قیمت پی ال سی زیمنس,خرید CPU زیمنس,Siemens PLC

در واقع سری SIMATIC S7-300 را می‌توان با حداکثر 32 ماژول در فضای بسته و بدون فن به کار گرفت. نسخه‌های مختلف AC و DC سری پی ال سی زیمنس S درجات متفاوتی از عملکرد را ارائه داده و ماژول‌های فراوانی برای شخصی‌سازی آنها در نظر گرفته شده‌ است. مدل‌های این سری از ماژول‌های سیگنال آنالوگ و دیجیتال، ماژول اتصال سیستم‌های توزین SIWAREX و ماژول مانیتورینگ وضعیت برای تشخیص زودهنگام آسیب‌ها پشتیبانی می‌کنند. در بخش ارتباطی 4 پورت Ethernet پیاده‌سازی فناوری‌های مختلف را ممکن ساخته‌اند. در جهان مدرن، ما برای انجام بسیاری از فعالیت‌های اساسی خود از تولید برق گرفته تا تولید پارچه به ماشین‌های خودکار و اتوماتیک وابسته هستیم.

سری 300 پی ال سی های S7 کمپانی زیمنس، یکی از پرکاربردترین plcهای کنونی در دنیا است. این سری از plcها به صورت ماژولار هستند که این ماژولها به سادگی قابل توسعه بوده و متنوع نیز هستند. قیمت سری S7-300 نیز به دلیل همین تنوع مدلها، در محدوده ارزان تا plc زیمنس گران قرار میگیرند. این پی ال سی در مدلهای شناخته شده 221، 222، 226XP، 224 و 224XPSI وجود دارد. سری 200 استپ 7 زیمنس، دارای امکانات ارتباطی فوق العاده‌ای نظیر اترنت و پروفی باس است و در مدلهای مختلف خود از 6 تا 22 ورودی-خروجی IO دارد. شرکت فتک پی ال سی سری FBS خود را در سه نوع طبقه بندی و راهی بازار کرده است که این سه نوع دارای ویژگی های مشترک و خاص خانواده خود می باشند از ویژگی های مشترک هر سه خانواده می توان به موارد زیر اشاره نمود.

انواع plc siemens

اجازه دهید مجموعه ورودی، پردازنده و خروجی را در این مثال یک پی ال سی بنامیم. در چنین سیستمی با فشاردادن کلید، یک سیگنال برای واحد ورودی PLC ارسال می شود. واحد ورودی این سیگنال را به واحد پردازنده یا همان CPU ارسال می کند. بسته به کیفیت نوع ورودی و خروجی و همچنین تعداد آن ها، قیمت پی ال سی ممکن است متفاوت باشد. بنابراین باید این مورد را نیز به عنوان یک عامل مؤثر همیشه مد نظر داشت. این برند از بدو تأسیس خود در تایوان در سال 1992، کنترلرهای پی ال سی را در رده محصولات خود داشته است.

انواع محصولات زیمنس

قیمت پی ال سی زیمنس,خرید CPU زیمنس,Siemens PLC

در بحث انتخاب، بررسی قیمت ها، خرید و آشنایی بیشتر با انواع پی ال سی، مطالبی به شرح زیر درج شده تا شما بازدیدکنندگان گرامی از سایت تخصص… PLC زیمنس مدل S از جدیدترین مدل های پی ال سی زیمنس می باشد، این مدل با قابلیت هایی همچون ساختار ماژولار ، انعطاف پذیری ، کامپکت بودن ، سرعت عملکرد بالا این مدل را به پر فروش ترین پی ال سی زیمنس تبدیل کرده است. یکی از بهترین ابزارهای کنترل گر ، اتوماسیون صنعتی PLC ها می باشند.

لوگو ورژن 8 از 43/38 تابع مختلف شامل توابع یک‌پارچه مانند OR، AND و توابع ویژه مانند شمارنده، رله‌گیر و کنترل‌کننده PI پشتیبانی می‌کند. هر دو این سری های پی ال سی فتک از میکروپرسوسوری با معماری یکسان یعنی Soc استفاده مینمایند، تمامی مدل های cpu در هر دو سری به صورت کامپکت یعنی با داشتن تعداد ورودی خروجی دیجیتال به صورت پیش فرض بر روی cpu است. به منظور افزایش تعداد ورودی و خروجی های دیجیتال و انالوگ شرکت زیمنس ماژولهای موسوم به سیگنال برد را در پی ال سی های سری S ارائه نموده است که به اختصار SB نامیده میشوند. آموزش پی ال سی زیمنس برای کسب اطلاع از ساعات آموزشی، کلاس های plc زیمنس لطفا با واحد فنی شرکت تماس گرفته و راهنمایی دریافت نمایید. پی ال سی زیمنس S7-200پی ال سی زیمنس S7-200 دارای قیمت مناسب می باشد، نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد برای خرید این مدل پی ال سی لطفا با واحد فروش هماهنگ نمایید.

  • پی ال سی زیمنس S7-200پی ال سی زیمنس S7-200 دارای قیمت مناسب می باشد، نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد برای خرید این مدل پی ال سی لطفا با واحد فروش هماهنگ نمایید.
  • PLC های سری S شرکت زیمنس حداکثر تا 8 سیگنال ماژول و 3 ماژول شبکه را پشتیبانی میکند.
  • در چنین سیستمی با فشاردادن کلید، یک سیگنال برای واحد ورودی PLC ارسال می شود.
  • وقتی توابع کنترل پیچیده تر و تعداد I/O ها خیلی زیاد باشد، جایگزین کردن PLC بسیار کم هزینه تر و راحت تر خواهد بود.
  • سلام، ممنون از مطالب مفید و کاربردی که در اختیار مخاطبان گذاشتید.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی