فیلم‌های آموزشی دروس کنکور ارشد فناوری اطلاعات | ahmadikonkoor

الگو و نقشه راه چیست؟ همان طور که می‌دانید فرمول‌های زیادی در دروس اختصاصی وجود دارند و دانش‌آموزان مجبورند همه این فرمول‌ها را حفظ کنند. از درس هندسه که زیر مجموعه ای از درس ریاضی به حساب می‌آید درسی مفهومی و با اصول است که با رعایت یک سری از قواعد وقبول کردن یک سری از اصل ها مسائل را حل می‌کنیم برای تست زدن ، درس هندسه یادگیری این اصل ها و قواعد الزامیست. با استفاده از منابع کمک آموزشی و منابع تستی همراه با کتاب درسی می توانید تسلط کافی برای زدن تست های کنکور تجربی را به دست آورید. بخش فیلم های آموزشی شامل سه بخش آموزش درس، نکات تستی و کلاس کنکور می باشد. نمونه سوالات امتحانی نیز در ایام امتحانات می تواند برای دانش آموز جهت آشنایی با سوالات امتحانی مفید باشد.

  • هنوز که هنوز است و با وجود پیشرفت‌های وسیع در زمینه‌ی اینترنت این روش آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و بسیار هم برای پیشرفت در زمینه‌های تحصیلی موثر و مهم می‌باشد.
  • بخش اول تدریس کاملا تشریحی خط به خط کتاب های درسی سه سال دبیرستان با زبان ساده و روان و شیوه ی کاملا مفهومی که به منظور کسب آمادگی کامل برای امتحانات نهایی صورت گرفته است.
  • شما باید بدانید که تمامی دروس کنکور تجربی چه عمومی وچه تخصصی همگی از اهمیت بالایی برخوردار هستند و برای موفقیت در کنکور و به دست آوردن رتبه خوب باید عوامل تاثیر گذاری مثل آموزش دروس کنکور تجربی و روش مطالعه درست و… را در دستور کار خود قرار دهید.
  • حرف آخر در هر شرایطی با دانش‌آموزان و داوطلبان همراه است و آن‌ها را تا رسیدن به بهترین رتبه کمک می‌کند.
  • مدرس بین المللی آموزش آنلاین دروس پایه ی تخصصی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به دانشجویان ایرانی دانشگاه های خارج و داخل کشور و رفع مشکلات درسی و حل …
  • مدیر عامل این موسسه، استاد عبدالرضا منتظری می باشد که توانسته با محصولات آموزشی جدید و نوآورانه نام این برند را در کل کشور مطرح کند.
مجله خبری کنکور استاد احمدی حرف آخر برای یادگیری بهتر دانش‌آموزان سعی می‌کند ذهن، چشم و گوش دانش‌آموزان را همزمان برای درک مطلب درگیر کند. دانش‌آموزان زمانی که تصاویر را مشاهده می‌کنند و به تدریس‌های اساتید گوش می‌دهند عملکرد بهتری در یادگیری دارند. مدرسان موسسه حرف آخر، خلاصه‌های کاربردی تمامی دروس را با عنوان نقشه راه در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند.

http://baranclothesshop.ir

ریاضی تجربی درسی کاملا محاسباتی به حساب می‌آید و خیلی از داوطلبان گروه اموزشی تجربی، درصد پایینی می‌زنند اگر شما بتوانید با کمک از منابع تست زنی و آموزش روش های تست زنی درصد خوبی در این درس بزنید، روی رتبه شما بسیار تاثیر گذار است. برای یادگیری مفهومی درس زیست شناسی کنکور علاوه بر کتاب، منابع آموزشی و تست زنی نیاز است تا بتوانید با مرور و آموزش درست مفاهیم این درس را یاد بگیرید. روش های مختلفی برای آموزش ادبیات کنکور وجود دارد و کتاب درسی مهمترین منبع برای این درس به حساب می‌آید که شما با منابع دیگر کتاب‌های آموزشی یا فیلم و دی وی دی ها و منابع تست زنی خوب میتونی درصد خوبی در کنکور بزنید. همانطور که می دانید برخی از دانش آموزان کنکوری علی‌رغم ساعات مطالعاتی بالایی که دارند نمی‌توانند به نتیجه دلخواه و مورد نظر خود برسند و در انتها این مشکل را ناشی از کم خوانی خود می‌پندارند، اما غافل از این موضوع که مشکل اصلی فقط و فقط روش مطالعه آن‌ها است. در حال حاضر ویدیوهای دروس زیر پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین ویدیوهای آموزشی کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر، آی تی و رشته مهندسی کامپیوتر است و هر سال بیش از ۶۰۰۰ نفر از داوطلبین کنکور از هر کدام از ویدیوهای آموزشی استفاده می‌کنند.

فیزیک از درس محاسباتی و نسبتاً مفهومی کنکور تجربی است، که علاوه بر محاسبات قوی باید تسلط کامل روی فرمول داشته باشید. شیمی کنکور که شامل ۳۵ سوال میباشد هم دارای مباحث محاسباتی و هم مفاهیم و حفظ کردنی است. مباحثی که دارای محاسبات از را باید با تست و روش های تست زنی به آن تسلط پیدا کرده چون تایم کمی برای هر سوال در کنکور دارید و حتماً باید تسلط کافی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه (خانه کتاب اسلامشهر) به عنوان توزیع کننده کتاب و محصولات فرهنگی تلاش دارد فاصله میان ناشرین و مصرف کنندگان را کمتر کند و امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات در هر مکان و زمان بدهد. دوستداران کتاب و کتابخوانی، می‌توانند آثار مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتابانه با تخفیف خرید کنند. پس از خرید ، یک ایمیل برای شما ارسال میشود که در آن لینک دانلود محتوای آموزشی قرار دارد .

نحوه مطالعه فیلم های درس و نکته و تست:

جهت آشنایی و استفاده از خدمات آموزشی ویژه پایه یازدهم می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید. هزینه این پکیج و دوره آموزشی مطالعاتی با قیمت یک پیتزا و نوشابه در یک کافه برابری می کند. گروه آموزشی پرواز، جهت تصدی پست های سازمانی مورد نیاز از افراد متخصص خلاق و علاقمند به یادگیری جهت فعالیت در محیطی پویا، جذاب، پرانرژی و جوان، دعوت به همکاری می نماید. اگر بر دروس سال های دهم و یازدهم مسلط هستید، به طور میانگین روزی 7 ساعت مطالعه برای کسب نتیجه ایده آل است. همچنین شما می توانید از دو جلسه مشاوره تلفنی رایگان و یک جلسه مشاوره حضوری رایگان در موسسه خواجه نصیر استفاده کنید. برای خواندن زبان انگلیسی و مطالعه آن روزانه نیم ساعت تا یک ساعت مطالعه زبان انگلیسی داشته باشید چون زبان یک درس فرار است و نمی توان در یک شب آن را مطالعه نمود.

فیلم های رایگان شبکه های کامپیوتری

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی