تعداد سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ دی 1401 و تیر 1402 + مدت زمان پاسخگویی پی سی کنکور | ahmadikonkoor

نمرات کسب شده در۳سال اول متوسطه با در نظر گرفتن ضریب در هر یک از دروس نباید کمتر از۲۵۲باشد. رشته‌های فیزیوتراپی و رادیوتراپی نیز در حال حاضر به یکی از شغل‌های پردرآمد تبدیل شده است. باید گفت بازار کار این رشته‌ها برخلاف رشته‌های مهندسی فعلاً در ایران اشباع نشده است.

  • این ها همگی مواردی هستند که شما باید قبل از انتخاب رشته کنکور تجربی آن ها را بدانید و با توجه به این اطلاعات برای انتخاب رشته نهایی که در زندگی آینده شما نقش بسزایی دارد، اقدام نمایید.
  • کنکور تجربی یکی از سنگین ترین رقابت ها را در میان سایر گروه های آزمایشی کنکور سراسری دارد، چرا که امروزه افراد بسیاری به دلیل جایگاه اجتماعی و درآمد رشته های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، هوشبری، مامایی و… متقاضی شرکت در این گروه آزمایشی هستند.
  • سلام می کنیم خدمت تمامی دوستان عزیز کنکوری و داوطلبانی که می خواهند برای اولین بار در این ماراتن بزرگ شرکت کنند و نتیجه یک سال تلاش و زحمت خودشان را به مرحله آزمون و رقابت بگذارند.

اگر مجله خبری کنکور استاد احمدی شما کم باشد مسلما فرصت نخواهید داشت که همه بودجه آزمون سراسری مطالعه کنید برای همین حداقل لازم است طبق استندارد مطالعه پیش بروید که در هر روز و هفته می تواند متفاوت باشد. در این مقاله منابع کنکور تجربی برای داوطلبان 1402 به صورت کامل ارائه داده شده است. لازم به ذکر است، در کتاب های زیست شناسی نظام جدید تصاویر اهمیت زیادی دارند و داوطلبان باید تسلط خوبی در تجزیه و تحلیل تصاویر داشته باشند.

زیست شناسی جانوری جامع کنکور تجربی سری دور دنیا در نیم ساعت گاج

هرگز به صورت قطعی نمی توان در مورد آخرین رتبه قبولی کنکور برای رشته های پزشکی و سایر رشته ها نظر داد. داده های داخل تمامی سایت ها با توجه به آمار تقریب قبولی تنظیم شده است. داوطلبان با زدن ۲۱ تست از ۳۵ تست شیمی کنکور تجربی می توانند به درصد بالای ۶۰ در کنکور سراسری دست یابند.

» ثبت نام آزمون سنجش استعداد و هوش تیزهوشان ششم به هفتم

در جدول زیر رشته های مختلف در هر زیر گروه که مربوط به سال های گذشته کنکور تجربی هست، گفته شده است. بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور سراسری، هر گروه آزمایشی دارای دو دفترچه سوالات عمومی و دفترچه سوالات اختصاصی می باشد. دفترچه سوالات عمومی کنکور سراسری تجربی دروس ادبیات فارسی با ضریب 4، فرهنگ و معارف اسلامی با ضریب 3، زبان عربی با ضریب 2 و زبان خارجی با ضریب 2 را در بر می گیرد. دفترچه سوالات اختصاصی تجربی شامل دروس ریاضی، زیست، زمین شناسی، شیمی و فیزیک می باشد که دارای ضرایب مختلف در زیرگروه های پنجگانه هستند.

برای دریافت بهترین مشاوره ها در زمینه انتخاب رشته کنکور تجربی بهتر است از بهترین موسسات برای مشاوره اقدام نمایید. یکی از این موسسات، مشاوره کنکور آموتک است که با تلفیق نمودن تکنولوژی و آموزش صحیح دانش آموزان را به بهترین نتایج نزدیک خواهد نمود. این درس در زیرگروههای ۱ تا ۵ به ترتیب دارای ضرایب ۴و۴و۲و۲و۲ میباشد، این درس درسی بسیار مهم در بین دروس اختصاصیه، بعد از ریاضی و شیمی‌سومین درس پر اهمیت به حساب میاد!!!! یکی از مواردی که ممکن است ذهن هر فرد را به خود درگیر نماید، زمان و مهلت تعیین شده برای انتخاب رشته کنکور تجربی است.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی