شیائومی ردمی کی ۵۰ پرو تِک چی

هر دو گوشی K50 دارای AMOLED 6.7 اینچی با وضوح QHD+ و نرخ به روز رسانی 120 هرتز هستند.پنل ها همچنین توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می شوند.هر دو گوشی از حسگر دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی سونی IMX596 استفاده می کنند. اوایل امروز به طور رسمی تایید شد که تلفن هوشمند ردمی K50 Ultra یازدهم آگوست (بیست مرداد) معرفی خواهد شد. در حال حاضر طراحی و برخی از مشخصات کلیدی ردمی کی ۵۰ اولترا به بیرون درز کرده است.

ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید. طبق اطلاعات به دست آمده، شیائومی k50 pro plus انرژی خود را از یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپری تأمین می‌کند که مصرف شارژ مناسبی گوشی k50 نیز دارد. نقطه قوت اصلی این باتری، فست شارژ بی‌نظیر 120 واتی آنست که در مدت زمانی کمتر از 20 دقیقه گوشی را فول شارژ می‌کند و می‌تواند یک آپشن بسیار مهم برای گیمرها محسوب شود. در حال حاضر Redmi K50 Pro و OPPO Find X5 Pro تنها دستگاه‌های عرضه شده با سیستم روی چیپ Dimensity 9000 در بازار هستند. خوش بختانه بنچمارک های ردمی کی 50 پرو و Find X5 Pro به شکل رسمی در AnTuTu منتشر شده و می‌توانیم امتیازهای بخش پردازنده مرکزی و گرافیکی را با نمونه‌های اسندراگون 8 نسل 1 مقایسه کنیم. مدل استاندارد از چیپست دایمنسیتی ۸۱۰۰ بهره می‌برد ولی ردمی K50 پرو با چیپست پرچم‌دار دایمنسیتی ۹۰۰۰ راهی بازار می‌شود.

مدل‌های ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم به ترتیب ۵۲۰ و ۵۶۷ دلار قیمت دارند. همچنین کاربرانی که خواستار بهره‌گیری از مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هستند باید ۶۳۰ دلار بپردازند. احتمالا این تلفن هوشمند در دو نسخه با ۸ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، و ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی های K50 Ultra می‌توان به برخورداری از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ اشاره کرد. بنابراین ممکن است مشخصات اصلی کی ۵۰ اولترا تا حدی با آنچه که فکر می‌کنیم متفاوت باشد. با نگاهی به طراحی ردمی کی ۵۰ اولترا می‌توان متوجه شد که این تلفن هوشمند شباهت زیادی به سری شیائومی۱۲ دارد.

  • این باتری به لطف تراشه داخلی Surge P1، امکان شارژ سریع 120 وات را دارد.
  • از گیمینگ تریگرهای این گوشی صحبت کنیم که به نسبت نسل قبل خیلی بهتر شده.
  • دوربین سلفی نیز همچنان روی نمایشگر و در محل حفره صفحه نمایش قرار دارد.

گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا از استانداردهای Dolby Vision و HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. برای خرید گوشی های شیائومی به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید. البته ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود چرا که شیائومی در این رابط کاربری، کارکرد جذابی به نام «رم مجازی» را اضافه کرده تا بالا بردن ظرفیت رم، دیگر غیرممکن نباشد! این فناوری بخشی از حافظه داخلی را به رم اختصاص می‌دهد تا در برخی شرایط، سرعت پردازش فرمان‌ها را بهبود دهد. پردازنده Dimensity 8100 مانند همه تراشه‌های پرچمدار، از لیتوگرافی 5 نانومتری TSMC استفاده کرده که یکی از قدرتمندترین تراشه‌های حال حاضر است.

این سه سنسور در ماژولی مستطیلی در قاب پشتی تعبیه شده‌اند و شکل و شمایل جدیدی دارند. عکس‌هایش با پیکسل‌های 0.8 میکرومتری ثبت می‌شود و به مدد لرزشگیر OIS، احتمال وجود نویز در عکس‌ها را کاهش داده است. وقتی دوربین اصلی را روی حالت فوق عریض یا الترا واید قرار دهید، سنسور 8 مگاپیکسلی دست به کار می‌شود و عکس‌هایی با زاویه 119 درجه می‌گیرد. اگر سوژه اصلی را در کناره‌های عکس فوق عریض تنظیم کنید، نتیجه نهایی دلچسب نخواهد بود؛ پس به این نکته توجه کافی داشته باشید. در کلکسیون سنسورهای دوربین ردمی کی 50، تشخیص عمق وجود ندارد و آخرین سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل، مخصوص عکاسی ماکرو است. ردمی کی 50 پرو پلاس را می‌توان یکی از بهترین‌های این خط تولید تا امروز دانست که کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و در همه زمینه‌ها قادر به رقابت با پرچمداران است.

مدل پرو با وجود اینکه باتری کوچک‌تری دارد، ولی در عوض از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و برای شارژ کامل فقط کافی است ۱۹ دقیقه منتظر بمانید. از سوی دیگر مدل استاندارد از شارژ ۶۷ واتی بهره می‌برد و شارژ کامل باتری این گوشی در عرض ۴۸ دقیقه انجام می‌شود. گفتنی است که یک نسخه Champion این گوشی نیز با قیمت 4199 ین (623 دلار) با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند بنابراین در مدت زمانی کمتر از ۱۹ دقیقه می‌توانید این گوشی را از ۱% شارژ به ۱۰۰% شارژ برسانید. دوربین سلفی نیز همچنان روی نمایشگر و در محل حفره صفحه نمایش قرار دارد. اگر با نمایشگرهای این چنینی رابطه خوبی ندارید، باید در مورد خرید این گوشی تجدید نظر کنید.

شیائومی ردمی کی ۵۰ پرو تِک چی سابقه خوب شیائومی در روان بودن نرم‌افزارش، باعث راحتی خیال کاربران در این زمینه می‌شود. البته مشکلاتی در آپدیت‌های شیائومی در سال گذشته وجود داشت که طبق گزارش کارشناسان آن در نسخه جدید، این مشکلات برطرف شده است. همچنین در این کنفرانس از گوشی Redmi K40S با چیپست Snapdragon 870 5G رونمایی شد.ردمی کی 40 اس با با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

برای فروش گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 خود می توانید به ثبت آگهی رایگانبرای آن بپردازید. جک 3.5 میلی‌متری موسیقی هم از شیائومی k50 pro plus حذف شده، اما خبر خوب وجود اسپیکرهای استریو در این مدل است. همچنین سنسور اثر انگشت روی کلید پاور طراحی شده و دسترسی بسیار خوبی دارد. احتمالاً گوشی ردمی کی 50 پرو پلاس در چندین رنگ متنوع از جمله طوسی و سفید در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. با مراجعه به بخش معرفی گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 اولترامی توانید اطلاعات اولیه مناسبی را جهت آشنایی با این گوشی موبایل بدست آورید. پنل جلویی شیائومی ردمی کی 50 گیمینگ یه نمایشگر 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 1080 و رفرش ریت 120 هرتزی رو تو خودش جا داده.

ردمی K50 اولترا؛ اژدهای طلایی با تراشه قدرتمند

چنین اتفاقی در حالی رقم خواهد خورد که مدل کی ۵۰ پرو پلاس از دوربینی با وضوح تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار شده که دوربینی با لنز پریسکوپ نیز آن را همراهی می‌کند. پشتیبانی از نسل جدید ارتباطات یعنی اینترنت 5G نیز از دیگر نقاط قوت این چیپست است. همچنین فناوری ساخت 4 نانومتری دایمنسیتی 9000 باعث دیرتر داغ شدن گوشی در استفاده‌های طولانی و همینطور مصرف بهینه باتری می‌شود که قطعاً برای گیمرها یک آپشن مهم است.

با صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با وضوح Full HD (2400 x 1080 پیکسل) شما را شگفت زده خواهد کرد. خنک کننده خوب را در یک گوشی هوشمند گیمینگ نباید فراموش کنید، زیرا بازی های طولانی معمولا گرمای زیادی تولید می کنند. Redmi K50 یک دوربین 48 مگاپیکسلی سونی IMX 582 با OIS و همان دوربین ماکرو 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی را ارائه می کند. از گیمینگ تریگرهای این گوشی صحبت کنیم که به نسبت نسل قبل خیلی بهتر شده.

زمان و قیمت احتمالی گوشی های سری ردمی کی ۵۰

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی