حرف آخر سایت مرکزی موسسه حرف آخر تماشای آنلاین+هدیه رایگان | ahmadikonkoor

موسسه حرف آخر برای یادگیری بهتر دانش‌آموزان سعی می‌کند ذهن، چشم و گوش دانش‌آموزان را همزمان برای درک مطلب درگیر کند. دانش‌آموزان زمانی که تصاویر را مشاهده می‌کنند و به تدریس‌های اساتید گوش می‌دهند عملکرد بهتری در یادگیری دارند. مدرسان موسسه حرف آخر، خلاصه‌های کاربردی تمامی دروس را با عنوان نقشه راه در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند.

موسسه ی آموزشی زیر صد سنجش

الگو و نقشه راه چیست؟ همان طور که می‌دانید فرمول‌های زیادی در دروس اختصاصی وجود دارند و دانش‌آموزان مجبورند همه این فرمول‌ها را حفظ کنند. از درس هندسه که زیر مجموعه ای از درس ریاضی به حساب می‌آید درسی مفهومی و با اصول است که با رعایت یک سری از قواعد وقبول کردن یک سری از اصل ها مسائل را حل می‌کنیم برای تست زدن ، درس هندسه یادگیری این اصل ها و قواعد الزامیست. با استفاده از منابع کمک آموزشی و منابع تستی همراه با کتاب درسی می توانید تسلط کافی برای زدن تست های کنکور تجربی را به دست آورید. بخش فیلم های آموزشی شامل سه بخش آموزش درس، نکات تستی و کلاس کنکور می باشد. نمونه سوالات امتحانی نیز در ایام امتحانات می تواند برای دانش آموز جهت آشنایی با سوالات امتحانی مفید باشد.

http://baranclothesshop.ir

جهت آشنایی و استفاده از خدمات مجله خبری کنکور استاد احمدیی ویژه پایه یازدهم می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید. هزینه این پکیج و دوره آموزشی مطالعاتی با قیمت یک پیتزا و نوشابه در یک کافه برابری می کند. گروه آموزشی پرواز، جهت تصدی پست های سازمانی مورد نیاز از افراد متخصص خلاق و علاقمند به یادگیری جهت فعالیت در محیطی پویا، جذاب، پرانرژی و جوان، دعوت به همکاری می نماید. اگر بر دروس سال های دهم و یازدهم مسلط هستید، به طور میانگین روزی 7 ساعت مطالعه برای کسب نتیجه ایده آل است. همچنین شما می توانید از دو جلسه مشاوره تلفنی رایگان و یک جلسه مشاوره حضوری رایگان در موسسه خواجه نصیر استفاده کنید. برای خواندن زبان انگلیسی و مطالعه آن روزانه نیم ساعت تا یک ساعت مطالعه زبان انگلیسی داشته باشید چون زبان یک درس فرار است و نمی توان در یک شب آن را مطالعه نمود.

آموزشگاه کنکوری فرزانه ۲۰

آموزش‌های سنتی کنکور متاسفانه فقط از یک نیمکره دانش‌آموزان برای یادگیری مطالب استفاده می‌کنند. این موضوع موجب می‌شود که مطالب فقط در نیمکره چپ دانش‌آموز باقی بماند و به صورت کوتاه مدت باشد. تصویرسازی و انیمیشن‌سازی موجب می‌شود مطالب در حافظه بلندمدت دانش‌آموز یعنی در نیمکره راست برای یک مدت طولانی باقی بماند. شما می‌توانید با استفاده از تصویرسازی مطالب را برای یک مدت طولانی در ذهن خود نگه دارید و نگران فراموش کردن مطالب نباشید.

  • از ویژگی های مهم داشتن برنامه ریزی درسی ، میتوان به جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی ، داشتن ساعت مطالعه مفید و موثر و کاهش استرس دانش آموز اشاره کرد .
  • همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند.
  • انتشارات کتابخانه فرهنگ در سال 1378 با مشخصات صاحب امتیاز به نام خانم فاطمه سادات موسوی و مدیریت آقای ناصر نقی زاده هنجنی با هدف خدمت رسانی به جامعه فرهنگی کشور در زمینه نشر کتب دانشگاهی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا اقدام به فعالیت نموده است.
  • و تکنولوژی روز دنیا آماده سازی شده و از چند هزار انیمیشن تخصصی و آموزشی برای فهم و درک بهتر مفاهیم درسی استفاده شده است.

فیزیک از درس محاسباتی و نسبتاً مفهومی کنکور تجربی است، که علاوه بر محاسبات قوی باید تسلط کامل روی فرمول داشته باشید. شیمی کنکور که شامل ۳۵ سوال میباشد هم دارای مباحث محاسباتی و هم مفاهیم و حفظ کردنی است. مباحثی که دارای محاسبات از را باید با تست و روش های تست زنی به آن تسلط پیدا کرده چون تایم کمی برای هر سوال در کنکور دارید و حتماً باید تسلط کافی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه (خانه کتاب اسلامشهر) به عنوان توزیع کننده کتاب و محصولات فرهنگی تلاش دارد فاصله میان ناشرین و مصرف کنندگان را کمتر کند و امکان دسترسی به طیف گسترده‌ای از محصولات در هر مکان و زمان بدهد. دوستداران کتاب و کتابخوانی، می‌توانند آثار مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتابانه با تخفیف خرید کنند. پس از خرید ، یک ایمیل برای شما ارسال میشود که در آن لینک دانلود محتوای آموزشی قرار دارد .

مباحث مهم و تست خیز شیمی کنکور تجربی:

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی