دانش آموزان با تکنیک های جدید ساخت و ساز آشنا می شوند

معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: در راستای تحقق حکمرانی فناوری در وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات به روز رسانی و تولید محتوای آموزشی منطبق با فناوری های نوین و فن آوری های مدرن آموزش نیروهای ماهر متناسب با نیاز صنعت ساختمان و نیز توسعه مدارس و همکاری تخصصی فنی و حرفه ای با وزارت آموزش و پرورش.

در جلسه ارزیابی کتب درسی فنی و حرفه ای ارائه شد

به گزارش اسناعلی اکبر حدادی هرندی در جلسه ارزیابی کتب درسی فنی و حرفه ای با تاکید بر نقش مهم فناوری های نوین ساخت و ساز در پیشرفت ساخت و ساز سریع، سبک و ایمن، گفت: با ورود فناوری های جدید به کتاب های درسی، دانش آموزان می توانند بهترین ها را بیاموزند. دستاوردها و روش های مدرن برای درک ساخت و ساز و کار در آینده به عنوان نیروی ماهر و کارآمد در این زمینه.

معاون توسعه آموزش و فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اشاره به تأثیر این تغییرات در کتب درسی بر آینده صنعت ساختمان گفت: ورود فناوری های نوین ساخت و ساز به کتب درسی علاوه بر ارتقای دانش. مهارت‌ها و نگرش‌ها، توانایی دانش‌آموزان را در حل مسائل مربوط به طراحی و ساخت ساختمان‌ها و پیشرفت سریع‌تر و مؤثرتر در صنعت ساختمان افزایش می‌دهد که می‌تواند منجر به نوآوری و بهبود فرآیندهای ساخت‌وساز، کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت ساختمان‌ها شود. و در نهایت رشد اقتصادی، ایجاد فرصت های شغلی جدید و توسعه پایدار در بخش ساخت و ساز در کشور کمک خواهد کرد.

هرندی با توجه به نقش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در به‌روزرسانی محتوای آموزشی و ارتقای سطح دانش دانشجویان فنی و حرفه‌ای، گفت: این مرکز با بررسی نیازهای بازار و مشارکت صنعتی و مشاوره با علم و دانش دانشمندان بازرگانی، در تلاش است با ارائه انجمن های تخصصی و تیم های مهندسین و متخصصان ساختمان، نتایج تحقیقات، تئوری ها و تجربیات فنی را از گواهینامه ها تهیه کنند.اطلاعات فنی علاوه بر سرفصل های مقررات ملی ساختمان در قالب محتوای آموزشی مناسب و پیشنهاد آنها به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی.

وی ادامه داد: همچنین تلاش خواهیم کرد تا همکاری موثری با معلمان و دانش آموزان داشته باشیم و با برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی برای آنها اطمینان حاصل کنیم که مطالب آموزشی پیشنهادی به طور موثر و جذاب در محیط کلاس اجرا شود و دانش آموزان بهترین آموزشی را کسب کنند. تجربه. انجام خواهد داد

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، معاون آموزشی و توسعه فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی بر استفاده از فناوری های تحول آفرین در فرآیند آموزش این فناوری ها تاکید کرد و گفت: در این راستا از فناوری های نوین استفاده می شود. استفاده از برنامه‌های طراحی سه‌بعدی، شبیه‌سازی واقعیت، واقعیت مجازی و افزوده، و مدل‌سازی اطلاعات ساختمان پلت‌فرم‌های یادگیری آنلاین نیز می‌تواند به دانش‌آموزان در یادگیری تعاملی مفاهیم فناوری‌های جدید ساخت‌وساز کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: https://www.isna.ir/news/1402101006804/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7-%D9%81%D9%86%D8%A7%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D9%88%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D8%B4%D9%86%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D9%86%D8%AF