دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی C C K تایوان قیمت و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی ابتکار تصفیه بین الملل

در دو سر فیلتر ها فیتینگ وجود دارد که در این مدل از نوع فشاری و خودکار است. این فیتینگ ها نصب و باز و بسته کردن بسیار راحتی دارند. در فیلتر مرحله پنجم که بعد از منبع ذخیره آب دستگاه نصب میشود فیلتر پست کربن وجود دارد.

اگر به این موارد برخوردید حتما با واحد پشتیبانی تماس گرفته و شکایت خود را بازگو کنید. یک مرکز معتبر می بایست به قوانین و اصول فروش و خدمات پس از فروش پایبند باشد. بله اغلب دستگاه تصفیه آب سی سی کا که در ایران وجود داره، اورجینال مربوط به شرکت cck نیست. معمولا این دستگاها تو ایران توسط شرکت آریا صنعت معصومی تولید و عرضه میشن. البته به ندرت دستگاه های تصفیه آب تایوانی هم وارد ایران میشه. یکی از دستگاه هایی که اخیرا به طور مستقیم وارد ایران شده در شرکت پاکاب گستر به تعداد محدود موجوده.

مراحل دستگاه تصفیه آب سی سی کا (CCK)

اگر قصد خرید یه دستگاه تصفیه آب با کیفیت و با دوام رو دارید، به شما توصیه میکنیم که دستگاه CCK اصل تایوان، هیوندای کره یا تصفیه آب نوبل پلاس رو تهیه کنید. مسلما برای هر کالایی در دنیا ، محصولات با کیفیت مختلف و قیمتهای مختلف وجود دارد . فیلتر هم همینگونه است و در بازار فیلتر ارزان قیمت که مواد سرطانزا به آب اضافه میکند تا فیلترهای بسیار با کیفیت و کاملا گیاهی وجود دارد .

  • یعنی فلزهای سنگین را از آب حذف می‌کند و اجازه نمی‌دهد وارد آب شوند و نیترات و فرآوردهای شیمیایی را به طور کامل از بین می‌برد و نمک‌های محلول در آب را هم شناسایی می‌کند و توسط فرایند یونی جذب می‌کند.
  • دستگاه تصفیه آب خانگیسی سی کااز فناوریاسمز معکوساستفاده می کند.
  • در این بخش از مقاله و پس از آشنایی کامل با دستگاه تصفیه آب تایوانی cck به معرفی انواع مختلف دستگاه‌های تصفیه آب تولید شده توسط این برند سرشناس، می‌پردازیم.
  • قطعات دستگاه تصفیه آب سی سی کا کاملا اورجینال و ساخت کشور تایوان است که به جرأت میتوان گفت برند دستگاه تصفیه آب CCK از بهترین برندها و با کیفیت ترین هاست.
  • این روز ها که خرید های آنلاین در میان مردم رواج یافته است شما می توانید از طریق وب سایت تصفیه آسا اقدام به خریدبهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسانمایید.
  • عیب‌یابی، هواگیری، تعمیرات و تعویض فیلتر تصفیه آب CCK خدماتی است که حتی پس از تمام شدن دوره‌ی گارانتی دستگاه با هزینه‌ی بسیار کمتر در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
دستگاه های تصفیه آب با برند CCK یکی از قدیمی ترین و معتبر ترین و بهترین برندهای موجود در بازار ایران است البته به شرط آنکه اصل قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK یا اورجینال باشد. با توجه به اینکه این فیلتر در انتهای فرایند تصفیه آب قرار می گیرد و آب تصفیه شده وارد آن می شود، می تواند تا یک سال عمل تصفیه را انجام دهد. اما در صورتیکه فیلتر ممبران یا فیلترهای قبل از آن در موعد مقرر تعویض نشده باشند، فیلتر پست کربن نیز به سرعت خراب می شود. دستگاه تصفیه کننده آب خانگی از یک استند یا پایه هم شکل تشکیل شده است که از جنس استیل و در بعضی مدل ها فلزی هستند. فیلتر های مرحله اول تا سوم توسط هوزینگ ها بر روی دستگاه نصب میشوند. در ادامه فیلتر های دیگر در قسمت بالای دستگاه توسط نگهدارنده هایی به هم متصل میشوند.

این مدل از دستگاه آب شیرین کنبا استفاده ازقطعات تصفیه آبتایوانی در کشور ایران مونتاژ شده، به همین دلیل از لحاظ قیمت تمام شده پایین تر از نمونه های وارداتی آن است. هر گونه غلط املایی، پخش شدگی جوهر در نوشته ها و تصاویر روی برچسب، فونت غیر معمول و غیره نشان دهنده تقلبی بودن دستگاه است. به بدنه دستگاه و فیلترها توجه کامل داشته باشید تا هیچ گونه برآمدگی، فرورفتگی و خط و خش نداشته باشد. به رنج قیمت دستگاه ها در فروشگاه ها یا سایت های معتبر دقت کنید اگر قیمت دستگاهی خارج از رنج قیمتی مابقی بود حتما بررسی بیشتری انجام دهید زیرا هر ارزان فروشی بی حکمت نیست. ضمانت نامه دستگاه تصفیه آب می تواند یکی از نشانه های اصل بودن دستگاه باشد.

فیلتر مرحله یک پلی پروپیلن 10 اینچ CCK سی سی کا

شیرهای برداشت در انواع مدل‌ها و ظاهرهای مختلف و رنگ های نقره‌ای ، مشکی ، طلایی، سفید و به صورت براق و مات هستند . فیلتر مینرال یک محفظه پلاستیکی پر شده از سنگهای معدنی جهت بالا بردن مواد معدنی مفید مثل پتاسیم ،منیزیم .. بله دو مدل دستگاه اورجینال QM-86 و QM-72 با قیمت حدود ۶۲۰۰ موجود است . بله همه این دسگاهها فیلتر ممبران سایز استاندارد دارند و فیلتر همگی به یکدیگر میخورد . 1- در مدلهای اصلی و اورجینال CCK ، روی تمام قطعات CCK حک شده است . دقت کنید که ملاک عبارت CCK به صورت حک شده است نه عبارت MADE IN TAIWAN .

این عبارت حتی باید بر روی تمام اتصالات نیز وجود داشته باشد و روی تمام اتصالات عبارت CCK حک شده باشد . ضمن تشکر از حسن انتخاب شما از شما دعوت میشود با مطالعه این بخش ، درباره گروه تخصصی تصفیه آب شیراز و خدمات این گروه اطلاعات بیشتری کسب نمایید . کلیه محصولات این فروشگاه را می توانید در این قسمت مشاهده نمایید .

شرکت تصفیه آب راد گستر نوین نمایندگی معتبر سی سی کا در ایران است. تمام دستگاه‌ها را به طور مستقیم از کمپانی تولید کننده وارد می‌کند و تمام خدمات پس از فروش کمپانی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ضمن چون این دستگاه به طور مستقیم از برند تولیدکننده تهیه می‌شوند قیمت دستگاه تصفیه آب CCK در رادگسترنوین واقعی‌ترین قیمتی است که در بازار خواهید دید.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی C C K تایوان قیمت و فروش دستگاه تصفیه آب خانگی ابتکار تصفیه بین الملل دستگاه تصفیه آب سی سی کا، تحت لیسانس ایالات متحده آمریکا و در کشور تایوان تولید می‌شود. این دستگاه با استفاده از روش اسمز معکوس و به کمک فیلتر از جنس ممبران 13 لایه، اقدام به عمل تصفیه آب می‌نماید. مخزن استفاده شده در این دستگاه دارای ظرفیتی معادل 16 لیتر و از جنس آنتی‌باکتریال می‌باشد. دستگاه تصفیه آب CCK با سیستم تصفیه اسمز معکوس، قلیایی (یونیزه) کردن آب و مینرال اکتیو در دسته دستگاه تصفیه آب حرفه ای قرار دارد. دستگاه تصفیه آب سی سی کا با نمونه های 5،6،7 و8 مرحله ای تصفیه آب و هم چنین استفاده از لامپ UV جهت انگل زدایی و میکروب زدایی آبی زلال و گوارا به شما هدیه می کند. این دستگاه فوق حرفه ای این اطمینان را به شما می دهد که هیچ ماده مضری در آن وجود ندارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی ۷ مرحله ای آکوا کِر مدل TX_2022 دستگاه تصفیه آب ۷ مرحله… اما سی سی کا ابتکار عمل به خرج داده است و در انواع 6 مرحله‌ای یک مرحله‌ی دیگر هم به آن اضافه کرده است. در حقیقت یک فیلتر اضافی که می‌تواند کیفیت آب را فراتر ببرد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی