجه به ارزش آن دیگر شما نمی‌توانید انبار و یا فروشگاهی را … هر سازه ای که از فلز و چوب یا پلاستیک ساخته شده باشد و دارای سطح هایی باشد که قابل بارگذاری و دسترسی باشد،قفسه گفته می شود. این قفسه ها می توانند با استفاده از مموتورهای الکترومکانیکی حرکت کنند و جابجا شوند که این موضوع کار حمل و نقل اقلام در انبار را بسیار راحت میکند.

قفسه های نمایشگر صنعتی سفارشی چین قفسه قفسه قفسه پالت قفسه قفسه قفسه قفسه فولادی قفسه قفسه قفسه قفسه قفسه فولادی تامین کنندگان، تولید کنندگان، کارخانه VICTORY-فورژ مدرن

قفسه بندی فلزی خود تقذیه از فریم های پیچ و مهره ای و بازوهای افقی با قابلیت اتصال کلیپی و کاست های تغذیه خشابی تشکیل شده و عمق و ارتفاع آن قابل تغییر می باشد. راک فلز یکی از بزرگترین عرضه کنندگان انواع تجهیزات فروشگاهی جدید و با کیفیت همچون چرخ خرید فروشگاهی ، میز چک اوت ، کانتر فروشگاهی ، سبد خرید فلزی ، سبد خرید پلاستیکی ، استند میوه ، استند نان ، استند مجله ، استند چیپس و پفک ، استند کتاب و… قفسه بندی پیچ و مهره ای یا قفسه طوسی یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انبار میباشد . این نوع قفسه بندی انبار به جهت نصب ساده و کاربرد فراوان مدت زمان زیادی است که جهت قفسه بندی انبار های با متراژ مختلف مورد استفاده قفسه فروشگاهی قرار میگیرد . سیستم قفسه بندی مشبک یا قفسه بندی پیچ و مهره ای یکی از متداولترین انواعقفسهفلزی است. این سازه از نبشی های سوراخدار، کفه و پیچ و مهره تشکیل شده و از نصب بسیار آسان و سریعی بر خوردار است.سیستممشبکمختص اقلامی است که سبک و توسط شخص قابل بار گذ اری است.حداکثر تحمل بار بر روی هر طبقه 150 کیلو گرم بر متر مربع است.

قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. در مقاله قبلی که در مورد قفسه فلزی بود در مورد قفسه بندی پیچ و مهره ای بصورت مختصر صحبت کردیم و در این مقاله قصد معرفی قفسه بندی پیچ و مهره ای بصورت … شرکت کارا ایران تولید کننده انواع قفسه ها شاملقفسه ریلی انبار،قفسه ثابت فلزی،قفسه ریلی برقی-الکترونیک، …

فلزی فعالیت دارد ارائه دهنده بهترین انواع قفسه و نردبان تاشو و … می باشد. یکی از بزرگ ترین فواید استفاده از قفسه های فلزی صرفه جویی در حجم برای محیط های کم جا می باشد. ساختار این نوع قفسه ها باعث می شود تا شما بتوانید از حداقل جای ممکن بهترین و بیشترین بهره برداری را بکنید. استفاده از قفسه باعث می شود تا بتوانید کالا ها را به طور مرتب و منظم در این قفسه ها جای دهید.

قفسه کف گالوانیزه گالوانیزه پلت فرم فولادی مورد علاقه مشت… توجه به این نکته ضروری است که تحمل دمای ̊C 300 توسط قفسه، الزاماً به معنی تحمل این دما توسط کل بیرینگ نمی باشد و فاکتورهای متعددی روی میزان تحمل دما توسط بیرینگ تأثیر گذاشته و آن را محدود می کنند. طراحی رایگان CAD، ODM و OEM، حمل و نقل، نصب پروژه، تعمیر و نگهداری سیستم و غیره. فیلم کششی پلاستیکی، کاغذ راه راه، کارتن، میله های چوبی، جعبه ها و نوارهای فلزی و غیره. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی یزدپانل می باشد.

تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل بار… تحمل بار رگال 30 کیلوگرم است.( هرچه طول رگال را بیشتر انتخاب کنید، تحمل… پرسنل مجرب و کارآزموده شرکت سازه های فولادی انبارگستران از محل (انبار ، منزل ، محل کار ، فروشگاه ، کارخانه و … ) شما بازدید فنی انجام می دهند و مشاوره و راهنمایی های خود را جهت انبارش اصولی و صحیح محل مورد نظر ارائه می دهند .

دسته‌بندی‌ها

لیست قیمت تجهیزات و ملزومات فروشگاهی ۱۳ بهمن ایمالز-فورژ مدرن

راک فلز ضمن تولید و عرضه کلیه تجهیزات قفسه بندی انبار و فروشگاه با بکارگیری تجهیزات مدرن و کارشناسان زبده و با رعایت کلیه اصول فنی ،ایمنی و استاندارد های کیفی ، بهترین سیستم قفسه بندی انبار یا فروشگاه را طراحی ، تولید و پیاده سازی مینماید . قفسه بندی انبار نیم طبقه پیش ساخته یا قفسه بندی انبار مزنین جهت استفاده حداکثری از فضای انبار تولید و اجرا می‌گردد.سیستم قفسه بندی انباری نیم طبقه نوعی از قفسه بندی انبار مناسب جهت افزایش سطح مفید انبار بوده و ذاتا نوعی قفسه بندی پیچ و مهره ای میباشد که در ارتفاع های مختلف قابل پیاده سازی می باشد . قفسه‌ بندی انباری خود راهرو یا قفسه بندی فلزی انباری درایوین راک یا قفسه بندی تونلی دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است.

قفسه آهنی ملات 3 اینچی 28 شات، قفسه آهنی ملات 3 اینچ 28 شات چین تولید کنندگان، تامین کنندگان، کارخانه آتش بازی Master-فورژ مدرن

ساختار برای کالاهای بسیار سنگین با قابلیت انتخاب آسان موقعیت های ذخیره سازی بدون محدودیت برای پالت های مورد استفاده در کارخانه های صنعتی طراحی شده است. یا انبارهایی برای ذخیره و نگهداری مواد خام در انتظار ارسال. جدیدترین و با کیفیت ترین انواع قفسه فروشگاهی را با تخفیفات ویژه خریداری نمایید . انواع قفسه فروشگاهی گرد ، قفسه فروشگاهی خود ایستا یکطرفه، قفسه دو طرفه فروشگاهی ، قفسه فروشگاهی دیواری ، جا حبوباتی ، قفسه مخصوص خشکبار و… قفسه بندی بایگانی متحرک یا قفسه بندی بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد.

استند چیپس و پفک 6 طبقه

برای انتخاب انواع قفسه بندی انبار ارزان قیمت که بتوان از آنها در انبار و سوله های کوچک استفاده نمود، بهتر است این نوع قفسه خریداری نشود. در مقابل می توان از قفسه های مشبک و راک کفپوش دار استفاده کرد. ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای 2 متر و طول قفسه 95 سانتی متر و دارای 4 طبقه با عمق 30 سانتییمتر است.

سیستم های binو wire امکان ذخیره سازی اقلام کوچکتر و سطل های قابل جابجایی را برای بازیابی و حرکت سریع فراهم می کند. آنها برای ذخیره قطعات ، میخ ، پیچ یا سایر ابزارهایی که باید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید و از نظر اندازه یا استفاده جدا شوند ، عالی هستند. قفسه‌ بندی فلزی خود راهرو یا قفسه فلزی درایوین راک دارای تونل ‌هایی است که علاوه بر محل قراردهی بارهای پالتی، مسیر تردد لیفتراک نیز هستند و راهروهای اضافی در این سیستم حذف ‌شده است. قفسه فلزی پانل راک جهت انباشت کالاهایی با حجم متوسط و نیمه سنگین در انبار های صنعتی و نیمه صنعتی که با نیروی انسانی و دستی بارگذاری می گردد، طراحی شده است.

لازم به ذکر است که قفسه های مشبک فلزی نیز از متریال متفاوتی مورد تولید قرار می گیرند و به همین دلیل نیز کیفیت های متفاوتی دارا می باشند، بنابراین خرید قفسه هایی که در برابر ضربه و زنگ زدگی مقاومت کافی دارند، از اهمیت بالایی برخوردار است و جهت خرید آن نیز می توانید از خرید اینترنتی قفسه فلزی با مراجعه به همین سایت، اقدام نمایید. قفسه فلزی ایزی راک از جمله سیستمهای قفسه فلزی می باشد که گذاشت و برداشت بار در آن بوسیله نیروی انسانی انجام می پذیرد و عمدتا جهت ذخیره سازی و نگهداری انواع بارهای نیمه حجیم استفاده می گردد. کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد. قفسه بندی بایگانی یا قفسه بایگانی ریلی به واسطه یک راهروی متحرک امکان استفاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد. بیشترین موارد استفاده این نوع قفسه بندی انبار در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و … این سایت های فروش دارای بخش مشاوره ای می باشند که کارشناسان این سایت به صورت آنلاین پاسخگوی نیازهای مشتریان خود هستند و با ارائه خدمات در زمینه نصب قفسه انباری کمکی بزرگ به خریداران این محصول می کنند.

  • شرکت قفسه بندی مدرن سازان بریس یکی از بزرگترین فروشندگان انواع قفسه انباری ، قفسه فروشگاهی و تجهیزات مربوطه میباشد .
  • به طوری که در صورتی که نیاز باشد انباری از مکانی به مکان دیگر منتقل شود و یا قفسه ها در داخل انباری جا به جا شوند، این کار در این نوع قفسه ها به راحتی انجام می شود.
  • کفی قفسه پیچ و مهره ای | طبقه قفسه انبار | کفه پیچ مهره ای .
  • قفسه فلزی راک نوعی قفسه فلزی انباری میباشد که جهت تجهیز انبارهای با کالاهای سبک و نیمه سنگین مناسب میباشد .روش گذاشت و برداشت کالا در این نوع قفسه فلزی به صورت دستی میباشد.

قفسه هایپری، دارای لیبل بوده و همچنین با دارابودن مقاومت زیر صفحه و نگهدارنده‌های خاص، برای فروشگاه‌های لوکس‌تر و بزرگ‌تر استفاده می‌شود و کیفیت متریال این نوع قفسه بهتر و در نتیجه کمی گران‌تر است. قفسه‌های پانلی گالوانیزه، تحمل وزن بالای 150 کیلو در هر طبقه آن بهمراه ضدزنگ بودن آن مناسب‌ترین قفسه برای سردخانه و گلخانه می‌باشد. این شرکت با توجه به تجربه چند ساله خود در ساخت دستگاه های پر کن و بسته بندی قیر به صورت جامبو، شروع به ساخت قفسه های فلزی سبک به صورت تخصصصی و انبوه نموده است و جهت مشاوره و ساخت انواع قفسه با شرکت های مختلف آماده همکاری می باشد . قفسه های فلزی به صورت سبک و مقرون به صرفه اما فنی و اصولی ساخته میشوند این سبد ها به صورت یک تکه و دو تکه تولید میشوند. برای موارد کوچک ، سیستم Bin راهی عالی برای بهینه سازی فضای ذخیره سازی شما است. سطل ها را می توان به عنوان لوازم جانبی قفسه سیمی استفاده کرد.

  • امروزه با پیشرفت صنعت و تکنولوژی لزوم وجود یک سیستم انبار داری دقیق و کارا در بسیاری از صنایع امری ضروری می باشد و پیاده سازی یک سیستم قفسه فلزی مناسب نقش بسیاری مهمی در این راستا ایفا می نماید.
  • به همین علت به آنها قفسه های سوپرمارکتی یا فروشگاهی می‌گویند اما در بقیه اصناف مثل ابزار فروشی های مدرن هم به کار برده می‌شوند.
  • کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز دارای بالاتریت استانداردهای روز دنیا بوده و از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد.
  • پوشش سیم مورد استفاده در قفسه بندی سیم باعث می شود ذخیره وسایل کوچک که ممکن است از شکاف سیم بیفتند مشکل باشد و برای اقلام بزرگتر یا اقلام موجود در جعبه ها مناسب است.
  • قفسه راک صنعتی جهت انبار های بزرگ با تحمل بار بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

تک قفسه با آگاهی از دغدغه هم میهنان خود، برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش قفسه های انباری صنعتی توصیه می‌کند به اینگونه آگهی ها در سایت های درج آگهی بی اهمیت باشند و خرید خود را عملی نکنند. شرکت تک قفسه با مجهزترین و نوین ترین ماشین آلات روز جهان صنعت توانسته است انواع و اقسام محصولات جدید و منحصر به فرد را ارائه نماید. قفسه فلزی پالت راک نوعی قفسه فلزی صنعتی بوده که جهت انباشت و نگهداری کالاهای حجیم و پالتی سنگین مورد استفاده قرار میگیرد.جهت قراردادن کالاها باید از تجهیزات مخصوص استفاده گردد . جنرال فلز بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده انواع قفسه فلزی با قیمت های منصفانه در سراسر کشور میباشد.

قفسه بندی انباری کانتی لور با توجه به بارگذاری شاخه ای عمدتاً در بلوکهایی با طول 6 متر تولید ونصب می گردد و جهت قراردهی دستی و یا ماشینی ( لیفتراک ) کالاها در قفسه طراحی و تولید و نصب می گردد. شرکت قفسه بندی فلزی جنرال فلز با سابقه 20 ساله خود در صنعت قفسه فلزی ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان انواع قفسه فلزی انباری و قفسه فلزی فروشگاهی در کشور میباشد . محصولات جنرال فلز دارای استانداردهای کیفی معتبر بوده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می شود.کلیه محصولات قفسه فلزی جنرال فلز قابل سفارش از سراسر کشور بوده و امکان ارسال به کلیه مناطق برای مشتریان عزیز امکان پذیر میباشد. قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای یکی از رایج ترین انواع قفسه بندی انباری میباشد . قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای از نبشی و صفحه قفسه، که به وسیله پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌گردند تشکیل شده و به صورت تک ردیف یا دوبل در چندین طبقه قابل اجرا می‌باشد . این نوع قفسه بندی انباری دارای اجزایی از قبیل، ورق پشت و بغل، لبه جلو، جاکارتی، مقسم، پلاک راهنما و…

این قفسه ها از فولاد ضد زنگ تهیه شده و میتوان گفت اصطحکاک و فرسایش آنها بسیار پایین است. به لطف سیستم های قفسه فروشگاهی ، اسناد بایگانی شده را می توان به راحتی ذخیره کرد. هنگام ایجاد سیستم های بایگانی ، یک اتاق یک نفره می تواند به صورت اختیاری استفاده شود. با کسب اطلاع از آخرین محصولات عرضه شده در بازار تهران، متناسب با نیاز خود هزینه کنید و بالاترین کارایی را در ایجاد فضای مفید بدست بیاورید. به منظور قفسه بندی محیط انبار میبایست از حداکثر ممکن ارتفاع و عرض در دسترس استفاده گردد.

پایه قفسه دیواری فروشگاهی

شرکت آرین شلف فروشنده کلیه تجهیزات فروشگاهی جهت تجهیز فروشگاهها و هایپرمارکت ها میباشد . تنوع تجهیزات فروشگاهی آرین قفسه بالا بوده و دارای استانداردهای روز میباشد.انواع تجهیزات فروشگاهی آرین شلف شامل چرخ خرید فروشگاهی ، میز صندوق فروشگاهی ، استند فروشگاهی ، نردبان صنعتی ، نردبان خانگی ، راه بند فروشگاهی ،سبد خرید فروشگاهی و سایر تجهیزات فروشگاهی میباشد . قفسه فلزی بازویی یا قفسه فلزی کانتی لور یکی از انواع قفسه بندی فلزی انباری مورد استفاده جهت انبار کردن کالاهای شاخه ای همچون انواع لوله ، فلزات لوله ای شکل ،ورق های فلزی ، ورق های چوبی و…. کارشناسان جنرال فلز پاسخگوی سوالات شما عزیزان در خصوص خرید انواع قفسه فلزی و تجهیزات فروشگاهی هستند. قفسه راک انباری سبک | شلف فلزی انبار | ایزی راک سبک فروشگاهی . ارتفاع قفسه راک انباری سبک ، 2 متر ، طول 120 و عرض 60 سانتی متر می باشد.

همین امر در مورد قفسه های مورد استفاده در تنظیمات دیگر ، مانند پایگاه های نظامی ، دفتر ، مناطق قابل دسترسی (باید با ADA سازگار باشد) و غیره نیز صادق است. برخی از سازمانهایی که اغلب دستورالعمل های استاندارد را صادر می کنند عبارتند از ANSI (موسسه استاندارد ملی آمریکا) ، ISO (سازمان بین المللی استاندارد) و NFPA (انجمن ملی حفاظت از آتش).

قفسه فلزی قفسه انبار قفسه بندی فلزی جنرال فلز صفحه اصلي-فورژ مدرن

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی