خدمات شبکه پشتیبانی شبکه خدمات شبکه در تهران مشاوره شبکه-ترازنت

در واقع خدمات شبکه های کامپیوتری به شما کمک می کند تا مشکلات را پیش از وقوع حل کنید. ما علاوه بر کیفیت و سرعت عمل بالا در خدمات شبکه های کامپیوتری، سعی کرده ایم که قیمت ها را نیز متعادل نگهداریم تا مشتریان گرامی بتوانند با کمترین قیمت بهترین خدمات را دریافت کنند. علاوه بر آن نیروهای متخصص ما به صورت شبانه روزی و به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

خدمات شبکه و زیر ساخت

هر شبکه‌ای متناسب با نیاز ها خدمات اکتیو مختلفی می‌خواهد و نمی‌تواند بدون نیاز سنجی اقدام به انجام خدمات اکتیو پرداخت. هزینه خدمات active به میزان نفر ساعت کار و همچنین میزان تخصصی بودن خدمت مورد نیاز بستگی دارد. شرکت ترازنت سعی داشته است تا خدمات شبکه‌های کامپیوتری را به بهترین نحوه برای مشتریان خود به اجرا بگذارد.

خدمات امنیت شبکه در دو بخش امنیت فیزیکی شبکه و امنیت نرم افزاری شبکه پیاده سازی می شود. امنیت فیزیکی شبکه یعنی تجهیزات شبکه در اتاق های امن قرار بگیرند که دسترسی به آن ها به حداقل برسد . امنیت نرم افزاری شبکه یعنی شبکه کامپیوتری در مقابل حملات هکرها و هک شدن شبکه مقاوم باشد.

لیست خدماتی شامل مواردی می‌شود که با شبکه در ارتباط می‌باشد.این سرویس به طور کلی می‌تواند دربرگیرند مواردی همچون، نصب نرم افزار تا نصب و پشتیبانی شبکه و کامپیوترهای یک‌سازمان یا شرکت خدمات شبکه فوری باشد. این خدمات مجموعه ای از ابزارها و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری می باشند. پیش از راه اندازی شبکه، بایستی از نیاز های سازمان و یا شرکت خود آگاه باشید و با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته جهت اقدامات بعدی عمل کنید تا شبکه ای متناسب با نیاز های حال و آینده شرکت خود داشته باشید. از دیگر مواردی که ممکن است برای شرکت ها رخ دهد، جا به جایی و نقل مکان به دفتر جدید است. این کار باید به دقت انجام شود تا به سخت افزارها و کابل های شبکه صدمه ای وارد نشود. از طرفی باید تمام تجهیزات در ساختمان جدید دوباره نصب و راه اندازی شود.

  • خدمات حفظ و نگهداری شبکه، به شما اطمینان می دهد که شبکه IT شما به درستی در برابر طیف وسیعی از مشکلات احتمالی محافظت می شود.
  • فرآیند کابل کشی شبکه در پیشگام رایانه مطابق با استانداردهای روز جهانی انجام می شود.
  • اما در شبکه های بزرگی که مستند سازی انجام نشده باشد و نقشه شبکه در دسترس نباشد بسیار سخت می‌توان مشکلات را حل کرد.
  • 14سال سابقه کاری و رضایت مشتریان مهمترین نشانه تعهد و تخصص رایان پشتیبان می باشد.
وظیفه دارد که تمام مشکلات موجود در شبکه را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن حل کند. بنابراین، درک درستی از مشکلات شرکتهای تولیدی، خدماتی، بازرگانی داریم. ساده‌انگاری تامین امنیت اطلاعات شرکت می‌تواند باعث صدمات جبران‌ناپذیری شود.

در واقع این تعهد باید در قالب یک بند از قرارداد پشتیبانی شبکه به شما ارائه شود. پشتیبانی سخت افزار و پشتیبانی شبکه کامپیوتر یكی از واحدهای شرکت شایگان میباشد كه وظیفه پشتیبانی سخت افزار و استفاده کننده آنها را در قالب قرارداد تعمیر و نگهداری سخت افزار دارد. این فرآیند شامل پیشگیری از خرابی ، نصب و راه اندازی ، ارتقاء و تعمیرات می باشد که انجام کار بر اساس استاندارد فرآیند پشتیبانی سخت افزار و پشتیبانی شبکه می باشد.

فناوری مورد استفاده در شبکه های کامپیوتری

که با توجه به نیاز شرکت مورد استفاده قرار میگیرد و از قسمت های متعددی به وجود آمده است. به دلیل آنکه امروزه شبکه و سیستم های رایانه ای به طرز باور نکردنی توسعه و گسترش یافته است. از اینرو بکارگیری آن در همه ای شرکت ها و مؤسسات موجب گردیده اشخاص زیادی ازاین خدمات به منظور افزایش کارایی و البته عملکرد کامپیوتر و سیستم های خود بهره ببرند. خدمات مربوط به شبکه موارد متععدی را در بر میگیرد که در صورت نیاز اشخاص قادر میباشند از آن استفاده نموده و مشکلات مربوطه را حل نمایند. از اینرو بایستی از آنها استفاده نمایند تا از بروز مشکلات احتمالی ممانعت نمایند. همین مسئله یعنی اهمیت خدمات شبکه موجب گردیده که مراکز متعددی به منظور عرضه خدمات شبکه به وجود آیند.

خدمات شبکه پشتیبانی شبکه خدمات شبکه در تهران مشاوره شبکه-ترازنت

این راه‌حل‌ها حاصل تجربه سال ها در زمینه شبکه و خدمات مربوطه می‌باشد که از اهمیت خاصی دردنیا امروزی برخوردار می‌باشد. همان گونه که می‌دانید سرویس‌های شبکه دارای خدمات متنوعی هستند که می‌توانند تا حدی چندین سرویس کامپیوتری و اینترنتی را یکپارچه کنند. در طول دهه‌های 1970 و 1983، استفاده از شبکه‌ها و سیستم‌های کامپیوتری به تدریج توسعه یافت. در عین حال با پیشرفت تکنولوژی، خدمات شبکه قادر به پاسخگویی به نیازهای جامعه شده است.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی