جواب بازی آمیرزا مرحله 1069 :: جواب بازی جدولانه 2 مرحله 281-فاوینو

در صورتی که جواب بازی آمیرزا در هر مرحله تغییر کرده یا صحیح نبود لطفا در کامنت ها حروف یا کلمات صحیح را برای ما ارسال نمایید تا با نام شما در صفحه درج شود. شما می توایند این صفحه را ذخیره کنید و در هر زمانی که نیاز داشتید با باز کردن سایت جواب بازی امیرزا را مطالعه و مشاهده نمایید. لازم به ذکر است تا به این لحظه جواب کامل آمیرزا اپدیت جدید 2022 و جواب کامل آمیرزا اپدیت جدید 1400 و آپدیت 1401 نیز در این صفحه قرار گرفته است که برای دستیابی به مراحل پایانی جواب بازی امیرزا می توانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید. به صورت کامل و همراه با جدیدترین جواب بازی آمیرزا تا مرحله آخر می باشد که به صورت اختصاصی تهیه شده است. جوابهای جواب بازی آمیرزا از اول تا آخر را از سایت تکست لس دریافت کنید.

در این مقاله قصد داریم بنا به درخواست مکرر شما عزیزان، جواب کامل مراحل بازی پرطرفدار آمیرزا را با شما به اشتراک بگذاریم. در بازی آمیرزا تا به الان 1457 مرحله قرار گرفته که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند . و در صورت گیر کردن در مراحل می توانید از گزینه های کمکی استفاده کنید . تا کنون تمام مراحل از نسخه جدید بازی آمیرزا در این مطلب قرار گرفته است.

جواب بازی آمیرزا مرحله 1100 تا 1200

تامرحله ۷۹۶ رفتم خیلی جذاب و آموزندست دستتون درد نکنه بازی بزرگتر ها جواب بازی امیرزا هم هست . چند روز پیش بود که در بازیاتو به معرفی و بررسی بازی ایرانی آمیرزا پرداختیم، یک بازی موبایلی جذاب و خوش ساخت ایرانی که ساخته جدید سازندگان بازی موفق باقلوا بشمار می رفت. آمیرزا بازی ای سرگرم کننده و جذاب در سبک کلمات و دانستنی ها است که شما را به چالشی شیرین دعوت میکند. بازی موبایلی آمیرزا ، یکی از پرطرفدارترین بازی های فارسی برای موبایل است ، بطوریکه نسخه آندروید آن در کافه بازار ، بیش از 3 میلیون بار نصب شده است.

  • جواب همه مراحل بازی آمیرزا + پاسخ و حل کامل مرحله را از این سایت دریافت کنید.
  • برای بوکمارک کردن ،در مرورگر خود کافیست این صفحه را ستاره دار کنید تا در صورت نیاز به جواب بازی ،دوباره این صفحه را بدون مشکل و با سرعت باز کنید .
  • لازم به ذکر است تا به این لحظه جواب کامل آمیرزا اپدیت جدید 2022 و جواب کامل آمیرزا اپدیت جدید 1400 و آپدیت 1401 نیز در این صفحه قرار گرفته است که برای دستیابی به مراحل پایانی جواب بازی امیرزا می توانید به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

استفاده از انیمیشن‌های جذاب جلوه خاصی به بازی داده و از تماشای طراحی جذاب بازی لذت خواهید برد. در بازی آمیرزا معلومات و اطلاعات عمومی شما با گذر زمان افزایش خواهد یافت. بازی آمیرزا بخاطر اقبال فراوانی که کاربران برایش نشان دادند ، برترین بازی سال 1396 شناخته شد. بازی آمیرزا یکی دیگر از محصولات پر طرفدار شرکت نردبان اندیشه فردا است ، پیش از این نیز بازی باقلوا با اقبال بسیاری مواجه شده بود. همچنین می توانید شماره مرحله را در داخل کادر جستجوی سایت بنویسید و منتظر بمانید تا جواب مورد نظر نمایش داده شود. از طریق جواب های بازی قرار داده شده در سایت هیچگونه درآمدزایی برای سایت صورت نمی گیرد و تمامی حقوق مادی و معنوی به صورت کامل طبق قوانین حاکم بر فضای مجازی جمهوری اسلامی ایران به صورت کامل رعایت می گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید لغو پاسخ

آمیرزا بازی متفاوت ، سرگرم کننده و فوق العاده جذاب در سبک کلمات است که شما را به چالشی بزرگ و شیرین دعوت میکند. این بازی بیش از ۵۰۰ مرحله متفاوت همراه با دهها شخصیت بامزه ایرانی ، انیمیشن های جذاب ، موسیقی اصیل سنتی ، گرافیک تماشایی ، محیط های خاطره انگیز و بومی ، شما را صدها ساعت سرگرم خواهد کرد و معلومات و دانش شما را به مرور زمان ارتقاء خواهد بخشید. همچنین شما میتوانید از سایر بازی های ایرانی محبوب همانند کوییز اف کینگز ، دوز ایرانی و منچرز که در وب سایت موجود است نیز دیدن کنید . تهران-ایرنا- معاونت پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای (دایرک) برای سومین سال متوالی پرمخاطب ترین بازی ایرانی را معرفی کرد و بازی آمیرزا در سال 97 با نزدیک به چهار میلیارد دست بازی، پدیده سال صنعت بازی ایران و پرمخاطب ترین بازی ویدیویی ایرانی در تاریخ لقب گرفت. جهت دانلود جواب کامل بازی آمیرزا ایمیل خود را کنید، تا همیشه بعد از هر آپدیت پاسخ‌ها را در ایمیل خود دریافت نمایید.

ویژگی ها و فواید بازی آمیرزا

جواب بازی آمیرزا مرحله 1069 :: جواب بازی جدولانه 2 مرحله 281-فاوینو

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی