دسته بندی محصولات نانوسان Nanosun فروشگاه مرکزی بیز 09014200901

از ویژگی های با اهمیت نانو می توان به افزایش راندمان انرژی، کمک به پاکسازی محیط زیست و حل مشکلات عمده سلامتی اشاره نمود. علاوه بر این نانو تکنولوژی باعث کاهش قابل توجه هزینه ها می شود. در این مطلب می توانید با محصولات نانوسان که با این فناوری تولید شده اند آشنا شوید. محصولاتی نظیرموتورشوی نانوسانیاچربیزدای نانوسانسالیدمجیک ، دوراکلین صفرشویی نانوسان ، شامپو واترلس نانوسان سوپر شامپو نانوسان ، پک محافظ شیشه نانوسان ، واکس لاستیک نانوسان میباشد .

دوراکلین نانوسان

علاوه بر سقف می‌توانید تمیز کردن سایر نقاط مانند کنار درب‌ها، داشبورد، کنسول، صندلی‌ها و سایر نقاط داخلی خودرو را به این محصول بسپارید تا در کمترین زمان ممکن با تمیزترین نتیجه غافلگیرتان سازد. با این اوصاف می‌توان دوراکلین را یک صفرشوی خودرو تمام و کمال دانست. نانو ذرات نقره که خاصیت ضد باکتری دارند و در تولید مواد شوینده از آن ها استفاده می شود. از فناوری نانو تقریبا در تمیزکاری تمام سطوح شیشه ای استفاده می شود و علت آن نیز محافت از سطح در برابر خط و خراش است.

محصولات نانوسان و بررسی نانوتکنولوژی

نانوفناوری یک دانش به شدت میان‌رشته‌ای است و به رشته‌هایی چون مهندسی مواد، پزشکی، داروسازی و طراحی دارو، دامپزشکی، زیست‌شناسی، فیزیک کاربردی، ابزارهای نیم رسانا، شیمی ابرمولکول و حتی مهندسی مکانیک، مهندسی برق و مهندسی شیمی فروشگاه کالایاب نیز مربوط می‌شود. فناوری نانو موج چهارم انقلاب صنعتی، پدیده‌ای عظیم است که در تمامی گرایشات علمی راه یافته واز فناوریهای نوینی است که با سرعت هرچه تمام تر در حال توسعه می‌باشد. از ابتدای دهه ۱۹۸۰ میلادی گستره طراحی و ساخت ساختمانها هر روزه شاهد نوآوری‌های جدیدی در زمینه مصالح کارآراتر و پربازده ترمقاومت، شکل پذیری، دوام و توانایی بیشتر نسبت به مصالح سنتی است. برای حصول نتیجه بهتر ، پس از اسپری کردن واکس روی لاستیک چند دقیقه صبر کنید تا واکس روی سطح لاستیک کاملا پخش و خشک شود سپس از خودرو استفاده نمایید. دستمال آشپزخانه نانو کتان BIZ با شکل و اندازه‌ ی خاص الیاف خود، مانع از این می‌شود که دستتان زبر شود یا سطحی که آن را تمیز می‌کنید به مرور زمان درخشندگی خود را از دست بدهد.

  • فناوری نانو یا نانوتکنولوژی رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستار‌های گسترده‌ای را پوشش می‌دهد.
  • همچنین می توانید این محصول را از فروشگاه اینترنتی تیم کالا با قیمتی استثنایی خریداری نمایید.
  • مایع شیشه شوی نانوسان با تکنولوژی نانو تولید شده است و باعث برق انداختن شیشه های خودرو می شود.
  • برای ساخت و تولید این محصول از ترکیبات پیشرفته‌ای استفاده شده است.
دسته بندی محصولات نانوسان Nanosun فروشگاه مرکزی بیز 09014200901

این رشد مدیون زحمات فعالان این حوزه به خصوص دانشمندان و صنعت گران این حوزه می باشد. با توجه به حجم خرید بالا و نقدی امکان تامین کالا با تخفیف برای این گروه کالایی وجود دارد. همه این محصولات کار شما را در نظافت، نگهداری و نظافت منزل آسان می کنند. یکی از محصولات ضروری در همه منازل پولیش یا جرم گیری شیرآلات نانو است. در مورد خانم های شاغل هم همینطور است، چون شاغل هستند و وقت زیادی برای انجام کارهای خانه ندارند، لازم است هر از چند گاهی نظافت منزل را انجام دهند و از آنجایی که پاک کننده nanosun بسیار بادوام است، پس کار خواهد کرد.

موتور شوی نانو

این محصول فرمولاسیون پیشرفته ای دارد و بدون آسیب رساندن به سطح می تواند به شکل مطلوبی انواع کثیفی ها و آلودگی ها به خصوص موتور ماشین و همچنین گاز را به راحتی و بدون دخالت دست از بین ببرد. چربی های مانده روی سطوح بعد از مدتی سفت شده و از بین بردن آن ها بسیار سخت می شود. اسپری چربی زدایی نانوسان یک محصول فوق العاده برای از بین بردن چربی است. به این ترتیب می‌توان گفت محصولات نانو نه تنها توانسته‌اند به راهکاری برای کمک به محیط زیست نائل آیند بلکه زندگی راحت‌تر و راهکارهای ساده‌تری برای رهایی از مشکلات یافته‌اند. اگر بخواهم کمی علمی‌تر به تاثیر نانو تکنولوژی بپردازم باید بگویم، این علم تاکنون موفق شده واکنش‌های شیمیایی را در محصولات و ضایعات گوناگون به حداقل ممکن برساند. به لطف این فناوری تاثیر شیمیایی ارتقا یافته و ضایعات موجود در محصولات به حداقل نزول می‌یابند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی