قیمت هارد دوربین مداربسته ️خرید هارد دوربین مداربسته اصلی-امن باش

برای این طراحی شدند که 24 ساعت شبانه روز بدون عیب و ایراد ضبط کنند مخصوص دوربین های مداربسته است. گارانتی محصول از مواردیست که به لحاظ کاربرد هارد از اهمیت بیشتری برخوردار است. زمانی که شما خریدی با گارانتی معتبر داشته باشید، آسوده خاطر خواهید بود. در ایران شرکت هایی که هارد دیسک با گارانتی آنها به فروش می رسد بسیار است. از جمله این شرکت ها می توان به آواژنگ، الماس و سازگار ارقام اشاره کرد.

مودم سیم کارتی | ثابت

یک هد وظیفه خواندن یا نوشتن اطلاعات به روی این دیسک را http://amnbash.ir به عهده دارد. در واقع دیسک با سرعت بالا شروع به چرخیدن کرده و با حرکت هد به روی آن عمل انتقال اطلاعات به روی دیسک انجام می پذیرد. سرعت عملکرد این مدل از هاردها بیشتر به سرعت چرخش دیسک که باسرعت های 5400 یا 7200 دور در دقیقه قابلیت چرخش دارند، بستگی دارد. در این صفحات قسمت های خیلی ریزی به نام سکتور به کار رفته است و در هر اینچ از این صفحات حدود 3000 قسمت ریز (سکتور) وجود دارد.هارد هایی که با انواع مختلف ساخته می شوند در توانمندی ذخیره این دیسک ها با هم تفاوت دارند. این هارد دیسک‌ها معمولاً در لپتاپ‌ها و نوت بوک‌ها استفاده می‌شوند. بنابراین اگر قصد تغییر و ارتقاء هارد لپتاپ را داشته باشید، نوع ۲.۵ اینچی را انتخاب کنید.

  • هرچه سرعت چرخش دیسک ها بیشتر باشد هارد دیسک هم عملکرد سریعتری خواهد داشت.
  • که نه تنها در بین هاردهای وسترن بلکه در بین تمامی هاردهای موجود در بازار خاص وجود دارد.
  • می توانید بیش از 64 دوربین HD را به طور همزمان در دستگاه اضافه کنید.

تفاوت دیگر هارد دوربین‌های مدار بسته با هارد معمولی می‌تواند به سیم پیچ بازوی محرک هدها مربوط شود. غالباً در ساخت هارد دیسک‌های نظارتی از سیم پیچ‌هایی با ضخامت بیشتر و قدرت مغناطیسی بالاتر استفاده می‌شود که حاصل آن سرعت بیشتر هارد دیسک در جابجایی هدها و نهایتاً بالا بردن سرعت و پاسخ‌دهی هارد دیسک است. شرکت وسترن دیجیتال هارددیسک ها بنفش را مختص سسیتم های مداربسته و با عنوان هارد Surveillance یا نظارتی تولید می کند. این نوع از هارددیسک ها را از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می توان به صورت 24 ساعته از آن ها استفاده نمود. سایت آی تی بازار توصیه می کند هارد دوربین مداربسته را با گارانتی اصلی تهیه نمایید. اتصال بین سوکت و منبع تغذیه هارد دوربین مدار بسته را بررسی کنید و از اتصال درست آن مطمئن شوید.

اطلاعات مربوط به این صفحه به علت گسترده بودن در مقاله ای مجزا با عنوان “هارد دوربین مدار بسته“شرح داده خواهد شد. هارد دیسک های HDD که امروزه هاردهای متداول مورد استفاده در سیستم های دوربین مدار بسته هستند در این مقاله مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرند. 1-هارد دوربین مداربسته باید توانایی روشن ماندن به صورت دائم را داشته باشد چرا که سیستم دوربین مداربسته همواره روشن و در حال کار است پس هارد دوربین مداربسته باید به عبارتی دائم کار باشد. طول عمر یک هارد رابطه مستقیمی با متریال به کاررفته درساخت آن اعم از جنس صفحات- تکنولوژی ساخت و… دارد و تعیین می کند که چه مدت می توان از هارد استفاده کرد. هرچه جنس موادی که در ساخت هارد دوربین مداربسته به کار می رود مرغوب تر باشد طول عمر بیشتری خواهد داشت و می توان بیشتر از آن استفاده کرد.

قیمت هارد دوربین مداربسته ️خرید هارد دوربین مداربسته اصلی-امن باش

از این رو، این هارد دیسک ها بیشتر توسط مشاغل کوچک استفاده می‌شوند. هاردی است، که بعد از تولید و عرضه به بازار به دلیل عدم کارکرد صحیح به شرکت تولید‌کننده برگشت داده شده، شرکت تولید‌کننده عیب آن را برطرف کرده و مجدداً هارد را به عنوان هارد ریفر به بازار عرضه می‌کند. در ایران تاجرهایی هستند که این هاردها را با قیمت پایین‌تر تهیه کرده و یک برچسب گارانتی به نام شرکت خود روی هارد می‌چسبانند و با نام هارد شرکتی با گارانتی یک ساله به بازار عرضه می‌کنند. در ظاهر هارد شرکتی ارزان‌تر است اما همه‌جا ارزانی نشانه نفع‌بردن نیست پس برای تصمیم‌گیری بهتر در خرید، تفاوتهای اصلی هارد اصلی و هارد شرکتی را بیان می‌کنیم.

خرید هارد دوربین مداربسته

اگر تمایلی به استفاده از این ابزار ندارید، یک روش آسان دیگر برای انتخاب ظرفیت هارد دوربین مدار بسته وجود دارد. این روش اندازه گیری حجم ویدئوهایی ضبط شده در طول 24 ساعت است. در ادامه این مقاله تلاش می‌کنیم با نگاهی دقیق، راهنمای خرید هارد برای دوربین مدار بسته و مشخصات بهترین هارد برای دوربین مدار بسته را با هم مرور کرده و به نکات ریزی که باید در انتخاب یک هارد مناسب سیستم های نظارتی مد نظر قرار گیرد، اشاره کنیم.

به همین جهت ما قصد داریم تا در این مقاله نحوه تست هارد دوربین مداربسته را توضیح دهیم. اختلاف قیمت هارد مخصوص دوربین مدار بسته با هارد معمولی کامپیوتر زیاد نیست و دلیلی وجود ندارد که از هارد عادی کامپیوتر در دستگاه‌های DVR استفاده کنید. شما می‌توانید سراغ هارد دیسک های مخصوص دوربین مدار بسته بروید. برای نمونه هارد‌دیسک‌های سری S300 توشیبا که با گارانتی ماتریس در بازار کشورمان موجود هستند، انتخابی مناسبی برای سیستم‌های دوربین مدار بسته و دستگاه‌های DVR و NVR به شمار می‌روند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی