تشـریح کنکـور تجــربی مرکز مشاوره پدرام | ahmadikonkoor

قبل از شرکت در کنکور بهتر است پیرامون رشته‌های موردنظر خود تحقیق کنید. تمام رشته‌های تجربی مربوط به حوزه‌ی پزشکی نیستند اما تمام رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در این رشته قرار دارند. برای ادامه‌ی تحصیل در این رشته باید در دروس تخصصی توانایی کافی داشته باشید و برای ورود به این رشته بتوانید در این دروس حدنصاب لازم را به دست آورید. برای ورود به هر رشته‌ای بهتر است با لیست دروس آن رشته آشنایی داشته باشیم، چون هر شخصی بهتر از دیگران از توانمندی‌های خود آگاه است و می‌داند که در کدام دروس توانایی کافی برای مطالعه و یادگیری دارد. اگر سوال اشتباه در نتیجه اعتراض داوطلب حذف شود آیا تاثیری در نتایج کنکور دارد؟ تاثیر حذف سوال اشتباه به خاطر اعتراض داوطلب در نتایج کنکور چه پاسخ درست به آن سوال داده باشند و چه غلط، بدون تاثیر خواهد بود.

  • ارایه های ادبی ودستور زبان فارسی به ترتیب 4و 5 سوال دارد که جز مباحث چالش برانگیز است واگر می خواهید ادبیات را بالای 80 بزنید حتما روی این مباحث کار کنید .
  • دانش‌آموزان این رشته می‌توانند پس از اخذ مدرک پیش‌دانشگاهی با شرکت در یکی از گروه‌های آزمایشی در مقاطع بالاتر (دانشگاهی) به تحصیلات خود ادامه دهند.
  • با تهیه پکیج کنکور تجربی کنکور آسان است بر اساس مباحث گفته شده، علاوه بر دریافت مشاوره و برنامه ریزی رایگان مشاوران اوج یادگیری، از آزمون آنلاین موسسه کنکور آسان است نیز بهره مند می شوید.
  • هر آزمون شامل دو دفتچرچه اختصاصی تجربی است(طبق آخرین مصوبات سازمان سنجش برای کنکور ۱۴۰۱).
  • درس شیمی، درسی است که در چند سال اخیر سوالات این درس در کنکور سراسری به صورت مفهومی_تستی ارائه می شود.
  • درج آگهی در سایت ایران مدرس رایگان است و مسئولیت آن با آگهی دهنده می‌باشد.

هرساله تعداد بالایی از تحصیل کنندگان در رشته‌ی تجربی خواهان قبولی در این سه رشته‌ی تاپ هستند. بهتر است برای قبولی در این رشته با نوع سؤالات و تعداد آن در جلسه‌ی کنکور آشنا شوید تا بتوانید برنامه‌ی مناسبی برای موفقیت داشته باشید. افراد علاقه‌مند به بدن موجودات زنده و انسان، علوم زیستی و آزمایشگاهی می‌توانند این رشته را انتخاب کنند. در جداول زیر اطلاعات کلی مربوط به هر کدام از دفترچه سوالات را مشاهده می کنید.

رتبه قبولی در کنکور تجربی

کتاب های جامع تجربیدر کنار تست‌های متنوع و گوناگون، به ارائه‌ی درس‌نامه و نکات آموزشی هم می‌پردازد. این کتاب‌ها مکمل بسیار خوبی برای کتاب درسی بوده و برای جمع‌بندی مباحث توسط داوطلبان کنکور تجربی نظام جدید کمک شایانی می‌کند. حداکثر تعداد انتخابا در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری150 تا هستش. داوطلبایی که در کنار کنکور تجربیدر آزمون زبان و هنر هم شرکت کردن توجه داشته باشن که انتخاب رشته همه گروه های آزمایشی که شرکت کردن باید در یک فرم انجام بشه که نحوه چینش اون بر اساس اولویت های داوطلب هستش. یکی از مهم ترین آیتم های برنامه ریزی کنکور،انتخاب منابع مناسب است. با سنگین شدن رقابت در کنکور سراسری، منابع بسیاری روانه بازار شدند تا پاسخگوی نیاز داوطلبان کنکوری باشند.

گاج دوردنیا تجربی ویژه کنکور دی ماه1401

سلام وقت بخیر ببخشید،از این مجموعه «الگوی کنکور» برای رشته علوم انسانی هم تولید و موجود می‌گردد آیا…؟! می‌تونید از سایت نشر الگو با ۲۰ درصد تخفیف این پکیج رو خریداری کنید. همانطور که میدانید رشته های پزشکی جز محبوب ترین رشته های هستند و این محبوبیت دلایل زیادی دارد. در گام اول بهتر است ذکر کنیم افرادی که در رشته پزشکی تحصیل می کنند از جایگاه شخصیتی بالایی در جامعه برخوردار… در مورد انواع روش های برنامه ریزی و جزئیات آن ها با مشاور حرف یزنید. پس استرس زیاد بودن داوطلبان را نخورید؛ به قول یکی از اساتید نصف بیشتر این شرکت کنندگان سیاهی لشکر هستند و فقط برای امتحان شانس خود و چشم تو هم چشمی خانواده و یا دلایل دیگر از این قبیل، عزم شرکت در این آزمون را کرده اند.

مجله خبری کنکور استاد احمدی‌آموزان و داوطلبان کنکور رشته تجربی می‌توانند بهترین کتاب‌های جامع کنکور را از بانک کتاب مارکا خریداری کنند. مارکا کتاب بهترین منابع آموزشی درس‌های عمومی و تخصصی را با تخفیف‌های ویژه برای دانش آموزان به فروش می‌رساند. در گام اول باید درباره همه رشته های مورد پذیرش کنکور تجربی تحقیق کرده و دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی رو به دقت مطالعه کنن تا یک دید کلی نسبت به انتخاب رشته کنکور تجربی داشته باشن.

http://baranclothesshop.ir

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی