تدریس خصوصی دروس کنکوری شماره مستقیم معلم در ایران مدرس | ahmadikonkoor

تمام آموزش ها با همکاری اساتید برتر کنکور کشور، و با استفاده از جدیدترین روش های آموزشی. و تکنولوژی روز دنیا آماده سازی شده و از چند هزار انیمیشن تخصصی و آموزشی برای فهم و درک بهتر مفاهیم درسی استفاده شده است. زیر صد سنجش با استفاده از اساتید بزرگ اموزشی کشور اقدام به تهیه پکیج آموزشی کنکور نموده است.

  • اما این موضوع چه تاثیری بر یادگیری مطالب دارد؟ این سبک آموزش کنکور برای اولین بار توسط حرف آخر اجرا شده است و بسیاری از دانش‌آموزان این سبک آموزشی را قبول دارند.
  • مشاهده مشخصات و سوابق تدریس دکتر عاطفه بختیاری اموزش شیمی دبیرستان و دانشگاه درایران وخارج کشورIMAT، GMAT…
  • البته توجه داشته باشید در حاشیه نویسی تفریط نکنید زیرا خود جزوه ها بسیار کامل هستند.
  • اگر به درستی این آموزش داده شود ،داوطلبان کنکور تجربی مسیر ساده ترین را در سال کنکور طی می کنند و درصد احتمال موفقیت شان افزایش پیدا میکند.
  • سرعت اینترنت در گذشته چندان چنگی به دل نمی‌زد و برای استفاده از آن باید مشقت‌های زیادی را تحمل می‌کردیم.

مجله خبری کنکور استاد احمدی دانشگاه صنعتی شریف در سال 1383 تاسیس و زیر نظر دانشگاه صنعتی شریف فعالیت خود را آغاز کرد. دانش آموز با هر دانشی می تواند ، به راحتی مطالب کتاب کمک درسی را درک کرده و به ذهن خود بسپارد. مجموعه پرواز با بهره‌گیری از حضور برترین استادان ایران، به طور تخصصی، ناب‌ترین تکنیک‌های کنکور را به شما عرضه می‌کند.

http://baranclothesshop.irدانش‌آموزان با استفاده از این محصولات نه تنها تمامی مطالب را به خوبی آموزش می‌بینند بلکه رتبه نهایی مناسبی نیز کسب می‌کنند. خواندن دقیق لغات کتاب و معانی آنها و تست زدن ترجمه از روی کتاب های کمک درسی به شما کمک می کند که بخش، سوالات ترجمه کنکور را به راحتی پاسخ بدهید. آشنایی با فعل ها و قواعد، و تست زدن این بخش ها تسلط شما را زیاد می کند و می توانید درصد خوبی از عربی را بزنید. از ویژگی های مهم داشتن برنامه ریزی درسی ، میتوان به جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی ، داشتن ساعت مطالعه مفید و موثر و کاهش استرس دانش آموز اشاره کرد . مونو جت در یک پلتفورم متفاوت به تحلیل عمیق تست ها و ارائه نکات و مطالب در قالب های نکته و تست ، جداول ، پک های تحلیلی تست های کنکور ، زمینه خوانی تست ها و سایر روش ها می پردازه و شما رو در یک زمان کوتاه به آمادگی صد درصدی از مطالب نزدیک و نزدیک تر میکنه . در این روش دیگر نیاز نیست تا در کلاس زنده حاضر شوید و هر زمانی که بخواهید می‌توانید به مطالعه یا دیدن محتوای آموزشی آن بپردازید.

کنکور

در آموزش دروس کنکور تجربی یکی از چالشی ترین درسه ا برای خیلی از دانش آموزان درس ادبیات محسوب می‌شود، و از آنجایی که ضریب خوبی هم دارد باید درست مطالعه شود. دونستن و بودجه بندی درس ادبیات کنکور به شما کمک می کند تا بتوانید درصد بالاتری در کنکور به دست بیاورید. نکته بسیار جالب و قابل توجه در مورد دوره آموزش روش مطالعاتی ما این است که حتی دانش‌آموزانی که از قبل اقدام به گرفتن مشاور کرده‌اند نیز می‌توانند از این دوره جامع روش مطالعاتی استفاده کنند. زیرا در این دوره صرفاً محتویات آموزشی به شما ارائه می‌شود و هیچگونه تداخلی با برنامه‌ای که مشاور برای شما نوشته است ایجاد نمی کند. در واقع شما با استفاده از این دوره روش مطالعاتی درست را یاد می‌گیرید و بر اساس یاد گرفته هایتان از این دوره می‌توانید طبق برنامه مشاور خود پیش بروید. حال لازم به ذکر است که بگویم دانش آموزانی هم که مشاور خصوصی ندارند می‌‌توانند از این دوره آموزش مطالعه استفاده کنند.

تماس با ما

این بدین معنی است که دانش‌آموزان با 14 الگو یک تراز بالای 90 درصدی برای این درس کسب می‌کنند. کتاب آموزش نکته به نکته دروس کنکور عمومی و پایه، به قلم گروه مولفان توسط انتشارات چهارخونه به چاپ رسیده است. در طراحی این کتاب سعی شده است نکات ویژه و کلیدی درس به گونه ای بیان شود که مطالب و درک دقیق آن در حوزه مباحث کنکوری قابل درک باشد.

توسط کنکور احمدی

تدریس کنکور استاد احمدی