رپورتاژ آگهی چیست ؟ تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت ‌ خرید رپورتاژ آگهی ارزان-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

دروس اول و دوم این آموزش به برندخواهی یکپارچه اختصاص دارد که از جمله مباحث مهم آن می‌توان به اصطلاح‌شناسی برند اشاره کرد. درس سوم به مدیریت تبلیغات اشاره دارد و در درس چهارم نیز مدل‌های ارتباطی در بازاریابی توضیح داده خواهد شد که از جمله مباحث مهم آن می‌توان به فروش شخصی اشاره کرد. با توجه به اهمیت آشنایی با مدیریت تبلیغات و برندسازی، «فرادرس» اقدام به انتشار فیلم آموزش مدیریت تبلیغات و برند کرده که لینک آن در ادامه آمده است. فراموش نکنید که رپورتاژ آگهی باید همانند یک داستان باشد و با بیان مقدمه، بخش اصلی داستان و بخش پایانی، علاوه بر جذب مخاطب، راه حلی برای مسائل و مشکلات مطرح شده در عنوان ارائه دهد. «سهیل بحرکاظمی» دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی نفت از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است.

شما فقط به گسترش کسب و کارتان بیندیشید ما از اطلاعات شما مراقبت خواهیم کرد. بسیاری از افراد که حوصله خواندن یک متن طولانی را ندارند، حداقل به تیترها و عکس‌های مطلب نگاهی می‌اندازند. اگر رپورتاژ به زبان ساده و محاوره‌ای نوشته شود هم می‌تواند یکی از نقاط قوت آن محسوب شود. به این صورت آن‌ها صرفاً خود را در معرض یک تبلیغ یا آگهی نمی‌بینند و به آن بی‌توجهی نمی‌کنند.

یکی از واژه‌های پرکاربرد دنیای رنگارنگ دیجیتال مارکتینگ و سئو، رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ یک روش موثر برای بهتر دیده شدن کسب و کارها نزد مشتریان خود در فضای موتور جستجوی گوگل است. البته موضوع به همین سادگی‌ها نیست، انتشار ریپورتاژ آگهی قاعده و قانون‌های خودش را دارد! اگر شما به دنبال رسیدن به یک پاسخ جامع برای سوال رپورتاژ آگهی چیست، هستید تا پایان این مقاله با تسمینو همراه باشید. در این مطلب، تمامی نکات مرتبط با این موضوع و راز و رمزهای داشتن یک کمپین رپرتاژ آگهی موفق را با شما درمیان خواهیم گذاشت.

صوتی تصویری

به بیانی دیگر می‌توان گفت که این نوع سایت‌ها، کاربران وفادار بیشتری خواهند داشت. این موضوع باعث خواهد شد تا مطالب رپرتاژ شما نیز در چنین وب‌سایت‌هایی بازخورد بیشتری به دست بیاورد. تاثیر رپورتاژ بر سئو به حدی زیاد است که بنیانگذار گوگل، ایده گوگل را با بک خرید رپورتاژ اگهی – ورودی شما اینجاست https://goldlink.ir/p/buy-advertorial/ – لینک شروع کرد. لری پیج درخواب دید که اعتبار مطالب سایتها را میتوان با بک لینک ها سنجید و این شروع ایده موتور جستجوی گوگل بود.

  • مخاطب ما قبل از اینکه محتوا را بخواند، تیتر آن را خواهد دید، پس باید سعی کنیم تیتری جذاب استفاده کنیم.
  • اکثر افرادی که خودروهای خارجی دارند، به دلیل وارداتی‌بودن آن‌ها و نبود نمایندگی‌های رسمی در ایران، معمولاً هنگام تعمیر دچار مشکل می‌شوند، بنابراین صاحبان خودروهای خارجی همواره به‌دنبال تعمیرگاه‌های تخصصی هستند.
  • ممکن است با مطالعه مطلب بالا قصد داشته باشید که شروع به نوشتن یک رپورتاژ آگهی کنید تا به کمک سایر روش‌های دیجیتال مارکتینگ،‌ مخاطب و به دنبال آن فروش بیشتری داشته باشید.
  • از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند.
  • این‌که روش‌هایی جدید را برای تعامل با مخاطب همراه کنید، به طور مستقیم با جذب مشتری بالقوه یا «لید» نیز مرتبط خواهد شد.
  • در بررسی نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی مخاطب شما نباید با خواندن خط اول مطلب با خود فکر کند که بر خلاف انتظارش، مطلبی که مشغول مطالعه است، نه تنها مطلب ارزشمندی نیست بلکه تنها یک تبلیغ است.
مخاطب نباید احساس کند که وقت و توجهش با منافع مالی سایت‌ها و پلتفرم‌ها معامله شده است. حتماً در سایت یا رسانه‌ی خود، فضای مشخصی را در نظر بگیرید و به مخاطب بگویید با یک رپورتاژ روبه‌روست. مجموعه درس‌های تولید محتوا، استراتژی محتوا و دیجیتال مارکتینگ برای اعضای ویژه متمم در نظر گرفته شده‌اند. به بیان دیگر، باید مطالب رپورتاژ آگهی خود را آن‌قدر مفید و جذاب و آموزنده بنویسید که اگر مخاطب آن را خواند و دیگر هم با شما کاری نداشت و به سراغ‌تان هم نیامد، نکات بسیاری را آموخته باشد. بهترین کار این است که گزینه‌های مختلف را به چند مخاطب نشان دهید و از آن‌ها بپرسید کدام شکل از شروع متن، آن‌ها را بیشتر جذب می‌کند. معمولاً یک مشاور تبلیغاتی یا آژانس دیجیتال مارکتینگ، مجموعه‌ی متنوعی از این رسانه‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهد و چه‌بسا شما را ترغیب کند رپورتاژ خود را هم‌زمان در چند رسانه منتشر کنید.

تاثیر طولانی مدت رپرتاژ آگهی بر سئو

اما در بلندمدت، اعتماد خوانندگان و به تبع آن اثربخش رپورتاژها را کاهش می‌دهد و سفارش‌های کمتری دریافت خواهید کرد. نخستین توصیه‌ی ما این است که به شکل شفاف رپورتاژها را مشخص و تفکیک کنید. در بسیاری از نقاط جهان، این قانون وجود دارد که اگر پلتفرم یا رسانه، تبلیغ و رپورتاژ را از سایر مطالب خود متمایز نکند، تخلف کرده و باید جریمه پرداخت کند. در کشور ما فعلاً چنین قوانینی به شکل جدی دنبال نمی‌شود و صیانت از حقوق کاربران – از این جنس و با این تعریف – در دستور کار قرار ندارد. در نخستین تجربه‌های انتشار رپورتاژ، مهم‌ترین دستاورد شما اعداد و ارقام خواهد بود. اگر مخاطب را به یک لندینگ هدایت می‌کنید،‌ بکوشید یک لندینگ اختصاصی داشته باشید.

رپورتاژ آگهی شما می‌تواند موضوعی در رابطه با تکنیک‌های بازاریابی شبکه‌های اجتماعی باشد. به هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی، حفظ مشتری باید به عنوان یکی از موضوعات با اولویت بالا در نظر گرفته شود. البته که رپورتاژ خبری به شرکت شما و فروش و معرفی محصولات و خدمات کمک می‌کند اما تهیه مطلبی که مشتری‌محور باشد و برای حل مشکلات و سوالات مشتری نوشته شده باشد، ارزش افزوده‌ای به آن اضافه خواهد کرد. این روش بازاریابی محتوا منجر به جلب اعتماد و وفاداری بیشتر مشتریان خواهد شد.

همچنین رپرتاژ یکی از بهترین روش‌های بازاریابی در اینترنت می‌باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود تا اخبار خود را در برترین رسانه‌ها منتشر نمایید. از آنجایی که هماهنگی با وب‌سایت‌های مختلف کاری وقتگیر و دشوار است، پلتفرم‌هایی جهت انتشار رپورتاژ آگهی وجود دارد تا به کسب‌وکارها کمک کنند از وب‌سایت‌های منتشرکننده در حوزه‌های مختلف و لیست قیمت‌ها باخبر شوند. از این رو کسب‌وکارها جهت خرید رپورتاژ آگهی ارزان و دائمی می‌توانند راحت‌تر و مناسب‌تر تصمیم‌گیری کنند و وب‌سایت‌های مناسبی برگزینند. تریبون پلتفرم انتشار آگهی است و سعی می‌کند مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت‌ها را در اختیار کسب‌وکارها قرار دهد و پکیج های رپورتاژ آگهی ویژه‌ای طراحی کند.

فرایند نوشتن و انتشار یک رپورتاژ آگهی خوب

رپورتاژ آگهی چیست ؟ تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت ‌ خرید رپورتاژ آگهی ارزان-خرید رپورتاژ آگهی گلدلینک

در تبلیغات اینترنتی شما می‌توانید با استفاده از انتشار رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری در سایت‌های پربازدید که مخاطب هدف شما در آنجا حضور دارد، اطلاع رسانی و برنامه تبلیغاتی خود را پیاده کنید. ضمن اینکه در بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ موضوع سئو اهمیت بسیار زیادی دارد و رپورتاژ یکی از مواردی است که تاثیر بسیار خوبی روی سئو خواهد داشت. همانطور که می دانید تاثیر رپورتاژ آگهی بر برندینگ و رونق کسب و کارتان روشن می باشد اما اگر شما سایتی هم داشته باشید، رپورتاژ آگهی می تواند تاثیر مثبت و مستقیم روی سئوی سایت شما بگذارد. وقتی که سایت های بزرگ و مطرح به شما بک لینک می دهند این پیام را برای گوگل به همراه دارد که وبسایت شما آنقدر معتبر می باشد که توسط رسانه های معروف به کاربران معرفی شده است. این موضوع یکی از مهم ترین معیار های گوگل برای رتبه بندی سایت ها به حساب می آید. این موضوع را می توان یکی از مهم ترین مزایا وشرایط رپورتاژ آگهی دانست.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی