خرید پیراهن پشمی مردانه فروشگاه اینترنتی جین ایران

به همین دلیل دقت و وسواس برای انتخاب سبک و مدل این پوشش مهم و زمان‌ بر خواهد بود. در فصل تابستان طراحان مد و فشن تلاش می‌کنند با الهام از گل‌ های بهاری دلچسب و طرح‌ های زیبای تابستانی، مانتو‌ های طرح‌ دار را طراحی کنند و این مسئله سبب جذابیت و استقبال بسیار مانتوهای جلوبسته تابستانه می‌ شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در سال های اخیر مانتو جلو بسته در طرح ها و مدل های مختلف برای فصل های پاییز و بهار هم طراحی و تولید شده است و این مانتوهای غالبا بلند یکی از ترندهای مانتو در این فصل ها هستند. به نظر می‌رسد اولین مدل پیراهن مردانه چهارخانه، به صورت پشمی و گرم برای نواحی سرد برخی از مناطق دنیا تولید شده بود که با گذشت زمان به یکی از لباس‌های مهم در صنعت مد و فشن آقایان تبدیل شد و روز به روز طرفداران بسیاری پیدا کرد. در مقایسه با خرید پیراهن مشکی مردانه یا لباس های تک رنگ، لباس های چهارخانه راحت تر ست می شوند. چون پیراهن چهارخانه حداقل دو رنگ در خود جای داده است با طیف رنگی بیشتری همخوانی پیدا می کند.

با این حال در صورتی که پیراهن مردانه‌تان ترکیب از رنگ قرمز (یا آجری) و سفید است، می‌توانید آن را با تیشرت طوسی یا سبز نعنایی ست کنید. همچنین شلوار جین آبی یا سفید ترکیب خوبی برای این رنگ پیراهن خواهد بود. برای مثال این مدل پیراهن سبز را می‌توانید با شلوار کتان مردانه کرم، نخودی یا قهوه‌ای ست کنید. همچنین کفش اسپرت چرم مردانه به رنگ چرم طبیعی قهوه‌ای با رنگ سبز به خوبی ست می‌شود. در صورتی که می‌خواهید رنگ مناسبی برای تیشرت مردانه خود انتخاب کنید، رنگ بِژ انتخاب جذابی پیراهن پشمی چهارخونه مردانه خواهد بود.

پیشنهاد می کنیم که قد پیراهن را بلندتر بگیرید تا بتوانید از آن به جای مانتو هم استفاده کنید. یکی از لباس های ترند با پارچه چهار خونه دامن های پشمی چهار خونه هستند. از روی این ست می توانید پالتو بپوشید و یک تیپ جذاب زمستانی بزنید. لباس هایی برای استایل کژوال و راحت را می توانید با این پارچه بدوزید. اغلب رنگ های به کار رفته شده در این پارچه روشن هستند به همین دلیل به راحتی می توانید لباس های این طرحی را رو یا زیر لباس های دیگر بپوشید. برای مثال با این پارچه یک سویشرت یا پلیور بدوزید و از روی لباس هایتان بپوشید.

پیراهن پشمی چهارخانه مردانه مستر زوما کد 543 یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در فروشگاه مستر زوما می باشد. ما بیشترین تنوع و بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار می دهیم. اگر به دنبال یک لباس پرطرفدار هستید که به‌راحتی بتوانید آن را با انواع تیشرت، کفش و اکسسوری ست کنید، پیراهن‌های چهارخانه‌ سرمه‌ای و سفید یا قرمز و مشکی انتخاب خوبی برای شما هستند.

خرید پیراهن پشمی مردانه فروشگاه اینترنتی جین ایران

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد. شما می توانید این مدل راحت و پرطرفدار را به صورت آنلاین از سایتمجموعه ونوس مدتهیه نمایید. تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت,متعلق به کوکالا و شرکت توسن سها می‌باشد.

پارچه پشمی چهار خونه برای دوام بیش تر به مراقبت و نگهداری درست احتیاج دارد. البته می توانید ماشین لباس شویی را در حالت شست و شوی لباس های پشمی تنظیم کنید. آویزان کردن لباس های پشمی باعث کش آمدن و افتادگی ظاهر لباس می شود. بهترین روش خشک کردن لباس های پشمی این است که آن ها را روی یک سطح صاف و نرم قرار دهید.

شاید این مدل طراحی لباس با پارچه توییت برایتان جالب و کمی عجیب باشد. در این طراحی یک پیراهن آستین کوتاه زنانه با پارچه توییت دوخته شده است. یقه این کار به صورت یقه هفت طراحی شده و با رنگ خاص صورتی و دخترانه ای که دارد، طراحی بسیار زیبایی دارد.

یکی از موارد مهمی که باید به آن دقت کنید، مراقبت از پارچه و لباس های چهار خونه تان است. اگر از لباس های چهار خانه به خوبی مراقبت کنید، طول عمر بالایی خواهند داشت. در ادامه به روش های مراقبتی، روش شست و شو و خشک کردن این پارچه می پردازیم. زیر شکت خود یک تیشرت ساده بپوشید و از یک کمربند برای شلوار خود استفاده کنید. © 2020 کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به فروشگاه اینترنتی سارابارا میباشد. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دنیس گالری فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

داشتن یک پیراهن چهارخانه لازمه ی کمد لباس آقایان خوش پوش است و استایل کردن آن با یککتانیوتیشرتساده می تواند جذابیت استایل شما را دو چندان کند. این محصول از طراحی زیبا و در عین حال کیفیت بالایی برخوردار است. همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید، این لباس به رنگ سرمه ای تیره می باشد. از نکات جالب این پیراهن می توان به متفاوت بودن جنس پارچه یقه و سر آستین های آن با جنس لباس اشاره کرد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی