ساخت دستگاه تولید دستمال کاغذی باقری اصفهان بانک آگهی مشاغل | ایران دستمال کاغذی

اینکه چه دستگاههایی نیاز دارید وابسته به پاسخ این سوال که،“چه محصولاتی می خواهید تولید کنید؟” است. خود شما هم وقتی یک محصول جدید در بازار می بینید به اعتبار بسته بندی آن تصمیم به خریدن یا نخریدن آن محصول میگیرید. استفاده از مواد اولیه مرغوب مطمئنا یکی از فاکتورهای اساسی تولید محصول نهایی با کیفیت است. با انواع مواد اولیه سازگار است و می تواند کیفیت و بهره وری را تا حد زیاذی بهبود ببخشد. برای دریافت مشاوره یا درخواست نمایندگی این خط تولید فرم زیر را پر کنید. لازم به ذکر است که شما قادر خواهید بود در صورت نیافتن محصول خود در سایت ماشین ساز به سایت دیگر ما یعنی سایت توان صنعت مراجعه کنید.

ساخت دستگاه تولید دستمال کاغذی باقری اصفهان بانک آگهی مشاغل | ایران دستمال کاغذی

از اﯾن تجهیزات ﺑرای ﺑرش ﻣداوم و ﺧودﮐﺎر دستمال ﺗﺎ ﺧورده مانند دستکال کاغذی جعبه ای و دستمال حوله ای تا شده استفاده می شود. در طراﺣﯽ و ﺳﺎﺧت ماشین آلات، جدیدترین ﻓﻧﺎوری اﻟﮑﺗرﯾﮑﯽ و تکنولوژی روز دنیا در محرک ﺳروو ﺑه ﮐﺎر رفته است که ثبات و کیفیت ﺑرش را بسیار بهبود ﻣﯽ بخشد. ﺳرﻋت ﺑرش اﯾن دﺳﺗﮕﺎه بسیار بالا اﺳت، ﻣدل ﺗﮏ ﮐﺎﻧﺎل تغذیه ﻗﺎدر ﺑه ﺑرش 57 قطعه در دقیقه اﺳت، ﻣدل دو ﮐﺎﻧﺎل تغذیه نیز ﻣﯽ ﺗواﻧد 150 قطعه را در دقیقه ببرد.

دستگاه های خط تولید و بسته بندی دستمال کاغذی

دستمال کاغذی در واقع نوعی کاغذ سبک است که از خمیر کاغذ تولید میشود و مدل های مختلفی دارد، دستمال کاغذی را از نظر کیفیت ، سایز ، ضخامت ، قدرت جذب و روشن بودن دستمال دسته بندی لیست قیمت دستگاه دستمال کاغذی کرد. تنظیم اسان شو کمتر از ۱۰ثانیه.چسب سرد و چوب .کیفیت بالای قطعات و تحویل فوری.بدون خرابی و له شدگی جعبه . این خمیر به همراه مواد شیمیایی و سفید کننده گیاهی به سیستم شوینده منتقل شده و رنگ خود را از دست می دهد. این کار از زرد شدن الیاف چوب پارچه دستمال جلوگیری می کند و کیفیت محصول را بهبود می بخشد. خطوط تولید ﺗوﻟﯾد ﺑه طور ﮐﻠﯽ از 6 و ﯾﺎ 7 ﺧط استفاده میکنند، اﻣﺎ ما میتوانیم خط تولیدی با 5 یا 6 دستگاه در اختیار شما قرار دهیم. این دستگاه میتواند به واحد چاپ تک رنگ یا دو رنگ مجهز شود.

جهت فروش دستگاههای خود عکس ومشخصات کامل را واتساپ یا

باید برای خط تولیدیتان ماشین آلات با کیفیتی تهیه کنید که هم کیفیت محصول نهایی در بالاترین حد ممکن باشد و هم از هدر رفتن منابع جلوگیری نماید. دستگاه های فریز درایر صنعتی با کاربرد در صنایع غذایی، کشاورزی (فرآوری انواع میوه خشک، سبزیجات خشک، لبنیات،بستنی خشک، شیر خشک، مواد پروتئینی، گوشت، میگو و …) و صنایع دار … در سال 1924 شرکت آمریکایی کیمبرلی کلارک نوع جدیدی از دستمال کاغذی را تولید نمود که ماده اصلی آن سلولز پنبه بود. در برخی موارد این دستمال‌ها دارای رنگ‌ها و بوهای متنوعی می‌باشد. هر چند برخی از آن‌ها می‌تواند برای مصرف‌کننده‌ای که به آن عطر حساسیت دارد مشکل‌زا باشد.

  • برای اطلاع از قیمت خط تولید تمام اتوماتیک دستمال کاغذی دامون مبنا و یا بهره مندی از مشاوره رایگان در این حوزه، میتوانید با کارشناسان دامون مبنا، تماس حاصل نمایید.
  • شرکت ماشین سازی اسعدی تولید کننده انواع دستگاه های تولید دستمال کاغذی می باشد این دستگاه ها می تواند تولید دستمال کاغذی در حجم بالا را ساپورت کند.
  • این دستمال ها جایگزین یک بار مصرف برای دستمال های پارچه ای هستند.
  • هر دستگاه تولید دستمال کاغذی مناسب نوع تولید نوع خاصی از دستمال می باشد.

ابتدا رول های کاغذی مصرفی توسط دستگاه برش و پرفراژ، برش می خورند. بعد از برش دادن رول های کاغذی، توسط دستگاه رول پیچ به دور استوانه ی مقوایی، رول پیچی می گردند. این خط تولید، مجهزبه دستگاه پرفراژ می باشد، که سوراخ هایی به عنوان خط برش را، بر روی دستمال ایجاد می کند. در مرحله ی آخر محصولات رول پیچی شده ، در کیسه های پلی اتیلنی قرار گرفته و به صورت بسته بندی داخل کارتن های مقوایی شکل به انبارها منتقل می شوند. در این خط تولید دستمال های کاغذی 100، 200، 300 برگی به صورت فول کات یا همان قطع کامل و بدون پرفراژ تولید می شوند. بعضی از این دستگاه ها مجهز به دستگاه امباس و دستگاه چاپ هستند، که می توانند روی محصولات طرح مورد نظر را حک و یا چاپ کنند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی