عرضه و نصب و راه اندازی انواع دیزل ژنراتور استابلایزر یو پی اس تابلو برق دیزل ژنراتور

عرضه و نصب و راه اندازی انواع دیزل ژنراتور استابلایزر یو پی اس تابلو برق دیزل ژنراتور

وجود آب و ناخالصی ها در سوخت باعث نامنظم کار کردن موتور، انتشار دود از اگزوز و کاهش توان موتور نیز می شوند. میزان وات شروع و در حال اجرا دستگاه های شما به انتخاب میزان قدرت ژنراتور گازوئیلی بسیار وابسته است. جهت یافتن میزان قدرت دستگاه ها و قدرت مورد نیاز از دیزل ژنراتور می بایست آمپر را در ولتاژ مصرفی ضرب نماییم. نصب صحیح و درست دیزل ژنراتور، یکی از مهم ترین موارد در میزان بهره وری و عملکرد ژنراتور گازوئیلی می باشد. رعایت اقدامات ایمنی و کنترل اتصالات، نقش حیاتی در راه اندازی دیزل ژنراتور را بر عهده دارد. نصب و راه اندازی یک دیزل ژنراتور باید همیشه توسط یک فرد متخصص و با تجربه انجام گیرد تا از بروز هر گونه مشکل احتمالی به جلوگیری شود.

ژنراتور دیزلی در یک محفظه ضدآب، قاب سازه‌ای، یا واحد قابل حمل قرار داده می‌شود. علاوه بر این، بدنه تضمین می‌کند که اجزای الکتریکی به صورت ایمن زمین شده‌اند. باز هم، مشابه یک خودرو، موتور دیزلی برای شروع به کار یک موتور الکتریکی کوچک لازم دارد. این موتور راه‌انداز الکتریکی، انرژی خود را از یک باتری می‌گیرد که با یک شارژر جدا یا خروجی خود ژنراتور شارژ می‌شود.

سرانجام، مانند همه ماشین ها، تعمیر و نگهداری مناسب برای به حداکثر رساندن طول عمر ژنراتور نکته کلیدی مهمی است. در اینجا یک راهنمای کوتاه در مورد نحوه تعمیر و نگهداری بر طول عمر دیزل ژنراتور قرارداده شده است. طول عمر ژنراتورهای دیزل نسبت به سایر ژنراتورها بسیار بیشتر است. یک دلیل این است که ژنراتورهای دیزل مکانیک ساده تری نسبت به انواع دیگر دارند.

  • این هیتر به طور دائم در مدار در حال کارکرد می‌باشد، به همین جهت احتمال خراب شدن آن بالا است.
  • به‌طور مثال در انگلستان تعداد ۰٫۵ GWe از دیزل‌ها به‌طور منظم استفاده می‌شوند تا از شبکه ملی حمایت کنند که پیک بار آن ۶۰ GW است.
  • دیزل ژنراتور های کوچک تا ۲۵۰ کیلو ولت آمپر نه تنها برای تولید برق اضطراری بلکه به جهت تامین برق مورد نیاز به صورت مستمر یا در زمان اوج مصرف و یا حتی در زمانی که کمبود ژنراتور های بزرگتر حس می شود استفاده می شوند.
  • سلام جناب آزاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.
  • طبق خبرگزاری ایسنا مشاوره خرید انواع دیزل ژنراتور به سایت هوا دیزل مراجعه فرمایید.
  • سلام جناب آزادی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

یکی از مواردی که در هنگام انتخاب دیزل ژنراتور باید به آن توجه شود؛ انجام یک سری محاسبات دقیق می باشد. اگر از دیزل به صورت صحیح و مطابق با استاندارد های بیان شده استفاده و نگهداری کنید، می توانید مصرف سوخت آن را تا حد چشمگیری کاهش دهید. ضمنا یکی از راه های تولید انرژی الکتریکی، ادغام موتور دیزلی و ژنراتور الکتریکی می باشد. در فروش دیزل ژنراتور ممکن است شاسی و کاور یا اتاقک های عایق صدا نیز ارائه شود. موتور برق های پرتابل بر روی شاسی های چرخ دار قرار میگیرند تا حمل و نقل آسانی داشته باشند.

قیمت دیزل کامینز با ژنراتور استمفورد

لازم به ذکر است که برخی از موتور ژنراتورها با قدرت دو تا سه هزار کیلو ولت آمپر و یا میزان بیشتر از این هم برای مصارف دیگری کاربرد ندارند. کشتی ها و وسایل نقلیه بزرگ مانند قطارها نیز نه تنها برای تأمین روشنایی مورد نیاز خود بلکه برای تأمین نیروی محرکه خود از این موتورها استفاده می کنند. قبل از پاسخ به این سئوال که دیزل ژنراتور چیست و چه انواعی دارد، نیاز است تا با مفهوم ژنراتور سایت کاراسهند بیشتر آشنا شویم. ژنراتور در واقع همان واژه انگلیسی Generator به معنای تولید کننده است. هنگامی که یک ژنراتور را با یک موتور به هم متصل می کنند، دستگاه جدیدی شکل می گیرد که به آن موتور ژنراتور می گویند.

دیزل ژنراتور لوول

سایزینگ صحیح دیزل ژنراتور تخصص کافی و تجربه فراوانی را لازم دارد تا بر اساس آن سایز دستگاه بهینه انتخاب گردد . معمولاً برای این موضوع از ترم افزارهای سایزینگ استفاده می‌شوند . قطع کننده اصلی خروجی (که گاهی بر روی صفحه کنترل نصب می شود ) می تواند در واحدهای بزرگ جدا و آزاد باشد. از قطع کننده مدار برای جلوگیری از جریان در صورت اضافه بار یا اتصال کوتاه استفاده می شود.

بیش از ۶۰۰۰ نمایندگی فعال در سراسر جهان از برتری‌های این شرکت محسوب می‌شود. برای مثال در ایران شرکت رویان صنعت نمایندگی این شرکت را به عهده دارد. 10 kVA تا حتی 3000 kVA بازه ای است که می‌توان در آن دیزل ژنراتور کامینز مناسب را پیدا کرد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی