دروس اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۲ کنکور آسان است | ahmadikonkoor

البته هنرآموزان «کار و دانش» برای ورود به دانشگاه‌های فنّی و حرفه‌ای باید بعضی از دروس کنکوری رشته خود را خود بخوانند زیرا آن دروس به‌طور عادی در هنرستان تدریس نمی‌شوند. منبع سوالات بیشتر به کتاب‌های سه صنف آخر یعنی دهم، یازدهم و دوازدهم می‌رسد و موضوعات سؤال‌ها به دو بخش عمده سیاسی و اجتماعی تقسیم شده‌است. در افغانستان سالانه امتحان کنکور فقط از کسانی که از صنف (پایه) دوازدهم فارغ شده‌اند اخذ می‌شود.

  • براساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ یکم تیر ۱۴۰۰, از سال ۱۴۰۲ در پذیرش دانشگاه‌ها سهم پیشینه تحصیلی (دبیرستان) ۴۰ درصد و سهم کنکورِ دروس تخصصی ۶۰ درصد خواهد بود.
  • نحوه اعتراض به سوالات خارج از منابع درسی را از کجا می توان پیگیری کرد؟ نحوه اعتراض به سوالات خارج از منابع درسی را می توان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org پیگیری کرد که شرح آن در مطلب فوق اورده شده است.
  • قبولی در کنکور تجربی امسال، از آن کسانی بود که در نحوه درس خواندن خود نظم داشتند و با اهمیت به تغذیه و ورزش خود با انگیزه و روحیه بالا تلاش می کردند و تسلیم تنبلی و سختی مسیر نمی شدند.
  • به هر حال برای قبولی خود حتما برنامه داشته باشید و حتما برای هر روز و یا حداقل برای یک هفته برنامه بنویسید و طبق برنامه پیش بروید.

چگونه رشته پزشکی قبول شویم؟برای اینکه بدانید چگونه پزشکی قبول شویم اولین قدم برنامه ریزی در کنکور با هدف و صحیح می باشد. برای اینکه بتوانید در دانشگاه های مورد علاقه و معتبر خود قبول شوید باید در کنکور تجربی… این دفترچه شامل دروس اختصاصی زمین شناسی، ریاضی، زیست، فیزیک و شیمی می باشد. مانند تمامی رشته‌ها باید به یادگیری یک سری دروس عمومی نیز بپردازید. دروس عمومی این رشته شامل ادبیان و زبان فارسی، دین و زندگی، عربی و زبان انگلیسی است. کلیه مباحث دروس اختصاصی گفته شده توسط اساتید کنکور آسان است به صورت آموزش مفهومی و تست زنی را با عنوان پکیج کنکور تجربی ارائه کرده است.

تعداد داوطلبان کنکور بین سال‌های ۹۴ تا ۹۸ به تفکیک جنسیت[ویرایش]

در این گروه آزمایشی درس ریاضی برای بسیاری از داوطلبان دشوار است و از دروس مورد بحث است. تدریس ریاضی، فیزیک، شیمی و عربی دانشگاه و متوسطه اول و دوم توسط گروه… برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید . ۹ سوال (۳۶ درصد) مربوط به درک مطالب یا متن (۴ سوال براساس مفهوم متن، ۲ سوال تشکیل و علامت گذاری و ۳ سوال اعراب و تحلیل صرفی) خوندن متن کتاب درسی و تحلیل و بررسی اون در حل سوالات این بخش حائز اهمیت است.

قبولی در کنکور تجربی

مجله خبری کنکور استاد احمدی سوالات دفترچه کنکور تجربی 1402 که شامل نوبت های کنکور دی 1401 و کنکور تیر 1402 می باشد، یکی از سوالات داوطلبان می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. شما هم پکیج عمومی را تهیه کنید و هم پکیج اختصاصی تجربی را. هر دو پکیج بر اساس آخرین مصوبات سازمان سنجش تالیف و تنظیم شده‌اند. پکیج الگوی کنکور ریاضی بعد از کنکور ۱۴۰۱ و برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ منتشر می‌شود. خیر پکیج الگوی کنکور ریاضی، بعد از کنکور ۱۴۰۱ برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ منتشر می‌شه. پکیج الگوی کنکور رشته ریاضی برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ چاپ می‌شه.

مهروماه زیست شناسی جامع کنکور (جلد اول)

سوالات این دفترچه۱۷۰سوال می باشد و زمان اختصاص یافته به مجموعه سوالات این دروس۱۷۵دقیقه خواهد بود. سطح درآمد بالا و جذب سریع فارغ‌التحصیلان این سه رشته عامل دیگری است که باعث شده دانش‌آموزان برای قبولی در این رشته‌ها با یکدیگر رقابت سختی داشته باشند. از افرادی که در این رشته تحصیل کرده‌اند پرس‌وجو کنید تا بتوانید انتخابی مطابق با علایق و استعدادهای خود داشته باشید. حتماً در این راه از مشاوره‌ی مشاوران باتجربه نیز استفاده کنید.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی