خرید جاکفشی ریلی داخل کمد فانتونی J519-سیب چوب

خرید جاکفشی ریلی داخل کمد فانتونی J519-سیب چوب کوچک‌تر شدن متراژ خانه‌ها نیز در تأکید روی این اهمیت بی‌تأثیر نیست. جاکفشی آینه‌دار، جاکفشی کمدی، جاکفشی دیواری، جاکفشی ایستاده و غیره همگی انواع مختلف این وسیله هستند که هرکدام مدل‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های مختلفی دارند. وجود هر نوع جاکفشی برای مرتب نگه داشتن کفش‌ها، استفاده بهینه از فضای داخلی و البته در طراحی داخلی واحد امری ضروری است. بسته به محل قرارگیری و سلایق خریداران، هر یک از مدل‌های جا کفشی می‌تواند برای گروهی از مشتریان مناسب‌تر باشد. در خرید انواع جاکفشی، بهتر است برخی از فاکتورها را مدنظر قرار دهید. برای مثال در محیط‌های کوچک در مجتمع‌های مسکونی استفاده از جاکفشی آپارتمانی یا جاکفشی دیواری یک انتخاب مناسب به شمار می‌آید.

همانطور که قبل‌تر بیان شد، جاکفشی دیواری ریلی به صورت کشویی عمل می‌کند. به این شکل که برای استفاده، کاربر باید از طریق دستگیره روی جاکفشی، کشو را به سمت خود بکشد و کفش خود را داخل بگذارد یا از داخل جاکفشی بردارد. نوع دیگر به صورت لولایی است که کاربر با باز کردن درب به سمت خودش، کشوها در یک مسیر منحنی‌وار حرکت می‌کنند تا کفش‌ها نمایان شوند. بنابراین، چیزی که در این مدل از جاکفشی مهم است، روان بودن حرکت کشو خواهد بود. مکانیزم عمل کمد دیواری و جاکفشی ریلی به صورت کشویی است، یعنی از طریق ریل به جلو و عقب حرکت می‌کند.

چراغ LED شلف شیشه ای عمق 52 با رگال سری 35 سایز 60 فانتونی مدل N643

استیل درواقع به آلیاژی می‌گویند که پایه آن آهن باشد و کربن کمی در ساخت آن استفاده شده باشد البته به این آلیاژ فولاد هم می‌گویند. استیل ضد زنگ را در ابتدا برای ساخت قاشق و چنگال استفاده می‌کردند اما امروزه برای ساخت انواع لوازم فلزی استفاده می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آلیاژ استیل مقاومت در برابر اکسیداسیون می‌باشد که باعث زنگ نزدن و عمر بیشتر وسایل فلزی می‌شود. این موضوع باعث شده مردم ایران با کفش وارد منزل نشوند و کفش هایشان را قبل از ورود در بیاورند و در جاکفشی قرار دهند. یکی از پرطرفدارترین وسیله ها در منزل ایرانی، جاکفشی است و علت آن هم اعتقادات و اصول بهداشتی در ایران میباشد.

جا کفشی و جالباسی آینه دار کد M307

همچنین لازم به ذکر است که کابین نت شاپ جاکفشی‌های ریلی خود را در دو نوع فلزی و مفتولی عرضه می‌کند که این محصولات مناسب برای نگهداری کفش‌ها در کمد دیواری می‌باشد. درواقع حسن این محصول ظاهر بسیار شکیل و ریل بادوام و آرام‌بند آن می‌باشد. بنابراین در ادامه شما را با ویژگی‌ها و مزایای انتخاب جاکفشی ریلی در داخل کمد دیواری آشنا می‌کنیم. کمدهای درب دار نمونه دیگری از این جالباسی ها و جاکفشی های امروزی برای خانه های باکلاس هستند که بهترین نیز به حساب می جاکفشی سه کنج آیند. با وجود چنین فضایی، لباس ها در داخل کمد آویخته شده و کفش های اعضای خانواده در قسمت جاکفشی کمد قرار می گیرند؛ که توسط در کمد از نظرها پنهان می مانند. اگر فضای کمی در اختیار دارید و از طرفی خانواده کم جمعیت هم هستید پس انتخاب یک مدل جاکفشی و جالباسی دیواری مدرن بهترین گزینه است اما در صورتی که خانواده پرجمعیت هستید مسلما باید به سراغ مدل های بزرگتر بروید.

کمد جالباسی کد JB137

مسوار معمولا به صورت لوله یا مفتول در صنایع استفاده می‌شود و برای مقاومت بیشتر با آبکاری نیکل و کروم عرضه می شود و با این کار طول عمر و مقاوم نسبت به خوردگی و زنگ زدگی محصولات مسوار چند برابر می‌گردد. بعد از ثبت سفارش، از متخصصین مورد اعتماد شهرتان چند پیشنهاد قیمت بگیرید و بهترین را انتخاب کنید. ست کاور لباس مدل PLURING ایکیا شامل 3 عدد کاور شفاف بوده که به خوبی از لباس های شما در برابر گرد و غبار و کثیفی محافظت می کنند. شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید و پس از تایید کد تخفیف دریافت نمایید. تحویل کالا از زمان ثبت سفارش تا ارسال 10 الی 14 روز کاری می باشد.

  • سپس با توجه به ابعاد ارائه شده آن را خریداری کرده و تاثیر آن در نظم به کفش ها را ببینید.
  • طبیعتاً از این جاکفشی بیشتر در جلوی در ورودی استفاده می‌شود و مناسب فضای اتاق نیست.
  • اتفاقی که گردوخاک زیادی را به خانه می‌آورد، چون کسی رغبت نمی‌کرد کفش‌هایش را داخل جعبه‌های چوبی که مملو از کفش بود بگذارد و همان‌جا کنار جاکفشی رهایش می‌کرد.
  • انتخاب جاکفشی و جالباسی بزرگ ممکن است بر فضا غلبه کند و راه ورود و خروج مهمانان و اهالی خانه را مشکل کند اما در عین حال کمد باید در خود فضای مناسبی برای نگهداری کفش ها و لباس های مهمانان و اهالی خانواده داشته باشد.
  • همچنین بدون داشتن جاکفشی پیدا کردن هر کفش در مواقع مورد نظر سخت می‌شود.

اگر سبک زندگی شهری دارید و فضای کمی برای جاکفشی خود در نظر گرفتید پس می توان مدل های مختلفی از جاکفشی ریلی جدید را به شما پیشنهاد کرد. اگر جاکفشی خود را از فروشگلاه مبلمان خریداری کردید، پس فقط مکانی را می‌خواهید که آن را به دیوار تکیه دهید و استفاده کنید. اما اگر احساس می‌کنید خرید جاکفشی به صرفه نیست و امکان این را دارید تا کمد دیواری خود را بزرگتر و جادارتر کنید، از متخصصین «خدمت از ما» برای انجام این کار بهره ببرید. فقط کافیست از طریق سرویس «ساخت کمد دیواری» درخواست خود را ثبت کنید تا بتوانید متخصص مورد نظر خود را با بررسی قیمت پیشنهادی و خدمات دیگر انتخاب کنید. دراین‌بین گران‌ترین جاکفشی‌ها جاکفشی‌های آینه‌دار بزرگ هستند که اغلب هم کمد لباس به شمار می‌روند، هم جاکفشی. قیمت انواع جاکفشی هم طبیعتاً به فراخور اندازه و متریال به کار رفته در ساخت و البته کیفیت آن متفاوت خواهد بود.

حرکت روان و باز و بسته کردن این جاکفشی نیز باید در نهایت سادگی و راحتی انجام شود. چند ماه بعد از زمانی که با یکی دوتا از دوستان در دوره دانشجویی خانه‌ای اجاره کرده بودیم به اهمیت جاکفشی پی بردم. آن زمان با خود فکر کردیم که جاکفشی یک وسیله لوکس است که خریدنش صرف کردن پول اضافه است و به همین خاطر از یکی دوتا جعبه چوبی به‌جای آن استفاده کردیم؛ اما وقتی چند ماه گذشت تازه متوجه اشتباه خودمان شدیم. اول اینکه ساختمان ما طوری بود که نمی‌توانستیم کفش‌ها را بیرون بگذاریم و این باعث شده بود بخشی از جلوی درب خانه به کفش کَن تبدیل شود. اتفاقی که گردوخاک زیادی را به خانه می‌آورد، چون کسی رغبت نمی‌کرد کفش‌هایش را داخل جعبه‌های چوبی که مملو از کفش بود بگذارد و همان‌جا کنار جاکفشی رهایش می‌کرد.

خیلی‌ها تصور می‌کنند که جاکفشی‌های روباز قدیمی شده‌اند چون تصور می‌کنند مدل‌های آن به همان مدل‌های قدیمی فلزی یا پلاستیکی محدود است، اما درواقع جاکفشی‌های روباز می‌توانند انواع زیبای زیادی داشته باشند که اغلب از جنس چوبی تولید می‌شوند. این جاکفشی‌ها چند مزیت مهم دارند، اول اینکه باعث می‌شوند هوا در میان کفش‌ها جریان داشته باشد و کفش‌ها زودتر خشک شوند و اگر رطوبتی در آن‌ها هست تخلیه شود؛ و دوم اینکه دسترسی داشتن به کفش‌ها در جاکفشی‌های رو باز یا بدون در بسیار آسان و راحت است. طبیعتاً از این جاکفشی بیشتر در جلوی در ورودی استفاده می‌شود و مناسب فضای اتاق نیست.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی