لیست دستمزد نصاب سقف کاذب بتاریخ امروز ۴ مهر ۱۴۰۱ در ساختمانچی

اجرای سقف کاذب اتاق خواب از جمله روش های زیباسازی آن به شمار می آید. به منظور اجرای سقف کاذب برای اتاق خواب می توان از انواع سقف کاذب کناف اتاق خواب ، سقف مجازی اتاق خواب ، چوبی، گچی، رابیتس، پی وی سی و کشسان استفاده نمود. از دیگر عوامل موثر بر قیمت نصب سقف کاذب می توان به نوع و کیفیت مصالح مصرفی اشاره نمود. برای مثال، هزینه نصب سقف کاذب چوبی با ام دی اف با قیمت نصب سقف كاذب چوبی با چوب روسی متفاوت می باشد.

چگونه بدانیم چه نوع از سقف کاذب برای محیط ما مناسب است؟

این سیستم سقف كاذب به دلیل کاربرد شیشه در آن، قابلیت نورپردازی از اجرای سقف کاذب پشت را داراست. از آنجایی که غالبا وزن این نوع سقف بیشتر از سایر انواع سقف های كاذب می باشد، از این رو رعایت موارد ایمنی، هم در زیرسازی و هم در نصب سقف کاذب شیشه ای الزامی است. به طور کلی از مزایای اجرای سقف کاذب شیشه ای می توان به نصب آسان، سازگاری محیط زیستی، مقاومت در برابر رطوبت، طرح و رنگ متنوع و امکان نورپردازی ویژه اشاره نمود. اجرای سقف کاذب و نصب سقف کاذب۶۰در۶۰ 《مقدمه سقف کاذب و کناف و آسمان مجازی سقف کاذب کناف نوعي سقف كاذب است. كه در آن از پنل‌هاي گچي یا غیر گچی پيش‌ساخته استفاده مي‌شود.》 که توسط پروفیل‌های سرد نورد شده خاصی در سقف اجرا و متصل می‌شوند.

  • این سقف کاذب بسیار سبک وزن است و همچنین سرعت اجرای بالایی دارد.
  • مانند سقف کاذب کسشان که سرآمد همه سقف‌های کاذب از نظر زیبایی است.
  • این سقف از مقاومت بالایی در برابر حریق برخوردار است و با محیط زیست سازگاری دارد.
  • از محبوب ترین و پرکاربردترین آن ها می توان به سقف فلزی، سقف کناف، سقف کشسان، سقف پی وی سی و سقف شبکه اشاره نمود.
  • اجرای سقف كاذب چوبی حسی گرم و لوکس را به بیننده القا می نماید.

از محبوب ترین و پرکاربردترین آن ها می توان به سقف فلزی، سقف کناف، سقف کشسان، سقف پی وی سی و سقف شبکه اشاره نمود. سقفهای کاذب موجود در بازار ایران و جهان به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند که در ادامه به بررسی کامل کاربرد و نوع ساختار آنها اشاره می کنیم. با توجه به نوسان قیمت روزانه تایل‌ها و پنل‌های PVC، اعلام قیمتی مشخص برای خرید تقریبا غیرممکن است. عموما متخصصان نصب سقف کاذب پی‌وی‌سی، دستمزد را با احتساب خرید پانل یا تایل PVC اعلام می‌کنند.

میتوان بطور خلاصه گفت، پی وی سی از متداول ترین سقف های زینتی و ارزان در بازار است. اگر سازه کاذب درست اجرا شود، می تواند مصرف سوخت در ساختمان را به حداقل برساند. این سقف لوله ها و سیم کشی های رد شده در سقف اصلی را پوشش می دهد. اتاق شما به احتمال زیاد دارای حاشیه هایی خواهد بود که پانل هایی با اندازه کامل نیاز ندارند.

لیست دستمزد نصاب سقف کاذب بتاریخ امروز ۴ مهر ۱۴۰۱ در ساختمانچی

تنوع طرح سقف کناف می توان توسط انواع نورپردازی ها، رنگ ها و اشکال هندسی و ابعاد متفاوت به وجود بیاید. اجرای سقف کاذب برای پذیرایی همراه با نورپردازی مناسب، ضمن بزرگ تر نشان دادن فضا جلوه ای لوکس به سالن پذیرایی می بخشد. به عبارتی طرح های مدرن و بروز، امکان اجرای جدیدترین سقف کاذب پذیرایی را فراهم می نماید. شاید بتوان گفت از آنجایی که امروزه اکثر خانه ها با سبک و سیاق مدرن و امروزی ساخته و دکوراسیون می شوند، بنابراین سقف کاذب پذیرایی مدرن ، از پرکاربردترین انواع سقف كاذب جدید پذیرایی محسوب می گردد. سقفهای کاذب به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می گردد و سازه اصلی بار آن را تحمل می کند.

آنالیز و محاسبه مصالح

اگر سقف کاذب ساختمان شما از نوع گچ و کناف باشد و قسمتی از آن ترک بردارد، این مشکل با لکه‌گیری برطرف می‌شود، البته این کار الزاما کار راحتی نیست؛ خصوصا اگر در سقف کاذب از چند رنگ متفاوت استفاده شده باشد. اگر سقف کاذب از پنل‌های ساده ساخته شده باشد، در اینمورد هم امکان تعمیر و ترمیم سقف امکان‌پذیر است. در مواردی که سقف شما بصورت طرح‌دار باشد و رنگ قسمت‌هایی از آن تغییر کرده باشد، ممکن است تعمیر و ترمیم سقف در چنین مواردی کمی سخت باشد. در چنین شرایطی ممکن است قسمت‌های زیادی از پنل‌ها نیاز به تعویض پیدا کنند. به‌طورکل امکان تعمیر هر نوع سقف کاذب از هر مدل و طرحی وجود دارد حتی اگر طرح‌دار باشد و طرح آن هم قدیمی و در بازار موجود نباشد.

همانطور که در بالا بیان کردیم، عواملی که باید در محاسبه هزینه و قیمت نصب سقف کاذب در نظر بگیرید به شرح زیر است. این نوع سقف با استفاده از تایل های آلومینیومی و بدون نیاز به بتونه کاری و پیچ نمودن تایل ها به سپری اجرا می شود. سقف کاذب آلومینیومی را می توان تعمیر کرد و به فضای پشت آن دسترسی داشت. پیشنهاد می‌کنیم با توجه به کاربری ساختمان و شرایط سقف اصلی، بودجه، سلیقه و نیازتان و پس از مشورت با متخصص، نوع سقف کاذب را انتخاب کنید.

هزینه اجرای سقف کاذب برای اتاق خواب

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی