در مورد کنکور در ویکی تابناک بیشتر بخوانید | ahmadikonkoor

پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بهمن ماه 1401 دانشگاه آزاد اسلامی می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ارومیه- رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعطای سهمیه ویژه به داوطلبان کنکور در مناطق زلزله زده خوی خبر داد. از برگزیدگان و نفرات برتر کنکور سراسری 1401 شهرستان میانه تجلیل بعمل آمد. به گزارش پایگاه خبری مهرصبا مرجع اخبار شهرستان میانه ، مهدی اسماعیلی نماینده مردم شریف شهرستان میانه و نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس ضمن ابراز خرسندی از حضور و موفقیت دانش آموزان میانه ای در کنکور 1401 گفت … تنها 5 رشته فنی حرفه ای برای ورود به دانشگاه باید در کنکور سراسری شرکت کنند مابقی رشته ها پذیرششان بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کل دیپلم انجام می شود.

  • در رابطه با کنکور سال ۹۸ به بعد نیز هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده‌است.
  • دوست گرامی ترمیم معدل فقط برای اونایی که پیش دانشگاهی خود را از سال 91 به بعد دریافت کردن می باشد.
  • در این پست قصد داریم این حل المسائل را به صورت یکجا برای شما لیست کنیم تا دسترسی راحت تری ب …
  • اما کتاب هایی که در جشنواره تخفیف قرار دارند تا سقف 50 درصد شامل تخفیف می‌باشند.
  • این امتحان همه ساله از دلو آغاز و در تمام ولایات برگزار شده تا به جوزا ادامه دارد.
  • منبع سوالات بیشتر به کتاب‌های سه صنف آخر یعنی دهم، یازدهم و دوازدهم می‌رسد و موضوعات سؤال‌ها به دو بخش عمده سیاسی و اجتماعی تقسیم شده‌است.

مهلت مجله خبری کنکور استاد احمدی‌نام وام‌ دانشجویی برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران متقاضی دریافت وام تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. جزوه جامع عربی پایه دهم و یازدهم کنکور انسانی، توسط جناب رستم جو در 46 صفحه کاملا کاربردی تهیه و تدوین شده است، و در اختیار دانش آموزان و داوطلبان گرامی قرار داده شده است. در آزمون سراسری سال ۹۵ تعداد ۸۶۰ هزار و ۱۰۹ نفر داوطلب ثبت نام کردند، که از این تعداد ۵۰۹ هزار و ۱۹ نفر زن و ۳۵۱ هزار و ۹۰ نفر مرد بودند یا به عبارت دیگر ۵۹٫۱۸ درصد از داوطلبان زن و ۴۰٫۸۲ درصد از داوطلبان مرد بودند. در آزمون سراسری ۹۶ جمعاً تعداد ۹۲۹هزار و ۷۹۱ داوطلب ثبت‌نام نمودند، که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۲۲۰ نفر زن و ۳۸۱ هزار و ۵۷۱ نفر داوطلبان مرد شرکت کرده بودند.

آموزش و پرورش از عهده اجرای مصوبه جدید کنکوری بر نمی آید

پذیرفته شدگان می توانند برای ثبت نام غیرحضوری بر اساس سوابق تحصیلی مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور از امروز دوشنبه 17 بهمن به سامانه گلستان مراجعه کنند. رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از بررسی طرحی یک فوریتی در راستای تغییرات مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد. – به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، غلامرضا حسن زاده در رادیو گفت وگو درمورد پیش بینی ها برای افزایش ظرفیت رشته های پزشکی … مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید. طبق شرایط اعلام شده در دفترچه دانشجویان غیر از دوره های روزانه میتوانند بدون انصراف در کنکور سراسری شرکت کرده و بعد از قبولی نهایی از رشته و دانشگاه قبلی خود انصراف دهند.

برنامه ای کامل ویژه کنکوری ها

پذیرفته شدگان بهمن ماه دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ برای ثبت نام فرصت دارند. تست های کنکور فصل ششم ریاضی 2 مبحث یازدهم تجربی پایه یازدهم تجربی – مبحث حد و پیوستگی با پاسخ تشریحی جهت دانلود رایگان در سایت کنکور قرار گرفته است. این جزوه شامل تست همراه با پاسخ نامه تشریحی و نکات کنکوری مهم از ریاضیا …

در بانک کتاب کنکور، شما می توانید تحلیل و بررسی کتاب های انتشارات مختلف را به وسیله‌ی رتبه های برتر دو رقمی و سه رقمی کنکور مطالعه نمایید و بهترین انتخاب را انجام دهید. برای موفقیت در کنکور راه های زیادی وجود دارد اما دانستن نکات طلایی کنکور از زبان رتبه های برتر می تواند مسیر را بسیار کوتاه کند. نکاتی که کمتر کسی خارج از جلسات مشاوره خصوصی به آنها اشاره می کند را در این مطلب بخوانید. مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور احراز رتبه نخست دانش آموزان یزدی را در … معصومه حسینی از شروع ثبت نام چهل و دومین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور خبر داد.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی