خرید سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز لایه دوم بسته 25 عددی سی سلامتی با قیمت اصلی

محققان دریافتند که هر دو گروه به طور متوسط بیش از ۱۰ پوند (۴٫۷ کیلوگرم) وزن کم کردند. اما گروه سبوس برنج کاهش قابل توجهی در کلسترول LDL در مقایسه با گروه دارونما داشتند. گروه سبوس برنج همچنین کاهش قابل توجهی در فشار خون سیستولیک، سطح لپتین و ایزوپروستن‌های F2 در مقایسه با گروه دارونما داشتند. از زمان‌های گذشته تا به امروز اختلاف نظر راجع به طبع سبوس برنج زیاد بوده است و برخی از متخصصان بر گرم بودن و برخی دیگر بر سرد بودن طبع آن تاکید دارند. اما محققان طب سنتی، امروزه بر این باورند که طبع این ماده‌ی غذایی نه سرد است و نه گرم، بلکه از طبعی معتدل برخوردار می‌باشد. خوراکی‌های که طبع آنها نه گرم است و نه سرد، برای همه‌‌ نوع افراد مناسبند.

سبوس برنج به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین E، ویتامین‌های گروه B و اسیدهای چرب ضروری، فواید سلامتی بسیاری دارد. سبوس برنج همچنین به عنوان یک منبع طبیعی از فیتواسترول‌ها، در کنترل قند خون، سلامت پروستات و متابولیسم کلسترول نقش مهمی را ایفا می‌نماید. ضمن اینکه جدیدا، محققان از نقش سبوس در کاهش وزن و رژیم‌های لاغری صحبت می‌کنند. در حالی که سبوس فواید متعددی برای سلامتی دارد، برخی عوارض جانبی نیز با مصرف منظم آن همراه است که بستگی به متابولیسم شخص، نوع مصرف و دفعات مصرف آن دارد.

اگر از این محصول فوق العاده راضی نبودید می توانید با یک تماس محصول را مرجوع کنید و پول خود را دریافت کنید

مصرف آن می‌تواند به صورت پودر، روغن و کرم برای پوست استفاده باشد. در ژاپن سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را به عنوان یک ماده ضد پیری می‌دانند. همینطور برای از بین بردن چین و چروک‌های خود از این ماده معجزه‌آسا استفاده می‌کنند. به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

  • استفاده‌ی متعارف از سبوس برنج به عنوان ماده تشکیل دهنده خوراک دام، به ویژه نشخوارکنندگان و طیور است.
  • سبوس خامی که از آسیاب برنج بدست می آید، به دلیل فعال بودن آنزیم لیپاز موجود در آن حداکثر یک هفته ماندگاری دارد و پس از آن خواص خود را از دست می دهد و بو تند و مزه تلخی می گیرد.
  • پودر سبوس برنج باعث جلوگیری رسوب کلسیم در عروق خونی می شود و فشار خون را کاهش می دهد و این به دلیل فیبر و پتاسیم موجود در پودر سبوس برنج است .
  • در درمان یبوست حتی از میوه و سبزیجات موفق تر عمل می کند پیشنهاد می شود برای تامین آب بدن حتما در کنار آن مقدار زیادی آب به همراه میوه و سبزیجات تازه مصرف کنید.
  • بهترین نوع مصرف سبوس به همراه آب در بطری می باشد که توصیه می شود هنگام استفاده از سبوس برنج آب فراوانی مصرف شود تا مشکلات روده ایجاد نشود .
مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد. پیش از مصرف هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود به مدت حداقل 20 دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید. بهتر است سبوس برنج را در قوطی های بسته بندی شده گیلان کشت دور از تابش نور خورشید نگهداری کنید.

امروزه علاقه مردم به استفاده از محصولات سنتی، گیاهان دارویی بسیار بیش از گذشته شده است. خاصیت ضد سرطانی دارد و آنتی آلرژیک است و به توازن قند خون کمک می کند. در صورت استفاده از سبوس گندم همراه سبوس برنج، استفاده همزمان و ترکیب آن‌ها به نسبت مساوی مفید است. یک قاشق چای خوری سبوس برنج را در یک لیوان آب میوه یا یک لیوان آب بریزید و بنوشید. یک قاشق غذاخوری سبوس را در قوری ریخته و به مقدار یک و نیم لیوان آب جوش آمده بر روی آن بریزید.

مقدار مصرف سبوس برنج در روز

برنج یک غذای اصلی ضروری برای بیش از نیمی از جمعیت جهان است و در بیش از ۱۰۰ کشور کشت می‌شود. سبوس به عنوان یک ماده غذایی می‌تواند بیش از ۴۰۰ ترکیب غذایی مختلف را به مصرف کنندگان ارائه دهد و این احتمال وجود دارد که بسیاری از این ترکیبات غذایی، فواید بسیار بالایی برای بدن انسان داشته باشند. بنابراین، شلتوک پوسته‌ی اولیه و سبوس پوسته‌ی ثانویه‌ی برنج هستند. شلتوک به جز دم‌نوش‌هایی از ان که در عطاری‌ها وجود دارد، مصرف غذایی زیادی برای انسان ندارد. سبوس که یکی از منابع اصلی غذای دام از گذشته تا به امروز بوده است، امروزه پس از اثبات خواص بسیار زیاد برای بدن انسان، راه خود را به سفره‌ی غذایی بشر باز کرده است. این پودر سرشار از ویتامین و مغذی را میتوان قبل از هر وعده غذایی همراه با آب و آبمیوه و یا مخلوط با ماست میل نمود.

با داشتن مواد آنتی اکسیدانی مثل Q10، ویتامین B5، B6، منگنز و فسفر، منیزیم، آهن و … به حفظ سلامت پوست و مو کمک می‌کند. فیبر موجود در سبوس با جذب آب و افزایش حجم، هم القای حس سیری می‌کند و هم با افزایش حجم مدفوع باعث تسهیل عمل دفع می‌گردد. سبوس برنج لایه سخت خارجی و به عبارتی لایه دوم پوسته برنج خشک است که نام علمی آن Rice Bran می‌باشد.

وجودویتامین های B5و B6و منگنزدر سبوس به بهبود عملکرد مغز کمک زیادی می کنند و خطر ابتلاء به آلزایمر ، زوال عقل و فراموشی را کاهش می دهند. شلتوک برنج زبر و زمخت بوده و قابل استفاده در غذاها نمی باشد. متخصصین این مجموعه تجربیات کاملی در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان حوزه پوست و مو، جوانسازی پوست و زیبایی دارند. این نکته که این متخصصین همیشه در صدر تحولات پوستی جهانی قرار دارند باعث بهره مندی هر چه بیشتر مراجعین می شود. در حال حاضر این کلینیک مجهز به جدیدترین و معتبرترین دستگاهای ساخت آمریکا و اروپا است که همگی دارای تائیدیه های FDA آمریکا و CE European می باشند. همچنین این کلینیک اولین مرکز پیوند مو در ایران بوده و دارای بیشترین پرونده در این فروشگاه آریو کالا حوزه می باشد.

خرید سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز لایه دوم بسته 25 عددی سی سلامتی با قیمت اصلی

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی