جزوات کنکوری – کنکور

هر چند در سالهای اخیر با توجه به تغییر در نحوه سنجش و پذیرش دانشجو مانند اعمال سوابق تحصیلی صورت گرفته است اما بار اصلی چگونگی سنجش و پذیرش بیشتر رشتههای پرطرفدار و دانشگاههای برتر بر اساس نمرات اکتساب شده از کنکور است. برای همین استاد منتظری در موسسه حرف آخر از روشی نوین برای آموزش دانش آموزان استفاده کرده است تا در جلسه کنکور بتوانند با یک تکنیک چند نوع سوال را پاسخ دهند. موسسه حرف آخر بهترین مشاورهای درسی را برای کمک و راهنمایی به دانش آموزان انتخاب کرده است. راهنمایی کنند. برای دریافت ارتباط با مشاور کنکور می توانید بدون هیچ محدودیتی در هر زمان که می خواهید ، تماس بگیرید.

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیهای اعلام کرد با توجه به ضرورت ابلاغ شیوهنامه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به اطلاع داوطلبان میرساند آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب سال ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی و اصلاحیه آن در سال ۱۳۹۵ همانند آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برگزار میشود. به گزارش سایت طلا، در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور آمده است؛ با توجه به ضرورت ابلاغ شیوهنامه آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به اطلاع داوطلبان میرساند آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ بر مبنای قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب سال ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی و اصلاحیه آن در سال ۱۳۹۵ همانند آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برگزار میشود. وی اضافه کرد: چنانچه سوابق تحصیلی داوطلبی در سامانه ساهت آموزش و پرورش صحیح باشد و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، مغایرت داشته باشد، داوطلب باید به سازمان سنجش اطلاع رسانی کند. رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در صورت درخواست اصلاح، سوابق تحصیلی فرد بازخوانی میشود گفت: اگر مغایرتی وجود داشته باشد این مغایرتها رفع میشوند و اگر اصلاح شد، داوطلب میتواند دوباره از طریق همان سایت آن را مشاهده کند.

حرف آخر موفق ترین موسسه آموزش کنکور کشور بوده است ، اما فکر می کنید تمایز آن در چیست ؟ اما در اغلب موارد، حتی دی وی دی های یک درس را به طور کامل تماشا نمی کنند در این میان ما از یک شیوه آموزشی نوین و موفق برای آموزش تمامی درس ها استفاده می کنیم، که با تدریس در مدتی کوتاه و بدون خسته کردن مخاطب، موجب ماندگاری عمیق مطلب در ذهن مخاطب خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق شروع و پایان فرآیند مذکور مشخص نمی باشد. در تاریخ و جغرافی هم این دو درس را در سال دوم و سوم بطور اختصاصی مطالعه کنید. تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هر یک از رشتههای تحصیلی برای نیمسال اول باید حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۰ و برای رشتههای تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا پایان بهمن ۱۴۰۰ باشد در غیر این صورت قبولی فرد «باطل» خواهد بود. در بازه زمانی 60 روزه با یک برنامه ریزی دقیق صفر تا صد آموزش به صورت کامل در اختیار دانش آموز قرار داده خواهد شود و با کمک آن در زمان معین شده می تواند آموزش کامل دروس را به اتمام برساند. در این پکیج شما می توانید به 20 درصد از کل محتواهای آموزشی این موسسه دسترسی داشته باشید که شامل حدود 30 ساعت آموزش برای کل دروس کنکور همراه با جزوه و برنامه ریزی دقیق است.

دیجی کنکور سوالات کنکور 99 هنر نظام جدید را به صورت فایل pdf آماده دانلود کرده است. موسسه حرف آخر با توجه به سبک آموزشی خاص و جدید خود، نیاز به اساتیدی با سطح علمی بالا و آشنا با این روش از آموزش داشت. اما موسسه ما با تکنیک آموزشی جدید مطالب را در ذهن مخاطب حک می کند. اما اگر کنکور را به عنوان یک شغل در نظر بگیریم همانگونه که هر شغلی ابزار مناسب و مخصوص خود را دارد کنکور نیز از این قضیه بی بهره نیست و ابزار های مخصوص به خود را دارد که همان منابع آموزشی کنکور است که دانش آموز با کمک آن ها مسیر کنکور را طی خواهد کرد. فرایند یادگیری موسسه حرف آخر در بسته به زمانی که دانش آموز در اختیار دارد در قالب دو پروژه 4 ماهه و دو ماهه انجام می شود. اما از آن جا که هیچ مشکلی بدون راه حل نیست بهتر است یک بررسی اجمالی برروی ریاضی حرف آخر هم داشته باشیم. حرف آخر در زمینه آموزش کنکور بسیار موفق بوده است، اما دلایل این موفقیت در آموزش کنکور چیست ؟ حرف آخر با بهره گیری از قابلیت های نیمکره راست مغز که مطالب را به صورت طولانی مدت در ذهن نگاه می دارد، دی وی دی های آموزشی را تولید کرده و در اختیار دانش آموزان و کنکوری ها قرار داده است.

حاجیپور افزود: حال شورای انقلاب فرهنگی این موضوع را مطرح کردند، ولی احساس میکنم که الان خود رئیسجمهوری نیز نسبت به این موضوع حرف دارند و عملا بعید بدانید که ایشان بخواهند بر این موضوع صحه بگذارند و تایید کنند و قطعا این موضوع را رد خواهند کردند. به دلیل تولید محتوای آموزشی برای سه شاخه تجربی، انسانی و ریاضی، نیاز به اساتید در انواع دروس احساس شد و همین باعث شد که آقای عبدالرضا منتظری، موسس حرف آخر، به دنبال دورهم جمع کردن اساتید بنام کشور باشد. به طور کل و با توجه به آنچه بیان شد تا به حال، تخصیص زمان برای مطالعه دروس برای کنکور تجربی یا کنکور انسانی بسیار مهم است. با کمک این پکیج داوطلب در 5 روز همانطور که از اسم آن پیداست، برنامه تدوین شده را اجرا خواهد کرد، آخر هر شب یک آزمون حل می کند و در پایان روز پنجم هم یک آزمون 150 سوالی از تمامی مباحث مطالعه شده از داوطلب گرفته خواهد شد تا بتواند خود را با آن محک بزند. شاید قبل از تهیه منابع عده زیادی خواهان آشنایی با حرف آخر به صورت کامل تر باشند؛ به همین دلیل این موسسه آموزشی برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور یک بسته بی نظیر را با نام 5 روز با حرف آخر ارائه می دهد.

بسیاری از درس های حرف آخر به صورت انیمیشن ساخته شده تا در ذهن دانش آموزان به صورت حافظه بلند مدت باقی بماند و یادگیری با این روش در موسسه حرف آخر برای کنکوری بسیار آسان تر و سریع تر باشد. اگر میخواهید یک تراز بالا برای درس فیزیک کسب کنید همین حالا به سراغ پکیجهای فیزیک حرف آخر بروید و ویدیوهای آموزشی استاد کامیار را مشاهده نمایید. برای مشاهده و دریافت سوالات و پاسخ تشریحی کنکور تجربی 1401 که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکور فرستاده میشود، به ادامه مطلب بروید. ابتدا وقتی با کارنامه ی کنکور رو به رو می شوید برا تحلیل و آنالیز اعداد و ارقام نیاز است به سراغ مقالات و ویدیو های پیشین ما در ارتباط با تحلیل ، ارزیابی و خواندن صحیح کارنامه بروید سپس می توانید طبق دستوالعمل زیر انتخاب رشته ی خود را آغاز کنید. بخش اول تدریس در این پکیج کاملا تشریحی خط به خط کتاب های درسی سه سال دبیرستان با زبان ساده و روان و شیوه ی کاملا مفهومی. در کنکور انسانی در بخش دروس اختصاصی، برای درس ریاضیات عموما سوالات مربوط به مجموعه ها، توان رسانی و معادلات خط هستند.

دومین بخش آموزش نکات کلیدی، تکنیک های حل تست، محاسبات سریع و شیوه های حل سریع و آسان تست های کنکور می باشد. داوطلبان کنکور انسانی در 5 سهمیه منطقه یک ، دو ، سه و سهمیه های 5 درصد ایثارگران و 25 درصد ایثارگران دسته بندی می شوند. بر طبق نتایج داوطلبان چند سال گذشته و به خصوص داوطلبان کنکور ۹۵ ، داوطلبی به غیر از هفت استان مذکور با رتبه ۹۰ منطقه دو ، رشته پزشکی دانشگاه تهران قبول نمی شود ولی داوطلبی از تهران یا هفت استان فوق ذکر(که بومی تهران محسوب می شوند ) با رتبه ۲۰۰ منطقه دو پزشکی دانشگاه تهران پذیرفته می شود که خلاف عدالت است! 2. پذیرش در کنکور هنر به دلیل رشته های کم و محدود و همچنین دانشگاه های تراز اول ِ هنری، فقط بصورت پذیرش کشوری است و پذیرش قطبی یا بومی تأثیری در قبولی در دانشگاه منطقه بومی شما ندارد! اما در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی و زبان انتخاب رشته ها بصورت بومی، قطبی و یا کشوری می باشد. انتشارات خیلی سبز ، قلم چی ، گاج ، نشرالگو در زمینه منابع کنکور 99 ، بهترین کتاب های کمک درسی را در اختیار داوطلبان قرار می دهند.

به گزارش خبرگزاری موج، حرف آخر یک موسسه آموزش کنکور می باشد که در زمینه کاری خود بسیار موفق بوده و هرساله تعداد زیادی داوطلب را رتبه برتر سایت ahmadikonkoor کنکور می کند. موسسه حرف آخر در زمینه تولید محتوای آموزشی، نظیر کتاب های آموزشی و محصولات دیجیتال فعالیت می کند .موسسه حرف آخر که از سال 1390 با مدیریت و نظارت استاد عبدالرضا منتظری به فعالیت می پردازد، با شیوه ای متفاوت به تدریس مطالب می پردازد تا دانش آموزان را برای دو هدف امتحانات نهایی و فراتر از آن کنکور، آماده نماید. موسسه حرف آخر در سال ۱۳۹۰ اولین سال فعالیت خود را به صورت رسمی اغاز کرد و تاکنون بصورت رسمی و با تمام قدرت در زمینه تولید محصولات آموزشی برای کنکوری ها فعالیت میکند. برای دریافت این پکیج ویژه و ارزشمند می توانید عبارت “5 روز” را به سامانه پیامکی 10002907 ارسال کنید و همچنین برای ارتباط با مشاورین ارشد این مجموعه آموزشی و تهیه محصولات با تخفیف ویژه از طریق شماره تماس های زیر اقدام کنید تا مشاوران ارشد مجموعه حرف آخر به صورت کامل شما عزیزان را راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالاتتان باشند.

در این بخش سوالات دفترچه عمومی را به صورت مفصل با هم بررسی خواهیم کرد. در سیستم سنتی آموزش که متاسفانه هم اکنون در بسیاری از موسسات و آموزشگاه های کنکور این گونه عمل میکنند، هر استاد راه حل و روش خود را برای حل سوالات کنکور و تست های آموزشی انجام میدهد. با استفاده از روش الگو و انیمیشن سازی دانش آموز کل تست های آن درس را تنها با یک راه حل میتواند حل کند و نیاز به یادگیری چندین تکنیک و راه حل اضافی نیست. زیرا پیشرفت دراین دروس نیازمند به یادگیری فرآیند حل مسأله و تکنیک های مباحث می باشد و مطالعه ی چندین درسنامه کمک قابل توجهی به داوطلب نخواهد کرد. مروتی با اعلام این خبر که دانشآموزان سال آخر دبیرستان از بعد از ظهر روز پنجشنبه مورخ ۲۳ تیر ماه سال جاری میتوانند سوابق تحصیلی خود را در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند، گفت: سوابق تحصیلی دانشآموزان سال آخر دبیرستان تا روز یکشنبه مورخ ۲۶ این ماه در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است. شیوه تدریس حرف آخر به صورت الگویی و انیمیشنی بسیار جذاب است و از بهترین شیوه های تدریس نوین درجهان محسوب می شود. مشاورین موسسه حرف آخر به صورت ۲۴ ساعته در طی ایام هفته پاسخگوی سوالات دانش آموزان و کنکوری ها هستند.

در سال های دبیرستان و پیش دانشگاهی به هیچ کلاس کنکوری نرفتم. این موضوع از آنروست که درس های تحلیلی به تمرین و تکرار بیشتری در مقایسه با دروس توصیفی نیاز دارند. اما توجه داشته باشید که در این قسمت ضرایب دروس کنکور هنر ۱۴۰1 را ارائه خواهیم داد . در حالت عادی با سیستم رایج آموزشی کنکور، اگر یک دانش آموز با روش عادی مطالعه کند حدود 9 ماه برای یادگیری و حل تست نیاز دارد که جدا از زمان مورد نیاز برای مرور و تمرین تکرار است اما حرف اخر این مدت زمان را همراه با 10 دور مرور به 4 ماه کاهش داده است البته از بهمن ماه به بعد نیز استرس به شدت دانش آموزان را فرا خواهد گرفت و نزدیک شدن به کنکور آن ها را دچار مشکلاتی خواهد کرد و در این بازه یعنی بهمن ماه به بعد موسسه حرف آخر پروژه دو ماهه آموزشی خود یعنی 6040 حرف آخر که شامل 60 روز آموزش و 40 روز مرور است را ارائه می دهد. بسته هدیه حرف آخر را از دست ندهید! این جزوه به صورت دست نویس و اسکن شده است، با چهار رنگ نوشته شده و حاوى خلاصه نكات مهم و تست هاى آموزشى و كنكور سالهاى اخير میباشد.

به علاوه بدست آوردن مهارت هایی باعث می شود دانش آموز سریع تر بتواند به سوالات پاسخ گویی کند برای مثال تقویت محاسبات در حل سریع سوالات دروس تخصصی می تواند بسیار موثر باشد. برای مثال در درس دین و زندگی که توسط استاد یوسفیان پور تدریس میشود با استفاده با ۱۴ الگو کل دین و زندگی را به دانش آموز یاد میدهد و تمام تست های دین و زندگی را فقط با این الگو ها حل میکند. آگاهی از بودجه بندی کنکور برای داوطلبان گروه ریاضی و تجربی اهمیت زیادی دارد زیرا آنها را با سوالات مهم شیمی آشنا میکند. پاسخنامه ۳۲۰ گزینهای که تا سال ۱۴۰۰ بود با تغییراتی به شکل پاسخنامه سال ۱۳۸۸ تغییر میکند. او افزود: بحث ما عدالتمحوری در حوزه برگزاری کنکور بود. با توجه به بحث سردرگمی که برای خانوادهها و دانشآموزان به وجود میآید و فشاری که بر آنها وارد میشود، خواسته کمیسیون و مجلس این است که دولت و خود شخص رئیسجمهوری نسبت به این موضوع ورود کند؛ چرا که در بحث آمایش سرزمین در توزیع امکانات آموزشی در کشور به آن درجه نرسیدیم که بهترین معلمان را در دورترین نقاط کشور بفرستیم و مدیریت کنیم یا از مرکز استان به مناطق محروم نیرو بفرستیم.

همچنین روشی که در آن درس به کار بسته اید را به خاطر بسپارید و سعی کنید در سایر دروس دیگر که در آن ضعف دارید لحاظ کنید. دانشگاهها و سایر مؤسسات آموزش عالی قبلاً امتحانات ورودی خود را میگذراندند. رشته سینما با سایر رشتههای هنری دیگری نیز در ارتباط است و برای تکمیل خود از آنها بهره میبرد، مانند علوم انسانی، علوم ارتباطات، ادبیات و رشتههای مختلف هنری. درسی که توسط استاد مهران قاسمی و استاد عبدالرضا منتظری تدریس می شود و منبعی است که در سال 99 افرادی مانند محمد محمدی پور توانستند درصد 100 ریاضی کنکور را با کمک این منبع بدست بیاورند. اما مطالعه ی منابعی مانند مهر و ماه می تواند منبعی خلاصه برای این درس باشد. اما قسمت دوم یعنی پروژه 40 از اهمیت بالاترین نسبت به پروژه 60 برخوردار است زیرا در این قسمت به شدت نیاز به تمرین و تکرار خواهد بود. نخ قصهای که در این گزارش و تحقیق از کهگیلویه آغاز شده اما به استانهای دیگری هم کشیده میشود؛ کرمان، ایلام و شاید استانهایی بیش از انگشتان یک دست: تقلبی گسترده و کمسابقه در کنکور سراسری ۱۴۰۰ که به جلسات مسئولان کشوری، دستگیری برخی عاملان و حتی تغییر در شیوه برگزاری کنکور هم کشیده شده اما همچنان بسیاری از متقلبان در دانشگاههای دولتی به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی مشغولند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی