توصیه هایی درباره نحوه انتخاب کلاس کنکور مناسب و نحوه برنامه ریزی برای کلاس کنکور ایران مدرس | ahmadikonkoor

مجله خبری کنکور استاد احمدی کنکور دهم به آنها این امکان را می‌دهد که وقت بیشتری را داشته باشند و روش مطالعه و نقاط قوت و ضعف خودشون رو متوجه بشوند. ما مفاهیم سخت را برای شما آسان می کنیم، با ورود به صفحه آموزش کنکور تجربی اطلاعات زیادی می توانید دریافت کنید. در هر دو حالت، توصیه مشاوران زیر 100 سنجش تهیه پکیج آموزشی کنکور است.

کنکور ارشد

داوطلب کنکور ممکن است دانش آموز سال دوازدهم باشد، یا فارغ التحصیلی که به هر دلیلی در سال های گذشته نتیجه ی دلخواه در کنکور را کسب نکرده و امسال بار دیگر قصد شرکت در این رقابت دارد. رقابت در کنکور سراسری با ورود به دبیرستان و پایه دهم آغاز می شود. با توجه به اینکه هر ساله شاهد تغییراتی در شیوه برگزاری کنکور هستیم و اغلب، این تغییرات قابل پیش بینی برای سال های بعد نیستند، لذا در جهت رسیدن به موفقیت در کنکور باید خود را برای تمام احتمالات آماده کنیم.

زیرا در این آموزش یادمیگیریم:

در مجموع هزینه دوره جامع بسیار کمتر از تهیه دروس به صورت تک درس و یا موضوعی است. تمامی دوره های علم فود بالاترین سطح کیفیت را از لحاظ کیفیت صدا و تصویر دارند و با اطمینان کافی میتوان گفت که کیفیت دوره های علم فود کاملا تضمینی می باشد و شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز که تمرکز بالاتری دارید برای دیدن آن اقدام نمایید. قطعا با این مشکل مواجه شدید که در کلاس حضوری تمرکز خود را از دست داده باشید و یا حتی حال مساعدی نداشته باشید. و یا اینکه در کلاس های آنلاین به خاطر برخط بودن آموزش و مشکلات عدیده در زیر ساخت های آموزش آنلاین با افت شدید کیفیت صدا و یا حتی قطعی کلاس روبرو شده اید.

http://baranclothesshop.ir

یک برنامه ریزی اصولی ، بر مبنای شناخت مشاور از دانش آموز شکل می گیرد و بر اساس آن ، مشاور ، متناسب با شرایط و ویژگی های شخصیتی ، سطح علمی دانش آموز و بودجه بندی کنکور ، به طور دقیق برنامه ریزی کرده و روش مطالعه و تست زنی پر بازده و اثرگذار را به دانش آموز ، آموزش میدهد . داوطلبان کنکور، برای موفقیت در این آزمون سرنوشت ساز، علاوه بر داشتن منابع برتر کنکور، نیاز به مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی هدفمند دارند. دانش آموزان بر اساس بودجه بندی کنکور و درصد هر تست می توانند برای رسیدن به هدف خود برنامه ریزی کنند. سایت آموزش کنکور Conkur.ir ابتدا فعالیت خود را به صورت وبلاگ آغاز کرد. پس از 3 سال فعالیت در زمینه ایجاد تدریس با روش های اصولی کتب زبان انگلیسی پایه دهم ، یازدهم و دوازدهم، تصمیم بر این گرفت تا این فعالیت را به صورت وسیع تر و در قالب سایت ادامه دهد. کلاس ماشین الکتریکی 2 دارای مزیت های زیادی نسبت به مطالعه کتاب می باشد که شما با شرکت در این کلاس می توانید به دور از پیچیدگی مفاهیم لازم را یاد بگیرید.

  • بسته های آموزشی کنکور تجربی چیست؟ این بسته ها در واقع پکیج هایی هستند که شامل جزوات، فیلم آموزشی، آزمون آزمایشی و…
  • برتری داوطلبانی، که از پایه دهم خودشان را برای کنکور سراسری آماده میکنند، بسیار بیشتر از بچه‌های است که از سال دوازدهم شروع به خواندن برای کنکور می‌کنند.
  • آزمون سراسری کنکور یکی از مهمترین و سرنوشت سازترین آزمون هایی است که هر دانش‌آموزی باید با آن روبرو شود، و از آن موفق بیرون بیاید.
  • از سویی دیگر به دلیل نزدیک شدن به سال کنکور، نوع برنامه ریزی و شیوه آموزش و مطالعه شما باید متفاوت از قبل باشد.
در واقع مجموعه مطالبی است که برای کسب رتبه عالی در کنکور ارشد صنایع غذایی و همینطور کسب رتبه عالی در کنکور کنترل کیفیت مواد غذایی کافی می باشد. شیوه ی شما در رابطه با آمادگی برای کنکور چیست؟ چقدر و چگونه درس می خوانید؟ بچه ها فراموش نکنید که آزمون کنکور مانند امتحانات مدرسه نیست. برای آن شما باید خیلی مطالب را بهتر بلد باشید و باید حتما سوال ها را به جواب اخر برسانید. دیگر مانند ما توضیح و تشریح کردن نمی توانید بخشی از نمره را بگیرید. در کنکور حتما باید تمام راه حل درست باشد و اگر پاسخ غلط بدهید نه تنها نمره ی آن را از دست می دهید بلکه بخشی از پاسخ های درست شما هم تلف می شود( نمره منفی). واضح و مبرهن است که برای رسیدن به چنین نتیجه ای شما نیاز به تیلط کافی و نه نسبی بر همه ی مطالب دارید.

آخرین محصولات سایت

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی