سقف کاذب کناف ، سقف کناف ، اجرای کناف سقف کاذب کناف فروش و اجرا توسط شرکت ایده نو به همراه لیست قیمت تیر 1401

سقف کاذب کناف ، سقف کناف ، اجرای کناف سقف کاذب کناف فروش و اجرا توسط شرکت ایده نو به همراه لیست قیمت تیر 1401

بایستی تمام مراحل را بررسی کرده و متریال های مورد استفاده، مورد تایید کارشناسان فنی قرار بگیرد. بله شما می توانید از کناف برای اجرای دکور مغازه و محل کار خود نیز استفاده نمایید . بعد از ساخت چوب بست آویزهای مورد نیاز را با استفاده از میلگرد نمره ۱۰ با اندازه معمول ۳۰ سانتی متر اجرا می نمایند. کناف دکوراسیون امیدوار است در ادامه راه با ایجاد شبکه یکپارچه از مجریان با تجربه در سراسر کشور نسبت به ارتقا سطح فنی مجریان نقش پررنگی را ایفا نماید.

محل های مناسب برای نصب کناف

جهت جابه جایی صفحات و قطعات برش خورده از دستگیره حمل و برای تعداد بیشتر صفحات تا ۱۰ برگ از چرخ دستی استفاده می شود. برای شرایط رطوبت نسبی بیش از ۹۰% از صفحات نوع Aquapanel استفاده می شود. به راحتی میتوانید با برداشتن پانل های آن به این بخش ها دسترسی پیدا نمایید و تعمیرات و تغییرات خود را انجام داده. و بصورت مداوم با ارائه طرح های باب سلیقه مخاطبین بروز رسانی میشود.

  • یکی از مصالح نوینی که امروزه در ساخت و سازهای ساختمانی استفاده می شود کناف است.
  • سقف کاذب شاخه ای از هنر معماری داخلی می باشد که معمولا به عنوان پوششی بسیار مناسب و شیک در زیر سقف استفاده می‌شود.
  • درز های بین پانل ها با نوار مش و بتونه درزگیری مخصوص خود آن پانل درزگیری میشود و سپس کل سطح پانل با خمیر ماستیک کناف آماده جهت اجرای رنگ آمیزی می شود.

نحوه اجرای سقف کناف طرحدار و ساده بسیار آسان است اما باید توجه داشته باشید از آن جایی که سقف های طرح دار کمی پیچیده اند ممکن است مدت زمان طراحی آن کمی بیشتر از سقف کناف ساده باشد. اینگونه از محصولات علاوه بر اینکه یک محصول انعطاف پذیر هستند دارای زیبایی منحصر به فردی می باشند و به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. تنوع در سقف های کناف موجب شده تا این محصولات به عنوان یکی از پرطرفدارترین مصالح ساختمانی در معماری به حساب آیند.

انواع پانل سقف کناف و بررسی تفاوت صفحات سقف کناف

بتونه درزگیر کناف ایران برای بتونه کاری و درزگیری با نوارکاغذی یا نوار فایبرگلاس مخصوص در سیستم های ساخت و ساز خشک به کار می رود. یا دیوارهای کاذب کناف کاری شده را جابجا و به محل جدید منتقل کنیم. در ترفندهای اجرای کناف سقف دو روش متداول وجود دارد که به تیپ A و تیپ B مشهورند. در روش اجرای کناف تیپ A، پروفیل های F47 را به عنوان سازه های پنل خور به سازه های حمال توسط کیلیپس به هم متصل می شوند. ما در تیم لوکس پلاستر همواره در تلاشیم تجربه های کاری خود پیرامون گچ کاری ، گچبری و کناف با شما به اشتراک بگذاریم. بله برای تمام منازل و ساختمان‌های اداری و تجاری نیز امکان اجرای سقف کناف بر اساس متراژ و ارتفاع سقف وجود دارد.

از این رو ما این امکان را فراهم نموده‌ایم تا تمامی همراهان این مجموعه از طریق دنبال کردن حساب کاربری اینستاگرام خدمت نت، از 10درصد تخفیف برای اولین سفارش خود بهره‌مند قیمت کناف سقف گردند. کنترل استحکام سطوحی که سازه های افقی و عمودی به آن متصل می شوند ضروری است . پس از برش لبه های برش خورده در صورت نیاز به وسیله دستگاه پخ زن در زاویه های ۲۲/۵۰ و۴۵۰ پخ زده می شود.

نکته فنی زیرسازی سقف کاذب

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی