تعداد شرکت کنندگان کنکور ۱۴۰۲ + آمار ثبت نام کنندگان | ahmadikonkoor

درکلید اولیه این آزمون، هر دو دفترچه با هم ادغام شده و داوطلبان زمان دریافت پاسخنامه می بایست به اطلاعاتی مانند گروه آزمایشی، دین، زبان نوع دفترچه و داخل یا خارج از کشور بودن آزمون دقت نمایند. براساس اطلاعیه سازمان سنجش کشور، تمامی سوالات از منابع آموزشی نظام جدید (6-3-3) طراحی خواهد شد. در ادامه این مقاله به یکی از سوالات پرتکرار داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۲ در رابطه با آمار نهایی و تعداد شرکت کنندگان در آزمون سراسری ۱۴۰۲ پاسخ داده ایم. کنکور سراسری 1400، در پنج گروه آزمایشی (ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان) در روزهای 9 تا 12 تیر ماه برگزار می گردد.

انگلیسی کامل کنکور

دیجی کنکور سوالات کنکور همه ی رشته ها را به صورت فایل pdf برای شما آماده دانلود کرده است. نحوه اعمال سوابق تحصیلی و تاثیر معدل در کنکور 1400 ، برای دو دسته از داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید متفاوت خواهد بود زیرا داوطلبان نظام جدید فقط مشمول اعمال معدل دیپلم هستند اما نظام قدیمی ها علاوه بر دیپلم ، مشمول اعمال سوابق تحصیلی مدرک پیش دانشگاهی نیز هستند. با مشاوران ما تماس بگیرید تا تکنیک حل سوالات عمومی و اختصاصی در کمترین زمان را آموزش ببینید.

http://baranclothesshop.ir

تاثیر برای کنکور 1400 مانند سال های گذشته 30 درصد تاثیر مثبت می باشد. پرسیده می شود و برای دانش آموزانی که می خواهند در کنکور موفق باشند و جزو رتبه های برتر شوند این مصاحبه ها بسیار مفید است. افراد موفق و رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور در مصاحبه های خودشان به نکات مهمی اشاره می کنند که هم می تواند راهنمای خوبی برای متقاضیان کنکور باشد و هم در بسیاری از موارد انگیزه بخش است. برترین رتبه های کنکور 1400 هم مطالب بسیار خوبی در این زمینه ارائه می کنند.

  • تعداد زنان شرکت‌کننده در کنکور امسال بیشتر از مردان ثبت نام کننده در کنکور است به طوریکه ۶۱ درصد داوطلبان را زنان و ۳۹ درصد داوطلبان را مردان تشکیل می‌دهند.
  • ▫️ثبت نام در گروه علمی رشته انسانی بر خلاف رشته ریاضی با افزایش داوطلبان مواجه بوده است.
  • از میان یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت های صادر شده کنکور سراسری 1400 برای داوطلبان گروه علوم ریاضی و فنی ۱۴۲ هزار و ۶۲ کارت است که از این تعداد ۵۰ هزار و ۵۵۷ نفر زن و ۹۱ هزار و ۵۰۵ نفر مرد.

طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده توسط سخنگوی سازمان سنجش، کنکور ۱۴۰۰ از تاریخ نهم تیر ماه در پنج روز و برای پنج گروه آزمایشی با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد. و از آزمون سراسری سال 1399 و بعد از آن، سنجش فقط با یک آزمون و بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید انجام می‌شود. پذیرفته شدگان کنکور ۱۴۰۰ که مدعی اشتباه در انتخاب رشته خود و متقاضی معرفی به اولویت انتخابی بعدی که در آن نمره دارند، هستند می توانند تا ۱۴ مهرماه درخواست خود را به سازمان سنجش ارائه کنند. در سایت دیجی کنکور همراه شما هستیم با ارائه ی سوالات کنکور رشته زبان 1400 همراه با پاسخنامه تشریحی و کلید…

پاسخنامه کلیدی سوالات کنکور تجربی 1400 نظام جدید

مجله خبری کنکور استاد احمدی کمک آموزشی پی سی کنکور به صورت تخصصی در زمینه کنکور فعالیت می کند و تلاش دارد تا بتواند به عنوان بروزترین مرجع کنکور ایران تازه ترین مطالب را در اختیار علاقه مندان قرار دهد. پی سی کنکور به هیچ گونه موسسه و دسته ای متعلق نمی باشد و هر گونه کپی و رونوشت از مطالب نیر تنها با ذکر لینک فالو و مستقیم به مطلب مورد نظر مجاز می باشد. برای استفاده از سهمیه 5 درصد ایثارگران باید حداقل 70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد را به دست آورید تا مجاز به استفاده از سهمیه خود شوید و در غیر این صورت سهمیه مناطق برای شما در نظر گرفته می شود. برای این درس هم ۲۵ سوال طرح شده بود ؛ که بیشترین تست را مباحث ترجمه و تعریب و قواعد به خود اختصاص داده بودند.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی