ثبت نام دوره آموزش تکنسین داروخانه ، نسخه خوانی و نسخه پیچی یودکسی | آموزشگاه آپادانا تبریز

فیلم های کلاس، تکالیف و آزمون آنلاین از طریق مرورگرهای بروزرسانی شده گوگل کروم و یا فایرفاکس و بر روی گوشی موبایل، لپ تاپ و یا کامپیوتر رو میزی قابل دسترس می باشد. “مجتمع آموزشی” آپادانا یکی از زیر مجموعه های هولدینگ “ایرکاس” بوده و زیر نظر این سازمان اقدام به فعالیت های علمی و آموزشی در تمامی حوزه ها می نماید. جمعیت هلال احمر در بعضی از استان های کشور از جمله فارس، گلستان، مرکزی، خراسان رضوی، لرستان، تهران، قم، کردستان و… از میان افراد واجد شرایط در داروخانه های خود دعوت به همکاری می نماید. انرژی زمین گرمایی Geothermal Energy از انرژی های نو
بنام خدا و با سلام ؛ در زیر مجموعه انرژی های نو از سایت مهندسی بهداشت محیط ایران ، این بار یک فایلپاورپوینت اماده در ارتباط با انرژی زمین گرمایی برای شما قرار دادیم که بصورت منظم ، تایپ شده با فونت … با سلام خدمت شما دوست و کاربر گرامی ؛در تایپک پیش رو از سایت مهندسی بهداشت محیط ، در راتباط با نقش کلیدی بهداشت محیط در پیشگیری و کنترل بیماری های روده ای با اولویت التور صحبت خواهیم کرد . با اینکه تکنسین داروخانه برای انجام کارها  و وظایف خاصی آموزش دیده است، با این حال میتواند در زمان های اضطراری، شلوغی داروخانه و کمبود نیرو، کارهای متفرقه و مهم دیگری نیز انجام دهد.

آیا با داشتن مدرک تکنسین داروخانه می توان در داروخانه ها فعالیت کرد؟

تکنسین معمولا نسخه ها را از مشتری دریافت می نماید و در مورد چگونگی درستی آن تجزیه و تحلیل می کند، و بعد شروع به جمع آوری داروها از نسخه می کند. حقوق دستیار داروخانه نیز متفاوت است و وابسته به ساعت کاری و سابقه کاری او نیز می باشد. به نقل از دکتر زولت که چنین می گویند که هنگامی که داروساز از شغل و تاریخچه بهداشت، بیماری که از آن رنج می برید و …. شما می توانید با مدرک تکنسین داروخانه که ممهور به مهر سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد این مدرک بین المللی و ترجمه آن را که دارای اعتبار جهانی می باشد در هر کشوری برای استخدام و مهاجرت ارائه دهید و آن را به عنوان یکی از امتیازات و نقاط قوت رزومه تان معرفی کنید. کارشناسان ما در آموزشگاه بهفرنیا آماده پاسخگویی به شما در مورد شرکت در دوره تکنسین داروخانه هستند. علاقه مندان به نسخه خوانی روز به روز در حال بیشتر شدن هستند و از این رو شاهد افزایش افرادی هستیم که به دنبال کسب مهارت و تخصص در این رشته هستند.

فرصت های شغلی برای دوره تکنسین داروخانه

اما کافیست فرم های ثبت نام را پر کنید، مدارک هویتی درخواست شده و مدرک تحصیلی تان را ارائه دهید و هزینه دوره را پرداخت کنید. شما با ثبت نام در دوره تکنسین داروخانه به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید و به رویای همیشگی تان که اشتغال در داروخانه بود جامه عمل بپوشانید. بنابراین توصیه می کنیم اگر مایل به شرکت در دوره تکنسین داروخانه بودید حتما در دوره ای شرکت کنید که در انتها موفق به اخذ مدرک قابل ترجمه شوید.

در مورد قسمت های عملی نیز باید بگوییم که به صورت حضوری برگزار می شوند و فراگیران کارورزی خود را در یکی از داروخانه های شهر با ارائه معرفی نامه جهاد دانشگاهی به مدت ۵۰ ساعت طی می کنند. هزینه شرکت در دوره حضوری ۱۸۰۰۰۰۰ و هزینه دوره مجازی ۱۴۰۰۰۰۰ تومان می باشد. در دوره تکنسین داروخانه شما با داروخانه که مکانی جهت ارائه خدمات دارویی و بهداشتی به مراجعه کنندگان توسط پزشک داروساز و پرسنل است، آشنا می شوید. خدمات دارویی یعنی بررسی نسخه ارائه شده ، تجزیه و تحلیل علمی آن و در نهایت تحویل دارو و دادن اطلاعات لازم به بیمار است .در سمت یک تکنسین داروخانه باید از چیزی که به مراجعه کنندگان می دهید اطلاعات مناسب داشته باشید و راهنمای مورد اعتماد بیمار باشید . تکنسین داروخانه به داروساز کمک می نماید تا داروهایی را که بیمار سفارش می دهد آماده کند.

ثبت نام دوره آموزش تکنسین داروخانه ، نسخه خوانی و نسخه پیچی یودکسی | آموزشگاه آپادانا تبریز

مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه ای نیز در هر شهر دوره آموزش تکنسین داروخانه را برگزار می نمایند. در این دوره ها علاوه بر آشنایی با داروهای شیمیایی، داروهای گیاهی و فرآورده های آرایشی بهداشتی داروخانه ها و تجهیزات پزشکی معرفی می شوند و دوره های آموزش تکنسین داروخانه در مراکز دولتی و آزاد فنی و حرفه‌ای نیز به صورت عملی و تئوری برگزار می گردند. شغل دستیار داروخانه برای تمامی علاقمندان این فرصت را فراهم می سازد تا به عنوان یک کار تمام وقت یا نیمه وقت برای خود باشید. کسانی که به صورت تجربی اطلاعاتی داشته اند و با به صورت تخصصی تجربه علمی و عملی دارند فرصتی را برای خود ایجاد می نمایند تا به عنوان دستیار داروخانه کار نمایند. امروز با توجه به اینکه بیماری ها از قبل بیشتر شده است افراد جامعه نیازمند داروخانه ، داروساز  و دستیار داروخانه بیشتری هستند.

  • بسیاری از افراد گمان می کنند که برای شرکت در کلاس تکنسین داروخانه باید مدرک خاصی داشته باشند و یا حتما دانشجوی رشته داروسازی باشند.
  • حضور در کلیه کلاسها الزامی است و شرط ارائه گواهینامه حضور در کلیه مباحث است.
  • همچنین مدرک این دوره از سوی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی صادر می‌شود که کاملا معتبر و قابل ترجمه است.
  • داروخانه به عنوان یک پایگاه درمانی که مستقیما با سلامت جامعه مرتبط می باشد دارای مقرراتی است که رعایت آنها ارتقای کیفیت خدمت رسانی و تضمین سلامت جامعه را در بر خواهد داشت .
  • تکنسین داروخانه در مورد نسخه خوانی، قیمت زنی، چیدن داروها و آشنایی با داروها اطلاعات لازم و کافی را دارد و با تکیه بر این توانایی ها می تواند در داروخانه مشغول به کار شود.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی