توصیه هایی درباره نحوه انتخاب کلاس کنکور مناسب و نحوه برنامه ریزی برای کلاس کنکور ایران مدرس | ahmadikonkoor

سعی بر این است که شالودۀ مباحث در طی ساعات تدریس گفته شود. و فایلهای صوتی و جزوات دیگری نیز علاوه بر ساعات کلاس در اختیار داوطلب قرار داده می شود. مهم ترین مزیت این دوره نسبت به دوره های مشابه بهره گیری از روش های ابداعی و منحصر بفرد استاد عباس نژاد در تحلیل سوالات سیگنال می باشد. در کنار این موضوع نظم و کیفیت بالای تدریس و انتقال مفاهیم و همچنین کیفیت بصری بالای دوره و جزوه کامل از دیگر ویژگی های این دوره می باشد. یکی دیگر از دروس مهم تخصصی دیگر کنکور تجربی، شیمی کنکور تجربی است. توصیه که اکثر مشاوره ها می‌کنند، این است که داوطلبانی که قصد دارند در کنکور رتبه خوبی را کسب کنند حتما از پایه شروع کنند.

فرق کسانی که رتبه برتر میشوند و کسانی که این موفقیت را کسب نمیکنند، این است که افراد موفق در انتخاب منابع و حفظ وقت شان خیلی دقت میکنند. قطعا انتخاب درست ترین مسیر باعث میشود تا بیشترین بهره وری را از زمان خود داشته باشند. در نتیجه در جلسه کنکور بر اضطراب خود غلبه کرده و با اعتماد به نفس بالا به سوالات پاسخ میدهند. 5- دانش آموزان تیز هوش باید در کلاس هایی که تا فروردین ادامه دارد شرکت کنند چون این نوع دانش آموزان بعد از عید بیشتر از آنچه در کلاس های کنکور یادشان می دهند یاد خواهند گرفت. اگر می خواهید در کنکور موفق شوید در این بخش توصیه هایی درباره نحوه انتخاب کلاس کنکور مناسب و نحوه برنامه ریزی برای کلاس کنکور و … کلاس کنکور اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرد برای موفقیت در کنکور می تواند موثر باشد.

http://baranclothesshop.irدر رابطه با برنامه ریزی شخصی چیزی شنیده اید؟ دوستان برنامه هر کس با بقیه فرق دارد. ضمن این که توانمندی افراد در یادگیری درس های مختلف متفاوت است. ✅آموزشگاه کنکور هدف فعالیت خود را در سال 1363 با هدف ارائه نوعی متفاوت از آموزش آغاز کرد. از همان اول سنگ بنای آموزشگاه بر این اساس استوار گردیدکه آموزش مفاهیم درسی را با روش آسان و به قصد تفهیم علمی مطالب ارائه نماید. ریاضیات رشته تجربی نسبت به ریاضیات رشته ریاضی به مراتب ساده تر و راحت تر است و می توانید در کنکور درصد خوبی را بزنید،که بسیار در رتبه شما و قبولی در دانشگاه مورد علاقه تون تاثیر گذار است. در این قسمت از مطلب شدیدا توصیه میکنم از صفحات آموزش کنکوری زیست دهم و آموزش کنکوری زیست یازدهم دیدن نمایید.

روانشناسی جامع کنکور 1402

در مجله خبری کنکور استاد احمدی سراسری عواملی مثل آموزش کنکور ،مشاوره و برنامه ریزی دقیق بسیار به شما کمک می کند. حجم دروس تخصصی در پایه یازدهم نسبت به پایه دهم بیشتر و میزان اهمیت این دروس نسبت به قبل افزایش می یابد. بنابراین میزان ساعات مطالعه در این پایه باید افزایش یابد. از سویی دیگر به دلیل نزدیک شدن به سال کنکور، نوع برنامه ریزی و شیوه آموزش و مطالعه شما باید متفاوت از قبل باشد. روش‌های علمی تست زنی از خود درس بسیار مهم‌تر است.کنکور یک مسابقه و رقابت است بین کلی متقاضی که می‌خواهند اول شوند.

  • اما سعی کنید فیلم های آموزشی را خیلی سریع نبییند چون زود فراموش می شوند.
  • رقابت در کنکور سراسری از مسائل مهم برای داوطلبان کنکور است، که متقاضیان رشته علوم انسانی سهم قابل توجهی از داوطلبان کنکور و تشکیل میدهند.
  • تمامی دی وی دی های موسسه ونوس به صورت اورجینال و آپدیت می باشند و در صورت بروز مشکل سریعا تعویض خواهند شد.
  • آموزش در رشته تجربی بسیار حائز اهمیت است، به دلیل اینکه در رشته تجربی مطالب مفهومی است و طراحان سوال کنکور به این نکته توجه بالایی دارند، و اکثر سوال ها مفهومی است و دارای دام می باشند.
  • 3- کلاس های را انتخاب کنید که با ساعات مطالعاتی شما هماهنگ باشد و همچنین باید در مورد اساتید هم تحقیق کنید معلمان با تجربه را انتخاب کنید.

حتما در آزمون های آزمایشی نیز شرکت کنید تا نقاط قوت و ضعف تان مشخص شود. سپس با توجه به نتیجه ای که گرفته اید برای هفته های بعد خود برنامه ریزی کنید. خلاصه نویسی و یادداشت کردن نکات مهم را هم حتما در حین مطالعه خود انجام دهید. پکیج آموزشی دهم ریاضی و پکیج آموزشی دهم تجربی باید به گونه ای باشد که تمام سرفصل های دروس عمومی و تخصصی را به طور کامل به دانش آموز تفهیم کند. سهم تدریس تشریحی و کتاب محور در پکیج آموزشی دهم باید بیشتر از آموزش نکات تستی باشد.

زیست شناسی پایه دهم

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی